abonnement Unibet Coolblue
pi_100412500


w/ De slowchat van het ESF-forum! w/

Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!! *O*

Game on!!! *O* w/ Have fun!!! w/ *O*



Enkele nuttige smilies in dit subforum:
- - - - - - - fuckneehe.gif - - - - -
pi_100412507
Dat ken ik zelfs nog ;)
  zondag 7 augustus 2011 @ 02:14:26 #3
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100412725
quote:
2s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat is zelfs van voor jouw tijd ;) Nee, doe mij maar muziek van de laatste 10 jaar. Al is dat ook al weer apart, maar ik vind muziek van ca. 2002 heel relaxed. Maar natuurlijk ook moderne nummers. En nog een verschil: ik neem er geen alcohol bij ;)
Als je me zou vragen een nummer uit 2002 te noemen zou ik het niet eens weten. :@

Ik vind de oude nummers op de een of andere manier gewoon veel verfrissender.
Ik luister wel naar moderne muziek hoor, regelmatig zelfs, maar ik laat de muziek die ik luister gewoonlijk wel afhangen van mijn stemming (zelfs van het weer :') ).
Dit vind ik echt een tijdloos nummer. Hier kan ik bijna altijd wel naar luisteren.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_100412836
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als je me zou vragen een nummer uit 2002 te noemen zou ik het niet eens weten. :@

Ik vind de oude nummers op de een of andere manier gewoon veel verfrissender.
Ik luister wel naar moderne muziek hoor, regelmatig zelfs, maar ik laat de muziek die ik luister gewoonlijk wel afhangen van mijn stemming (zelfs van het weer :') ).
Dit vind ik echt een tijdloos nummer. Hier kan ik bijna altijd wel naar luisteren.
Ik kan ook niet direct nummers opsommen, maar nummers uit die tijd vind ik gewoon heel relaxed. Later zal ik je nummer trouwens even beluisteren!
  zondag 7 augustus 2011 @ 02:26:08 #5
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100412965
quote:
2s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik kan ook niet direct nummers opsommen, maar nummers uit die tijd vind ik gewoon heel relaxed. Later zal ik je nummer trouwens even beluisteren!
Heb zojuist ff de hits van 2002 opgezocht. (kon het niet laten :') )
Ik moet zeggen dat ik Shakira's "Whenever, Wherever" best goed vond.
En Trackin' van Billy Crawford vond ik toen ook wel wat, maar dat kan ook komen door hoe die in de clip zo lekker aan het dansen was. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_100413030
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Heb zojuist ff de hits van 2002 opgezocht. (kon het niet laten :') )
Ik moet zeggen dat ik Shakira's "Whenever, Wherever" best goed vond.
En Trackin' van Billy Crawford vond ik toen ook wel wat, maar dat kan ook komen door hoe die in de clip zo lekker aan het dansen was. :')
Nu ik die clip opnieuw bekijk snap ik dat wel als je 16 jaar bent met een voorkeur voor mannen :')
  zondag 7 augustus 2011 @ 02:32:35 #7
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100413079
quote:
2s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:

Nu ik die clip opnieuw bekijk snap ik dat wel als je 16 jaar bent met een voorkeur voor mannen :')
Ja, dat zie je goed, heb de clip net ook weer bekeken en het nummer was nou eigenlijk niet eens zo speciaal. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_100413205
Mag ik trouwens zo brutaal zijn om te vragen hoe oud je was toen je "er" achterkwam? :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 02:49:16 #9
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100413304
Natuurlijk mag je dat vragen.
"Men mag mij altijd alles vragen, zolang ik maar niet overal antwoord op hoef te geven." ;)

Ik was 12 toen ik het toch wel aardig door begon te krijgen.
In de brugklas van de havo merkte ik dat ik "die ene jongen" toch wel veel leuker vond dan al die meisjes waar de andere jongens het altijd over hadden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_100413398
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Natuurlijk mag je dat vragen.
"Men mag mij altijd alles vragen, zolang ik maar niet overal antwoord op hoef te geven." ;)

Ik was 12 toen ik het toch wel aardig door begon te krijgen.
In de brugklas van de havo merkte ik dat ik "die ene jongen" toch wel veel leuker vond dan al die meisjes waar de andere jongens het altijd over hadden.
12, dat hoor je vaak. Waarschijnlijk omdat je dan bij een omslagpunt zit en er dan ook echt mee te maken krijgt, denk ik dan. Maar was het gewoon meer dan best wel aardig, of was het heel erg verliefd? En wanneer heb je het je ouders of andere mensen verteld? :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 03:12:31 #11
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100413556
Zo verliefd als je op die leeftijd kunt zijn. :s)
Het heeft wel een aardige tijd geduurd voor ik het aan de mensen om me heen verteld heb, was pas na de middelbare school.
Ik zat op een openbare middelbare school met veel kinderen uit landen waar het echt niet geaccepteerd is en het anti-homo gedachtegoed was erg aanwezig, dat maakt het een stuk lastiger om er echt open over te zijn. Al heb ik wel het idee dat mijn vrienden wel een vermoeden hadden.

Ik ben er pas echt naar mijn vrienden voor uit gekomen toen ik in mijn eerste jaar op de Haagse hoge zat, was toen 17. Mijn moeder heeft toen nog een jaar of twee moeten wachten. (ik weet niet waarom, maar ik vond het moeilijker om het aan haar te vertellen dan aan mijn vrienden.)
Mijn vader (ze zijn al sinds mijn 2e uit elkaar) heeft het nog niet uit mijn mond gehoord, maar ik heb wel het idee dat hij het weet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_100413627
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 03:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo verliefd als je op die leeftijd kunt zijn. :s)
Het heeft wel een aardige tijd geduurd voor ik het aan de mensen om me heen verteld heb, was pas na de middelbare school.
Ik zat op een openbare middelbare school met veel kinderen uit landen waar het echt niet geaccepteerd is en het anti-homo gedachtegoed was erg aanwezig, dat maakt het een stuk lastiger om er echt open over te zijn. Al heb ik wel het idee dat mijn vrienden wel een vermoeden hadden.

Ik ben er pas echt naar mijn vrienden voor uit gekomen toen ik in mijn eerste jaar op de Haagse hoge zat, was toen 17. Mijn moeder heeft toen nog een jaar of twee moeten wachten. (ik weet niet waarom, maar ik vond het moeilijker om het aan haar te vertellen dan aan mijn vrienden.)
Mijn vader (ze zijn al sinds mijn 2e uit elkaar) heeft het nog niet uit mijn mond gehoord, maar ik heb wel het idee dat hij het weet.
Ik zou juist denken dat je vader je als jongen meer ondersteunt of begrijpt, dus ik zou zeggen dat je het hem eerder zou zeggen. En ik snap ook heel goed waarom je het eerst aan vrienden zou vertellen, zij zijn (zou ik zeggen) als het ware "gelijken" en volgens mij zijn die ook meer betrokken met je privé-leven. Tenminste, zou ik zeggen. Ik zou denken dat je ouders er iets verder vanaf staan dan je vrienden. Maar nog nooit negatieve reacties gehad, of dat je erdoor echt iets bent misgelopen ofzo? :P
pi_100413665
Zelf hou ik trouwens ten alle tijden de optie open voor allebei; ik bekijk het per keer wel :P Soms het ene, soms het andere. Misschien blijkt het in praktijk wel altijd het ene of het andere, maar de keuze hou ik open :P Niks uitsluiten wmb :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 03:29:58 #14
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100413748
Ik heb nooit zo'n goede band gehad met mijn vader, hij is echt wel een heel ander persoon dan ik om het zo maar te zeggen, dus vandaar.

Heb (nog) nooit echt duidelijke negatieve reacties gehad, sommige vrienden hadden er wat langer voor nodig om het echt te accepteren dan andere, maar uiteindelijk zijn het wel allemaal echte vrienden gebleken. Er is er niet een afgehaakt, hoewel ik er wel 2 heb moeten uitleggen dat het niet betekende dat ik hun ook automatisch leuk vond. (alsof homo's automatisch op álle mannen vallen 8)7 )

quote:
2s.gif Op zondag 7 augustus 2011 03:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zelf hou ik trouwens ten alle tijden de optie open voor allebei; ik bekijk het per keer wel :P Soms het ene, soms het andere. Misschien blijkt het in praktijk wel altijd het ene of het andere, maar de keuze hou ik open :P Niks uitsluiten wmb :P
Dat is ook de beste instelling die je kan hebben, lijkt me. (heb je statistisch ook nog eens de meeste keus :D )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_100413791
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 03:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb nooit zo'n goede band gehad met mijn vader, hij is echt wel een heel ander persoon dan ik om het zo maar te zeggen, dus vandaar.

Heb (nog) nooit echt duidelijke negatieve reacties gehad, sommige vrienden hadden er wat langer voor nodig om het echt te accepteren dan andere, maar uiteindelijk zijn het wel allemaal echte vrienden gebleken. Er is er niet een afgehaakt, hoewel ik er wel 2 heb moeten uitleggen dat het niet betekende dat ik hun ook automatisch leuk vond. (alsof homo's automatisch op álle mannen vallen 8)7 )

[..]

Dat is ook de beste instelling die je kan hebben, lijkt me. (heb je statistisch ook nog eens de meeste keus :D )
Gelijk! Maar zoals je zegt val je niet op alle mensen he ;)

Mooi dat je er geen vervelende reacties op hebt gehad! ^O^
pi_100413808
Ik zeg welterusten en als er in de komende tien minuten niks interessants gezegd wordt, hou ik dan ook op met lurken. Ik wil/moet nog andere dingen doen ( :') ) en uiteindelijk is het ook al over half vier :)

Trusten Roger :W
  zondag 7 augustus 2011 @ 03:48:06 #17
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100413854
Ik ben bang dat ik de komende 10 minuten niks interessants meer ga zeggen. Of er moeten zich nog meer mensen met interessante vragen melden.
Het is ten slotte idd al laat, normaal doordeweeks sta ik al bijna op om deze tijd. :')



Dus tot slot nog een stukje cabaret. Een indrukwekkend stukje imo.

Welterusten! :W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:35:29 #18
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100415847
Jeetje MP en Roosjeeeee, wat een serieuze gesprekken zo diep in de nacht :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:56:17 #19
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100416251
Ja, maar daar is diep in de nacht ook wel de beste tijd voor. 8-)

Goedemorgen w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_100416380
Goedemorgen w/

quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, maar daar is diep in de nacht ook wel de beste tijd voor. 8-)
So true _O-

Voor veel dingen heb ik alleen 's nachts de tijd _O-
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:06:13 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100416425
Serieuze middernachtgesprekken O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:09:44 #22
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100416481
Ja Erik, dat heb je allemaal weer gemist :P
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:10:51 #23
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100416493
Ik had op een andere plek serieuze gesprekken. Over ongeveer hetzelfde onderwerp :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:11:01 #24
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100416497
En rond dezelfde tijd :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_100416503
Zeker in het HOMO-topic? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')