abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 augustus 2011 @ 11:50:09 #76
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100592203
Jah, dat moet ik dus nog kopen.. Heeft Essence of zo'n merk iets dergelijks?
3!
pi_100592258
Ik ben op het moment heel erg te spreken over INM Out the door, ga binnenkort nieuwe kopen, en dat heb ik nog niet gehad met topcoats. Misschien niet Sechesnel, maar wel erg snel, als ik met mijn tweede hand klaar ben, kan ik mijn eerste hand al wel aanraken, en na een minuut of 2 is het droog genoeg om naar de wc te gaan.
pi_100592391
Bedankt allen :* , ik heb tot nu toe alle topcoats genoteerd. Ben momenteel zo desperate dat ik ze eigk allemaal wil kopen en uitproberen :') Ik heb nu een topcoat van Mavala, maar die vind ik toch niet zo heel geweldig.
pi_100592610
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:50 schreef Incantrix het volgende:
Jah, dat moet ik dus nog kopen.. Heeft Essence of zo'n merk iets dergelijks?
Hmm nee geloof 't niet, P2 wel maar da's niet echt in de buurt voor de meesten, en anders online.
pi_100592638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:51 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben op het moment heel erg te spreken over INM Out the door, ga binnenkort nieuwe kopen, en dat heb ik nog niet gehad met topcoats. Misschien niet Sechesnel, maar wel erg snel, als ik met mijn tweede hand klaar ben, kan ik mijn eerste hand al wel aanraken, en na een minuut of 2 is het droog genoeg om naar de wc te gaan.
Dat heb ik dus echt niet met INM.. duurt bij mij wel zeker een half uur of langer voor ik dat aandurf!
Ik ben nu ORLY in a snap aan het uitproberen en die droogt veel sneller dan INM, nu durf ik wel na 10 minuten ofzo al naar de wc en als ik een keer mijn nagel ergens tegenaan stoot is er ook niets aan de hand :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:27:09 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_100593684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:49 schreef Holyme het volgende:
Gooi er wat verdunner in als je dat hebt, kan je weer even vooruit ^O^

SQ, hoe is CG FF met stempelen, werkt dat 'n beetje als ie dunner is?
hoe bedoel je, wil je stempelen met de TC zelf of... ?

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:50 schreef Incantrix het volgende:
Jah, dat moet ik dus nog kopen.. Heeft Essence of zo'n merk iets dergelijks?
niet met die werking :P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:51 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben op het moment heel erg te spreken over INM Out the door, ga binnenkort nieuwe kopen, en dat heb ik nog niet gehad met topcoats. Misschien niet Sechesnel, maar wel erg snel, als ik met mijn tweede hand klaar ben, kan ik mijn eerste hand al wel aanraken, en na een minuut of 2 is het droog genoeg om naar de wc te gaan.
maar INM werkt bij mij alleen als ik het over al droge nagellak heen lak. Ik vind het fijne van die andere TC's juist dat ik de droogtijd van mijn mani vier keer versnel :D
disclaimer
pi_100593912
Nee, bedoel of 't snel je stempel smudged, dat vind ik fijn aan SV dat ie zo dik is, makkelijk zwevend te lakken. Maar als dat met CG ook prima gaat, dan wil ik die 'ns proberen :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:34:38 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_100593982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:32 schreef Holyme het volgende:
Nee, bedoel of 't snel je stempel smudged, dat vind ik fijn aan SV dat ie zo dik is, makkelijk zwevend te lakken. Maar als dat met CG ook prima gaat, dan wil ik die 'ns proberen :)
ik heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd. Ik ga straks ff met mijn nagels klooien, dus ik wil best even een stempeltje zetten voor ik 't afhaal, om te kijken wat het doet :Y
disclaimer
pi_100594274
Cool, thanks! ^O^
pi_100595621
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:


[..]

maar INM werkt bij mij alleen als ik het over al droge nagellak heen lak. Ik vind het fijne van die andere TC's juist dat ik de droogtijd van mijn mani vier keer versnel :D
Serieus? Heb ik echt geen last van :o Ik smeer het gewoon als ik klaar ben met beide handen, ga ik er gelijk met TC overheen, en droogt het ook vrij snel :Y

De reden voor mij om die andere niet meer te kopen is, bij Seche, die doet gewoon iets raars als het water ziet, dat hoor ik bij anderen ook, dan gaat het er gewoon af als je er naar kijkt, en bij Poshe heb ik het probleem dat, ondanks verdunner of iets, hij heel snel al draadjes trekt. Dus daar zag ik ook al van af, vond het zonde om een kwart potje weg te gooien, want het werd erger en erger ;(
pi_100597394
Ik heb nog nooit in deze reeks gepost zie ik, terwijl ik al maanden meelurk :o
Vandaag bij de manicure gewoon french manicure laten lakken, kleurtjes kan ik zelf ook wel ;)

Niet bijzonder dus maar wel een foto aangezien het topic 'show' je nagels heet:


Vraagje aan de goede lakkers hier: lakken jullie allemaal uit de losse hand? Ik kan na heel veel oefenen nog steeds niet zo mooi 'met de maantjes mee lakken' zoals jullie hier :{ Bij sommige handen denk ik: daar moet toch iets van een hulpmiddel aan te pas zijn gekomen? Of lakken jullie echt zo mooi ... *jaloers is*
De nagels van mijn rechterhand lukken steeds beter gelukkig.
pi_100597963
Daar komt idd meestal wel een hulpmiddel bij kijken :) Met een kwastje en remover, of een removerstift. AmyGrace heeft 't hier uitgelegd.
Je french ziet er netjes uit!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:13:27 #88
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_100601809
Ik zweer bij SV maar wil die van CG ook eens proberen.
@ SQ thnx. (jouw post over het quoten hihi)
Serinde welkom in deze hoek. Mooie French. Lakken uit de vrije hand is een kwestie van oefenen. En dan natuurlijk de truc met het kwastje en remover.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_100606044
Ik ben te lui voor clean-up. Tevens bezit ik nog geen kwastje die dat goed kan en meestal vind ik het ook niet nodig.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:06:02 #90
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100606689
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:02 schreef Dragonberry het volgende:
@Miss_V en Sokkepok: mooie combinatie!

[ afbeelding ]
Mijn B-day mani w/
Kijk eens!

http://www.nsmbl.nl/beaut(...)l-art-op-een-rijtje/

Ook die stippen en nog meer inspiratie. Zitten hele mooie tussen.
Die vlindervleugels O+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:48:28 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_100608296
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:06 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Kijk eens!

http://www.nsmbl.nl/beaut(...)l-art-op-een-rijtje/

Ook die stippen en nog meer inspiratie. Zitten hele mooie tussen.
Die vlindervleugels O+
wel een beetje gejat van een ex-Fok!ster van hier :D



en waarom heet dat artikel "tutorial" als er alleen plaatjes bij staan :?

Maar verder staan er zeker toffe dingen tussen O+
disclaimer
pi_100608518
Echt jammer dat die dames niet meer posten. Ze hadden altijd mooie creaties!
Aids.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:59:25 #93
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100608685
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wel een beetje gejat van een ex-Fok!ster van hier :D

[ afbeelding ]

en waarom heet dat artikel "tutorial" als er alleen plaatjes bij staan :?

Maar verder staan er zeker toffe dingen tussen O+
WOW!!!! O+ O+

Ik kwam die site toevallig tegen, als je daar rondklikt, staan er nog meer dingen tussen.
Ook een aantal herkenbare van hier (of andersom).. :)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_100614765
woow die vlindervleugels zijn gaaf

@Melochan lekker weer ;-) ik probeer het morgen nog ff in IJsselstein en anders ga ik echt een beroep op je doen om ze te halen. heb je al fotoos van die zwarte met oranje???
I love my piercing.
pi_100614950
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Geen idee waarom ik toch ineens aan SQ moet denken als ik naar mijn nagels kijk... ;)

Zoya Yara!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil wel een comparison maken vanmiddag :Y
Graag! :+ En dank je wel voor je reactie. :*
pi_100615179
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef Serinde het volgende:
Ik heb nog nooit in deze reeks gepost zie ik, terwijl ik al maanden meelurk :o
Vandaag bij de manicure gewoon french manicure laten lakken, kleurtjes kan ik zelf ook wel ;)

Niet bijzonder dus maar wel een foto aangezien het topic 'show' je nagels heet:
[ afbeelding ]

Vraagje aan de goede lakkers hier: lakken jullie allemaal uit de losse hand? Ik kan na heel veel oefenen nog steeds niet zo mooi 'met de maantjes mee lakken' zoals jullie hier :{ Bij sommige handen denk ik: daar moet toch iets van een hulpmiddel aan te pas zijn gekomen? Of lakken jullie echt zo mooi ... *jaloers is*
De nagels van mijn rechterhand lukken steeds beter gelukkig.
Wat leuk dat je uit de lurkstand bent gekomen. ;) Nette french! Ik heb al in geen eeuwen een gewone french gedaan, binnenkort maar weer!
pi_100615724
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef Serinde het volgende:
Ik heb nog nooit in deze reeks gepost zie ik, terwijl ik al maanden meelurk :o
Vandaag bij de manicure gewoon french manicure laten lakken, kleurtjes kan ik zelf ook wel ;)

Niet bijzonder dus maar wel een foto aangezien het topic 'show' je nagels heet:
[ afbeelding ]

Vraagje aan de goede lakkers hier: lakken jullie allemaal uit de losse hand? Ik kan na heel veel oefenen nog steeds niet zo mooi 'met de maantjes mee lakken' zoals jullie hier :{ Bij sommige handen denk ik: daar moet toch iets van een hulpmiddel aan te pas zijn gekomen? Of lakken jullie echt zo mooi ... *jaloers is*
De nagels van mijn rechterhand lukken steeds beter gelukkig.
Ik weet niet f ik netjes lak, maar ik doe het nooit bijwerken, dus uit de losse hand :Y
pi_100616213
De topcoats die catrice had vond ik ook niet slecht voor budget. Jammer dat die er allemaal uitgegaan zijn -O- . David is ook best een leuke en ik heb er ook 1 van Mosaic (bij viis besteld met de nfu-oh) die niet duur was maar het wel goed deed. Heb wel bij de meeste topcoats last van shrinkage. Denk dat Poshe mijn favoriet is, maar die is dus dik geworden. -O-

Heb ook nog mani!
1 waarvan ik toen ik het potje zag me afvroeg waarom ik hem ook alweer besteld had. Maar op de nagel was hij mooooiii O+


Essie da bush met eroverheen Essie tennis corset

(En de chips op mijn wijsvinger waren met de lak dus nauwelijks zichtbaar, tot ik er poshe overheen gooide :{ )
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:13:06 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_100617405
heb je de poshe wel helemaal goed over de tips uitgesmeerd?
disclaimer
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:14:51 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_100617520
Op verzoek, Zoya Midori versus China Glaze Cha Cha :+




En op het wiel:


disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')