abonnement Unibet Coolblue
pi_108298042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:32 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Arghh...ik ben ook weer niet zo iemand die een topic aan gaat maken eigenlijk. Weet ook niet of meer mensen die serie kijken, maar krijg eigenlijk wel zin om er over te praten :P Moet dan alleen even een heel seizoen gaan inhalen voordat ik synchroon met de VS loop :P Ik zie wel of ik ooit dat topic ga maken dan.
Nou je hoort het van loezzzje :+

quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik kan dat nooit uit elkaar houden :')

Ja echt he. Ik zou me ten eerste kapot schamen en mijn hand voor mijn mond doen _O-

Volgens mij is er gern HOD topic :N Doe ook geen moeite want volgens mij wordt het gecancelled :P
Het lijkt erop maar is toch weer heel anders. :P

:') zou nog mooier zijn als ze moest kotsen op zijn bank.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108298221
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Nou je hoort het van loezzzje :+

[..]

Het lijkt erop maar is toch weer heel anders. :P

:') zou nog mooier zijn als ze moest kotsen op zijn bank.
_O-

Ja, dat las ik in ieder geval in het topic; series die gecancelled worden :P

Amerikaans & Brits hoor ik goed het verschil. Maar bij Australie vind ik het iets moeilijker :P
pi_108298235
Nouja. Ben net naar dat topic gegaan waar de ratings worden besproken enzo en HoD doet het inderdaad niet erg goed nee. Ik kijk eerst wel of er nog een tweede seizoen komt. Man, dit demotiveert eigenlijk wel om de serie verder te kijken, maar oke :P

Trouwens over PLL: Waar is Kate gebleven? Je ziet haar nergens meer terug.
pi_108298318
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:39 schreef Goofoyou het volgende:
Nouja. Ben net naar dat topic gegaan waar de ratings worden besproken enzo en HoD doet het inderdaad niet erg goed nee. Ik kijk eerst wel of er nog een tweede seizoen komt. Man, dit demotiveert eigenlijk wel om de serie verder te kijken, maar oke :P

Trouwens over PLL: Waar is Kate gebleven? Je ziet haar nergens meer terug.
Vorige was ze er toch nog? :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108298336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:39 schreef Goofoyou het volgende:
Nouja. Ben net naar dat topic gegaan waar de ratings worden besproken enzo en HoD doet het inderdaad niet erg goed nee. Ik kijk eerst wel of er nog een tweede seizoen komt. Man, dit demotiveert eigenlijk wel om de serie verder te kijken, maar oke :P

Trouwens over PLL: Waar is Kate gebleven? Je ziet haar nergens meer terug.
Eerlijk gezegd verbaasd het me niet, ik ben ook na de 1ste aflevering al afgehaakt _O-

Ja, dat vroeg ik me idd ook af waar die is gebleven. En ik vond het vreemd dat die Paige ineens weer opdook terwijl we die al effe niet meer gezien hadden.
pi_108298381
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:41 schreef Beach het volgende:

[..]

Vorige was ze er toch nog? :P
Huh, serieus? Wat voor scene was dat dan? Ik dacht haar niet meer terug te hebben gezien nadat het uitkwam dat zij die naaktfoto had rondgestuurd, of was dat vorige week? :') Ik vergeet soms dingen door al die series die ik kijk :P

quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd verbaasd het me niet, ik ben ook na de 1ste aflevering al afgehaakt _O-

Ja, dat vroeg ik me idd ook af waar die is gebleven. En ik vond het vreemd dat die Paige ineens weer opdook terwijl we die al effe niet meer gezien hadden.
Ja, vond de eerste aflevering ook niet zo maar ik vind Rachel Bilson en Scott Porter van TGW leuk :+ Dus ik blijf het kijken en het wordt eigenlijk wel iets leuker.

En ja Paige vond ik ook wel n beetje vreemd dat ze terugkwam.
pi_108298438
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Huh, serieus? Wat voor scene was dat dan? Ik dacht haar niet meer terug te hebben gezien nadat het uitkwam dat zij die naaktfoto had rondgestuurd, of was dat vorige week? :') Ik vergeet soms dingen door al die series die ik kijk :P
Of dat was dan alweer twee keer geleden dan, maar ik doelde op dat bij de directeur komen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108298493
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Huh, serieus? Wat voor scene was dat dan? Ik dacht haar niet meer terug te hebben gezien nadat het uitkwam dat zij die naaktfoto had rondgestuurd, of was dat vorige week? :') Ik vergeet soms dingen door al die series die ik kijk :P

[..]

Ja, vond de eerste aflevering ook niet zo maar ik vind Rachel Bilson en Scott Porter van TGW leuk :+ Dus ik blijf het kijken en het wordt eigenlijk wel iets leuker.

En ja Paige vond ik ook wel n beetje vreemd dat ze terugkwam.
Paige
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108298777
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Paige
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog meer spoilers? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
pi_108298801
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Heb je nog meer spoilers? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
Dat was slechts pure speculatie en nog meer als grapje :7
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108299074
Die Paige heeft echt lang haar gekregen :P
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_108300285
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat was slechts pure speculatie en nog meer als grapje :7
Oh ok _O-
pi_108302723
HOD heeft ook niet echt een doel ofzo. De spanning tussen acteurs is ook wat slap (zoals Wayde en Zoë, de major en Lemon), teksten niet zo geniaal als bij Gilmore Girls en het heeft niet de drama van een OTH of Everwood. Eigenlijk vind ik het best een slappe slechte serie, Wayde maakt een hoop goed maar ik zou er niet om rouwen als die serie gecancelled wordt.

Over PLL: Ik wil eigenlijk nu wel weten wie A. is, ik denk dat ze achter één A. komen aan het einde van het seizoen maar dat het net zoals bij GG meerdere personen zijn en we er dus nooit vanaf komen. Zonder A. is de serie niks aan maar dit kan ook weer niet te lang gerekt worden op de huidige manier.
pi_108306551
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef Markeerstift het volgende:
HOD heeft ook niet echt een doel ofzo. De spanning tussen acteurs is ook wat slap (zoals Wayde en Zoë, de major en Lemon), teksten niet zo geniaal als bij Gilmore Girls en het heeft niet de drama van een OTH of Everwood. Eigenlijk vind ik het best een slappe slechte serie, Wayde maakt een hoop goed maar ik zou er niet om rouwen als die serie gecancelled wordt.

Over PLL: Ik wil eigenlijk nu wel weten wie A. is, ik denk dat ze achter één A. komen aan het einde van het seizoen maar dat het net zoals bij GG meerdere personen zijn en we er dus nooit vanaf komen. Zonder A. is de serie niks aan maar dit kan ook weer niet te lang gerekt worden op de huidige manier.
Ja ik kijk ook andere series die beter zijn dan HOD, maar ik verveelde me vandaag en was al een lange tijd nieuwsgierig naar de serie. Heb voor deze week al mijn series al gekeken dus ben ik aan HOD begonnen :P Het is ook gewoon een serie voor tussendoor. Het is inderdaad niet echt spannend ofnjaa, ze werken inderdaad zoals jij zegt niet naar een bepaald doel toe. Ik denk dat als je een paar afleveringen overslaat, je niets mist :P Ik blijf nu eigenlijk vooral kijken omdat ik Zoe en George samen wil zien :@ Scott Porter O+

PLL: Dat GG-idee had ik dus ook bij PLL. Denk gewoon dat er meerdere personen zijn die de meiden in de gaten houden en aan al die informatie kunnen komen. Denk dus inderdaad niet dat A uit één persoon bestaat. Wordt denk ik wel frustrerend die seizoensfinale.

Trouwens iemand zei hier dat die baby van Melissa misschien van Garrett kan zijn? Daar had ik geeneens over nagedacht, maar ik denk dat dat het niet is. Denk gewoon omdat zij in die club zaten dat hij haar nu helpt. We zien het wel.
pi_108497925
Weer een nieuwe, kan niet wachten totdat ik kan kan kijken O+
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108507321
Ik vond de kleding die Hannah aan had mooi :o En verder was dat toch niet echt een cliffhanger van de vorige aflevering toen Spencer met Melissa naar buiten ging :') Vertrouw Melissa alsnog niet echt. Ze gaat om met al van die obscure figuren en is er zelf misschien ook wel een. Verder vraag ik me af of A iets heeft te maken met de verdwijning van Maya.
pi_108507358
Ik vind die vader van Aria best zielig :P
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_108507474
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:47 schreef Sooph het volgende:
Ik vind die vader van Aria best zielig :P
Zielig als in triest of zielig als in medelijden?
pi_108507517
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:51 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Zielig als in triest of zielig als in medelijden?
zielig als in medelijden, maar ik heb een zwak voor vaders :')
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_108507859
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:52 schreef Sooph het volgende:

[..]

zielig als in medelijden, maar ik heb een zwak voor vaders :')
Haha jaa hij was ook wel een beetje zielig ja. Maar hij werkt zichzelf een beetje tegen. Hij had ook niet de 'juiste' relatie toen hij vreemdging. Dus eigenlijk snap ik Aria's wrok wel. Bij Aria is het wel echte liefde. Maarja, Byron is alsnog een vader en soms moet je nou eenmaal dingen doen waar je kinderen niet blij van worden :P Maar eerlijk gezegd zou ik Ezra geeneens missen :@ Caleb vind ik veel leuker! Als die weg gaat... :N
pi_108510930
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:47 schreef Goofoyou het volgende:
Ik vond de kleding die Hannah aan had mooi :o En verder was dat toch niet echt een cliffhanger van de vorige aflevering toen Spencer met Melissa naar buiten ging :') Vertrouw Melissa alsnog niet echt. Ze gaat om met al van die obscure figuren en is er zelf misschien ook wel een. Verder vraag ik me af of A iets heeft te maken met de verdwijning van Maya.
Ze willen nou dat wij denken dat Melissa A is maar daarom denk ik juist dat ze het niet is. En Mona vertrouw ik ook nog niet helemaal.

Ezra O+ die mag niet weg :N

En daar was die laatste scene voor, A heeft wel degelijk iets te maken met de verdwijning van Maya, vandaar die krant ook die hij/zij pakte.
pi_108511002
En alweer een shot van A voor het raam, ik word daar een beetje moe van :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108518900
Ik las dit op cucirca:

quote:
That guy who said "Vivian" at the end.. he is working with A.. i know this because ive seen him in another episode.. the one where the girls tried to trap A and do u remember the scene where everyone was present in the hall after some swim team match of something and the girls were arguing about the pretend box that allison had, that same guy was there and he was standing behind Toby, he wouldnt have been mentioned if he wern't involved.. What do you guys think??
Ik heb het niet gechecked, wat denken jullie?
pi_108519329
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Markeerstift het volgende:
Ik las dit op cucirca:

[..]

Ik heb het niet gechecked, wat denken jullie?
Had ik dit maar niet gelezen, weg stukje spanning -O-
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108519546
Hij kwam me wel bekend voor ja dus het zou goed kunnen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')