abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_113468045
Het begint steeds meer op een tourist trap te lijken.

Als het echt iets zou zijn, dan zouden er al enkele marineschepen liggen om op onderzoek uit te gaan.
-nee-
pi_113468431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zaken verkopen aan mensen met een droom is altijd gouden handel, mensen vertellen dat ze dromen is dat niet, dan ben je een eikel.
Daarom krijgen brouwerijen altijd weer iemand die bereid is een kroeg van ze te huren met een wurgcontract. Vertel mensen dat het zakelijk niet slim is deze stap te nemen en ze worden boos op je omdat je niet in hun droom gelooft.
Kapsters net zo, als je ze verteld dat ze geweldig zijn en je precies dat voor ze hebt wat het ideale is voor hun voor hun eigen zaak, en dat jij als verkoper van Wella/Goldwell/Keune/Schwarzkopf in ze geloofd en mee wilt doen tekenen ze zo een afname verplichting en de financiering voor een inrichting. Dat ze vervolgens vast zitten aan weer een wurgcontract willen ze geeneens weten.
Zo is het ook hier op TRU, voer de mensen in hun onzinnige dromen en ze dragen je op handen, ben je kritisch en vraag je door, dan ben je een stuk verdriet, genaamd Piet
Niets mis met kritisch zijn en doorvragen. ^O^

De manier waarop je dat doet is echter bepalend voor een prettig verloop van de interactie. Blijkbaar doe je iets niet goed. ;)
pi_113479098
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef Bastard het volgende:

Laten we proberen terug te gaan naar het onderwater mysterie, stukken zinvoller.
Correct! ^O^

edit: schoongeveegd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 27-06-2012 21:01:14 ]
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 20:54:34 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_113479373
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef Marsenal het volgende:
Het begint steeds meer op een tourist trap te lijken.

Als het echt iets zou zijn, dan zouden er al enkele marineschepen liggen om op onderzoek uit te gaan.
Dat vermoeden heb ik ook.
Maar wel hartstikke leuk om te speculeren over het hoe en wat :9

En prachtig zoals die man handel ziet in tripjes met toeristen.
pi_113479840
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik ook.
Maar wel hartstikke leuk om te speculeren over het hoe en wat :9

En prachtig zoals die man handel ziet in tripjes met toeristen.
Ja, en het zou best kunnen aanslaan.. Mensen houden van mysterieën. Nessie is een mooi voorbeeld.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 21:05:14 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_113479997
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, en het zou best kunnen aanslaan.. Mensen houden van mysterieën. Nessie is een mooi voorbeeld.
Oeh ja! Daar zou ik ook nog weleens willen kijken. Lijkt me toch prachtig mooi daar, bij Ness.
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:27:44 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113481492
Nog niet meer mensen anders dan mensen die duiken naar een wrak..
Benieuwd wat het echt is!
The truth was in here.
pi_113481493
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oeh ja! Daar zou ik ook nog weleens willen kijken. Lijkt me toch prachtig mooi daar, bij Ness.
Heb ik ook weleens aan gedacht. Het is sowieso een mooie vakantie, ook al is er geen monster.
Hetzelfde zou kunnen gelden voor die ufo... Het zou een prachtige vakantie kunnen zijn, met een excursie onder water.. Mooi toch?
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:45:49 #209
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_113482854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh ja! Daar zou ik ook nog weleens willen kijken. Lijkt me toch prachtig mooi daar, bij Ness.
Lijkt me ook wel wat om eens over de A82 te toeren. Ook al is ie zo recht als wat (en zie ik overal "SLOW" op de weg staan ... :{ ). Ziet er schitterend uit in ieder geval.

Voor een virtuele toer over de A82, met links Loch Ness. ^O^
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:46:17 #210
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113482893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, en het zou best kunnen aanslaan.. Mensen houden van mysterieën. Nessie is een mooi voorbeeld.
quote:
'Monster Loch Ness bestaat echt'

WASHINGTON - Scholieren in de Amerikaanse staat Louisiana wordt geleerd dat het monster van Loch Ness echt bestaat. Leraren van christelijke privéscholen voeren het mythische monster aan om de evolutietheorie te ontkrachten. Dat heeft de Schotse krant The Scotsman gemeld.

Volgens de door Charles Darwin opgestelde evolutietheorie veranderen of verdwijnen soorten in de loop van de tijd onder meer door leefomstandigheden. Volgens wetenschappers stierven dinosaurussen 65 miljoen jaar geleden massaal uit.

Tegenstanders beweren nu dat 'Nessie' bestaat, om zo aan te tonen dat dinosaurussen wel degelijk tegelijkertijd leefden met de mens, die volgens de evolutietheorie pas 200.000 jaar geleden opdook.

Scholen die het zogenoemde 'Accelerated Christian Education'-programma aanbieden, krijgen daarvoor subsidie van de Amerikaanse overheid. Critici noemen het programma "bizar'' en verwijten de samenstellers dat ze radicale religieuze ideeën verspreiden.
http://www.destentor.nl/n(...)ss-bestaat-echt-.ece
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:57:07 #211
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_113483651
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:36:06 #212
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_113519422
Er is weer wat nieuws:

Radio interview en een plaatje:



Ik kan er niets van maken, maar dit is dus 3 tot 4 meter hoog en -+ 83 meter breed.

Bron:
KevinSmithShow - Ocean Explorer Interview 27.6.2012 by Boris Lauxtermann
pi_113520684
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:36 schreef KroodjeBip het volgende:
Er is weer wat nieuws:

Radio interview en een plaatje:

[ afbeelding ]

Ik kan er niets van maken, maar dit is dus 3 tot 4 meter hoog en -+ 83 meter breed.

Bron:
KevinSmithShow - Ocean Explorer Interview 27.6.2012 by Boris Lauxtermann
Is wel artwork he? ;)
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:10:02 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113520822
Ziet er uit als een geschutskoepel, waar het kanon mist
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:11:31 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113520871
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Is wel artwork he? ;)
idd ;)
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:14:36 #216
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_113520986
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:36 schreef KroodjeBip het volgende:
Er is weer wat nieuws:

Radio interview en een plaatje:

[ afbeelding ]

Ik kan er niets van maken, maar dit is dus 3 tot 4 meter hoog en -+ 83 meter breed.

Bron:
KevinSmithShow - Ocean Explorer Interview 27.6.2012 by Boris Lauxtermann
Dat moet een grap/photoshop zijn, jammer. Anders is het dus echt wel 'iets'.

Lijkt wel een bunker. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator donderdag 28 juni 2012 @ 19:12:27 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_113523189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:36 schreef KroodjeBip het volgende:
Er is weer wat nieuws:

Radio interview en een plaatje:

[ afbeelding ]

Ik kan er niets van maken, maar dit is dus 3 tot 4 meter hoog en -+ 83 meter breed.

Bron:
KevinSmithShow - Ocean Explorer Interview 27.6.2012 by Boris Lauxtermann
Deze foto ziet er heel anders uit dan de eerdere. Die grote inhammen zaten er toch niet?
Heel apart.
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:53:52 #218
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_113524960
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
Deze foto ziet er heel anders uit dan de eerdere. Die grote inhammen zaten er toch niet?
Heel apart.
Het is dan ook een foto-shop, het plaatje draagt zelfs de naam "artwork". ;)
(En ziet er ook absoluut nep uit, imo)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:30:07 #219
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_113526682
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:53 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Het is dan ook een foto-shop, het plaatje draagt zelfs de naam "artwork". ;)
(En ziet er ook absoluut nep uit, imo)
Het is geen echte foto idd, het staat bij dat interview (wellicht heeft het er zelfs weinig mee te maken, excuus).
Op de site van Ocean X:
“A very interesting image of the object, from above with 90 degrees angles. This is at the top of the object. For me it looks constructed.” Dennis Åsberg.
Alleen staat daar het plaatje niet bij, die krijgen we denk ik ook niet, ik heb dat interview voor 48 minuten zitten luisteren en hij had het over een docu die gemaakt werd en beelden wellicht niet zomaar worden vrijgegeven, op de site staat trouwens ook dat je dan contact op moet nemen voor filmpjes/foto's. Het zicht is trouwens maar 1,5 meter en panorama's hebben ze nog niet gemaakt, ze zijn nu bezig met een 3D foto ..

Hij zei ook dat het op beton leek en er zit bovenop een gat in het midden, Asberg zei volgens mij dat dit niet de enige was, er ligt ook een 2e !
Ook een leuk feit: er is tijdens het onderzoek een Zweeds schip een uur lang in de buurt gaan liggen, het kan toeval zijn maar het is wel een beetje uit de buurt.
pi_113547975
Baltic Anomaly: Far Stranger Than Any UFO Discovery

The OceanX team have discovered right angles, walls with absolutely smooth surfaces and cavities-like corridors inside the object as well as something resembling a staircase – the weird just got weirder.


3D Sonar reveals perfectly straight lines and angles embedded into the round structure

From the different reports and interviews given we have amassed the following details of the anomaly.

◦Completely circular plate-like exterior.
◦180 metres in circumference.
◦Object is 200ft accross mushroom shaped comprising a thick pillar rising 8 metres out of the seabed with a 4 metre thick dome on top (like a mushroom shape) – rising a total of 12 metres (approx 40 feet) high above the surrounding seabed.
◦Cavities-like corridors inside the object.
◦Straight and smooth walls in certain areas with many right angles.
◦There are visible formations on top of the object, which are set at a 90 degree angle and look like passageways or walls, as well as something that looks like it could be a staircase.
◦Stone circles, like “fireplaces”, of hard black “almost petrified” burnt looking stone each a few inches in diameter, like 4 or 5 pearls in a necklace in various arrangements on top of the dome.
◦Spherical object nicknamed “The Meringue” (pictured below) is 4 metres wide and sits on top of the object.
◦Twenty-five centimetre hole on top of the object, it’s not known yet where it leads or what if anything is inside.
◦Long runway or “skid marks” leading to object point north.


The Meringue" - Approximately 4 metres wide is only one of many strange features sitting on TOP of the dome of the formation.

The meringue as it is now known is a circular 4 meter wide feature that actually sits on top of the main 200 foot wide mushroom-like dome. What looks like the seabed towards the bottom of the feature is in fact the TOP of the mushroom dome. The seabed is another 40 feet further down!

During the dive, the team swam slowly over the top of the object looking down where they encountered the first of many strange sights. Stone circles, like “fireplaces”, of hard black “almost petrified” burnt looking stone each a few inches in diameter, like 4 or 5 pearls in a necklace in various arrangements on top of the dome some 12 metres high off the seabed. The stones appear to be arranged in definite circular shapes, so there is no possibility of this being done through any natural process of weathering or even glaciation.


Circular formations of rocks - placement and arrangement in circle seems deliberate

Also visible and shown in some of the released video footage is a strange hole (pictured below) in the top of the object. The hole is described to be approx 25 cm in diameter. Where it leads to or exactly what it’s purpose is is yet unknown. It is thought that this feature will be investigated further when the team return to the site again in 2 weeks time.


The strange and unexplained hole in the top of the anomaly.

In the initial sonar imagery there appeared to be what looked 1000+ metres of what looked like like skid marks or a disturbed seafloor area leading to the object. According to the dive team what it now looks like to them is what can only be described as a “runway” or “downhill path” that is flattened at the seabed with the object at the end of it. Co-Founder Peter Lindberg describes this feature of the site as a ridge raising slowly up from the bottom to a height of approx 8 meters above the surrounding bottom. He also believes that this ridge is made of softer material than the pillar and the dome.

The second anomaly
Some 200 metres away lies the second strange anomaly which is amazingly yet to be explored! The initial sidescan sonar images show something described by the team as shaped like a “gothic church window”. Similar to the main anomaly this object also has an area leading up to it of disturbed seafloor or what could be a ridge. The divers were so amazed by the main anomaly that they simply didn’t have time to dive on the second one. The return trip in two weeks time should present an opportunity for this to finally be explored.


The sidescan sonar shows the main anomlay (left) and the second anomaly which has yet to be explored

The Remote Viewers Were Correct
Several weeks before the second expedition several set off, several remote viewers described the anomaly in “blind” sessions where all they were given was a target reference number. The preliminary findings of the OceanX expedition have confirmed some remarkable similarities and details which were amazingly predicted by the remote viewers.


http://truthfall.com/balt(...)n-any-ufo-discovery/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 11:36:04 #221
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_113550366
Ik vind dit een interessant verhaal, want er wordt blijkbaar ook naar gedoken en zo. Ik vraag me alleen af wat dan de toegevoegde waarde is van die remote viewers?
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 29 juni 2012 @ 11:39:35 #222
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113550491
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind dit een interessant verhaal, want er wordt blijkbaar ook naar gedoken en zo. Ik vraag me alleen af wat dan de toegevoegde waarde is van die remote viewers?
Maakt het hele verhaal spannender voor de TRU crowd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113551428
Net als je denkt dat we als mens toch haast geen grote verrassingen zullen vinden krijgen we dit.
Spannend!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_113551436
Denk dat t n oude tempel is.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:05:23 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113551473
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef Gray het volgende:
Denk dat t n oude tempel is.
Vertel, hoe komt hij daar terecht?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113551615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vertel, hoe komt hij daar terecht?
Vraag t een archeoloog.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:16:01 #227
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113551909
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Vraag t een archeoloog.
Die zal je vertellen dat de Oostzee in de ijstijd bedekt was met een dikke laag ijs, en volliep toen deze smolt.
Dus geen land waar tempels gebouwd zijn, of denk je dat het voor de ijstijd is neergezet en alle gletschergeweld heeft doorstaan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113552219
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die zal je vertellen dat de Oostzee in de ijstijd bedekt was met een dikke laag ijs, en volliep toen deze smolt.
Dus geen land waar tempels gebouwd zijn, of denk je dat het voor de ijstijd is neergezet en alle gletschergeweld heeft doorstaan?
Misschien wel via een aardverschuiving.

Beter om het dan aan een geoloog te vragen.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:26:48 #229
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113552315
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Misschien wel via een aardverschuiving.

Beter om het dan aan een geoloog te vragen.
Welke aardverschuiving? Heel scandinavie lag onder het ijs, het effect van dat ijs en het smeltwater is oa de noordduitse laagvlakte, en jouw tempel huppelt er effekes overheen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:34:40 #230
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_113552599
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke aardverschuiving? Heel scandinavie lag onder het ijs, het effect van dat ijs en het smeltwater is oa de noordduitse laagvlakte, en jouw tempel huppelt er effekes overheen?
Voor de ijstijd?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:41:04 #231
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113552802
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:34 schreef Killaht het volgende:

[..]

Voor de ijstijd?
Alles wat daar voor de ijstijd aan de oppervlakte stond is door de gletschers weggeslepen en veel zuidelijker neergelegd door dezelfde gletschers, en dat zijn nu de veluwe, de utrechtse heuvelrug, etc.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113553394
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke aardverschuiving? Heel scandinavie lag onder het ijs, het effect van dat ijs en het smeltwater is oa de noordduitse laagvlakte, en jouw tempel huppelt er effekes overheen?
Wauw, wat weet jij veel van deze situatie! Misschien het beter als jij jouw gedachten omtrent dit onderwerp deelt, want de mijne zijn slechts de eerste die in me opkwamen. Jij hebt duidelijk meer passie en interesse voor deze gebeurtenis dan ik!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:58:45 #233
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113553513
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Wauw, wat weet jij veel van deze situatie! Misschien het beter als jij jouw gedachten omtrent dit onderwerp deelt, want de mijne zijn slechts de eerste die in me opkwamen. Jij hebt duidelijk meer passie en interesse voor deze gebeurtenis dan ik!
Je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je idee van een tempel geen hout snijdt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113553667
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je idee van een tempel geen hout snijdt.
Mijn gedachten zijn wel vaker fout, vaker nog wanneer ze meteen eruit geflapt worden. Vandaar dat ik dat aangaf in m'n vorige post. ;)

Wat denk jij dat het is?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:05:25 #235
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113553755
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Mijn gedachten zijn wel vaker fout, vaker nog wanneer ze meteen eruit geflapt worden. Vandaar dat ik dat aangaf in m'n vorige post. ;)

Wat denk jij dat het is?
Een hoax en gewoon wat stenen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113553897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een hoax en gewoon wat stenen
En waarom denk je dat?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:11:00 #237
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113553963
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:09 schreef Gray het volgende:

[..]

En waarom denk je dat?
Omdat ik tot nu toe nog niets heb gezien wat op iets anders wijst.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113554112
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Omdat ik tot nu toe nog niets heb gezien wat op iets anders wijst.
Simpel, maar doeltreffend. Als een scheermes.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:14:16 #239
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_113554135
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef Bastard het volgende:
Je kan bij voorbaat wel zeggen "dat zijn rotsen" maar zo kom je met de wetenschap nooit verder natuurlijk.
Dat zijn geen rotsen. Google heeft het onderzocht en kwam tot de conclusie dat er iets mis ging bij het stitchproces van de altitude data. Vandaar het raster patroon.

Als je iets er over had gelezen in plaats van klakkeloos plaatjes ging posten dan had je dit geweten.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_113554173
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat zijn geen rotsen. Google heeft het onderzocht en kwam tot de conclusie dat er iets mis ging bij het stitchproces van de altitude data. Vandaar het raster patroon.

Als je iets er over had gelezen in plaats van klakkeloos plaatjes ging posten dan had je dit geweten.
Gemeen van 'm hoor, dattie dat niet gelezen heeft! :(

Maar goed dat je 'm even op z'n plek wijst! ^O^ ^O^ ^O^
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:17:12 #241
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_113554250
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Gemeen van 'm hoor, dattie dat niet gelezen heeft! :(
Dingen posten zonder zelfs maar wat oppervlakkig onderzoek te doen vind ik niet zozeer gemeen maar wel zwaar nalatig. Het lijkt mij dat ook jullie zweefteven in principe waarde hechten aan het feit dat wat jullie geloven de echte waarheid is en ook een behoefte hebben om er achter te komen of wat jij gelooft echt de waarheid is. Dat lijkt mij niet alleen maar een activiteit waar sceptici zich mee bezighouden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 13:22:26 #242
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_113554477
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dingen posten zonder zelfs maar wat oppervlakkig onderzoek te doen vind ik niet zozeer gemeen maar wel zwaar nalatig. Het lijkt mij dat ook jullie zweefteven in principe waarde hechten aan het feit dat wat jullie geloven de echte waarheid is en ook een behoefte hebben om er achter te komen of wat jij gelooft echt de waarheid is. Dat lijkt mij niet alleen maar een activiteit waar sceptici zich mee bezighouden.
Dat is inderdaad nalatigheid. Maar, het gaat hier dan ook meestal niet om waarheidsvinding, maar zoeken naar die dingen die goed in je straatje passen. Alle andere dingen die de fantasie omver dreigente werpen negeer je dan, maar dat is geen onderzoek doen natuurlijk.

Overigens, met alle respect, dat zie je vrij vaak bij mensen die klakkeloos in allerlei dingen geloven. Halfof zelfs niet gelezen, maar wel hoog van de toren blazen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_113554486
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dingen posten zonder zelfs maar wat oppervlakkig onderzoek te doen vind ik niet zozeer gemeen maar wel zwaar nalatig. Het lijkt mij dat ook jullie zweefteven in principe waarde hechten aan het feit dat wat jullie geloven de echte waarheid is en ook een behoefte hebben om er achter te komen of wat jij gelooft echt de waarheid is. Dat lijkt mij niet alleen maar een activiteit waar sceptici zich mee bezighouden.
Wij zweefteven kunnen soms ook genieten slechts van de fijne interactie met elkaar, dat hoeft niet per se gepaard te gaan met koude logica, hoe fijn dat dan ook is met deze warme dagen. Tis dat we niet kunnen fluiten via FOK!, anders hadden we dat misschien wel gedaan. :)

Maar af en toe in geschreven vorm speculeren, dromen en fantaseren is ook leuk. Zolang het maar gezellig blijft. ;)

Bovendien vind ik het altijd wel zo gemakkelijk wanneer de critici het lastige werk voor me doen. 8-)
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:28:55 #244
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_113554806
In dat interview had Asberg het ook al over de ijstijd - als het echt iets is wat gefabriceerd is.
Het kan wel een HOAX zijn, maar Asberg is wel iemand met 20 jaar ervaring.
Dat de stroom uitviel is ook te verwaarlozen, 1 camera deed het even niet en zijn satteliet telefoon stoorde even, voor de rest is er niets bijzonders gebeurd.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:32:04 #245
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_113554962
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alles wat daar voor de ijstijd aan de oppervlakte stond is door de gletschers weggeslepen en veel zuidelijker neergelegd door dezelfde gletschers, en dat zijn nu de veluwe, de utrechtse heuvelrug, etc.
Dat is wel erg overdreven, dat zou betekenen dat hier de gehele oppervlakte van Scandinavië ligt.

Het zijn alleen delen van rotsen e.d. die meegenomen zijn. Een structuur als deze, wat waarschijnlijk al heeft gelegen zal er niet veel hinder aan ondervinden.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:32:35 #246
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_113554983
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Wij zweefteven kunnen soms ook genieten slechts van de fijne interactie met elkaar, dat hoeft niet per se gepaard te gaan met koude logica, hoe fijn dat dan ook is met deze warme dagen. Tis dat we niet kunnen fluiten via FOK!, anders hadden we dat misschien wel gedaan. :)

Maar af en toe in geschreven vorm speculeren, dromen en fantaseren is ook leuk. Zolang het maar gezellig blijft. ;)
Ik snap het Gray en hoewel ik een hekel heb aan mensen die fluiten ;) vind ik het prima dat mensen hun kritische faculteiten soms (of vaak) op een laag pitje zetten.

Maar zelfs 1 googlesearch had genoeg geweest in dit geval. Ik vraag niet om academische peer reviewed papers. Maar even iets meer mindfulness maakt een discussie zo veel interessanter. Vooral omdat ik Bastard hier mensen ook zie aanvallen voor het zogenaamd niet gebruiken van hun faculteiten (OPEN JE OGEN NOU EENS)

quote:
Bovendien vind ik het altijd wel zo gemakkelijk wanneer de critici het lastige werk voor me doen. 8-)
Ik voel me misbruikt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 13:34:26 #247
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_113555065
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:32 schreef Killaht het volgende:

[..]

Dat is wel erg overdreven, dat zou betekenen dat hier de gehele oppervlakte van Scandinavië ligt.

Het zijn alleen delen van rotsen e.d. die meegenomen zijn. Een structuur als deze, wat waarschijnlijk al heeft gelegen zal er niet veel hinder aan ondervinden.
hoezo zal een structuur als deze daar niet veel hinder van ondervinden?
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 13:41:00 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_113555348
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik snap het Gray en hoewel ik een hekel heb aan mensen die fluiten ;) vind ik het prima dat mensen hun kritische faculteiten soms (of vaak) op een laag pitje zetten.

Maar zelfs 1 googlesearch had genoeg geweest in dit geval. Ik vraag niet om academische peer reviewed papers. Maar even iets meer mindfulness maakt een discussie zo veel interessanter. Vooral omdat ik Bastard hier mensen ook zie aanvallen voor het zogenaamd niet gebruiken van hun faculteiten (OPEN JE OGEN NOU EENS)

[..]

Ik voel me misbruikt.
Jij bent gewoon de katalysator :P
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 13:45:31 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_113555550
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij bent gewoon de katalysator :P
Nou, jij maakt er een grapje van, maar ik vind eigenlijk dat SpecialK wel degelijk een terecht punt maakt. Het is net alsof je in TRU alleen maar mee mag praten als je samen met adere believers in een kring wil zitten, handjes wil vasthouden en dan gezellig met zn allen Kumbaya wil zingen.

Uit wat hij zegt blijkt duidelijk dat er gewoon 0 eigen input is geweest. Verhaal lezen, en dat hier op Fok vervolgens met hand en tand gaan verdedigen. Maar wel hoog van de toren blazen.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:56:33 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113556029
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik snap het Gray en hoewel ik een hekel heb aan mensen die fluiten ;) vind ik het prima dat mensen hun kritische faculteiten soms (of vaak) op een laag pitje zetten.

Maar zelfs 1 googlesearch had genoeg geweest in dit geval. Ik vraag niet om academische peer reviewed papers. Maar even iets meer mindfulness maakt een discussie zo veel interessanter. Vooral omdat ik Bastard hier mensen ook zie aanvallen voor het zogenaamd niet gebruiken van hun faculteiten (OPEN JE OGEN NOU EENS)

[..]

Ik voel me misbruikt.
Och ja, ik vergeet steeds dat grappen en sarcasme not done zijn.
Ieder lettertje en woordje afwegen "ja je zei echt dit" ..
Het woord wat je mist is 'nuance' . Ik weet toch ook wel wat rotsformaties zijn denk je, of niet? (retorisch)

Jammer dat er geen standaard middelvinger smiley is
The truth was in here.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')