abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:37:32 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100329370


Hallo fans. :W Dit is alweer deel 28 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- slechte zelfbedachte grappen, deel 14
- slechte zelfbedachte grappen, deel 15
- slechte zelfbedachte grappen, deel 16
- slechte zelfbedachte grappen, deel 17
- slechte zelfbedachte grappen, deel 18
- slechte zelfbedachte grappen, deel 19
- slechte zelfbedachte grappen, deel 20
- slechte zelfbedachte grappen, deel 21
- slechte zelfbedachte grappen, deel 22
- slechte zelfbedachte grappen, deel 23
- slechte zelfbedachte grappen, deel 24
- slechte zelfbedachte grappen, deel 25
- slechte zelfbedachte grappen, deel 26
- slechte zelfbedachte grappen, deel 27

SLECHTE-GRAPPENTIPS
Hierbij wat definities en aanwijzingen voor het zelf maken van slechte grappen:
1) Beter slecht bedacht dan goed gejat. Je kunt beter iets bedenken wat niet geslaagd is dan iets te posten wat niet van jezelf is maar wel geslaagd is. En door de kritiek in het topic leer je vanzelf om betere slechte zelfbedachte grappen te maken.
2) Probeer niet te hard om een grap te bedenken. Er moet iets spontaans in zitten. Als dat er niet in zit, komt het geforceerd over.
3) Definitie slechte zelfbedachte grap: een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat, racistisch, of gewelddadig is.
4) Let op dat slechte grappen iets anders zijn dan traditionele grappen, die altijd een clou hebben. Slechte grappen zijn doorgaans verhaaltjes met een gare clou. Bij slechte grappen kan de clou ook in het begin zitten.
5) Slechte grappen zijn moeilijker dan traditionele grappen. Wat de clou is in een traditionele grap, fungeert in een slechte grap hoogfuit als slechte zelfbedachte tussengrap (bijvoorbeeld dat iets naar de Filipijnen is in plaats van naar de Filistijnen).
6) Het is wel de bedoeling dat het grappen zijn. Dus niet een verhaaltje dat een beetje in het luchtledige blijft hangen. Er moet wel iets bizars in zitten; dat heeft de slechte grap gemeen met de traditionele grap.
7) Slecht wil niet zeggen bagger: iets als: “Komt een flesje bier bij de tandarts. Zegt die bakker tegen zijn breinaald ‘Hoe laat moet je vandaag naar percussieles?’” is gewoon echt niet grappig.
8) Zorg dat de clou van een grap niet en simpele reflexieve woordspeling is. Een reflexieve woordspeling is een woordspeling die terugslaat op de context. Dus beeindig een grap over een bezoek aan de orthodontist niet met de ‘clou’ dat de orthodontist zegt “Dit kan niet door de beugel”. Dat is gewoon echt niet grappig.
9) Probeer ouderwets taalgebruik te vermijden, want dat geeft een grap iets belegens.
10) Probeer taalgebruik te vermijden dat op de een of andere manier erg opvalt, zoals een woord als grijnst.


DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling _O_


HIERBIJ EEN PAAR POLLS
Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan?
Zwak
Slecht
Teleurstellend
Rotzooi
Waardeloos
Bagger
Zonde van m'n tijd
Slaan op mijn longen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Moet Federer-fan worden gehuldigd als we bij deel 20 zijn?
Ja
Nee, wat een overdreven gedoe zeg
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: We zijn bijna bij deel 25
Leuk!
/Care
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier


HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

Van BobW
Een man werkt al jaren op een kantoor waar hij vaak de telefoon op moet nemen.
Op een dag is het erg druk, er komen veel telefoontjes binnen en er werd nog een belangrijk telefoontje verwacht van meneer De Schade.
En daar is het moment, de belangrijke meneer belt! Maar de man op kantoor is al aan het bellen met een andere, niet onbelangrijke, klant.
De man onderbreekt het gesprek eventjes en zegt tegen zijn collega:
"Hans, kan jij De Schade opnemen?"

Van Giester
Pietje rent de woonkamer binnen.
"Papa, papa, ik wil later postbode worden."
Zegt zijn vader:
"Je kunt beter realistische doelstellingen hebben, jongen."


Van Jovatov
Patrick loopt samen met Mien op zondag door de winkelstraat.
Dan ziet Mien in de etalage een paar mooie laarzen met een sticker 50%.
'Oh,' roept ze uit, ' wat een leuke laarzen!'
'Ach,' zegt Patrick, 'als ik gisteren mezelf niet blut had gezopen had ik ze nu voor je kunnen kopen.'
'Nou ja,' zegt Mien, 'de winkel is nu toch dicht.'

Freek liep eens door het park, tot zijn verbazing zag hij daar een imker, compleet in imkerpak, lopen.
Nu heeft Freek altijd een fascinatie gehad voor imkers, hij aarzelde geen moment en stapte op de beste man af.
"Dag," zei Freek tegen de imker. "Hoe staat het ermee?"
"Niet zo goed," antwoordde de imker, "ik ben zonder werk."
"Oh," zegt Freek, "dan ben je als imker wel bijzonder."


Van najazeg
Piet en Frits lopen over de dam te ouwehoeren over producten die ze op de markt hebben gebracht.
"ik zeg je" zegt Piet, "die Fritsdrank van je dat is echt superspul. Leuk gevonden ook trouwens, die naam."
"Dank je, ik ben er ook erg tevreden over" zegt Frits
"Wat vind je trouwens van mijn Pietza?" vraagt Piet vervolgens.
Zegt Frits lachend: "Ach Piet, dat klinkt toch voor geen meter!"

De familie Hendriksen zit te vergaderen over wat ze in de vakantie willen doen. De twee puberjongens willen graag naar Six Flags Holland. "Oh das mooi in flevoland en dus niet al te ver rijden. Doen we". De jongens helemaal blij en op een mooie zonnige dag gaan ze.
In de beurt zien ze echter nergens borden met Six Flags erop, Alleen borden met Walibi World. Ze rijden erheen, kopen een parkeerkaart en gaan in de ontzettend lange rij staan. Na een uur wachten zijn ze eindelijk aan de beurt.
Dus die vader vraagt: "Hier stond Six Flags toch?"
Het kassameisje antwoordt: "Ja maar die is er niet meer."
Zegt die vader: "Dat vind ik jammer"

Dus een man uit Lisse plant zijn hele tuin vol tulpen, narcissen etc. Al snel maakt hij van zijn hele woonkamer ook een expositieruimte vol met orchideeen. Op een gegeven moment vindt zijn vrouw het wel mooi geweest. "Ik geloof dat ik in de keukenhof ben beland." zegt ze.
Zegt die man lachend, terwijl hij een zogenaamd strenge stem opzet: "Heeft u wel een toegangskaartje mevrouw?"

Bij de McDonalds hebben ze iets nieuws: de mcSpek.
"Ha," denkt Bob. "Lekkere speklappen. Die gaan er zeker in."
Dus opgetogen bestelt hij een McSpek. Hij gaat zitten aan een tafel en even later krijgt hij een doosje net als bij zo'n mcChicken. Doet hij hem open, zit er maar één miezerig klein snoepspekje in.
"Wat is dit nou?" vraagt hij verbaasd.
Zegt die serveerster: "Een McSpek."

Lotte, een blond meisje van een jaar of 19, besluit een variant op Lotto Weekend Miljonairs te houden op het aankomende dorpsfeest; het heet Lotte Weekend Miljonairs.
Een of andere boerenjoop uit het dorp doet mee. De vragen zijn heel erg makkelijk en al snel komt de boerenjoop aan bij de laatste vraag waarmee hij een miljoen euro kan winnen.
De vraag luidt: Hoeveel ogen heeft een kanariepietje
Zegt de boerenjoop: "Ja weet ik dat."

Een rijke nostalgist genaamd Hendrikus besluit in een nostalgieke bui Walibi World over te kopen en het weer terug te bouwen naar het Flevohof van hoe het begin jaren '80 was. Uiteraard schept dit de nodige interesse en aandacht van andere nostalgisten. Als het park opent komen zij er massaal op af en bekijken de nodige attracties zoals die er toen ook waren.
Hendrikus vraagt een willekeurige man als die het park aan het eind van de dag weer verlaat, wat hij er van vond.
Zegt die man: Ja leuk maar natuurlijk niet echt meer van deze tijd.

Van potienza
Komt Pim Fortuyn bij de bakker:
Bakker: Maar Pim, u was toch al dood?
Fortuyn: Nee deze mop speelt zich af in 1999
Bakker: Oké.


Van Shreyas
Een man zit in de trein kauwgom te kauwen. Op een gegeven moment is de smaak eraf en wil hij het weggooien, maar de prullenbak is te ver weg dus hij probeert het maar sneaky af te vegen aan de broek van de vrouw naast hem. Echter hij komt er te laat achter dat die vrouw helemaal geen broek draagt, maar een korte rok, dus hij smeert de kauwgom af aan haar been.
Dus die vrouw gilt: Wat doe je man? Vind je dat normaal?
Hij zo: Het was maar een grapje hoor.
Zegt zij: Triest hoor, zelfs een groep 3 grap is beter
Zegt die man: Daarom reis ik ook 2e klas

*O* De volgende grap van Shreyas krijgt een *O* * EERVOLLE VERMELDING* *O*
Twee meisjes, Paula en Eva, zitten op een avond in de kroeg. Vraagt Eva aan Paula: "Wat heb jij vandaag gegeten eigenlijk?'
Zegt Paula: "Oh hetzelfde als gisteren''
Vraagt Eva: "Wat heb je gisteren gegeten dan?''
Paula: "Hetzelfde als eergisteren, haha''
Eva: ''Oh, maar wat was dat dan?"'
Paula: ''Ehm, dat weet ik niet meer hoor, dat is al twee dagen geleden''


Van sjoemie1985
Zo'n man van een jaar of dertig staat loopt op het central station midden in utrecht.
en hij loopt zo elk perron af en op de treinen zet hij allemaal stipjes met een watervaste stift.
en zo'n conducteur die ziet dat en vraagt waarom hij dat doet.
zegt die man: Ik ben treinen aan het spotten.

Komt een jehovah bij de bakker.
Jehovah: Ik kom u een boek over de nieuwe eindtijd brengen.
Bakker: Ik heb al een vaste eindtijd.

Komt een crimineel bij de politie.
Agent achter de balie: wat komt u hier doen?
Crimineel: ik heb net een overval gepleegd en kom mijn strafblad verlengen.


Van TheCoolGuy
Het is de dag voor de ChampionsleaugeFinale. FC Barcelona tegen Manchaster United. De grote afscheidswedstrijd van Van Der Sar. 2 uur voor de wedstrijd zit Van Der Sar echter nog thuis. Zijn vrouw vraagt aan hem: "Moet je je niet klaarmaken en naar het stadion toegaan?"
Zegt Van Der Sar: "Nee, ik blijf thuis om de wedstrijd te kijken! Ik wil mijn laatste wedstrijd echt geen seconde missen hoor!"

*O* De volgende grap van TheCoolGuy krijgt een *O* * EERVOLLE VERMELDING* *O*
Een meisje neemt een bijbaantje in het ziekenhuis als schoonmaakster. Dan moet ze de kamers opruimen van patienten voordat de volgende patienten komen. Ze moet ook de hele tijd een schoonmaakkar duwen. Dat doet ze al enkele weken. Dan vraagt iemand uit haar klas wat haar bijbaantje is. Ze zegt: "Ik ben carduwoloog."


Van wappiiee
Kees is onderweg naar zijn werk. Op de snelweg komt Kees in de file te staan en dreigt te laat te komen op zijn werk.
"Stervende hoeren file" roept Kees boos.
Fred, die naast hem staat hoort dit en zegt boos "Nou daar kun je wel grappen over maken, maar er is hier net een dame van lichte zeden achter het stuur onwel geworden en heeft een kettingbotsing veroorzaakt"
Zegt Kees "Sorry, dat wist ik niet"

*O* Speciale aandacht graag voor deze grap van onze nieuwe ster aan het firmament, wappiiee, die een *O* * EERVOLLE VERMELDING* krijgt*O*:
Het is 72 jaar na het debacle op het WK ritmische gymastiek en Cor is op 94 jarige leeftijd nog steeds in een goede conditie en nog volop in training voor het WK dat dit jaar weer in Nederland wordt gehouden. Dit keer neemt hij het zekere voor het onzekere en pakt hij zijn tas zelf in.
Maar tijdens de warming up schiet er opeens een hevige pijn in zijn been en Cor moet geblesseerd afhaken.
Huilend belt hij weer zijn moeder op. Zegt zijn moeder: "Ach, meedoen is belangrijker dan winnen"

Gerard is al 10 jaar voorzitter van de Bond tegen het vloeken. Het is hard werk maar het geeft voldoening.
Het betaalt echter niet geweldig en Gerard wil eigenlijk toch wel een leuke oude dag hebben dus op een dag stapt hij naar zijn baas en vraagt hij om een loonsverhoging.
Zijn baas heeft alle begrip voor Gerards standpunten maar hij moet helaas melden dat het budget het echt niet toe laat om hem een loonsverhoging te kunnen geven en hij verontschuldigt zich meermaals.
Dan loopt Gerard boos weg en roept "Flikker dan ook maar op met dat kutbaantje van je"

Fred en Wim zijn een siamese tweeling. Ze zijn echter ook een verliefd koppeltje en op een dag besluiten ze zelfs samen in het huwelijksbootje te stappen.
Omdat dit niet dagelijks gebeurt is er veel media aandacht voor het hele gebeuren en na de bruiloft wordt het bruidspaar door een aanwezige Hart van Nederland verslaggever geïnterviewd.
"Zijn jullie al lang een stel?" wordt hen gevraagd.
Zegt Fred: "Nou vroeger hadden we zoals elke tweeling wel eens ruzie, maar sinds een paar jaar zijn we echt onafscheidelijk"

[Met kleine aanpassing door Federer-fan]
Een professor in archeologie is op een dag met wat studenten opgravingen aan het doen.
Op een gegeven moment komt er een student naar hem toe gerend en roept: "Professor, kom kijken. Ik heb zojuist dinosaurusbotten gevonden"
Dus die professor komt kijken en zegt: "Nee sukkel, dat zijn de chickenwings die ik net heb weggegooid"

[Met kleine aanpassing door Federer-fan]
Klaas werkt al 25 jaar bij een benzinepomp en doet dit werk nog steeds met veel plezier.
Sinds kort is de benzinepomp ook 's nachts open en omdat het bedrijf een gratis servicenummer heeft wordt Klaas sindsdien vaak in de late uurtjes lastig gevallen door kwajongens.
Op een dag als Klaas weer nachtdienst heeft is het weer zover en de telefoon gaat voor de 24e keer.
Zegt een hoog kinderstemmetje: "Hallo, ik wil graag 10 liter benzine."

Robin is jarig en wordt 7 jaar. Om dit te vieren neemt zijn vader hem mee naar de dierentuin.
Eenmaal in de dierentuin vraagt zijn vader: "En Robin, welke dieren wil je als eerste zien?"
Zegt Robin: "Koeien"
Zegt de vader boos: "Betaal ik verdomme 50 euro om hier naar de dierentuin te gaan en dan wil jij een stel koeien zien"

Een man wordt midden in de nacht op heterdaad betrapt terwijl hij bij Artis aan het inbreken is.
Tijdens het fouilleren blijkt dat de man ongewapend is maar wel een enorm grote stadiontoeter bij zich heeft.
Verbaasd vraagt de bewaker wat hij hier nu weer mee moet.
Zegt de man: "Nou, ik ben van stichting Wakker Dier"

Piet, een man van 73, is nieuw in het bejaardentehuis. Omdat hij nog niemand kent besluit hij tijdens de wekelijkse bingo wat met andere bejaarden te socializen.
Dus Piet gaat bij wat andere oude vandagen aan een tafel zitten en stelt zich voor: "Hallo ik ben Piet de Vries, maar vroeger stond ik ook wel bekend als "De slager van Heerhugowaard".
Een man die naast hem zit vraagt geschrokken: "Maar hoe kom je dan aan die naam?"
Zegt Piet: "Ik verkocht vlees".

Henk en Annie zijn een eenvoudig boerenechtpaar van middelbare leeftijd. Op een dag besluiten ze dat ze eens wat meer van de wereld willen zien en besluiten een weekje Parijs te doen.
Eenmaal in Parijs besluiten ze in een kroegje wat te gaan drinken en raken in gesprek met een man naast hen.
"En wat doe jij in het dagelijks leven?" vraagt Henk.
Zegt de man: "Ik ben clochard".
Kijkt Annie hem vol bewondering aan en zegt: "Nou, doe maar luxe hoor".

HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
Drie jongens van begin 10, Jan-Maarten, Willem en Luco, wonen in een woonwagenkamp. Elke avond gaan ze eten bij een van hen. Jan-Maarten is allergisch voor noten en Willem en Luco besluiten Jan-Maarten, bij wie ze die avond gaan eten, een poets te bakken. Voordat het dessert wordt geserveerd mengen ze er wat vermalen walnoten doorheen. Dus zo gezegd zo gedaan en even later zitten ze aan het dessert. Na een paar happen raakt Jan-Maarten in anafylactische shock. Willem en Luco hebben dikke pret. Nadat Jan-Maarten snel van zijn vader zijn notenallergiemedicijnen heeft gekregen voelt hij zich weer kiplekker.
Zegt die vader van Jan-Maarten tegen Luco en Willem: "Dat mogen jullie niet meer doen hoor. Jan-Maarten is namelijk allergisch voor noten."
Zegen Luco en Willem vlak na elkaar: "Nou, wij hebben ons lesje wel geleerd."

Een vrouw van 42 doet mee aan Lotto Weekend Miljonairs. Het gaat geweldig, want ze hoeft nog maar één vraag goed te beantwoorden en dan wint ze een miljoen euro. Maar als ze hem fout beantwoordt valt ze helemaal terug in de vaart der volkeren en wint ze maar vijftig euro. Robert ten Brink vertelt dat ze iets nieuws hebben bedacht: de laatste vraag is geen moeilijke maar juist een hele makkelijke. De gedachte erachter is dat de deelnemer het door de spanning en de zenuwen alsnog gewoon een hele moeilijke vraag zal vinden.
Zegt Robert ten Brink: "En dan nu de laatste vraag: hoeveel krijg je als je tien vermenigvuldigt met honderd?"
Dus de vrouw helemaal in paniek. Ze denkt en denkt. De camera staat op haar gericht en gefrustreerd zegt ze: "Niet te geloven dat ik dit nu niet weet. Pfff, ik kan het duizend keer zeggen. Wat een complete afgang dit... Nee, geen idee, ik weet het niet."
Zegt Robert ten Brink: "Jammer, maar je was een fantastische kandidaat. En het juiste antwoord was duizend."
Die vrouw schudt met haar hoofd en zegt lachend als een boer met kiespijn: "Ja, tuurlijk. Heel erg jammer, maar ik vond het leuk om mee te doen. En van die vijftig euro ga ik lekker uiteten met m'n man."

In een museum is een tentoonstelling over verschillende perioden uit de geschiedenis. Helaas is de suppoost ziek die is ingeschakeld voor de zaal over de Verlichting.
Dus de directeur van het museum benadert een elektricien die toevallig in het museum aan het werk is en zegt: "Wil jij straks misschien aan de bezoekers iets vertellen over de Verlichting?"
Die elektricien vindt het prima en zo gezegd zo gedaan.
Even later komen de eerste bezoekers de zaal binnen den de elektricien zegt zo van: "De Verlichting duurde van ongeveer 1650 tot de Franse Revoluti. Het was een politieke en filosofische beweging die de opvattingen over politiek, filosofie, wetenschap en religie binnen de Westerse wereld grondig wijzigde."
Zegt een van die bezoekers: "Sorry, maar dit heeft weinig toegevoegde waarde."
Zegt die elektricien: "Nou, het is gewoon algemene ontwikkeling hoor."

Een jongen van 27 is met zijn moeder op bezoek bij oma van 82.
Zegt die jongen: "Oma heeft u Twitter."
Zegt oma: "Wat is dat?"
Zegt zijn moeder: "Ja dat weet oma toch niet."
Zegt die jongen tot zijn moeder: "Waarom zegt u dan altijd dat oma nog zo goed bij is?"

Twee jongens van 24 zijn op vakantie in Monte Carlo. Ze hebben er heel veel zin in. Op de eerste dag gaan ze tennissen op een zonovergoten baan, vlak naast de zee.
Een van hen is zo blij dat hij roept: "Wat een geweldige vakantie dit zeg. Ik heb er zoveel zin in!"
Uit pure blijdschap pakt hij de tennisbal die zijn vriend in zijn hand heeft en slaat hem met een enorme boog de zee in.
Zegt die andere vriend: "Lekker handig, ik had maar één bal meegenomen."

Een jongen van 24 is proftennisser. Het is mei 2011 en hij heeft dit jaar tot nu toe al honderdveertig euro prijzengeld gewonnen. Zijn ouders zijn aperots op hem.
Zegt zijn moeder geemotioneerd: "Ik vind het zo knap dat je zo bescheiden blijft."
Zegt die jongen: "Wat zal ik met het geld doen?"

Joke is een oma van 90, die vroeger oud-lerares Nederlands was maar nu niet altijd meer even scherp is. Op een gegeven moment komen haar dochter, de man van haar dochter en de kleinkinderen op bezoek.
Dus die jongen ziet een poster hangen van AC/DC en zegt: "Zo hé, oma, houdt u van AC/DC? Respeeeeeeect."
Zegt oma: "Nee, ik vind het gewoon leuk dat het begin van het alfabet erop staat."

Een kunstschaatster doet een antibioticakür van twee weken. Maar na een week merkt ze er nog niks van.
Dus ze belt haar huisarts en ze zegt: "Die antibioticakür werkt niet, maar ik wilde even voor de zekerheid vragen of je zo'n kür altijd moet afmaken."
Zegt die huisarts: "Nou, daar zijn de meningen over verdeeld."
Zegt die kunstschaatster: "Hè, maar alle artsen en artsenorganisaties zeggen al tientallen jaren dat je een antibioticakür altijd moet afmaken."
Zegt die huisarts: "Klopt, maar bijvoorbeeld mijn overbuurvrouw en mijn beste vriendin vinden het maar onzin."

Een man van 50 doet mee aan Lotto Weekend Miljonairs. Zoals altijd is de eerste vraag een makkelijke, opdat de deelnemer er even in kan komen. Dus de vraag is: 'Wie is de Belgische minister van Milieu?'
Die man denkt en denkt maar hij weet het niet, dus hij zegt: "Ik weet het niet."
Zegt Robert ten Brink: "Wat erg dit zeg. Dat leer je gewoon op de middelbare basisschool."

Jan komt op maandagochtend op kantoor.
Vraagt zijn collega Wim: "Zo, nog wat leuks gedaan zaterdagavond?"
Zegt Jan: "Ja, eerst even gaan bowlen, toen uiteten geweest bij een Grieks restaurant en daarna naar de film geweest."
Zegt Wim: "Leuk zeg! Met vrienden gegaan?"
Zegt Jan: "Nee, gewoon alleen."

Een man solliciteert als zelfmoordterrorist bij Elkaaida (weet niet hoe je het schrijft). Dus hij heeft zo zijn sollicitatiegesprek en ze vragen waarom ze uitgerekend hem moeten aannemen.
Zegt die man: "Nou, het lijkt me gewoon een leuke functie, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig ervaring in heb. Ik heb twee keer een zelfmoordaanslag geprobeerd te plegen maar dat is beide keren mislukt."
Vraagtde gespreksleider: "Kun u een slechte eigenschap van uzelf noemen?"
Zegt die man: "Ja, ik heb nogal de neiging om dingen heel erg op te blazen."

Drie derdejaars scheikundestudenten gaan voor de gezelligheid met hun docent uiteten. Op een gegeven moment komt de serveerster hun bestelling opnemen.
Dus een van die studenten zegt: "Doe mij maar een glaasje H2O."
Die docent schiet in de lach en zegt tegen die andere studenten: "Hij bedoelt gewoon een glaasje water."'

Dus Nadal wint zijn eerste wedstrijd van Isner in vijf makkelijke sets en is daarna aan het signeren. Hij signeert tennisballen en foto's en op een gegeven moment staat er een jongen tussen met een paar tennisschoenen in zijn hand. Dus Nadal is de beroerdste niet en signeert die schoenen.
Zegt die jongen zo: "Ey gek, mijn schoenen, wat doe je?"
Zegt Nadal: "Ik moest ze toch signeren, nee?"
Zegt die jongen: "Nee, ik wilde ze alleen laten zien."

Dus een man die wel in is voor een geintje gaat naar de plaatselijke Chinees en zegt: "Ik wil graag twee loempia's en een potje sambar."
Zegt die Chinees: "Wat is sambal?"

Jan, een man van 40, heeft een sollicitatiegesprek voor een managementfunctie bij een groot verzekeringsbedrijf. Het is een prettig gesprek en op een gegeven moment vraagt de gespreksleider hem of de krapte op de arbeidsmarkt voor hem een reden was geweest om naar een nieuwe functie te solliciteren.
Zegt Jan: "Grappig dat u dat vraagt, want ik had het daar gister nog over met Robin."
Zegt die gespreksleider: "Robin de Vries, de nieuwe HR-manager bij Deloitte?"
Zegt Jan: "Nee, dat robotje uit Bassie en Adriaan."

Bert besluit naar een evenement toe te gaan, waar de grootste karikatuurtekenaars van Nederland hun kunsten vertonen: Martijn van Vliet, Kees van Rijn, Bram Uiterwaard, Buddy Wolly, Klaas Janssen en Wim Overveen. Naderhand vertelt hij er aan een kennis over.
Dus hij zegt: "En wie schetst mijn verbazing als ik daar opeens Ruud Gullit zie lopen!"
Zegt die kennis: "Kees van Rijn?"
Zegt Bert: "Nee, Bram Uiterwaard."

Het is Friesland, 2011. Bram is met zijn vriendje Teun op bezoek bijna zijn 86-jarige oma, die Desteny heet.
Zegt Bram tegen zijn oma: "Oma, Teun en ik gaan fierljeppen."
Zegt oma: "Gaat niet, opa heeft de Wii stuk gemaakt."
Zegt Bram: "Nee, ik bedoel buiten."
Zegt oma: "Oh, doe je wel een jas aan?"

Een man heeft het syndroom van Down (donsallergie). Hij heeft wel een donzen dekbed en op een nacht is het weer zover dus de volgende ochtend meldt hij zich ziek.
Zegt zijn baas geïrriteerd: "Je meldt ze ziek omdat je last hebt van je donsallergie maar je hebt wel een donzen dekbed. Kop dan een synthetisch dekbed man."
Zegt die man: "Ja maar dat vind ik zo benauwd.'

Een Nederlandse man is op een Indisch feestje, waar hij is geintroduceerd door zijn nieuwe, Indische vriendin. Op een gegeven moment worden er hapjes rondgedeeld. Het zijn hapjes met kip, sambal en pepers erin.
Dus die man neemt een hap en zegt: "Wat is dit heet man! Water! Water!"
Zegt zijn vriendin: "Ja, je kunt ze het best een beetje laten afkoelen.'

Jantine de Vries wil graag in de Kamer en ze begint een politieke partij genaamd 'Partij Voor Mezelf' (PVM). Haar redenering is dat het beter is om als politicus eerlijk te zijn en te verklaren dat je het allemaal voor jezelf doet in plaats van voor de burger en dat ze eigenlijk gewoon vier jaar lang macht wil hebben en een beetje haar zakken wil vullen om vervolgens een leuk baantje in Brussel te scoren. Die eerlijkheid blijkt de mensen enorm aan te spreken want ze wordt in één keer de grootste partij met zestig zetels. Al snel nadat ze is verkozen blijkt dat ze alleen om het vertrouwen van de burger te winnen zei dat ze alleen voor zichzelf in de politieke zit en niet voor de burger. Ze wilde opvallen en hoopte dat haar benadering zou werken. Ze is al volop bezig met het terugdringen van onder meer de criminaliteit, het oplossen van het fileprobleem en het verbeteren van de gezondheidszorg en het onderwijs, en de positieve resultaten stapelen zich op.
Dus een journalist vraagt op straat aan een vrouw die op Jantine heeft gestemd: "Hoe vindt u dat nou? Ze zei steeds dat ze alleen voor zichzelf in de politiek zit en nu blijkt dat ze gewoon de burger voorop heeft staan."
Zegt die vrouw: "Ik voel me knap belazerd."

Een vrouw doet mee aan Lotto Weekend Miljonairs. Op een gegeven moment is er een belangrijke vraag, want daarmee kan ze van 500 euro naar 1.000 euro gaan. Dus er wordt een fragment vertoond uit de film Piranha, waarin een hele school piranha's een zwemmer aanvalt. De vraag is natuurlijk welke vissoort het hier betreft.
Dus de presentator zegt: "Je voelt hem natuurlijk al aankomen, welke vissoort is dit?"
Zegt die vrouw: "Ja...niks zeggen, niks zeggen...knabbeljauw."

Een man werkt al een paar jaar bij een bedrijf en is toe aan een nieuwe uitdaging. Hij wil eigenlijk iets anders gaan doen maar de directeur overtuigt hem ervan om te blijven. Dus op een gegeven moment krijgt de man dame blanche om een groot project uit te voeren. De afspraak is dat het project na twee jaar wordt geëvalueerd. Dus zo gezegd zo gedaan en twee later later is de evaluatie aan de gang.
Vraagt de directeur: "En hoe is het gegaan?"
Zegt die man: "Ja, eerlijk gezegd is er nog niks gebeurd. En dat is meteen mijn belangrijkste punt voor deze evaluatie. Ik had een projectplan moeten maken en de boel moeten aansturen."

Het is 2015. Er komen opeens allemaal reuzen naar de wereld, die honderd meter lang zijn. Dus ze besluiten mensen te gaan opeten. Ze doet dan plamatig en besluiten dat per beroepsgroep te doen. Dus ze pakken eerst wat kleine bakkers en don die op broodjes, die ze opeten. Dan pakken ze wat kleine slagers en daar doen ze hetzelfde mee. Een paar dagen later geeft een reus een broodje aan een andere reus.
Zegt die andere: "Nee, die hoef ik niet. Daar zitten kappertjes op."

Johan gaat met zijn huisdier, de slak Jan-Maarten, naar de dierenarts.
Dus hij zegt: "Dokter, dit is mijn slak Jan-Maarten en ik maak me zorgen."
De dierenarts bestudeert het dier en zegt: "Hmm, hij is inderdaad niet helemaal fit. En hij is erg traag."
Zegt Johan, die al ziet dat slakken bepaald niet de expertise zijn van de dierenarts: "Aard van 't beestje."
Zegt de dierenarts: "Klopt, maar niet zo traag als dit."
Dus die dierenarts pakt een stok van zijn bureau, gooit die naar de andere kant van de behandelkamer en zegt een beetje streng: "Jan-Maarten, apport!"
Maar Jan-Maarten blijft gewoon rustig zitten waar hij zit en kijkt alleen een beetje verbaasd om zich heen.
Zegt die dierenarts: "Ja ja ja. Ik denk dat ik hem hier het beste een nachtje kan houden ter observatie."
Zegt Johan: "Wilt u er nog iets voor hebben?"
Zegt die dierenarts: "Joh, doe maar veertig euro."

Dus op een gegeven moment wordt er een slak aangenomen bij een groot bouwbedrijf. Maar al na anderhalf jaar vliegt hij eruit, omdat hij steeds loopt te slijmen bij de baas.

Twee mannen zijn weger. Ze staan de hele dag dingen te wegen. Ze maken er dan vaak grappen over door aan elkaar te vragen 'Hoeveel weeg jij?' Dus op een gegeven moment is een van de twee een olifant uit de dierentuin aan het wegen.
Vraagt de ander: "Hoeveel weeg jij?"
Zegt die ene: "Drieduizend kilo."
Zegt die ander lachend: "Nou, dan mag je weleens aan de lijn gaan doen."

Een man solliciteert bij een groot ICT-bedrijf.
Zegt die gespreksleider zo: "Nou, het lijkt me allemaal prima. Ik wil u alleen vragen of u misschien bereid bent uw baard te laten staan."
Zegt die man: "Ja hoor, geen probleem."
Dus twee weken later begint die man en hij heeft inmiddels al een redelijk tot goed te noemen baard.
Loopt die gespreksleider naar hem toe en hij zegt: "Dat hadden we niet afgesproken hè?"
Zegt die man: "U vroeg of ik mijn baard wilde laten staan."
Zegt die gespreksleider: "Dus als ik u vraag of u uw auto wilt laten staan, komt u met de auto?”

Een jongen van 24 heeft net met succes zijn rechtenstudie afgerond. Hij wil gaan werken als advocaat maar hij kan geen werk vinden. Hij heeft geen zin om te werken onder zijn niveau dus hij besluit een uitkering aan te vragen en thuis te gaan zitten. Maar na vier maanden is hij het zat om de hele dag Tel Sell-reclames te kijken en gaat hij naar een uitzendbureau. Al na twee dagen vinden ze een baantje voor hem bij een callcenter waar ze de hele dag mensen bellen. Dus zo gezegd zo gedaan en hij begint de volgende dag al. Hij moet mensen bellen om te zorgen dat ze abonnee worden van een nieuw wetenschappelijk tijdschrift. De reacties die hij krijgt variëren van "Geen interesse" via "Ik heb een Nee-neesticker op mijn deur" tot "Donder op". De jongen vindt het werk helemaal niks maar hij strijkt wel mooi het minimumloon op. Na twee maanden wordt hij gebeld door een advocatenkantoor in de buurt dat goed staat aangeschreven en waar nieuwe medewerkers uitstekend wordt begeleid en intern worden opgeleid.
Dus als hij de hoorn erop legt, vertelt hij zijn kamergenoot, een man van 63, over het aanbod en hij zegt: "Ik denk dat ik het doe en dan stop ik hier dus."
Zegt zijn kamergenoot: "Ja, je laat toch wat achter."


DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial-artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


DIT IS WAT MIJ BETREFT DE OP EEN NA ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN, DIE DE ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE TUSSENGRAP ALLER TIJDEN BEVAT:

Van wappiie
Harrie heeft honger en gaat eten halen bij de chinees.
Zegt de chinees: "Wat wilt u hebben meneer?"
Harrie: "Uhm doe maar 2 bakken bami, foe jong hai, en wat kroepoek alstublieft
Chinees: "Sorry meneer, kunt u dat nog eens herhalen?"
Harrie: "2 bakken bami, foe jong hai, en wat kroepoek"
Chinees: "Sorry meneer maar ik kan u echt niet verstaan"
Harrie: "Ben je doof ofzo, ik praat verdomme toch geen chinees"
Chinees: "En wilt u er sambal bij?"

EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ULTIEME, MET AFSTAND ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):

Van diamondstor2
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo :'( ik was op zoek naar de bakker.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:38:03 #2
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100329392
kwam een vrouw bij de dokter, zegt de dokter niks HAHAHAH
pi_100329473
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: "ruim je het wel ff zelf op?" :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:40:45 #4
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100329525
Wat is het meervoud van meervoud, meergevouwen AHAHAHA
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:43:05 #5
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100329638
Komt er een dokter bij de dokter zegt de ene dokter tegen de andere mag ik in het midden lopen.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:44:32 #6
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100329709
Nou, het begin is veelbelovend.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_100329785
Komt een vrouw bij de dokter, zegt ze: "Vis een optie?" :D :D :D :D :D :D _O- _O- _O- _O- _O- eins!!!!11 :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:47:38 #8
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100329879
komt er een dokterdokter bij de dokterdokterdokter, zegt de dokterdokterdokter is hier een dokter in de zaal AHAHAHA
pi_100330049
Die polls in de OP :')
Who motivates the motivator?
pi_100330194
Wat is het verschil tussen een dolfijn en orka? Een orka is geen halfneger
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:56:02 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100330327
quote:
99s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Die polls in de OP :')
:D
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:59:04 #12
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100330484
Wat is het verschil tussen een pinda en een penis, hoe moeilijk kan dat zijn ?
pi_100330506
Een man en een vrouw leven als god in Amsterdam. Op een dag moet de vrouw naar de dokter. De dokter zegt dat ze kanker heeft. De man kan het niet aan en gaat vreemd. Uiteindelijk gaat ze dood en de man schrijft er een boek over en het wordt een bestseller!
Moraal van dit verhaal? De een zijn dood is de ander zijn brood!

Kut Kluun :')
pi_100330559
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef vieze_freddie het volgende:
Wat is het verschil tussen een pinda en een penis, hoe moeilijk kan dat zijn ?
pinda 2 noten er in penis 2 noten er onder ?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:06:20 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100330882
Waar zijn de vaste posters?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:30:07 #16
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100332192
Wat zegt een homo uil ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHHHAHA
pi_100333652
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef vieze_freddie het volgende:
Wat zegt een homo uil ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHHHAHA
:9

Het is hard, lang (maar ook kort!) en het spuit wit spul.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:15:44 #18
290586 Totaalzinloos
Köning der Zinloosheid
pi_100334699
Komt een vrouw bij de dokter, zegt de doktor: "Wat doe jij uit de keuken?!".
pi_100334859
Wat is een Turk in een politiewagen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100335399
was wat was voordat was was was, was was was

AHWHAHAHHAHAWHHAHAHAHA\

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100336110
Komt een dokter bij de dokter, zegt de dokter: "kijk je er zelf ff naar?" ^O^ _O- _O- _O_ :') :{w ;( |:(
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:01:18 #22
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_100337116
Slecht begin.
pi_100337191
Jan en Piet kijken TV.
Jan vraagt aan piet: "Wat zullen we kijken ?"
Piet zegt: "Porno?"
Waarop Jan vraagt "om 15:10 's middags ? "
Waarop Piet antwoordt: "Ja, kinderporno !"
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:04:49 #24
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100337297
Komt er een man bij de dokter, is de dokter niet thuis ahahahhahaha
pi_100337298
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef MonteCristo het volgende:
Wat is een Turk in een politiewagen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bestond al.
pi_100337305
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jan en Piet kijken TV.
Jan vraagt aan piet: "Wat zullen we kijken ?"
Piet zegt: "Porno?"
Waarop Jan vraagt "om 15:10 's middags ? "
Waarop Piet antwoordt: "Ja, kinderporno !"
:').
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:06:09 #27
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_100337354
Hoe noem je een vis met oren?
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:06:23 #28
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_100337367
Een oorka
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:07:32 #29
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100337423
Komt er een marrokaansekip bij de dokter, zeg de dokter ga maar na de poelier ahahhahahah
pi_100337443
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

:').
Hehe ik vond hem zelf ook grappig :P en ik heb hem echt zelf bedacht :D
Mijn enige mopje ooit die ik zelf bedacht heb :')
pi_100337503
zit een vrauw in saoudi arabie op de bus te wachten zegt een vrouw naast haar kut he dat je niet zelf mag rijden
Ne mutlu Türküm diyene
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:10:23 #32
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100337551
Komt er een turk bij de slager zegt die 1 kilo harham
pi_100337602
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Hehe ik vond hem zelf ook grappig :P en ik heb hem echt zelf bedacht :D
Mijn enige mopje ooit die ik zelf bedacht heb :')
Haha, kwantiteit voor kwaliteit dus. :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:12:27 #34
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100337636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Haha, kwantiteit voor kwaliteit dus. :D
Het is andersom domme kip
pi_100337673
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:12 schreef vieze_freddie het volgende:

[..]

Het is andersom domme kip
Haha oja. ;(
pi_100337687
Deze ramadan doet wat met m'n hersens. :')
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:15:04 #37
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100337762
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Deze ramadan doet wat met m'n hersens. :')
Haha :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 07:42:46 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100343039
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Hehe ik vond hem zelf ook grappig :P en ik heb hem echt zelf bedacht :D
Mijn enige mopje ooit die ik zelf bedacht heb :')
Hij is alleen al iets van drie keer voorbijgekomen in verschillende gedaanten. Sorry about it.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:23:35 #39
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_100344212
Ik ga weer even terug naar de stroopwafelverkoper:

Een stroopwafelverkopen is de hele dag bezig met stroopwafels verkopen en het gaat best goed. Hij verkoopt veel maar eigenlijk wil hij meer. Hij bedenkt zich dat oude mensen vaak gevoelig zijn wanneer je zegt dat het voor een goed doel is. Hij zegt er uiteraard niet bij dat het goede doel de stroopwafelverkoper zelf is. Naar het idee van de stroopwafelverkoper kon dit niet fout gaan!
Hij begint te verkopen maar het lukt niet. De mensen geloven hem niet en kopen niks. De stroopwafelverkoper raakt zo gefrustreerd dat hij helemaal doordraait. Hij gooit met stenen, sloopt auto's en trapt deuren in.
Het plan was dus niet zo'n succes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you see knopjes
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:06:58 #40
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100345156
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:23 schreef banapples het volgende:
Ik ga weer even terug naar de stroopwafelverkoper:

Een stroopwafelverkopen is de hele dag bezig met stroopwafels verkopen en het gaat best goed. Hij verkoopt veel maar eigenlijk wil hij meer. Hij bedenkt zich dat oude mensen vaak gevoelig zijn wanneer je zegt dat het voor een goed doel is. Hij zegt er uiteraard niet bij dat het goede doel de stroopwafelverkoper zelf is. Naar het idee van de stroopwafelverkoper kon dit niet fout gaan!
Hij begint te verkopen maar het lukt niet. De mensen geloven hem niet en kopen niks. De stroopwafelverkoper raakt zo gefrustreerd dat hij helemaal doordraait. Hij gooit met stenen, sloopt auto's en trapt deuren in.
Het plan was dus niet zo'n succes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook meteen aan mijn/onze stroopwafelverkopergrappen toen ik dat nieuwsbericht zag. Volgens mij is er wel meer van je grap te maken, bijvoorbeeld door nadat die man met stenen heeft gegooid etc. te schrijven dat mensen opeens inzien dat hij gelijk heeft en daar op door te gaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:46:42 #41
343214 badisbad
free man's mind
pi_100346225
lope er 3 negers een cafe binnen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:51:57 #42
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100346375
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef badisbad het volgende:
lope er 3 negers een cafe binnen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort grappen kunnen we wel missen hoor.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:53:45 #43
343214 badisbad
free man's mind
pi_100346422
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dit soort grappen kunnen we wel missen hoor.
dat zij je ma ook over jou...
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:55:43 #44
352405 fenk
Building the Building
pi_100346478
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:53 schreef badisbad het volgende:

[..]

dat zij je ma ook over jou...
Dit is dan wel weer grappig :D
pi_100349089
komt een man bij een stroopwafelverkoper.
man: heeft u ook stroopwafels zonder stroop?
stroopwafelverkoper: nee die heb ik niet
man: Ow, doe dan maar een gewone boterham.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_100354650
Marga en Rien hebben al 3 dagen een relatie, dan is het eindelijk zover, ze gaan trouwen.
Natuurlijk gaan ze het eerst aan hun ouders vertellen.
Marga vertelt haar moeder: Ja ik ben echt gelukkig met hem, het is alsof we elkaar al jaren kennen.
Zegt moeder: Ik ben heel blij voor je kind, wanneer is de grote dag?
Marga: Volgende week al, we gaan trouwen in Wellington, Nieuw Zeeland.
Moeder: Oh mijn hemel, waarom helemaal daar?
Marga: Nou je weet toch wat papa altijd zegt, binnen een relatie draait het allemaal om ver trouwen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_100354792
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Marga en Rien hebben al 3 dagen een relatie, dan is het eindelijk zover, ze gaan trouwen.
Natuurlijk gaan ze het eerst aan hun ouders vertellen.
Marga vertelt haar moeder: Ja ik ben echt gelukkig met hem, het is alsof we elkaar al jaren kennen.
Zegt moeder: Ik ben heel blij voor je kind, wanneer is de grote dag?
Marga: Volgende week al, we gaan trouwen in Wellington, Nieuw Zeeland.
Moeder: Oh mijn hemel, waarom helemaal daar?
Marga: Nou je weet toch wat papa altijd zegt, binnen een relatie draait het allemaal om ver trouwen.
:D
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_100355846
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Marga en Rien hebben al 3 dagen een relatie, dan is het eindelijk zover, ze gaan trouwen.
Natuurlijk gaan ze het eerst aan hun ouders vertellen.
Marga vertelt haar moeder: Ja ik ben echt gelukkig met hem, het is alsof we elkaar al jaren kennen.
Zegt moeder: Ik ben heel blij voor je kind, wanneer is de grote dag?
Marga: Volgende week al, we gaan trouwen in Wellington, Nieuw Zeeland.
Moeder: Oh mijn hemel, waarom helemaal daar?
Marga: Nou je weet toch wat papa altijd zegt, binnen een relatie draait het allemaal om ver trouwen.
Hahahahaha ROLFCOPTER!!!! einzinzinzineeie!!!oneoneoeleneve!!!!!!!!!!!1111111:D:DD:D:D:D:D!!1111

En als ze dan een kindje krijgen, noemen ze het Boter! Je weet wel Marga+Rien (MARGARINE!!!!1111 hahahahaha :D :D :D :D :D)
pi_100356149
Herman zit al 10 jaar in een Noord-Koreaans strafkamp en verricht dagelijks zware arbeid en krijgt weinig te eten.
Op een dag komt de grote leider op bezoek en Herman zegt tegen hem: "Ik vind de bewakers hier echt slavendrijvers".
Zegt de leider: "Tja, het is je goed recht om je mening te uiten".
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:45:06 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100356307
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Marga en Rien hebben al 3 dagen een relatie, dan is het eindelijk zover, ze gaan trouwen.
Natuurlijk gaan ze het eerst aan hun ouders vertellen.
Marga vertelt haar moeder: Ja ik ben echt gelukkig met hem, het is alsof we elkaar al jaren kennen.
Zegt moeder: Ik ben heel blij voor je kind, wanneer is de grote dag?
Marga: Volgende week al, we gaan trouwen in Wellington, Nieuw Zeeland.
Moeder: Oh mijn hemel, waarom helemaal daar?
Marga: Nou je weet toch wat papa altijd zegt, binnen een relatie draait het allemaal om ver trouwen.
_O_ *O*

Hoe kom je trouwens op die namen? Ik ken een stel dat Marga en Rien heet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:45:33 #51
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100356325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:40 schreef wappiiee het volgende:
Herman zit al 10 jaar in een Noord-Koreaans strafkamp en verricht dagelijks zware arbeid en krijgt weinig te eten.
Op een dag komt de grote leider op bezoek en Herman zegt tegen hem: "Ik vind de bewakers hier echt slavendrijvers".
Zegt de leider: "Tja, het is je goed recht om je mening te uiten".
Ik snap hem niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_100356413
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik snap hem niet.
Ze schijnen daar nogal terughoudend te zijn met de vrijheid van meningsuiting.
pi_100356716
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

_O_ *O*

Hoe kom je trouwens op die namen? Ik ken een stel dat Marga en Rien heet.
Het was de eerste zelfbedachte tussengrap, Saekerhett had hem meteen door ^O^
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_100356823
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het was de eerste zelfbedachte tussengrap, Saekerhett had hem meteen door ^O^
:D ^O^
pi_100357492
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Marga en Rien hebben al 3 dagen een relatie, dan is het eindelijk zover, ze gaan trouwen.
Natuurlijk gaan ze het eerst aan hun ouders vertellen.
Marga vertelt haar moeder: Ja ik ben echt gelukkig met hem, het is alsof we elkaar al jaren kennen.
Zegt moeder: Ik ben heel blij voor je kind, wanneer is de grote dag?
Marga: Volgende week al, we gaan trouwen in Wellington, Nieuw Zeeland.
Moeder: Oh mijn hemel, waarom helemaal daar?
Marga: Nou je weet toch wat papa altijd zegt, binnen een relatie draait het allemaal om ver trouwen.
Maar na een jaar zegt marga tegen rien.
dat ze van hem wil scheiden.
maar waarom zegt rien.
Nou zegt marga ik vind dat het niet meer zo botert tussen ons en dat het kuipje wel leeg is.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:20:47 #56
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_100357729
Wat speelde Hitler vroeger op zijn Enigma?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>:)
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_100359601


A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_100359714
Lopen 2 giraffen naast elkaar; een met een lange nek en een met een korte nek.
Vraagt die met die lange nek aan die met die korte nek: Waarom heb je zo'n korte nek??
Ja ik heb een paar keer me hoofd tegen de muur gelopen. :D :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:13:47 #59
333036 Drs_Pauper
Erkend kutuser
pi_100359792
Er staan twee ijscomannen op één pleintje. Vraagt de ene ijscoman aan de andere: Heb jij ijs? Zegt die andere: Ja, lekker ijs.
pi_100360218
Een man en vrouw leven gescheiden van elkaar. Ze hebben een mooi appartement met hoogteverschillen in Amsterdam.
De vrouw leeft boven en de man onder. Terwijl de man ’s morgens de boterhammen klaar maakt roept zijn vrouw naar onder en vraagt of hij haar bammetjes ook wil smeren. Die man reageert licht geïrriteerd “Nee, doe dat maar in je eigen keuken.” Waarop die vrouw zegt “De keuken is onder.”

:{
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:30:41 #61
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100360432
quote:
Verkeerde topic?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:31:35 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100360473
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Een man en vrouw leven gescheiden van elkaar. Ze hebben een mooi appartement met hoogteverschillen in Amsterdam.
De vrouw leeft boven en de man onder. Terwijl de man ’s morgens de boterhammen klaar maakt roept zijn vrouw naar onder en vraagt of hij haar bammetjes ook wil smeren. Die man reageert licht geïrriteerd “Nee, doe dat maar in je eigen keuken.” Waarop die vrouw zegt “De keuken is onder.”

:{
Ik moest lachen om je smileykeuze, maar ik snap je grap niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_100360845
Komt een man bij de dokter, dus die dokter gaat hem onderzoeken.
Is die man boven.

:')
pi_100360874
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik moest lachen om je smileykeuze, maar ik snap je grap niet.
;(
Helaas mag ik mijn grap niet uitleggen.
pi_100361084
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

;(
Helaas mag ik mijn grap niet uitleggen.
Van de FBI?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_100362086
Komt zo een man een winkel binnen met zijn relax feauteuil. Zet die op de grond, kijkt de winkeleigenaar aan waarna deze verbaal helemaal los gaat op die stoel. Zegt die eigenaar van die stoel "Hé, doe eens rustig tegen mijn La-Z-boy. Dat ben ik niet gewend van een gerenommeerd meubel stoffeerderij." "Dan bent u abuis" zegt de eigenaar van de winkel. "Wij zijn een gerenommeerde meubel schoffeerderij. De gerenommeerde stoffeerderij is een deur verder." De eigenaar van de relax feauteuil verontschuldigt zich wat ongemakkelijk, betaald ¤ 25,00 en verlaat de zaak.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:16:12 #67
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_100375185
Lopen 2 smurfen in hun smurfendorpje,
zegt de ene smurf bedenkelijk: ''Wat komt daar een natte lucht aan!'''
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:52:10 #68
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100399353
Jan wil een verjaardagskaartje sturen naar zijn beste vriend Wim. Maar hij weet niet wat hij moet schrijven en besluit een tekstschrijver te benaderen. Dus zo gezegd zo gedaan en uiteindelijk vindt hij in de Gouden Gids een tekstschrijver die vlak bij hem woont. Hij belt hem op en legt de situatie uit.
Op een gegeven moment zegt Jan zo: "Ja, ik vind dat altijd zo moeilijk hè."
Zegt die tekstschrijver: "Ja, snap ik. Nou, ik heb wel wat voor je. Die heb ik gemaakt voor een andere klant dus daar kan ik wel een leuk prijsje van maken. Anders zou het vijfenveertig euro kosten."
Zegt Jan: "Dat klinkt goed. Hoe luidt de tekst?"
Zegt die tekstschrijver: "Van harte gefeliciteerd, Hans."
Zegt Jan: "Ja, wel sterk. Gewoon eenvoudig dus."
Zegt die tekstschrijver: "Ja, gewoon lekker klassiek. Je moet die naam dan natuurlijk even vervangen door de naam van die vriend van je. Even rekenen...dan maken we het af op twintig euro."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 07-08-2011 21:02:37 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 7 augustus 2011 @ 03:04:27 #69
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_100413469
Stop je lul in de grond dan heb je de hele wereld aan je lul hangen
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:25:04 #70
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100459286
Een bedrijf handelt in fruit. Ze merken alleen dat er steeds vaker beurs, geplet en anderszins beschadigd fruit binnenkomt. Daarom gaan ze er een lijstje van bijhouden, om hun leverenaciers er op een gegeven moment op aan te spreken. Op een gegeven moment is het weer zover en er zit weer van alles bij.
Jan pakt een beurse appel op die op het bureau van zijn college Sjaak ligt en zegt: "Sjaak, is deze appel al beurs genoteerd?"

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 08-08-2011 14:32:57 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_100465388
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 03:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Stop je lul in de grond dan heb je de hele wereld aan je lul hangen
:?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:23:55 #72
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_100514348
Nathan eet voor het eerst een peer.
'Dat smaakt heel anders dan een appel.' constateert hij.
Dan spreekt zijn vader hem bestraffend toe: 'Je moet geen peren met appels vergelijken.'
pi_100768534
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
Een bedrijf handelt in fruit. Ze merken alleen dat er steeds vaker beurs, geplet en anderszins beschadigd fruit binnenkomt. Daarom gaan ze er een lijstje van bijhouden, om hun leverenaciers er op een gegeven moment op aan te spreken. Op een gegeven moment is het weer zover en er zit weer van alles bij.
Jan pakt een beurse appel op die op het bureau van zijn college Sjaak ligt en zegt: "Sjaak, is deze appel al beurs genoteerd?"
Geniaal. Gewoonweg geniaal _O_
Hulde _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Marga en Rien hebben al 3 dagen een relatie, dan is het eindelijk zover, ze gaan trouwen.
Natuurlijk gaan ze het eerst aan hun ouders vertellen.
Marga vertelt haar moeder: Ja ik ben echt gelukkig met hem, het is alsof we elkaar al jaren kennen.
Zegt moeder: Ik ben heel blij voor je kind, wanneer is de grote dag?
Marga: Volgende week al, we gaan trouwen in Wellington, Nieuw Zeeland.
Moeder: Oh mijn hemel, waarom helemaal daar?
Marga: Nou je weet toch wat papa altijd zegt, binnen een relatie draait het allemaal om ver trouwen.
Supersterk _O_ _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
Waar zijn de vaste posters?
Tijdje niet opgelet en ik had een ban en nu heb ik geen inspiratie meer ;(
Volgende week post ik wel wat denk ik :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:57:25 #74
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100780312
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:56 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Geniaal. Gewoonweg geniaal _O_
Hulde _O_

[..]


:@ ^O^ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:58:24 #75
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_100787724
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
Een bedrijf handelt in fruit. Ze merken alleen dat er steeds vaker beurs, geplet en anderszins beschadigd fruit binnenkomt. Daarom gaan ze er een lijstje van bijhouden, om hun leverenaciers er op een gegeven moment op aan te spreken. Op een gegeven moment is het weer zover en er zit weer van alles bij.
Jan pakt een beurse appel op die op het bureau van zijn college Sjaak ligt en zegt: "Sjaak, is deze appel al beurs genoteerd?"
_O_ _O- :') _O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:59:10 #76
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100796031
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:58 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

_O_ _O- :') _O-
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_100854281
2 brooddegen praten met elkaar. Vraagt de een aan de ander: "Wat wil jij later gaan doen?"
Zegt de andere: "Veel reizen"
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:13:16 #78
353713 Lumberbob
Rolt soepel,brandt gelijkmatig
pi_100955162
loopt een man over straat rara politiepet ! (dan wel niet van mezelf maar moest er verschrikkelijk hard om lachen... waarschijnlijk omdat de nuchterheid behoorlijk ver te zoeken was maar toch).

Nog zo'n slechte... bedoeling was dat je m dik snel vertelde, ook al maakte dat de grap totaal niet beter.

komt een man bij de slager zegt ik wil bloemen kopen slager loopt naar boven slaat de piano in elkaar komt weer beneden zegt ik verkoop alleen fruit zegt de man maakt niet uit ik ben toch op de brommer.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:32:35 #79
290586 Totaalzinloos
Köning der Zinloosheid
pi_100955942
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 03:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Stop je lul in de grond dan heb je de hele wereld aan je lul hangen
Ik moest lachen
pi_100955959
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef honkeytonk het volgende:
2 brooddegen praten met elkaar. Vraagt de een aan de ander: "Wat wil jij later gaan doen?"
Zegt de andere: "Veel reizen"
HAHAHA
pi_100956047
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
Een bedrijf handelt in fruit. Ze merken alleen dat er steeds vaker beurs, geplet en anderszins beschadigd fruit binnenkomt. Daarom gaan ze er een lijstje van bijhouden, om hun leverenaciers er op een gegeven moment op aan te spreken. Op een gegeven moment is het weer zover en er zit weer van alles bij.
Jan pakt een beurse appel op die op het bureau van zijn college Sjaak ligt en zegt: "Sjaak, is deze appel al beurs genoteerd?"
beurs genoteerd? Ik snap 't niet? :')
pi_100956093
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

beurs genoteerd? Ik snap 't niet? :')
Serieus? :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:36:44 #83
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100956115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

beurs genoteerd? Ik snap 't niet? :')
Nee? Op de aandelenbeurs heten bedrijven beursgenoteerd.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_100956189
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee? Op de aandelenbeurs heten bedrijven beursgenoteerd.
Oke, nee wist ik niet. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:38:31 #85
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100956212
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:36 schreef JustinK het volgende:

[..]

Serieus? :')
Een beetje respect voor MarokkaanseKip ja. o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:39:04 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100956236
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Oke, nee wist ik niet. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[...]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_100956310
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+!
pi_100957133
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Een beetje respect voor MarokkaanseKip ja. o|O
:@
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 07:56:09 #89
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101246061
Een jongen is met zijn oma op vakantie in Frankrijk. Maar op een gegeven moment voelt hij zich zo futloos als een slak met weinig conditie. Dus hij gaat naar een dokter.
De dokter onderzoekt hem en zegt vervolgens: "Tu dois manger fruits de mer."
Als de jongen terug in het hotel is, vraagt zijn oma: "En, wat zei de dokter?'
Zegt die jongen: "Meer fruit eten."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_101248107
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 07:56 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongen is met zijn oma op vakantie in Frankrijk. Maar op een gegeven moment voelt hij zich zo futloos als een slak met weinig conditie. Dus hij gaat naar een dokter.
De dokter onderzoekt hem en zegt vervolgens: "Tu dois manger fruits de mer."
Als de jongen terug in het hotel is, vraagt zijn oma: "En, wat zei de dokter?'
Zegt die jongen: "Meer fruit eten."
_O-
pi_101601315
Een man krijgt in het ziekenhuis een harttransplantatie. Na 12 uur is de operatie eindelijk geslaagd en wordt de man naar de intensive care gebracht waar hij met behulp van apparatuur in een kunstmatige coma wordt gehouden.
Na 3 dagen treden er echter complicaties op en wordt er vanuit Amerika een specialist ingevlogen speciaal om de man te redden.
Eenmaal aangekomen gaat de specialist de kamer van de man binnen. Na 5 minuten staat de specialist opeens op en trekt alle kabels van de apparatuur eruit waarna de man het loodje legt.
Dan komen de andere doktoren de kamer binnengestormd en vragen de specialist wat hem bezielt.
Zegt de specialist: "Ja, ik kan toch niet nadenken met al dat gepiep".
pi_101601345
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef wappiiee het volgende:
Een man krijgt in het ziekenhuis een harttransplantatie. Na 12 uur is de operatie eindelijk geslaagd en wordt de man naar de intensive care gebracht waar hij met behulp van apparatuur in een kunstmatige coma wordt gehouden.
Na 3 dagen treden er echter complicaties op en wordt er vanuit Amerika een specialist ingevlogen speciaal om de man te redden.
Eenmaal aangekomen gaat de specialist de kamer van de man binnen. Na 5 minuten staat de specialist opeens op en trekt alle kabels van de apparatuur eruit waarna de man het loodje legt.
Dan komen de andere doktoren de kamer binnengestormd en vragen de specialist wat hem bezielt.
Zegt de specialist: "Ja, ik kan toch niet nadenken met al dat gepiep".
_O- _O- _O-
  maandag 5 september 2011 @ 21:28:44 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101609435
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef wappiiee het volgende:
Een man krijgt in het ziekenhuis een harttransplantatie. Na 12 uur is de operatie eindelijk geslaagd en wordt de man naar de intensive care gebracht waar hij met behulp van apparatuur in een kunstmatige coma wordt gehouden.
Na 3 dagen treden er echter complicaties op en wordt er vanuit Amerika een specialist ingevlogen speciaal om de man te redden.
Eenmaal aangekomen gaat de specialist de kamer van de man binnen. Na 5 minuten staat de specialist opeens op en trekt alle kabels van de apparatuur eruit waarna de man het loodje legt.
Dan komen de andere doktoren de kamer binnengestormd en vragen de specialist wat hem bezielt.
Zegt de specialist: "Ja, ik kan toch niet nadenken met al dat gepiep".
Absoluut briljant. _O_ _O-

Er zitten ook een paar hele goede en vooral subtiele slechte zelfbedachte tussengrappen in. Zijn die bewust, wappiiee?

Sorry, zei iemand "eervolle vermelding"? Jawel, deze grap van wappiiee krijgt in het volgende topic een eervolle vermelding. _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door Federer-fan op 06-09-2011 12:08:15 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:06:44 #94
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101627497
Een jongen belt een logopedist. Hij wil graag een intakegesprek omdat hij veel last heeft van stotteren.
Dus hij krijgt die logopedist aan de lijn en zegt: "G..g...g..goeiemorgen, i..i..i..ik w....w...w..wil g...g...g..graag..."
Maar die logopedist onderbreekt hem en zegt: "Kom ter zake alsjeblieft, ik heb weinig tijd."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_101628373
Komt een Afrikaan met een felgekleurde papegaai op zijn schouder een bar binnen, zegt de barman: "Zozo, das een mooie zeg, waar heb je die vandaan?!" Zegt de papegaai: "Nigeria."
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:10:46 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101629176
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:39 schreef Applemooz het volgende:
Komt een Afrikaan met een felgekleurde papegaai op zijn schouder een bar binnen, zegt de barman: "Zozo, das een mooie zeg, waar heb je die vandaan?!" Zegt de papegaai: "Nigeria."
Beetje een variatie op een thema, maar klasse hoor. _O_ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:19:42 #97
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_101633210
Een jongeman gaat uit eten met zijn rijke ouders, die hij maar 2 keer per jaar ziet.
Dit is de 2e keer dit jaar dat hij ze ziet en waarschijnlijk ook de laatste keer, dit jaar.
Omdat hij de boel wil uitlokken gaat hij tartend lopen provoceren. Dit doet hij door een hoertje te bestellen en die mee te nemen uit, uit eten. Hij ontmoet de hoer en zegt haar dat ze zich moet gedragen als zijn vriendin. Dan gaat hij samen met die hoer naar het diner etentje.
Ze lopen naar binnen, naar de tafel waar zijn ouders zitten. Hij kijkt ze aan geeft ze een kus en zegt dan: "Mag ik jullie voorstellen, dit is Sabrina."
Zijn ouders kijken op naar beneden en zien daar een vrouw met teveel make-up volledig gekleed in enkel een catsuit gemaakt van netpanties.
Zijn moeder kijkt haar zoon aan en zegt: "Zo zo, ziet er netjes uit hoor."
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:14:43 #98
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101751101
Een jongen vertelt aan een vriend van hem dat zijn vader op dezelfde dag geboren is als Bruce Springsteen (een zanger). Dus zo gezegd zo gedaan en op een avond komt die vriend bij die jongen eten en de vader van die jongen is er ook.
Zegt die vriend: "Ik hoorde dat u op dezelfde dag bent geboren als Bruce Springsteen."
Zegt die vader: "Ja, klopt, we zijn allebei op een woensdag geboren."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_101815958
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongen vertelt aan een vriend van hem dat zijn vader op dezelfde dag geboren is als Bruce Springsteen (een zanger). Dus zo gezegd zo gedaan en op een avond komt die vriend bij die jongen eten en de vader van die jongen is er ook.
Zegt die vriend: "Ik hoorde dat u op dezelfde dag bent geboren als Bruce Springsteen."
Zegt die vader: "Ja, klopt, we zijn allebei op een woensdag geboren."
Leuke grap hoor :Y

Vertel je ook wel eens grappen die je bedenkt of hier leest in het echt aan mensen FF?
  zondag 11 september 2011 @ 14:35:38 #100
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_101815993
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongen vertelt aan een vriend van hem dat zijn vader op dezelfde dag geboren is als Bruce Springsteen (een zanger). Dus zo gezegd zo gedaan en op een avond komt die vriend bij die jongen eten en de vader van die jongen is er ook.
Zegt die vriend: "Ik hoorde dat u op dezelfde dag bent geboren als Bruce Springsteen."
Zegt die vader: "Ja, klopt, we zijn allebei op een woensdag geboren."
Deze vind ik wel weer erg leuk :Y
  zondag 11 september 2011 @ 14:53:38 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101816758
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:34 schreef BobW het volgende:

[..]

Leuke grap hoor :Y
Bedankt. _O_
quote:
Vertel je ook wel eens grappen die je bedenkt of hier leest in het echt aan mensen FF?
Ja, zeker, maar ik maak sowieso de hele dag door grappen. Ben veel bezig met woordspelingen, sarcastische opmerkingen en dat soort dingen. Kan ik wel een keer iets over vertellen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 12 september 2011 @ 15:20:19 #102
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101858109
Een man huurt een scherpschutter in. Dus zo gezegd zo gedaan en ze spreken af. De man vraagt de scherpschutter om van vijfentwintig meter afstand op wat niet-bewegende doelen te schieten, zoals een zeecontainer. Die scherpschutter gebruikt tientallen kogels maar geen van alle treffen ze hun doel.
Zegt die man tegen die scherpschutter: "En jij noemt jezelf scherpschutter?"
Zegt die scherpschutter: "Ja, want ik gebruik nooit losse flodders."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:51:06 #103
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_102053314
Gisteren vroeg ik mijzelf af of een meterkast van 90 cm breed nog wel een meterkast is :s).
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:06:51 #104
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_102192938
Joop is al een tijd werkloos, als hij alles heeft geprobeerd gaat hij naar een uitzendbureau.
Daar hebben ze bar weinig voor hem. Het enige is een baantje als hulpgynacoloog. Na lang wikken en wegen besluit hij direct de baan aan te nemen.
De volgende dag begint hij en hij mag gelijk aan de slag met een paar keizersneden en andere gecompliceerde geboortes. Na een week komt hij terug bij het uitzendbureau voor een evaluatie.
'En,' vraagt de werkconsulent, 'bevalt het?'
pi_102196675
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Federer-fan het volgende:
Een man huurt een scherpschutter in. Dus zo gezegd zo gedaan en ze spreken af. De man vraagt de scherpschutter om van vijfentwintig meter afstand op wat niet-bewegende doelen te schieten, zoals een zeecontainer. Die scherpschutter gebruikt tientallen kogels maar geen van alle treffen ze hun doel.
Zegt die man tegen die scherpschutter: "En jij noemt jezelf scherpschutter?"
Zegt die scherpschutter: "Ja, want ik gebruik nooit losse flodders."
Mwah :{
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
Gisteren vroeg ik mijzelf af of een meterkast van 90 cm breed nog wel een meterkast is :s).
Ik moest hem 2 keer lezen :@
Geweldige grap! Dat wel _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:06 schreef Jovatov het volgende:
Joop is al een tijd werkloos, als hij alles heeft geprobeerd gaat hij naar een uitzendbureau.
Daar hebben ze bar weinig voor hem. Het enige is een baantje als hulpgynacoloog. Na lang wikken en wegen besluit hij direct de baan aan te nemen.
De volgende dag begint hij en hij mag gelijk aan de slag met een paar keizersneden en andere gecompliceerde geboortes. Na een week komt hij terug bij het uitzendbureau voor een evaluatie.
'En,' vraagt de werkconsulent, 'bevalt het?'
_O_ _O_ _O- _O-
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:37:17 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102200708
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Mwah :{

[..]

Ik moest hem 2 keer lezen :@
Geweldige grap! Dat wel _O-

[..]

_O_ _O_ _O- _O-
Dat je die van mij niet leuk vindt, snap ik; ben er ook zelf niet kapot van. Maar dat je die van die meterkast en die laatste, met als clou 'Bevalt het', wat nogal standaardwoorspeling is in combinatie met geboortes begrijp ik dan weer niet. Jovatov kan veel beter, ik hopelijk ook trouwens.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:51:15 #107
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_102201470
Wat is nu precies het verschil tussen standaard woordspelerig en een SZG-woordspeling?

Appel beurs genoteerd is dan weer niet standaard? Ik snap die grens niet zo :)?

En zagen jullie mijn eerste poging tot een tussengrap?
  woensdag 21 september 2011 @ 09:10:23 #108
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102209114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef Jovatov het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen standaard woordspelerig en een SZG-woordspeling?

Appel beurs genoteerd is dan weer niet standaard? Ik snap die grens niet zo :)?
"Bevalt het?" is een grap die geregeld wordt gemaakt als iemand zwanger is, met zwangere vrouwen werkt en die sowieso vaak in combinatie met zwangerschap wordt gebruikt. "Beurs genoteerd" was wat mij betreft nieuw.
quote:
En zagen jullie mijn eerste poging tot een tussengrap?
Keizersnedes en andere gecompliceerde geboortes? Als dat hem is, had je "andere" denk ik weg moeten laten, want er zijn denk ik ook wel gecompliceerde geboortes zonder keizersnee.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 22 september 2011 @ 07:39:08 #109
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_102250475
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

"Bevalt het?" is een grap die geregeld wordt gemaakt als iemand zwanger is, met zwangere vrouwen werkt en die sowieso vaak in combinatie met zwangerschap wordt gebruikt. "Beurs genoteerd" was wat mij betreft nieuw.
Oké, ja, ik denk dat ik het wel wat beter snap :).

quote:
[..]

Keizersnedes en andere gecompliceerde geboortes? Als dat hem is, had je "andere" denk ik weg moeten laten, want er zijn denk ik ook wel gecompliceerde geboortes zonder keizersnee.
Nee, het was na lang wikken en wegen besluit hij direct.

Enfin nog een mopje:

Karel en Karin doen altijd samen wekelijks een potje squash. Daaraan voorafgaand eten ze vaak samen. Deze week komt Karel bij Karin eten. Als Karel voor de deur staat heeft hij nog twee pannen in zijn hand.
"Ja sorry," zegt Karel, "m'n auto had panne."
  donderdag 22 september 2011 @ 08:57:52 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102251381
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:39 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Oké, ja, ik denk dat ik het wel wat beter snap :).
_O_
quote:
[..]

Nee, het was na lang wikken en wegen besluit hij direct.
Ja, die is wel sterk. ^O^
quote:
Enfin nog een mopje:

Karel en Karin doen altijd samen wekelijks een potje squash. Daaraan voorafgaand eten ze vaak samen. Deze week komt Karel bij Karin eten. Als Karel voor de deur staat heeft hij nog twee pannen in zijn hand.
"Ja sorry," zegt Karel, "m'n auto had panne."
Die is helaas al wat vaker voorbijgekomen.

Je kunt het trouwens beter een grap noemen dan een mop(je) vind ik Als ik het woord mopje hoor, kan ik er zelfs al niet om lachen als de grap briljant blijkt te zijn. Maar dat is persoonlijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 22 september 2011 @ 09:26:40 #111
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_102251982
Ik kan je feedback in elk geval wel waarderen :). Wellicht dat mijn grappenkennis nog niet zo uitgebreid is dat ik mijn grappen als origineler beschouw dan ze daadwerkelijk zijn :)
  donderdag 22 september 2011 @ 21:43:13 #112
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_102277308
Leo zoekt een studie.Hij weet niet waar hij het zoeken moet dus stapt naar een studie-adviseur.
Deze stelt Leo allerlei studies voor maar het is het allemaal niet.
Ten einde raad besluit hij met:' En dan misschien iets met dooie talen?'
'Nee,' zegt Leo, 'da's mij te letterlijk.'
  donderdag 22 september 2011 @ 21:56:32 #113
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102278148
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Jovatov het volgende:
Leo zoekt een studie.Hij weet niet waar hij het zoeken moet dus stapt naar een studie-adviseur.
Deze stelt Leo allerlei studies voor maar het is het allemaal niet.
Ten einde raad besluit hij met:' En dan misschien iets met dooie talen?'
'Nee,' zegt Leo, 'da's mij te letterlijk.'
Wow. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 25 september 2011 @ 19:32:49 #114
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_102370485
Peer is een nieuw restaurant begonnen. Maar de zaken lopen nog niet goed. Hij besluit om het eens goed aan te pakken door een website te maken voor de zaak. Het langverwachte resultaat blijft uit, sterker nog, de eerste avond nadat de website in de lucht is komt er helemaal niemand opduiken.
Peer besluit de hulp in te schakelen van Bob, die heeft wel verstand van communicatie en aanverwante zaken. Gedurende een kopje koffie vertelt Peer hoe de zaken ervoor staan. Na de uitleg vraagt Bob of hij de website mag bekijken. Peer stemt hiermee in.
Bob gaat zitten achter de computer en Peer tikt het adres in. Niet veel later verschijnt de pagina op het scherm.
'Oh, ik zie het al.' zegt Bob.
'Hier staat bij de omschrijving: gastvrij.'
pi_102693720
jantje loopt een winkel binnen en begint te zoeken naar het geen hij nodig heeft.
op een gegeven moment blijft hij bij een bepaalde schappen rek staan en begint te springen en te doen.
komt op een gegeven moment de verkoper er aan gelopen en vraagt waarom jantje zo staat te springen.
zegt jantje: nou ik heb een potje humor nodig van de bovenste plank.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_102768087
het is hier niet bepaald druk meer :{
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_102768955
Er lopen 2 doven door het bos
Zegt de ene tegen de andere: Mooie omgeving hier!!
Zegt de andere: Wat zeg je??
Andere: Watte???
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:53:43 #118
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102769869
Kees en Hendrik zitten 's-ochtends langs de waterkant.
De hengel is uitgegooid en ze nuttigen een glas koffie.
"Mijn vrouw zegt dat ik maar eens een sport moet gaan doen." zegt Kees.
"Maar vissen is toch een sport?" vraag Hendrik verbaasd.
"Nee, kijk naar ons, we zitten hier een beetje koffie te drinken, dit is toch geen sport." zei Kees.
"Oh ja, en sportvissen dan?" vraagt Hendrik.
Zegt Kees: "Sportvissen? Ja dat wel."
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:21:03 #119
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102787251
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:53 schreef Giester het volgende:
Kees en Hendrik zitten 's-ochtends langs de waterkant.
De hengel is uitgegooid en ze nuttigen een glas koffie.
"Mijn vrouw zegt dat ik maar eens een sport moet gaan doen." zegt Kees.
"Maar vissen is toch een sport?" vraag Hendrik verbaasd.
"Nee, kijk naar ons, we zitten hier een beetje koffie te drinken, dit is toch geen sport." zei Kees.
"Oh ja, en sportvissen dan?" vraagt Hendrik.
Zegt Kees: "Sportvissen? Ja dat wel."
:Y *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:01:48 #120
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102799883
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:Y *O*
^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_102812100
En wat vind men van deze grap?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
jantje loopt een winkel binnen en begint te zoeken naar het geen hij nodig heeft.
op een gegeven moment blijft hij bij een bepaalde schappen rek staan en begint te springen en te doen.
komt op een gegeven moment de verkoper er aan gelopen en vraagt waarom jantje zo staat te springen.
zegt jantje: nou ik heb een potje humor nodig van de bovenste plank.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:53:51 #122
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102816958
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
En wat vind men van deze grap?

[..]

Ik vind hem te letterlijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:56:09 #123
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102817058
Twee Nederlandse mannen, die allebei in Zaandam wonen, zijn aan het discussiëren over hun autorijgedrag.
Zegt de een: "Ik ga vanaf morgen links rijden."
Komt er opeens een vrouw de kamer binnen die ze allebei kennen die heel emotioneel zegt: "Da's levensgevaarlijk. Stel je voor dat iedereen dat gaat doen!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:25:31 #124
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102820820
Een man en een vrouw van een jaar of 40 zijn op vakantie in de Sahara. Het valt ze erg tegen want er is alleen maar zand en heel saai. Ze hebben zich slecht voorbereid en na drie dagen zijn hun eten en drinken op. Drie volle dagen lopen ze zonder eten of drinken door de woestijn. Ze zijn uitgeput en staan op het punt om te vergaan van de dorst. Dan komt er opeens een autootje aanrijden en de man die erin zit besluit ze te redden. Hij heeft kippensoep bij zich en schenkt die in twee soepkommen, waarvan hij er een aan de man geeft en een aan de vrouw.
Ze nemen allebei meteen een grote slok en die man zegt met diepe dankbaarheid: "Heeeeeerlijk zeg."
Zegt die vrouw: "Ja, lekker pittig."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:02:50 #125
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102840799
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Twee Nederlandse mannen, die allebei in Zaandam wonen, zijn aan het discussiëren over hun autorijgedrag.
Zegt de een: "Ik ga vanaf morgen links rijden."
Komt er opeens een vrouw de kamer binnen die ze allebei kennen die heel emotioneel zegt: "Da's levensgevaarlijk. Stel je voor dat iedereen dat gaat doen!"
Haha, jawel!
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_102863584
Rijden een moeder en dochter door een stad.
De moeder moet plotseling stoppen midden op straat,
ze kijkt verbaast rond en ziet allemaal mensen van overal en nergens de kerk binnen lopen.
Moeder:" Wat is hier in hemelsnaam aan de hand?"
Dochter:"Nou dat weet ik niet, maar het is goed mis.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_102937948
Ik bedacht er net ook een and it goes a little something like this:

Een cardioloog met hart voor zijn werk is nóóit grappig.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:37:08 #128
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102952002
Louis Armstrong komt bij de dokter.
Hij zegt tegen de dokter: "Ik heb zo'n pijn in m'n wangen."
De dokter kijkt ernaar en zegt: "Aha, ik zie het al, blaasontsteking."
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:58:39 #129
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102959959
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:37 schreef Giester het volgende:
Louis Armstrong komt bij de dokter.
Hij zegt tegen de dokter: "Ik heb zo'n pijn in m'n wangen."
De dokter kijkt ernaar en zegt: "Aha, ik zie het al, blaasontsteking."
Leuk, maar volgens mij bedoel je Neil Armstrong.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_102972645
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Twee Nederlandse mannen, die allebei in Zaandam wonen, zijn aan het discussiëren over hun autorijgedrag.
Zegt de een: "Ik ga vanaf morgen links rijden."
Komt er opeens een vrouw de kamer binnen die ze allebei kennen die heel emotioneel zegt: "Da's levensgevaarlijk. Stel je voor dat iedereen dat gaat doen!"
Kort, maar erg leuk. Ik zie het ook helemaal voor me, goed gedaan ^O^

Die andere daarna vond ik wat minder, maar het is ook niet makkelijk. Ik ben al een tijdje inspiratieloos. Wat doe jij daaraan?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:40:10 #131
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102974968
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Leuk, maar volgens mij bedoel je Neil Armstrong.
Neen, ik bedoel Louis!
De bekende Jazz Trompetist!
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi

(Anders slaat de grap nergens op)
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:50:17 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102989113
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef BobW het volgende:

[..]

Kort, maar erg leuk. Ik zie het ook helemaal voor me, goed gedaan ^O^
Bedankt.
quote:
Die andere daarna vond ik wat minder, maar het is ook niet makkelijk.
Ik vond hem juist beter.
quote:
Ik ben al een tijdje inspiratieloos. Wat doe jij daaraan?
Niks eigenlijk. Soms probeer ik iets te bedenken maar als het er niet is, probeer ik het neit te forceren en hoop ik op betere tijden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:54:48 #133
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102989194
Een kuiken gaat werken bij een groot industriebedrijf. Hij is daar verantwoordelijk voor het afstellen van de machines. Ze noemen hem gekscherend Calibrero. Maar zijn direct leidinggevende is niet tevreden over hem en al na een paar jaar krijgt hij te horen dat hij er binnenkort uitvliegt. Dus hij besluit alvast een advocaat te zoeken om wat advies in te winnen. Dus hij gaat naar een groot kantoor en wordt verwezen naar een ervaren arbeidsrechtadvocaat. Hij geeft het dossier aan de advocaat, die het uitgebreid begint te studeren. Na een uur is hij klaar met lezen.
Vraag het kuiken aan de advocaat: "En?"
Zegt die advocaat: "Je hebt geen pootje om op te staan."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 12-10-2011 12:45:03 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:50:59 #134
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_102995926
Calibrero _O-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:51:55 #135
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_102995952
je kan nu atletiek oefeningen doen met je ipad, er is een Appke voor...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:09:10 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102998572
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:50 schreef Jovatov het volgende:
Calibrero _O-
^O^

Wat vond je van die laatste zin?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:17:51 #137
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_102998842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

^O^

Wat vond je van die laatste zin?
Laatste zin wel tamelijk grappig, maar niet zozeer om het pootje, maar meer om de advocaat die het kuiken geen enkele kans geeft.

quote:
al na een paar jaar krijgt hij te horen dat hij er binnenkort uitvliegt.
Deze zin vind ik dan weer niets minder dan briljant _O-
pi_103007012
Ken jij de mop van de poetsvrouw?

Nee? Die ligt in de kast
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:58:03 #139
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_103007082
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:55 schreef Refurb het volgende:
Ken jij de mop van de poetsvrouw?

Nee? Die ligt in de kast
^O^ :D.
  maandag 17 oktober 2011 @ 08:24:19 #140
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_103178104
Een jongen van 18 gaat op reis naar Amerika. Zijn oma van 89 doet, terwijl hij even niet op zijn kamer is, drie joints in zijn koffer en doet er een briefje bij met de tekst 'Geniet maar lekker van je vrijheid jongen. Liefs van oma'. Dus zo gezegd zo gedaan en als de jongen aankomt op JFK beginnen er een paar van die drugshonden te hoesten en de bewakers vinden de joints in zijn koffer. Die jongen mag een telefoontje plegen.
Hij belt zijn oma en vraagt: "Oma, wat maakt u me nou. De politie heeft me aangehouden omdat ik joints in mijn koffer heb en ze zeggen dat ik tien jaar gevangenisstraf kan krijgen."
Zegt oma: "Ik snap het niet. Laatst zei je moeder nog tegen me dat ze in Amerika tegenwoordig veel minder moeilijk doen over drugs."
Zegt zijn moeder op de achtergrond: "Nee ik zei in Portugal."
Zegt oma een beetje verward: "Oh ja, dat was het."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 7 november 2011 @ 18:56:28 #141
242879 Onnoman
The On And Only
pi_104085404
Jantje gaat bij van der valk solliciteren.

werkgever: voor jou 10 anderen
jantje: :)
werkgever: wij werken hier met het principe van het peper en zoutstelletje:
of je stopt peper in je reet, of je mag opzouten
jantje pakt azijn flesje: azijnzeiker! _O_
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_104143310
Ethiopisch jochie wil iets aan z'n vader vragen, waait zijn vader weg. ;(
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:23:35 #143
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_104390554
(eerste helft niet zelfbedacht)

Er staan twee pinguins op een berg. De een valt eraf. De ander heet Bert. Maar hoe heet die ene dan? Ja, dat weet ik niet, die is er nie
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:47:25 #144
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_104392745
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:23 schreef Jovatov het volgende:
(eerste helft niet zelfbedacht)

[...]
Dit vind ik ijzersterk. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:20:28 #145
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_104393847
Komt een man schreeuwend bij de dokter.
"Dokter, dokter, help mij. Ik heb kiespijn."
Zegt de dokter:
"Dan moet je in China gaan wonen meneer."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_104516354
Bedacht ik opeens tijdens het kakke..

Waarom heeft een drol meestal remsporen?

Jij zou het toch ook niet leuk vinden als je word doorgespoeld?
  zaterdag 19 november 2011 @ 10:09:43 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_104544059
Vier mannen zijn op een survivaltocht in Columbia. Een van die mannen vraagt de hele tijd aan de anderen hoe het met ze gaat en als ze bijvoorbeeld vallen geeft hij ze steun en troost. Op een gegeven moment begint een van de mannen zich te ergeren aan hem en hij zegt iets van we weten nou wel dat je bezorgd om ons bent.
Zegt die man: “Ja sorry, maar ik heb gewoon op die cursus geleerd dat het in de jungle heel belangrijk is om compassie te hebben.”
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 19 november 2011 @ 10:09:57 #148
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_104544063
Martin werkt bij een ICT-bedrijf en heeft daar de taak om wachtwoorden te reverse-engeneeren. Als iemand het wachtwoord van een gebruiker noemt, moet hij zeggen wat het wachtwoord betekent. Zo wordt de vraag wat het wachtwoord ‘22-08-1965’ van het hoofd Logistiek betekent, beantwoord met “Zijn geboortedatum”.
Op een gegeven moment komt de kersverse Marokkaanse CEO van het bedrijf de ruimte binnen waar Martin werkt en als hij hoort wat Martins werk is, zegt hij boos: “Wat is de nutje hiervan?”
Maar vlak daarna zegt iemand: “Martin, wat betekent het wachtwoord ‘StefanenLida86’, van Jim van de personeelsadministratie?”
Zegt Martin: “Naam van z’n zoon en z’n dochter, IQ van z’n vrouw.”

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 19-11-2011 20:45:14 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 19 november 2011 @ 10:10:50 #149
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_104544076
Een jongen van 12 heeft een goochelcursus gedaan. Hij is heel trots en alles en nodigt zijn familie uit om te komen kijken. Dus zo gezegd zo gedaan en ze spreken af bij zijn oma. Hij heeft de eettafel gedekt met het mooie porseleinen servies van oma, dat al vijf jaar oud is. De hele tafel staat vol met borden, schalen en glazen enzo. Iedereen zit in spanning te wachten en dan trekt die jongen in één keer het tafelkleed dat eronder ligt weg en alles blijft wonderbaarlijk genoeg op zijn plaats staan.
Zegt oma boos: “Doe je dat de volgende keer wel een beetje voorzichtig ja.”
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_104545261
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Giester het volgende:
Komt een man schreeuwend bij de dokter.
"Dokter, dokter, help mij. Ik heb kiespijn."
Zegt de dokter:
"Dan moet je in China gaan wonen meneer."
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:20:57 #151
242879 Onnoman
The On And Only
pi_104545382
Waarom had hitler geen kinderen?
Ging moeilijk met een hakenkruis.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 23 november 2011 @ 12:16:46 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_104713805
René Diekstra en Diederik Stapel, die allebei in het ongerede zijn geraakt door het overschrijven van wetenschappelijke literatuur en het verzinnen van cijfers, zitten werkloos in het buurthuis. Ze doen een spel, waarvan het de bedoeling is dat ze elkaar de hele tijd pesten. Het moeilijke eraan is dat ze niet mogen stoppen, dus dat ze geen stilte mogen laten vallen bij het pesten. Als degene die aan de beurt is dat doet, krijgt hij een strafpunt en is de ander aan de beurt. Ze zijn al een half uur bezig als Diekstra een stilte laat vallen.
Plotseling komt de eigenaar van het buurthuis binnen, die aan Stapel vraagt: "Hoe gaat het?"
Zegt Stapel, terwijl hij naar Diekstra wijst: "Hij heeft plaaghiaat gepleegd."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 23-11-2011 16:54:17 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 23 november 2011 @ 12:19:31 #153
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_104713897
_O- _O-
  vrijdag 25 november 2011 @ 11:16:27 #154
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_104796825
Twee rupsen spreken 's avonds af om een stukje te gaan joggen. Maar een van hen raakt al gebesseerd tijdens de wurming-up.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 25 november 2011 @ 11:20:56 #155
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_104796979
Jaap gaat elke dag na zijn werk even een kopje thee drinken bij etablissement 'M'n Broer'.
Als hij dan thuiskomt zegt z'n vrouw altijd lachend: "Zo, ben je even op bezoek geweest bij M'n Broer?"
Maar op een gegeven moment is Jaap die pesterijen zat. Hij besluit voortaan een ander etablissement te bezoeken, dat 'Z'n Neus' heet. Omdat de relatie met zijn vrouw wat gespannen is, drinkt hij daar niet alleen wat na z'n werk maar blijft hij er ook eten en tv-kijken. Na een tijdje is de vrouw boos en verdrietig.
Ze belt haar beste vriendin op en zegt: "Ik word gek van Jaap. Hij zit de hele tijd in Z'n Neus."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 26 november 2011 @ 16:33:56 #156
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_104845903
2 mannen (een hetero en een Montenegrijn) proberen een auto aan te duwen. Eentje zit achter het stuur en de andere duwt. Tijdens het duwen slaat de motor aan en rijdt de bestuurder weg.

Roept de man die achter blijft. Nou doei hè!
En toen liep hij naar z'n eigen auto terug en stapte weer in.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_104965787
Het blijkt dat de vrouw van prins willem alexander ziek is.
Hoorde het op het journaal:
Temperatuur maxima 10 graden celsius
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:38:23 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_104973914
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
Het blijkt dat de vrouw van prins willem alexander ziek is.
Hoorde het op het journaal:
Temperatuur maxima 10 graden celsius
Jij kunt veel beter dan dit.

Reageren we trouwens niet meer op elkaar grappen? o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_105078149
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:16 schreef Federer-fan het volgende:
René Diekstra en Diederik Stapel, die allebei in het ongerede zijn geraakt door het overschrijven van wetenschappelijke literatuur en het verzinnen van cijfers, zitten werkloos in het buurthuis. Ze doen een spel, waarvan het de bedoeling is dat ze elkaar de hele tijd pesten. Het moeilijke eraan is dat ze niet mogen stoppen, dus dat ze geen stilte mogen laten vallen bij het pesten. Als degene die aan de beurt is dat doet, krijgt hij een strafpunt en is de ander aan de beurt. Ze zijn al een half uur bezig als Diekstra een stilte laat vallen.
Plotseling komt de eigenaar van het buurthuis binnen, die aan Stapel vraagt: "Hoe gaat het?"
Zegt Stapel, terwijl hij naar Diekstra wijst: "Hij heeft plaaghiaat gepleegd."
^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
Twee rupsen spreken 's avonds af om een stukje te gaan joggen. Maar een van hen raakt al gebesseerd tijdens de wurming-up.
Hihi, leuke grap hoor. :D :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:20 schreef Federer-fan het volgende:
Jaap gaat elke dag na zijn werk even een kopje thee drinken bij etablissement 'M'n Broer'.
Als hij dan thuiskomt zegt z'n vrouw altijd lachend: "Zo, ben je even op bezoek geweest bij M'n Broer?"
Maar op een gegeven moment is Jaap die pesterijen zat. Hij besluit voortaan een ander etablissement te bezoeken, dat 'Z'n Neus' heet. Omdat de relatie met zijn vrouw wat gespannen is, drinkt hij daar niet alleen wat na z'n werk maar blijft hij er ook eten en tv-kijken. Na een tijdje is de vrouw boos en verdrietig.
Ze belt haar beste vriendin op en zegt: "Ik word gek van Jaap. Hij zit de hele tijd in Z'n Neus."
Deze ook wel aardig, maar je zag hem wel al aan komen. :)

Ik ben aan het nadenken, hopelijk binnenkort weer een nieuwe.
pi_105078284
Federer-fan, post anders ook die grappen die je neer had gezet in de OP van het ATP World Tour Finals topic. Die ene van die man bij het ICT-bedrijf vond ik zelf erg leuk :D
pi_105092007
een kangoeroe is een beetje aan springen richting de grote stad en zit de hele tijd over van alles te piekeren.
Maar op een gegeven moment ziet hij ergens langs de kant van de weg een andere kangoeroe zitten en deze zit heel relaxt in kleermakers zit en met 2 de duim en wijsvinger tegen elkaar.
Dus vraagt die kangoeroe aan hem: ben u soms een kangguru?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:06:42 #162
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_105093546
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef BobW het volgende:
Federer-fan, post anders ook die grappen die je neer had gezet in de OP van het ATP World Tour Finals topic. Die ene van die man bij het ICT-bedrijf vond ik zelf erg leuk :D
Als het goed is, heb ik die ook hier gepost hoor.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_105095071
Er zitten 3 mensen in een vliegtuig. Een Turk, Pakistaan en een piloot. Ineens stort het vliegtuig neer. De 3 mannen komen bijeen en wat blijkt, er is maar 1 parachute aan boord. De mannen bedenken allerlei manieren om te beslissen wie nou uiteindelijk mag blijven leven. Totdat ze eruit zijn. Ze houden elkaar vast en komen alle 3 veilig neer.
pi_105097009
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:51 schreef DonJoris het volgende:
Er zitten 3 mensen in een vliegtuig. Een Turk, Pakistaan en een piloot. Ineens stort het vliegtuig neer. De 3 mannen komen bijeen en wat blijkt, er is maar 1 parachute aan boord. De mannen bedenken allerlei manieren om te beslissen wie nou uiteindelijk mag blijven leven. Totdat ze eruit zijn. Ze houden elkaar vast en komen alle 3 veilig neer.
Helemaal niet grappig, vind ik.
pi_105101215
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Jij kunt veel beter dan dit.

Reageren we trouwens niet meer op elkaar grappen? o|O
die van die wurming up is wel een leuke woordgrap.

en die andere is ook wel goed.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:55:14 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_105103266
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:50 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

die van die wurming up is wel een leuke woordgrap.

en die andere is ook wel goed.
*O*

Het topic leeft weer. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_105119765
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

*O*

Het topic leeft weer. *O*
:')

maar vind je van mijn laatste grap?

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
een kangoeroe is een beetje aan springen richting de grote stad en zit de hele tijd over van alles te piekeren.
Maar op een gegeven moment ziet hij ergens langs de kant van de weg een andere kangoeroe zitten en deze zit heel relaxt in kleermakers zit en met 2 de duim en wijsvinger tegen elkaar.
Dus vraagt die kangoeroe aan hem: ben u soms een kangguru?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:36:26 #168
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_105126779
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:19 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

:')

maar vind je van mijn laatste grap?

[..]

Niet helemaal overtuigend. Hij zou denk ik wel leuk kunnen zijn met een andere inleiding. Soms vind ik een naar mijn idee leuke woordspeling maar dan luistert het nog heel nauw om er ook daadwerkelijk een leuke grap van te maken. Ken je mijn grap waarvan de clou is 'Da's mijn zoon geweest. Die heeft diabetes'? Daar moest ik ook even zoeken naar het verhaaltje waarin de woordgrap tot zijn recht kwam. Wat ik in dit geval zou hebben gedaan is hem niet als clou/einde gebruiken maar eerder ergens middenin. En dan bijvoorbeeld dat die kanguru een wijze les aan die ander geeft (bijvoorbeeld: "Je zult vinden wat je zoekt zodra je stopt met zoeken"), die daarop zegt "Nou, aan jou heb ik ook niks". Je grap is dan minder afhankelijk van die woordspeling.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:29:34 #169
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_105128476
Jan besluit een sportschool te beginnen op een afgelegen industrieterrein. Door de ongunstige ligging, kan hij scherpe tarieven hanteren. Iedereen verklaart hem voor gek, maar twee weken na de opening is er nog geen hond geweest. Op een gegeven moment loopt er een groepje van vijf mensen naar de ingang.
Jan, die ze ziet aankomen, zegt tegen zijn assistente: "En dit is nog maar het begin!"
Dus die mensen komen binnen en Jan zegt: "Goeiemorgen! Proeflesje? Inschrijfformuliertje?"
Zegt een van die mensen: "Nee, we komen alleen de weg vragen."
Zegt Jan: "Oh. Nou, het is hier rechtdoor, de eerste rechts en dan de derde zijstraat aan je linkerhand."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:56:11 #170
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_105142327
Kees: "Hey Jantje, wist jij dat het wetenschappelijk bewezen is dat mensen met een laag IQ grappen niet snel door hebben?"
Jantje: "Oh, hoezo dat dan?"
Kees: "Nou, uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 5 mensen."
Jantje: "Ja? 1 op de 5 wat?"
Kees: "Dat bedoel ik dus."
"Thats how we roll in the Shire!"
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:06:05 #171
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_105142677
Het is 2016. De Amerikaanse president wordt gebeld door een terrorist, die Brits-Engels praat met een Arabisch accent.
Zegt die terrorist: "Ik heb een koker met zenuwgas en ik laat het ontsnappen in een druk winkelcentrum tenzij u tien miljoen dollar overmaakt naar mijn bankrekening."
Dus de president vraagt de terrorist m even te wachten, belt met zijn tweede toestel de financiële administratie en zegt tegen de medewerker daar: "Ik verbind een meneer naar je door. Schrijf zijn naam en rekeningnummer op en maak tien miljoen dollar over naar zijn bankrekening."
Dus de president verbindt de terrorist door naar de financiële administratie en zegt met een grimmige blik tegen zijn persoonlijk adviseur en de minister van Buitenlandse Zaken, die tegenover hem zitten: "Ik sterf nog liever dan dat ik onderhandel met terroristen."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 03-12-2011 20:39:23 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_105202841
Een terrorist belt met de directie van de NS en zegt: er is een bommelding op utrecht centraal en ik heb hem zelf geplaatst.
Directielid: Ik zal u door verbinden met de technische afdeling.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 5 december 2011 @ 12:18:43 #173
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_105203772
Schizofreen: "Dat ik tegen m'n eigen mij zelf tegen spreekte, das geen contradictie."
Klaas: "Haha, contradictee."
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 5 december 2011 @ 12:41:13 #174
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_105204558
Jantje is 6 geworden, hij zit in de klas en kijkt naar zijn lerares.
Het is een hele dikke vrouw, maar wel aardig, dus Jantje geeft haar het voordeel van de twijfel.
Dan vraagt hij aan de juf: "Juffrouw: Is het waar dat u een grote poes heeft?"
De lerares schrikt en vraagt:"Hoe bedoel je Jantje? Als in een huisdier toch?"
"Nee" zegt Jantje: "Mijn wijze opa zei altijd: Jantje jonge, dikke wijven hebben een dikke kut."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_105209273
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef Giester het volgende:
Jantje is 6 geworden, hij zit in de klas en kijkt naar zijn lerares.
Het is een hele dikke vrouw, maar wel aardig, dus Jantje geeft haar het voordeel van de twijfel.
Dan vraagt hij aan de juf: "Juffrouw: Is het waar dat u een grote poes heeft?"
De lerares schrikt en vraagt:"Hoe bedoel je Jantje? Als in een huisdier toch?"
"Nee" zegt Jantje: "Mijn wijze opa zei altijd: Jantje jonge, dikke wijven hebben een dikke kut."
_O- _O-
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:42:03 #176
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_105243932
Een gristen en een moslim zitten gezellig op de klaagmuur een beetje te kletsen over het gedoetje tussen beide religies.
Dan komen ze beide met goede argumenten zoals: daarom en hierom enzo.
Opeens zegt de moslim tegen de gristen: "Jonge, Mohammed was beter dan Jezus."
"Oh" , zegt de gristen. "En waarom denk jij dat dan?"
De moslim antwoord: "Nou, omdat hij de profeet van Allah is."
"Nee, goed argument" zegt de gristen. "Maar Jezus was de zoon van god, nou jij weer."
"Ja, maar Mohammed heeft gesproken met Allah." zei de moslim.
"Nou en" zegt de gristen. "Jezus kon over water lopen en mensen genezen."
Zegt de moslim. "Ja maar Mohammed kon zwemmen en mensen ziek maken."
"Ja, das waar" zei de gristen. "Daarom zeg ik, dit ding kan nog weleens heel groot worden."
Zegt de moslim: "Ach, zolang ze het maar niet te serieus nemen."
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:04:58 #177
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_105248704
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Giester het volgende:
Een gristen en een moslim zitten gezellig op de klaagmuur een beetje te kletsen over het gedoetje tussen beide religies.
Dan komen ze beide met goede argumenten zoals: daarom en hierom enzo.
Opeens zegt de moslim tegen de gristen: "Jonge, Mohammed was beter dan Jezus."
"Oh" , zegt de gristen. "En waarom denk jij dat dan?"
De moslim antwoord: "Nou, omdat hij de profeet van Allah is."
"Nee, goed argument" zegt de gristen. "Maar Jezus was de zoon van god, nou jij weer."
"Ja, maar Mohammed heeft gesproken met Allah." zei de moslim.
"Nou en" zegt de gristen. "Jezus kon over water lopen en mensen genezen."
Zegt de moslim. "Ja maar Mohammed kon zwemmen en mensen ziek maken."
"Ja, das waar" zei de gristen. "Daarom zeg ik, dit ding kan nog weleens heel groot worden."
Zegt de moslim: "Ach, zolang ze het maar niet te serieus nemen."
Wow. :@

Ge-wel-dig. _O_ _O- *O* Eervolle vermelding voor het volgende topic. :Y

*O* *O* *O* * En.... wat mij betreft de op een na beste slechte zelfbedachte grap aller tijden! *O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:08:29 #178
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_105248809
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:04 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wow. :@

Ge-wel-dig. _O_ _O- *O* Eervolle vermelding voor het volgende topic. :Y

*O* *O* *O* * En.... wat mij betreft de op een na beste slechte zelfbedachte grap aller tijden! *O* *O* *O*
*O*
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 8 december 2011 @ 15:16:01 #179
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_105339198
Mijn opa heeft dementie.
Laatst was ik bij mij opa en toen zei hij:
"Weet je wat het mooiste is van dementie?"
Dus ik zeg:"Nou??"
Mijn opa kijkt me versuft aan en zegt: "Geen idee."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_105341663
de ene astma patiënt tegen de andere:
Omdat ik niet gehuild heb bij de dokter heb ik een long drink glas gekregen van mijn moeder.
Dus hij showt hem aan die ander.
En die zegt: Ik vind hem adembenemend mooi.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 12 december 2011 @ 09:13:14 #181
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_105483797
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
de ene astma patiënt tegen de andere:
Omdat ik niet gehuild heb bij de dokter heb ik een long drink glas gekregen van mijn moeder.
Dus hij showt hem aan die ander.
En die zegt: Ik vind hem adembenemend mooi.
Long drink glas ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_105492174
daar is even over nagedacht hoor. :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_105613998
komt een man bij de snackbar.
man: mag ik een frietje met?
eigenaar: ...met wat dan?
  donderdag 15 december 2011 @ 13:36:36 #184
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_105614164
Jan en Kees mogen na 5 jaar hard trainen eindelijk op voor hun duikbrevet.
Eenmaal aangekomen in het zwembad, doen zijn hun perslucht flessen aan en waggelen naar de rand van het zwembad. Ze laten zich achterover in het water vallen en zakken naar de bodem van het zwembad. Jan heeft het niet zo op water, dus die besluit dan na de verplichten ronde uit het zwembad te stappen. Kees wil nog wel even blijven duiken, maar hij heeft wel erg last van zijn oren door de druk op die diepte. Kees kijkt vanuit het water naar Jan en wijst met een pijnlijke blik naar zijn oren. Waarop Jan zegt: "Klaar is Kees."

[ Bericht 0% gewijzigd door Giester op 15-12-2011 13:46:06 ]
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 15 december 2011 @ 14:39:27 #185
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_105616068
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef deurscharnier het volgende:
komt een man bij de snackbar.
man: mag ik een frietje met?
eigenaar: ...met wat dan?
:*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_105868611
noord korea doet ook mee met serious request.
Daar hebben ze de glazen kist.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:11:41 #187
242879 Onnoman
The On And Only
pi_105870613
hoe heet een gestoorde jood?

een idijood
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_106229208
Een journalist ondervraagt een hoer;

Journalist: "En, hoe vind je dat er over je gedacht wordt?"
Hoer: "ach ik laat alles wel over me heen komen"

Zelf bedacht.. :') Wat slecht.. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door GroenerDanGras op 31-12-2011 05:59:00 ]
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:56:28 #189
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_106262596
Henk en Eva gaan met hun twee kinderen van twaalf, Bep en Jan, naar oma toe.
Zegt Jan op een gegeven moment: "Oma, mogen we Wordfeud spelen?"
Zegt oma: "Ik weet niet wat je zegt. Maar laten we lekker gaan scrabbelen."
Zegt Jan: "Nee da's zo'n saai spel."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 1 januari 2012 @ 21:50:15 #190
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_106290457
Ik en een vriend hadden vroeger een mop bedacht, weet niet of hij echt bestaat nu maar toch:

Jantje gaat bij de juf slapen, dus hij van ''mag ik naakt slapen?''
''Nee!'' ''Toeee,, anders ga ik huilen!'' ''Oké...'' antwoord de juf
Dus hij naakt slapen, komt het vriendje van de juf binnen..
''Snel Jantje, ga in de kast!'' fluistert de juf,
het vriendje komt binnen, en ziet Jantje zijn leuter door de deurtjes hangen.
Hij draait eraan, en vraagt ''Wat is dit?''
Hij hoort:
''Dit is radiofriemel als je doordraait breek je me piemol''
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  zondag 1 januari 2012 @ 22:47:53 #191
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_106292672
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
Een journalist ondervraagt een hoer;

Journalist: "En, hoe vind je dat er over je gedacht wordt?"
Hoer: "ach ik laat alles wel over me heen komen"

Zelf bedacht.. :') Wat slecht.. :')
quote:
19s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik en een vriend hadden vroeger een mop bedacht, weet niet of hij echt bestaat nu maar toch:

Jantje gaat bij de juf slapen, dus hij van ''mag ik naakt slapen?''
''Nee!'' ''Toeee,, anders ga ik huilen!'' ''Oké...'' antwoord de juf
Dus hij naakt slapen, komt het vriendje van de juf binnen..
''Snel Jantje, ga in de kast!'' fluistert de juf,
het vriendje komt binnen, en ziet Jantje zijn leuter door de deurtjes hangen.
Hij draait eraan, en vraagt ''Wat is dit?''
Hij hoort:
''Dit is radiofriemel als je doordraait breek je me piemol''
Niet erg ontopic. Grappen over seks zijn altijd zo makkelijk. Ik zeg altijd probeer maar eens grappig te zijn zonder plat of grof te zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_106888782
Patat met curry en uien "snackbar houder Speciaal bedoelt u"nee met curry en uien zonder mayo?
allesbeterweter
  maandag 16 januari 2012 @ 22:08:29 #193
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_106890896
Harry heeft al een paar dagen last van zijn enkel.
Na daar een paar dagen, met moeite, mee te hebben rondgelopen zet hij, met moeite, de stap naar de dokter.
Eenmaal, met moeite, binnen ziet de dokter direct wat er aan de hand is.
'Geen enkel probleem,' zegt hij, 'dat is binnen een minuut gefixt.'
pi_106891180
Hello ,Waaaaaaaaaaaaaatssssssssssssssssssssszuuuuuuuuuuuuuuuuppp "smiley put down the phone "Jo "he willie pick up the phone Waaaaaaaazzzzuuuuuuuuuuuuup?
allesbeterweter
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:07:31 #195
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_106917331
Er komt een vrouw bij de dierenarts en de dierenarts vraagt aan de vrouw: wat scheelt eraan?
De vrouw zegt, mijn poes doet zo'n pijn
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:10:03 #196
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_106917428
Hoe noem je een appelflap die is aangebrand...?


Een appelflop.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:10:59 #197
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_106917458
Een iPod die stuk is: iKapod
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:02:26 #198
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107050235
Man man man wat een goed topic was dit. _O_
Binnenkort maar weer eens een SZG maken.
pi_107073480
_O_
"I like to retaliate by burning a book that you American holding dear, but the only book you care about is Facebook." - Mahmoud Ahmadinejad
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:24:50 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107073933
Ik zie weinig grappen die wat mij betreft slechte zelfbedachte grappen zijn. Zelf helaas weinig inspiratie, en dan post ik liever niets dan iets slechts.. eh, goeds. :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:01:36 #201
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107075147
Claire besluit op een dag mee te doen aan The voice of Holland. Ze doet audities en tot haar verbazing kiest niemand haar. De jury zegt dat het helemaal nergens naar klinkt. Dan vraagt Claire verbaasd: Maar als ik mijn eigen stem hoor vind ik het altijd mooi klinken.
pi_107079201
Er gaat een brandalarm af op de school van meester Bas. Alle kinderen en onderwijzers proberen weg te rennen, maar alles blijkt gesloten te zijn. De enige klas waar het veilig is, is de klas van meester Bas. Toen zij allen in die klas probeerden te komen, draaide meester Bas de sleutel om, zodat niemand er meer in kon.
Juf Els van groep 7: "Wat doe je nou?!"
Meester Bas: "Ja, hallo! Straks wordt het hier ook nog vol!"
"I like to retaliate by burning a book that you American holding dear, but the only book you care about is Facebook." - Mahmoud Ahmadinejad
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:27:18 #203
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107080416
Zanger Rinus zit in een dip, en met zijn laatste hoop gaat hij naar zijn platenmaatschappij.
Hij komt binnen en gaat in gesprek met platen deskundige Diederik.
Rinus: ''Ik kom echt niet meer op ideeën, ik weet niet meer hoe ik mijn beste hits kan overtreffen.''
Diederik: '' 'Met Marlous op de scooter' misschien iets?''
pi_107080969
Sophie en Evelien doen mee met een quiz die gepresenteerd wordt Rob Platje. Sophie merkt dat Rob haar niet zo mag.
Zegt Sophie een beetje luid: "Die Rob mag mij kennelijk niet zo."
Rob: "Dat is correct!"
Sophie: "Ik krijg hier zeker geen punten voor?"
Rob: "Dat is corr.."
Sophie: "Ja ja, nou weet ik het wel."
"I like to retaliate by burning a book that you American holding dear, but the only book you care about is Facebook." - Mahmoud Ahmadinejad
  zondag 22 januari 2012 @ 11:16:01 #205
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_107090236
Kees, die een poos werkloos is geweest besluit werk te zoeken en vind werk als schilder. De eerste werkdag krijgt hij uitleg van zijn baas over zijn werkkleding. Baas: "Kees, je moet dit overall aan". Kees: "Overal?"
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:55:08 #206
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107227136
Jan en Andries zijn van plan om naar de wedstrijd Ajax-Feyenoord te gaan op zondag.
Wanneer het eenmaal zondag is, kijken Jan en Andries naar buiten, en zien ze dat het regent en onweert en de straten onder water staan.
Jan: ''Nou Andries, dit gaat hem niet worden''.
Andries: '''Dit was ook wel het laatste wat ik had verwacht op zondag''.
pi_107957713
Een anesthesist zit lekker pauze te houden in de kantine, broodje eten, flesje melk erbij, totdat ineens een assistent van hem binnen komt stormen: "Baas, we hebben u dringend nodig, een patiënt dreigt vroegtijdig wakker te worden."
Dus de anesthesist snelt zich naar de operatiekamer om extra narcose toe te dienen via het infuus. Echter in al zijn haast stopt hij de injectienaald in de fles melk die hij nog in zijn linkerhand heeft. De chirurg ziet het en schreeuwt hysterisch: "Wat doe je man!"
Zegt die anesthesist: Oh well, there is no use crying over spilled milk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Shreyas op 14-02-2012 16:00:39 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:24:14 #208
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107960443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 04:45 schreef Shreyas het volgende:
Een anesthesist zit lekker pauze te houden in de kantine, broodje eten, flesje melk erbij, totdat ineens een assistent van hem binnen komt stormen: "Baas, we hebben u dringend nodig, een patiënt dreigt vroegtijdig wakker te worden."
Dus de anesthesist snelt zich naar de operatiekamer om extra narcose toe te dienen via het infuus. Echter in al zijn haast stopt hij de injectienaald in de fles melk die hij nog in zijn linkerhand heeft. De chirurg ziet het en schreeuwt hysterisch: "Wat doe je man, dat is de verkeerde fles!"
Zegt die anesthesist: Oh well, there is no use crying over spilled milk.
Als je ", dat is de verkeerde fles" en die laatste zin weglaat, vind ik hem geniaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107971445
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:24 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Als je ", dat is de verkeerde fles" en die laatste zin weglaat, vind ik hem geniaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangepast :)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:57:28 #210
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107975869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Aangepast :)
Maar die laatste zin staat er nog. :o

Wat je misschien nog zou kunnen doen, maar dat vind ik minder geslaagd dan de hele laatste zin weglaten is ervan maken:

Zegt die anesthesist: Oh well, there is no such thing as crying over spilled milk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Federer-fan op 14-02-2012 18:07:23 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:29:41 #211
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_108073710
Pietje zit in de kroeg pessimistisch wat melk uit een vies glas te drinken.
Hij verveelt zich en begint een zeurderig gesprek met een onbekende man.
Het was Kees, die hij nog kende van een vorige keer.
"Jah, mooi kut dus.", zegt Pietje,
"Ik heb laatste tijd een beetje last van mijn ogen dat ik wat slechter zie."
Kees kijkt naar zijn ogen en ziet dat ze vermoeid zijn.
"Ach joh, is niets ernstigs, komt gewoon door de oververmoeidheid."
"Hoe weet jij dat??" vraagt Pietje.
"Ik ben Optometrist en zie dat je ogen gewoon vermoeid zijn, niets aan de hand." zegt Kees.
"Optometrist?" zegt Piet.
"Oh, dus jij bent er zo eentje, waarbij het glas altijd halfvol is!?"
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_108214459
Jean-Pierre is al 10 jaar lang glazenwasser bij het bedrijf van zijn baas.
Hij is altijd met plezier naar zijn werk gegaan, maar op een slechte maandagochtend loopt hij het kantoor van zijn baas binnen en zegt: "Henk, ik neem ontslag, ik ben ladderzat".
  dinsdag 21 februari 2012 @ 08:19:34 #213
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_108215166
Friso: "Moeten we hier links of rechts?"
Begeleider: "Volg de lawine pijlen!"
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_108218594
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:19 schreef Giester het volgende:
Friso: "Moeten we hier links of rechts?"
Begeleider: "Volg de lawine pijlen!"
:D
pi_108222462
Hoe noem je een koning die zijn troon niet wil afstaan aan de volgende generatie, in de winter.?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:19:04 #216
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_108222598
Hoe noem je een supermarkt voor lilliputters?
quote:
Albert Kleijn
Hoe noem je een supermarkt waar je niet hoeft af te rekenen?
quote:
Albert Feijn
Hoe noem je een supermarkt waar je sm spullen koopt?
quote:
Albert Peijn
Hoe noem je een supermarkt waar je grote bestraatte vlakten kan kopen?
quote:
Albert Pleijn
Hoe noem je een supermarkt bij een spoorrails?
quote:
Albert Heijn To Go
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:28:23 #217
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108230659
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:19 schreef Giester het volgende:
Hoe noem je een supermarkt voor lilliputters?

[..]

Hoe noem je een supermarkt waar je niet hoeft af te rekenen?

[..]

Hoe noem je een supermarkt waar je sm spullen koopt?

[..]

Hoe noem je een supermarkt waar je grote bestraatte vlakten kan kopen?

[..]

Hoe noem je een supermarkt bij een spoorrails?

[..]

Sorry, maar je kunt toch echt wel beter dan dit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:38:56 #218
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108230995
Bertus zit de laatste minuten af te tellen tot de bel gaat. Als de bel eenmaal gaat, rent Bertus gelijk naar buiten om snel naar huis te fietsen, zodat Bully hem niet achterna kan gaan en hem dan in elkaar slaat. Helaas voor Bertus heeft Bully dit door, en zit hem toch snel op de hielen.
Bertus kan Bully de hele tijd voorhouden, maar vlak bij een oversteekplaats komt Bully erg dichtbij gefietst. Op dat moment steekt er een auto over. Bertus kan er net voorbij, maar Bully wordt vol geschept.
''Zo'', denk Bertus: ''Een geluk bij een ongeluk''.
pi_108774352
Het is groen en het heeft 3 wielen

Kermit de kikker,
Ik loog over de 3 wielen
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:33:51 #220
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_108775695
Een aantal studenten zitten op maandagochtend in de trein terug van een weekendje in Drenthe.
Als ze net vanaf station Zwolle vertrekken zegt er eentje:
'Mijn college begint over drie minuten.'
Zegt een ander: 'Dat red je nooit.'
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:36:52 #221
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109405373
wtf? heb ik deze dan uit myAT gehaald? Ik kon deze niet eens meer vinden ;(
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:42:43 #222
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109405715
een vrouw met een obsessie brengt op een avond haar bed naar de kinderen en zegt: Ik zal jullie een sprookje voorlezen. Kinderen helemaal blij. Wat ga je voorlezen? vragen ze. Zegt de vrouw met de obsessie: ach das waar, de sprookjesboeken waren al weer terug naar de bieb.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:43:54 #223
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109405779
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
Hoe noem je een koning die zijn troon niet wil afstaan aan de volgende generatie, in de winter.?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk gevonden :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:49:17 #224
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109406043
Zitten twee vlooien in de keuken te chillen, blijkt er verder helemaal geen mens en dier meer te leven in vijftig kilometer omtrek.
Zegt de ene vlo tegen de ander: Tis stil aan de ovenwant!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:53:42 #225
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109406268
Koos rijd met zjin vrachtwagen over de A2 van Amsterdam naar Maastricht. Komt ie op een gegeven moment in een fikse file terecht. Al snel komt Koos er achter dat een vrachtwagen gekanteld op de weg ligt en er geen auto meer door kan,
Zegt Koos droog: "Je zou maar met je vrachtwagen in zo'n file komen zeg."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:48:14 #226
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_109409580
Vannacht gaat de nieuwe iPad in de verkoop in Nederland.
Alle Apple fans scharen zich voor de winkel om deel te nemen aan het spektakel.
Kees en Henk willen ook graag een nieuwe iPad direct bij de release.
Ze besluiten om ook 's-nachts voor de deur te gaan liggen.
Henk is netjes om 23:00 uur aanwezig, klapt zijn camping stoel uit en gaat zitten wachten.
Hij wacht en hij wacht, terwijl de verzameling nerds groter wordt.
Om 01:00 uur nog geen Kees, om 02:00 uur nog geen Kees.
Dan eindelijk om 03:00 komt Kees een keer aankakken.
"Waar was je nou??" vraagt Henk geïrriteerd.
Waarop Kees antwoord: "Je denkt toch niet dat ik voor een uit de kluiten gewassen telefoon de hele nacht voor de deur ga liggen?"
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:52:07 #227
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109445425
Jan is een vrachtwagenchauffeur die net van een afgraving vandaan komt. Hij rijdt op zijn gemak over de weg als een auto tegen hem aanrijdt. Jan stapt uit de wagen en begint ruzie te maken met de nogal geschrokken autobestuurder.
Op een gegeven moment vind Jan het toch wel zielig voor die automobilist dus hij geeft hem een schouderklopje. Vervolgens stapt ie in zijn wagen en gooit hij zjin hele lading zo over de auto heen.
Die automobilist geschrokken: "wat doe je nu?"
Zegt Jan: "nu ja, zand erover he!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 24 maart 2012 @ 08:50:33 #228
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109455156
nog eentje dan:

Het is groot feest. Opa Cornelis is 75 jaar geworden. De hele familie heeft geld bij elkaar gelapt om het cadeau te kopen wat opa altijd al wilde hebben, Dus ze rijden opa in zijn rolstoel naar het pleintje waar hij samen met zijn kleinkinderen het papier eraf mag scheuren. Helemaal dolblij is hij als hij ziet dat het een mooi ouderwets draaiorgel is.
Opa doet er met trillende handen een lied in en wacht. Maar na de eerste noten slaat ie vast.
Das nou jammer, zegt opa.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:12:21 #229
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_109580405
Henk en Ingrid hebben het gehad met hun sexleven.
Het begint aardig saai te worden en het enige wat ze nog weleens doen is orale bevrediging terwijl de ander aan het eten is.
Ingrid stelt voor om eens iets spannends te doen en suggereert om eens samen naar een parenclub te gaan.
Zo gezegd, zo gedaan. Henk stemt in.
Een aantal dagen later is het zover.
Henk en Ingrid hebben een parenclub gevonden en gaan er samen heen.
Eenmaal binnen gekomen kijken ze eens rond en nemen plaats aan de bar.
"Oh kijk", zegt Ingrid. "Er ligt hier een kaart met alle seksuele mogelijkheden die deze club bied."
Ze kijkt naar Henk, maar Henk kijkt verbaasd de andere kant op.
"Hallo Henk, let je een beetje op?" Zegt Ingrid. "Wat valt er te zien?"
Henk wijst naar een bord en zegt: "Kijk, ze hebben hier ook bitterballen."
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:30:28 #230
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109581319
Ans vraagt aan dr man: "Hou je nog van me?"
Dus die man zegt: "Zolang je je smoel houdt en voor me blijft koken, wassen, schoonmaken enzo wel ja."
Zegt Ans: "ok, just checking!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:33:28 #231
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109581461
Op een dag zien Willem en Marita hun zoontje van vier huilend op het aanrecht naast een pan op het vuur zitten; bloot met een gruwelijk verband piemeltje.
Zijn ouders reageren geschrokken: "Pietje pietje wat is er gebeurd?"
Zegt Pietje: "ze zeiden dat ik een peniskoker moest!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:09:11 #232
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_109586806
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef najazeg het volgende:
Ans vraagt aan dr man: "Hou je nog van me?"
Dus die man zegt: "Zolang je je smoel houdt en voor me blijft koken, wassen, schoonmaken enzo wel ja."
Zegt Ans: "ok, just checking!"
Heerlijk. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:35:50 #233
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109588717
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Heerlijk. _O_
thanks. :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:17:26 #234
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_109591282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef najazeg het volgende:
Ans vraagt aan dr man: "Hou je nog van me?"
Dus die man zegt: "Zolang je je smoel houdt en voor me blijft koken, wassen, schoonmaken enzo wel ja."
Zegt Ans: "ok, just checking!"
^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:50:33 #235
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109596067
Jango, een gehandicapte aap, is helemaal weg van politie te paard. Als ie agenten op die edele viervoeters ziet dan gaat ie helemaal uit zijn dak. Dus op een dag komt er weer politie te paard langs en Jango weer helemaal door het dolle heen. Een van de agenten zegt tegen de begeleider: "Zo, die is enthousiast!"
De moeder zegt: "ja hij vind het te gek. Hij wil later ook politie te paard worden."
"Ja maar dat kan echt niet hoor, mevrouw!" reageert de agent.
"Hoezo niet?" vraagt ze verbouwereerd.
Zegt de agent: "Een aap op een paard, dat is toch geen gezicht joh!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:57:04 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_109596121
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:50 schreef najazeg het volgende:
Jango, een gehandicapte aap, is helemaal weg van politie te paard. Als ie agenten op die edele viervoeters ziet dan gaat ie helemaal uit zijn dak. Dus op een dag komt er weer politie te paard langs en Jango weer helemaal door het dolle heen. Een van de agenten zegt tegen de begeleider: "Zo, die is enthousiast!"
De moeder zegt: "ja hij vind het te gek. Hij wil later ook politie te paard worden."
"Ja maar dat kan echt niet hoor, mevrouw!" reageert de agent.
"Hoezo niet?" vraagt ze verbouwereerd.
Zegt de agent: "Een aap op een paard, dat is toch geen gezicht joh!"
Ik zou de laatste drie zinnen weglaten. Dan vind ik hem heel goed. En ik zou dan een uitroepteken achter de laatste zin zetten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:02:26 #237
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109603810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik zou de laatste drie zinnen weglaten. Dan vind ik hem heel goed. En ik zou dan een uitroepteken achter de laatste zin zetten.
helemaal prima :) Alleen is uitroepteken dan niet te donald-duck achtig?

wat vond je trouwens van mijn slechte zelfbedachte tussengrap in mijn grap van enkele dagen geleden?

quote:
een vrouw met een obsessie brengt op een avond haar bed naar de kinderen en zegt: Ik zal jullie een sprookje voorlezen. Kinderen helemaal blij. Wat ga je voorlezen? vragen ze. Zegt de vrouw met de obsessie: ach das waar, de sprookjesboeken waren al weer terug naar de bieb.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 28 maart 2012 @ 18:31:30 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_109617147
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:02 schreef najazeg het volgende:

[..]

helemaal prima :) Alleen is uitroepteken dan niet te donald-duck achtig?
Nee, dat niet, maar hij wordt er wel een beetje dom door (op een positieve manier), wat heel grappig is.
quote:
wat vond je trouwens van mijn slechte zelfbedachte tussengrap in mijn grap van enkele dagen geleden?

[..]

Kom ik op terug.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 1 april 2012 @ 23:58:19 #239
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_109789186
omdat het nog net kan, een grap:

Ali is overgehaald door zijn kameraden om zichzelf op te blazen in een bus met de belofte dat ie dan 72 maagden krijgt. Dus Ali lijkt dat wel wat, doet zijn bomgordel om en huppa. In de bus en boem.
Komt ie bij Allah, vraagt hij waar zijn maagden zijn.
Zegt Allah: 1 april!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_110772446
Jantje en truus lopen over straat, zegt jantje:" wat heb jij eigenlijk een kut naam".
  woensdag 25 april 2012 @ 17:50:17 #241
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_110776076
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef Federer-fan het volgende:

Kom ik op terug.
Laat wel lang op zich wachten he? :P
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 26 april 2012 @ 10:26:57 #242
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_110805716
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:50 schreef najazeg het volgende:

[..]

Laat wel lang op zich wachten he? :P
Eigenljk wel leuk. _O- *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 april 2012 @ 22:40:22 #243
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_110882000
Er is een nieuwe supermarkt keeten voor kinderen, robert emthé
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  vrijdag 27 april 2012 @ 22:40:59 #244
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_110882037
Wie gaat er mee een benno elletje rooken ?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:06:34 #245
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_110894339
Dus Robert M en en Benno L zitten samen in de bajes.
Robert zegt: "Ik mis die kindjes van het kdv best wel."
Benno zegt: "Anders ik wel. Ik mis de zwemleskinderen."
Op dat moment is het bezoekuur en komen de zwemleskinderen en de hofnarretje kinderen op bezoek met hun ouders.
Zeggen Robert en Benno: "Ach, wat lief, maar dat had toch helemaal niet gehoeven!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 28 april 2012 @ 15:01:27 #246
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_110898779
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef smitjew het volgende:
Er is een nieuwe supermarkt keeten voor kinderen, robert emthé
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef smitjew het volgende:
Wie gaat er mee een benno elletje rooken ?
Ehhh...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:42:57 #247
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_110913461
Een juwelier is overvallen. Er is geen geweld gebruikt maar de dader heeft voor honderden euro's aan sieraden buitgemaakt. De politie vraagt mensen op straat of ze iets hebben gezien. Op een gegeven moment spreken ze Jan aan.
Dus dan zegt die politieagent van: "Kunt u zich iets herinneren van wat hij aanhad?"
Zegt Jan: "Ja, een spijkerbroek en een donkere jas."
Zegt die agent: "Oké, geweldig, daar hebben we al heel veel aan. Kunt u misschien ook nog iets zeggen over hoe hij eruitziet?"
Zegt Jan: "Ja hoor. Hij had kort donker krullend haar, een baard van een paar dagen, een bril met een hoornen montuur, hij is ongeveer 1.76, weegt ongeveer 60 kilo en heeft een tenger postuur. Hij heeft een gouden ketting om."
Die agent begint te lachen en zegt: "Dit is echt geweldig. Heeft u die ziekte van Tom Cruise in de film Rain Man ofzo?"
Zegt Jan: "Nee, die man is al twintig jaar mijn buurman."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 29-04-2012 09:49:20 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 29 april 2012 @ 08:38:05 #248
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_110921367
_O- ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 29 april 2012 @ 09:50:30 #249
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_110921966
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 08:38 schreef najazeg het volgende:
_O- ^O^
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_110922029
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
Een juwelier is overvallen. Er is geen geweld gebruikt maar de dader heeft voor honderden euro's aan sieraden buitgemaakt. De politie vraagt mensen op straat of ze iets hebben gezien. Op een gegeven moment spreken ze Jan aan.
Dus dan zegt die politieagent van: "Kunt u zich iets herinneren van wat hij aanhad?"
Zegt Jan: "Ja, een spijkerbroek en een donkere jas."
Zegt die agent: "Oké, geweldig, daar hebben we al heel veel aan. Kunt u misschien ook nog iets zeggen over hoe hij eruitziet?"
Zegt Jan: "Ja hoor. Hij had kort donker krullend haar, een baard van een paar dagen, een bril met een hoornen montuur, hij is ongeveer 1.76, weegt ongeveer 60 kilo en heeft een tenger postuur. Hij heeft een gouden ketting om."
Die agent begint te lachen en zegt: "Dit is echt geweldig. Heeft u die ziekte van Tom Cruise in de film Rain Man ofzo?"
Zegt Jan: "Nee, die man is al twintig jaar mijn buurman."
:')
  zondag 29 april 2012 @ 14:57:09 #251
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_110930783
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
Een juwelier is overvallen. Er is geen geweld gebruikt maar de dader heeft voor honderden euro's aan sieraden buitgemaakt. De politie vraagt mensen op straat of ze iets hebben gezien. Op een gegeven moment spreken ze Jan aan.
Dus dan zegt die politieagent van: "Kunt u zich iets herinneren van wat hij aanhad?"
Zegt Jan: "Ja, een spijkerbroek en een donkere jas."
Zegt die agent: "Oké, geweldig, daar hebben we al heel veel aan. Kunt u misschien ook nog iets zeggen over hoe hij eruitziet?"
Zegt Jan: "Ja hoor. Hij had kort donker krullend haar, een baard van een paar dagen, een bril met een hoornen montuur, hij is ongeveer 1.76, weegt ongeveer 60 kilo en heeft een tenger postuur. Hij heeft een gouden ketting om."
Die agent begint te lachen en zegt: "Dit is echt geweldig. Heeft u die ziekte van Tom Cruise in de film Rain Man ofzo?"
Zegt Jan: "Nee, die man is al twintig jaar mijn buurman."
^O^

Het mooiste is nog dat Tom Cruise helemaal nergens last van had ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
  zondag 29 april 2012 @ 15:34:34 #252
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_110931972
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef Giester het volgende:

[..]

^O^

Het mooiste is nog dat Tom Cruise helemaal nergens last van had ;)
:{
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 29 april 2012 @ 21:52:36 #253
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_110946501
‎"Het stinkt hier", zegt het lagedrukgebied tegen het hogedrukgebied.
"Sorry", zegt het hogedrukgebied. "Ik liet een wind."
"Thats how we roll in the Shire!"
  zondag 29 april 2012 @ 22:07:54 #254
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_110947336
:D :Y heerlijk droog ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 29 april 2012 @ 22:15:14 #255
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_110947654
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:07 schreef najazeg het volgende:
:D :Y heerlijk droog ^O^
_O-
  zondag 29 april 2012 @ 22:31:33 #256
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_110948547
Springt op en neer en is kaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  maandag 30 april 2012 @ 19:42:53 #257
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_110970251
Koninginnedag. Koningin Beatrix, Prins Willem Alexander en Prinses Maxima lopen door de straten als er ineens een Belgische bisschop aankomt, het drietal aanhoud en schuin tegenover de kroonprins blijft staan. Ze kijken de bisschop verward aan. Dus de kroonprins zegt zo op een gegeven moment: "Zeg, wat moet je van me?"
Zegt die Belgische bisschop: "Awel, schaak hè!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:19:16 #258
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_111133632
Een man is overvallen en doet aan gifte bij de politie.
De politie gaat daarop een buurtonderzoek houden.
Ze bellen zo aan bij 1 van de mensen die bij het slachtoffer in de straat woont.
Vraagt de politie zo van heeft u ook wat gezien ten tijde van de overval bij uw buurt genoot?
Die bewoner zo van: natuurlijk heb ik wat gezien ik ben niet blind.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:53:31 #259
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_111397002
wanneer gaat de pinquin met de bus?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nerovetsrethca
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:24:21 #260
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_111712335
Keesje ziet een agent te paard. Zegt hij tegen zn moeder: "he dat paard heeft 2 lullen"
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:58:43 #261
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_111719335
die laatste is een variant op een wel heeeeel oude grap.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 18 mei 2012 @ 23:20:50 #262
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_111725811
Oom Piet staat bekend om zijn grollen en fratsen.
Op een familiereünie komt hij binnen met aan zijn ene voet een laars en de andere een slipper.
'Tante Truus lacht zich een ongeluk.
'Piet,' zegt ze, 'je hebt twee verschillende schoenen aan!'
'Ach' bromt opa Joop, 'ik heb altijd twee verschillende schoenen aan.'
  zaterdag 19 mei 2012 @ 09:17:15 #263
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111733337
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:20 schreef Jovatov het volgende:
Oom Piet staat bekend om zijn grollen en fratsen.
Op een familiereünie komt hij binnen met aan zijn ene voet een laars en de andere een slipper.
'Tante Truus lacht zich een ongeluk.
'Piet,' zegt ze, 'je hebt twee verschillende schoenen aan!'
'Ach' bromt opa Joop, 'ik heb altijd twee verschillende schoenen aan.'
Hartstikke goed. Ik lag al dubbel na de tweede zin. Toch heb ik twee tips:

1) Ik zou de laatste zin veranderen in: Zegt Piet: 'Ik heb altijd twee verschillende schoenen aan.' Of eventueel in: Zegt Joop: 'ach, ik heb altijd twee verschillende schoenen aan'. (Met dat 'bromt' haal je de vaart er een beetje uit vind ik.)

2) Ik zou 'Tante Truus' vervangen door 'Iedereen' (omdat ik het zo'n droog idee vind dat iedereen zoiets sufs heel erg grappig vindt).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:44:00 #264
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111741034
Het EK staat op het punt te beginnen. Oom Piet (uit de vorige grap) is helemaal in oranjestemming. Hij heeft een oranje T-shirt aan, een gekke oranje oranje hoed op en zelfs een oranje stopdas om. Zijn zoons en zijn vrouw zijn er ook bij. Er staan cola, frisdrank en chips op tafel en de tv staat al aan met de voorbeschouwing. In de kamer hangen oranje en rood-wit-blauwe slingers. Oom Piet roept de hele tijd 'Olé, Olé', 'We are the champions' en woorden van gelijke strekking.
De tuindeur staat open en de buurvrouw roept "Zo, jullie gaan zeker lekker voetbal kijken!"
Zegt oom Piet voor de grap heel overdreven: "Hoe kom je daaar nou bij?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:20:40 #265
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_111748088
leuk die ome Piet grappen :D

De avond komt dat Nederland tegen duitsland moet voetballen. De hele woonkamer van Oom Piet zit vol. De wedstrijd begint en iedereen zit vurig nederland aan te moedigen. Zegt opeens Oom Piet vanuit het niets: "En die schweinsteiger moeten ze ook een rode kaart geven!"
Iedereen kijkt hem verbaasd aan. "Ehm, die man heeft nog geen enkele overtreding gemaakt hoor" roept er een.
Antwoord Oom Piet droog: "Kan me helemaal niks schelen!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:09:00 #266
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_111761921
Tante Bep is al oud en heeft nog maar één grote droom: De hoofdprijs van de bejaardenbingo winnen. Maar elke keer als ze bingokaarten koopt gaat een ander er met de prijzen vandoor. Toch doet ze fanatiek weer mee, want zegt ze, de aanhouder wint. Dus op een dag koopt ze weer kaarten en streept oplettend alle nummertjes weg. En warempel, ze wint! En de bingo is nog geldig verklaard ook. Dus tante bep helemaal blij, eindelijk is haar droom in vervulling gegaan.
Zegt de bingopresentator: "Je mag kiezen; Geraniums of een kanskaart." Achter de geraniums zitten lijkt tante Bep niets dus kiest ze voor de kanskaart.
Staat er op de kaart: "Betaal elke deelnemer van de bingo vijftig euro van uw spaargeld."

[ Bericht 3% gewijzigd door najazeg op 20-05-2012 22:09:46 ]
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:10:36 #267
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_111762019
Wat is het verschil tussen een Shemale en een kameel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:16:01 #268
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_111762314
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef GizartFRL het volgende:
Wat is het verschil tussen een Shemale en een kameel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt dromedaris :')
  zondag 20 mei 2012 @ 08:42:00 #269
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111773031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef najazeg het volgende:
Tante Bep is al oud en heeft nog maar één grote droom: De hoofdprijs van de bejaardenbingo winnen. Maar elke keer als ze bingokaarten koopt gaat een ander er met de prijzen vandoor. Toch doet ze fanatiek weer mee, want zegt ze, de aanhouder wint. Dus op een dag koopt ze weer kaarten en streept oplettend alle nummertjes weg. En warempel, ze wint! En de bingo is nog geldig verklaard ook. Dus tante bep helemaal blij, eindelijk is haar droom in vervulling gegaan.
Zegt de bingopresentator: "Je mag kiezen; Geraniums of een kans kaart." Achter de geraniums zitten lijkt tante Bep niets dus kiest ze voor de kans kaart in de hoop dat daar een betere prijs mee te winnen valt.
Staat er op de kaart: "Betaal elke deelnemer van de bingo vijftig euro van uw spaargeld."
Bril-jant. :D _O- Fantastische grap. _O- *O* En een……

*O* *O* *O* Eervolle vermelding *O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 mei 2012 @ 08:42:31 #270
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111773033
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Je bedoelt dromedaris :')
MarokkaanseKip
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 mei 2012 @ 08:52:45 #271
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_111773078
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2012 08:42 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bril-jant. :D _O- Fantastische grap. _O- *O* En een……

*O* *O* *O* Eervolle vermelding *O* *O* *O*
thanx! *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 20 mei 2012 @ 08:55:44 #272
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111773091
quote:
6s.gif Op zondag 20 mei 2012 08:52 schreef najazeg het volgende:

[..]

thanx! *O*
Graag gedaan. _O_ Ik zou trouwens de zinsnede "in de hoop dat daar een betere prijs mee te winnen valt" schrappen (en van 'kans kaart' steeds één woord maken). Dat was het. :s)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 mei 2012 @ 15:59:50 #273
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111785179
Dit deel is alweer bijna vol. Wil nog iemand een poging te wagen om een eervolle vermelding te krijgen in het volgende topic? In dit topic zijn er al twee vergeven: een aan wappiiee en een aan najazeg. En in dit topic staat ook de op twee na beste slechte zelfbedachte tussengrap aller tijden (van Giester).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 mei 2012 @ 16:20:52 #274
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_111786105
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Je bedoelt dromedaris :')
Neen, die heeft er een.
Een Kameel 2
En een Shemale 3
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 20 mei 2012 @ 16:31:50 #275
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_111786637
quote:
15s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Neen, die heeft er een.
Een Kameel 2
En een Shemale 3
Hahahahaha oeps.
Ik dacht dat je bedoelde 2 ballen bij de shemale. :@
  zondag 20 mei 2012 @ 16:33:49 #276
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111786739
komt een turk bij de kassa....
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  zondag 20 mei 2012 @ 16:34:33 #277
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_111786776
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef smitjew het volgende:
komt een turk bij de kassa....
Slecht: ja/nee
Zelf bedacht: ja/nee

Helaas, je gaat niet door naar de volgende ronde.
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:53:03 #278
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_111932783
Komt een Engelsman bij de dokter.
Vraagt de dokter: rookt u?
Zegt die Engelsman: of cough
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:54:51 #279
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_111932895
Komt een dokter bij de dokter.
Zegt de dokter:
"En wat is de diagnose?"
"Nee", zegt de dokter.
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:21:40 #280
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_111936599
Jan speelt in de A3 van de plaatselijke voetbalclub. Op een gegeven moment loopt hij door de stad en komt hij Adri tegen. Vraagt Adri: wat voor sport doe jij?
Zegt Jan: ik zit in A3.
Zegt Adri: oh, heb je je Golf ingeruild dan?
  donderdag 24 mei 2012 @ 07:39:13 #281
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_111958146
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Komt een Engelsman bij de dokter.
Vraagt de dokter: rookt u?
Zegt die Engelsman: of cough
_O-
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:51:18 #282
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_111959052
Karel zit op zijn vrijgezellenfeestje maar hij zit helemaal niet lekker in zijn vel.
Ze gaan namelijk paintballen en daar is Karel doodsbenauwd voor.
Aan het wachten op de instructie vindt Karel het zo spannend dat hij in z'n broek poept.
Als vervolgens de instructie-meneer ten tonele verschijnt is het eerste wat die zegt:
"Zo Karel, je schijt hem wel zeker?"

[ Bericht 0% gewijzigd door Jovatov op 24-05-2012 09:03:01 ]
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:18:50 #283
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_111965494
Stephen Hawking en zijn zoon zitten samen op de veranda.
Dan kijkt de zoon zijn vader aan en vraagt met een lief robot stemmetje.
"Papa, zou de relativiteits theorie van Einstein ook toepasbaar zijn tijdens het verdampen van een kwantum singulariteit of denk je dat de Planck constante overtreed?"
Meneer Hawking draait zijn rolstoel om en zegt:
"Geen domme vragen stellen alstublieft."

[ Bericht 8% gewijzigd door Giester op 24-05-2012 12:42:41 ]
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:38:32 #284
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111966178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Giester het volgende:
Stephen Hawking en zijn zoon zitten samen op de veranda te kijken naar mensen die wel kunnen bewegen.
Dan kijkt de zoon zijn vader aan met een kwijlende blik op z'n half verlamde gezichtje en vraagt met een lief robot stemmetje.
"Papa, zou de relativiteits theorie van Einstein ook toepasbaar zijn tijdens het verdampen van een kwantum singulariteit of denk je dat de Planck constante overtreed?"
Meneer Hawking draait zijn rolstoel door m'n zijn kinnetje op het pookje te duwen, hij kijkt zijn zoon aan en zegt:
"Geen domme vragen stellen alstublieft."
Inhoudelijk leuk, maar ik vind dat van die ziekte niet leuk en dat maakt het ook niet grappiger (een collega van mij is trouwens afgelopen maandag overleden aan ALS). Ik zou er persoonlijk gewoon van maken dat een wetenschapper en zijn zoon aan tafel zitten en dat het gesprek zo verloopt. Dan vind ik hem hartstikke goed.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:42:00 #285
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_111966282
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Inhoudelijk leuk, maar ik vind dat van die ziekte niet leuk en dat maakt het ook niet grappiger (een collega van mij is trouwens afgelopen maandag overleden aan ALS). Ik zou er persoonlijk gewoon van maken dat een wetenschapper en zijn zoon aan tafel zitten en dat het gesprek zo verloopt. Dan vind ik hem hartstikke goed.
Thanks voor je kritiek.

En dat van die ziekte is alleen de "luchtige" kant ervan bekijken.
Dat is niets persoonlijks uiteraard.
Gecondoleerd met je collega.
Mijn excuus voor deze treurige toevalstreffer. :)
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:22:23 #286
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111970155
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:42 schreef Giester het volgende:

[..]

Thanks voor je kritiek.
Thanks voor de aanpassing.
quote:
En dat van die ziekte is alleen de "luchtige" kant ervan bekijken.
Dat is niets persoonlijks uiteraard.
Gecondoleerd met je collega.
Mijn excuus voor deze treurige toevalstreffer. :)
Geeft helemaal niks en het was niet bedoeld om excuses aan je te ontlokken, maar mee rom aan te geven dat het kan zijn dat het mensen kwetst (was bij mij niet zo hoor).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:42:18 #287
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_111970879
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:22 schreef Federer-fan het volgende:

Geeft helemaal niks en het was niet bedoeld om excuses aan je te ontlokken, maar mee rom aan te geven dat het kan zijn dat het mensen kwetst (was bij mij niet zo hoor).
Kan ik inkomen, maar de mensen die hier komen weten dat ze op FOK! komen en dat dit het Onzin forum is. Iemand die hier langer dan 1 week zit, die weet hoe het er hier aan toe gaat. Desalniettemin, kan af en toe een beetje respect geen kwaad natuurlijk. ;)
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 24 mei 2012 @ 17:26:15 #288
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_111977068
Ik vind harde grappen meestal ook minder. Sowieso vond ik in deze context de ziekte overbodig.
En FF gecondoleerd met je collega.

En dan nu de belangrijkste vraag: Hoe slecht/goed waren mijn debuutgrappen? :@
  donderdag 24 mei 2012 @ 17:59:57 #289
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111978316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Giester het volgende:

[..]

Kan ik inkomen, maar de mensen die hier komen weten dat ze op FOK! komen en dat dit het Onzin forum is. Iemand die hier langer dan 1 week zit, die weet hoe het er hier aan toe gaat. Desalniettemin, kan af en toe een beetje respect geen kwaad natuurlijk. ;)
Klopt, ik probeer zelf grappen die kwetsend, heel grof etc. te vermijden, al zitten er van mij ook genoeg grove grappen tussen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:00:44 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_111978337
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind harde grappen meestal ook minder. Sowieso vond ik in deze context de ziekte overbodig.
En FF gecondoleerd met je collega.
Bedankt.
quote:
En dan nu de belangrijkste vraag: Hoe slecht/goed waren mijn debuutgrappen? :@
Ze hebben potentieel. :s)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_112216354
Hoiiii
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:59:16 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_112216607
quote:
7s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
Hoiiii
Hoi. :W
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:03:41 #293
341139 vaagjunior
Paul Fan! :D
pi_112216827
Komt een man in de winkel en zegt:

Hoi ik ben Steve hebben jullie nog Jobs vrij?
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_112217420
Harry en zijn collega zitten in de auto. Ze gaan de A2 op en Harry zegt "jeetje wat rij je hard collega!!!

Waarop de collega antwoordt: "Ja, ik wil snelweg!!!"
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:49:09 #295
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_112219439
Komt er een oude metro aanrijden. Zegt een passagier: wat is jouw aankleding lelijk zeg!
Zegt die metro: ja zeg, ik ben toch geen metro, man!
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:52:30 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_112223283
Leuk, wolfrolf en Irritatie100. Jullie komen in de volgende OP.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:53:38 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_112223348
En vaag junior.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:54:29 #298
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_112223390
Iemand nog iets?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:56:26 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_112223510
Dit topic gaat zo dicht.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:56:40 #300
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_112223519
Iemand?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:56:52 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_112223532
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')