abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 augustus 2011 @ 08:45:24 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100451765
Lot, mijn zoon is nu bijna 18 maanden en zit in maat 74 ;)
Ikzelf zou niet snel zoveel maten vooruit kopen...
pi_100452086
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:45 schreef Asyniur het volgende:
Lot, mijn zoon is nu bijna 18 maanden en zit in maat 74 ;)
Ikzelf zou niet snel zoveel maten vooruit kopen...
Mijn oudste zat met 16 maanden ook nog in 74 maar dat zijn wel echt de uitzonderingen hoor, ze kon 74 wel gewoon al aan vanaf 8 maanden ofzo.

Ik denk dat je met 74 over het algemeen genomen wel goed zit rond 8 tot 12 maanden, ruim genomen. Het blijft natuurlijk een cadeautje, een aardig gebaar. Ik zou me daar zelf niet zo heel erg druk om maken qua vooruit kopen of niet. Ik vond het zelf in elk geval niet zo erg om dingen in 74 of zelfs 98 te krijgen (kan ze nu nog niet aan _O- :D )
:)
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:22:24 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100452253
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:12 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mijn oudste zat met 16 maanden ook nog in 74 maar dat zijn wel echt de uitzonderingen hoor, ze kon 74 wel gewoon al aan vanaf 8 maanden ofzo.

Ik denk dat je met 74 over het algemeen genomen wel goed zit rond 8 tot 12 maanden, ruim genomen. Het blijft natuurlijk een cadeautje, een aardig gebaar. Ik zou me daar zelf niet zo heel erg druk om maken qua vooruit kopen of niet. Ik vond het zelf in elk geval niet zo erg om dingen in 74 of zelfs 98 te krijgen (kan ze nu nog niet aan _O- :D )
Ik vind dat wel jammer. Bijv dit is een typisch zomerpakje. Als je kindje in de winter die maat heeft, kan ie het dus nooit aan. Vind ik gewoon zonde. De koper heeft moeite gedaan (en geld uitgegeven) voor iets wat niet gedragen gaat worden.
pi_100452324
Maar dan doe je er toch een romper met lange mouwen onder en een broekje overheen? :?

Ik vind het altijd wel schattig van die oma's die dan met maatje 98 aankomen, ja want dan kunnen ze er even mee doen, ze worden toch zo snel groot :D
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:27:55 #205
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100452350
Nathan groeit uit 74, en vandaag heeft ie een T-shirt aan maat 80 die te strak zit :') . Het hangt er heel erg van af hoe iets valt. Zelfs bij de Hema valt het niet allemaal gelijk. Hij heeft een T-shirt van de Hema in maat 80 die nu te strak zit en een overhemdje in maat 74 waar hij nog ruimte in heeft.

Ik heb ook nog dingen in de kast liggen die ik in de kraamtijd gekregen heb en die Nathan nog niet past.
pi_100452459
Isabeau heeft bijna alles gedragen wat ze heeft gekregen in grotere maanden. Idd zomerpakjes met een romper met lange mouwen oid. Er is altijd wel iets op te verzinnen. Sommige dingen vond ik gewoon echt lelijk. Maar dat had niks met maat te maken :')

Zaterdag even bij H&M geweest. Het taupe rokje hadden ze alleen maar in grotere maten, maar wel twee shirts gekocht. En KD, je had gelijk, okergeel staat Isabeau ook goed!



pi_100452540
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:26 schreef p_iglet het volgende:
Maar dan doe je er toch een romper met lange mouwen onder en een broekje overheen? :?

Ik vind het altijd wel schattig van die oma's die dan met maatje 98 aankomen, ja want dan kunnen ze er even mee doen, ze worden toch zo snel groot :D
dat ja hahaha dat zei mijn oma inderdaad. Ze groeien er zo in hoor! Het gaat heel snel allemaal!
Ze had gelijk dat het heel snel ging allemaal maar 98 was toch nog wel wat ver weg :D
ach het is een schattig pakje (balletpakje O+ ) en hij hangt nu aan een hangertje in het kamertje mooi te wezen.

En Asy sja als het echt niet gedragen wordt is het zonde natuurlijk, ik zou zelf doen wat piglet zegt, broekje erover en longsleeve-romper eronder. Met een gemiddeld kind kun je er vanuit gaan dat ze over het algemeen tussen 8 en 10 maanden wel in 74 zitten. Ja er zijn uitzonderingen, maar ze heeft de keuze uit een 56 en een 74, dan zou ik ook voor de laatste gaan.
:)
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:43:22 #208
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100452644
Zara is niet echt mijn winkel wat mijn eigen kleding betreft, maar ze hebben wel wat spullekes die mijn meisje vast heel goed zullen staan.

Ik heb nota bene zo'n winkel in de stad hier, tussen de H&M en de Hema en ik ben dr nog nooit geweest. Toch maar eens even binnenlopen....









pi_100452671
leuk juud :Y

en sorbo ook leuk ja!
:)
pi_100452705
Dat bovenste broekje en dat vestje zou ik ook zo kunnen kopen Juud, erg leuk!
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:44:34 #211
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100454268
Juud die met die poesjes is leuk!

Tussen de H&M en de Hema _O- Er zijn denk ik mama's in dit topic die dan de ene winkel uit en de volgende weer in lopen en na 3 winkels een complete garderobe in 3 maten voor hun kroost zouden hebben :D

Gek genoeg heb ikzelf voor Nathan echt nog maar 3 of 4 artikelen gekocht bij de H&M. Ook nu heb ik nog niet echt dingen in de webshop gezien die ik MOET hebben.
pi_100458907
Thanks voor het delen van alle ervaringen!

Voor schoonzus één koop ik 'm sowieso niet, die krijgt haar kindje deze maand en ze zegt dat ze reuzenbabies baart. Ze heeft al vier kinderen, dus dan zal de kans op een kleintje wel erg klein zijn. Haar ene zoon heeft maat 56 niet eens gepast, dus ik vind het zonde om dat te gokken.

Voor de andere schoonzus (die haar kindje waarschijnlijk eind september krijgt) koop ik 'm wel, in maat 74. Natuurlijk is het een gok en zou het kunnen dat het nog of al weer te koud is, maar ik hoop dat ze het pakje dan zo leuk vindt dat ze het aandoet met kniekousjes en een lange-mouwen-romper. Geef nu toe, zo'n verschrikkelijk cute pakje kan ik toch niet laten hangen in de uitverkoop-onlineshop? O+ O+ Helemaal als je bedenkt dat wij de hippies in den familie zijn 8-)


ik heb overigens afgelopen tijd veel rondgekeken naar leuke pakjes, maar wel zonde dat er in mijn familie enkel jongetjes bij komen.. voor meisjes is ook zoveel leuks! ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_100461649
Ik heb me net ingehouden bij de zara en maar 2 dingen gekocht voor Mette. De bodywarmer en een heerlijk dikke legging. Echt ideaal voor de winter. Een aanrader want die dingen zijn nergens zo lekker dik te krijgen.

Foto's volgen, paspop is op de opvang.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:34:45 #214
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100461912
wickie, ik heb er ook zo een gekocht bij de Zara, een grijze, echt superdik, volgens mij echt fijn voor de winter. Ik zag in FR ook nog een tregging (zo heet dat toch?, maar die hadden ze niet meer). ik ben maillotjes een beetje zat aan het worden.
pi_100462737
Ja ik heb ook de grijze gekocht :) Ik ben maillootjes ook een beetje zat. Volgens mij zit dit ook veel lekkerder. Ik heb zelf ook liever een legging dan een maillot.
Ja een tregging, die heb ik ook eentje gekocht voor haar maar dan van de Lindex, die is ook echt geweldig.
Maar het is deze dus:


Ik ben denk ik heel erg jaloers op Mette, ik wil ook wel een legging met zo'n stofje, lijkt me heerlijk.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100463605
Die ziet er comfi uit inderdaad wickie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100464349
Stiekem toch even bij de Zara naar binnen geweest en ik heb zowaar leuke dingen gevonden voor Hannah. De buit:

pi_100464441
Nice, Octo en Wickie!

Het staat 'r idd super, Sorbo. Maar ik moet echt nog wennen aan het kleurtje.
pi_100464633
Hier ook nog geen leggings ontvangen. Zal morgen dan wel.
pi_100464830
Hier ook nog koos leggingloos. -O-

Wat ziet de Beau er geweldig uit in dat rokje, heel stoer!

Mooie buit octo, ik wil ook naar Zara maar er komt steeds iets tussen. }:|
In ieder geval voor zo'n legging die Wickie en die skinny die Juud liet zien
pi_100464880
Stom ze zijn donderdag of vrijdag al op de post gegaan }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100465003
Ze komen heus wel, in al die tijd dat ik online shop is er 1 keer iets niet aangekomen en dat was rond kerst.
pi_100465043
Vakantieperiode. :)
pi_100465149
Oja hier ook nog geen leggings, ik heb al mijn hoop op morgen gevestigd :)

Octo, mooie buit zeg! Ik moest me echt inhouden niet meer te kopen, voor de meisjes hebben ze zulke leuke dingen :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100471708
oh wauw superleuk Octo!
Ik vind de kleur van het rokje erg mooi O+

oef ik wou dat ik geld had :') ik zie zoveel moois bij zara :D

zo'n dikke legging is misschien wel nog de overweging waard voor de winter.
Wat is dikker? zo'n zara-legging of een gewone maillot?
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')