quote:
Eigenlijk wacht ik op jou

quote:
Op vrijdag 5 augustus 2011 20:21 schreef dawg het volgende:[..]
juist dan wel, zou ik denken? maar ok.

waarom niet? vanwege dat zoenen? date gewoon en kijk daarna verder? of zeg ik dan iets raars?

Nah, hij is niet de eerste en zal niet de laatste zijn. Mijn tante wilde zich 2 weken terug aan me voorstellen, dus ik ben inmiddels wel iets gewend
Ik vind zoenen echt superbelangrijk en hij was écht een wasmachine, ongelofelijk. Misschien dat ik daarom zijn naam wel nog weet. Jeetje ik heb zelden zó slecht gezoend. Op zich wel een leuke jongen verder, dus misschien... misschien... twijfel. De echte reden is echter dat het sowieso niets gaat worden als ik nu met hem afspreek. Heb sinds enkele dagen ook heel erg leuk contact met een andere gast en eigenlijk wil ik hem gewoon heel graag ontmoeten. Met 2 mannen tegelijk daten is niet voor mij weggelegd, dus eigenlijk wil ik dit gewoon afwachten

Ik geef hem nog een week. Qua uiterlijk zijn het allebei erg mooie mannen, dus dat is het niet, maar met deze gast schrijf ik werkelijk enorme lappen tekst. Als het op papier al zo gaat, ben ik wel heel benieuwd hoe dat irl is
Sarcasme. Herken het.