abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 zondag 14 augustus 2011 @ 23:51:52 #76
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_100740459
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef Loppe het volgende:

[..]

tegen wat kan jij eigenlijk?
Ik kan tegen heel veel. Maar niet tegen constant gezeik en proberen iemand als pispaal te gebruiken.

quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb ook een klacht ingediend.
Succes. Ik hoop dat jij en je klacht heel gelukkig worden samen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_100740989
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan tegen heel veel. Maar niet tegen constant gezeik en proberen iemand als pispaal te gebruiken.
Constant? Je bent nog maar pas hier als mod begonnen. Bastard of Lavenderr zouden je als pispaal gebruiken? Mja, ik weet het niet goed. Zo goed ken ik ze niet.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 15 augustus 2011 @ 00:09:32 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_100741404
Ik heb het niet over hen. Wel over anderen die menen 'nu even snel hun slag te kunnen slaan' en van de gelegenheid gebruik maken om flink wat onrust te trappen in TRU. En dat gaat dus niet gebeuren. De discussie is te onnozel voor woorden en daarom nu echt klaar.

En dat constante oprakelen en er telkens weer over doorzieken is dus bij deze afgelopen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_100741650
Het groeit je allemaal wel boven je petje, niet?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:30:38 #80
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100742350
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Het groeit je allemaal wel boven je petje, niet?
Nogmaals , het is hier geen slowchat of bar :(
Als je niks inhoudelijks te vertellen hebt , doe het in OH
en persoonlijke dingen in PM .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_100754927
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb het niet over hen. Wel over anderen die menen 'nu even snel hun slag te kunnen slaan' en van de gelegenheid gebruik maken om flink wat onrust te trappen in TRU. En dat gaat dus niet gebeuren. De discussie is te onnozel voor woorden en daarom nu echt klaar.

En dat constante oprakelen en er telkens weer over doorzieken is dus bij deze afgelopen.
Wie dan?

[ Bericht 5% gewijzigd door Loppe op 15-08-2011 15:12:42 ]
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:32:40 #82
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_100759293
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Topicinhoudelijkheden bespreken we hier, als je problemen hebt met een persoon doe je dat per PM.
Dit topic heet toch "Feedback" ?

quote:
Feedback
Feedback is een boodschap over het gedrag of de prestaties van een ander. Feedback is onmisbaar als je met anderen samenwerkt. Je moet zo nu en dan kunnen zeggen dat het werk van de ander niet in orde is, of juist heel erg goed is. Je stuurt elkaar bij door commentaar te geven.
Dus wat Bastard zegt: modacties bekritiseren is GEEN persoonlijke aanval, dat jij dat zo ervaart is gewoon een kwestie van (niet) om kunnen gaan met kritiek.

onder persoonlijke aanval versta ik eerder dingen als:
"En dan kan je wel lachen, maar ik denk dat ik meer aanwezig ben dan jij en bastard samen waren." - _O- :') :N Totaal misplaatste grootspraak die je eerst nog maar eens waar moet maken, bovendien, zoveel uren zitten niet in een dag. :Y)

"(telkens die reacties van steeds dezelfden, komop neger )" - Persoonlijk & respectloos, knipoog of niet :{w
Sowieso 'steeds dezelfden' ... het halve forum valt er over ... en dan met name je reaktie/gedrag & uitspraken.

"zeuren om futitliteiten. Komop neger" - Een futiliteit waar jij de moeite voor neemt uitgebreidt op te reageren, waarom je er zoal geen tijd voor of verstand van hebt, het liever afschuift delegeerd, etc, waar je het in een fractie van die tijd had kunnen uitvoeren :') & deze discussie niet nodig was. Bovendien een nogal minderwaardige kijk op (een deel van) je taken, is 't niet ? & dat weer gevolgd door totale respectloosheid. :N

"Ik reageer alleen op een door anderen opgeblazen situatie"
:') Je weigerachtige gedrag omtrent een futiliteit (in jouw ogen) is verantwoordelijk voor het opblazen, maar ga vooral door met de schuld buiten jezelf zoeken.

quote:
Ik heb het niet over hen. Wel over anderen die menen 'nu even snel hun slag te kunnen slaan' en van de gelegenheid gebruik maken om flink wat onrust te trappen in TRU. En dat gaat dus niet gebeuren.
Over wie dan wel ? Mij ?

quote:
De discussie is te onnozel voor woorden en daarom nu echt klaar.

En dat constante oprakelen en er telkens weer over doorzieken is dus bij deze afgelopen.
Dat bepaal jij even voor iedereen ? :')
& niet de discussie of de besproken 'futiliteit' is onnozel, maar jouw reaktie, imo.
Je weet wat er met je avatar gebeurde toen 'ie het woord 'onnozel' in de mond nam tegen Prof. Zonnebloem, toch ? ;)

Een andere toon zou ook niet verkeerd zijn. Een paar toontjes lager b.v. die niet zo hoog van de toren worden geblazen zou al schelen. Een excuus ook, maar dat hoeft geloof ik niemand van je te verwachten.

Verder wel weer even klaar nu, heb expres sinds donderdag niet er op gereageerd, want dan was het oorlog geworden, terwijl ook ik liever de vrede en goede verstandhoudingen bewaar.

quote:
Principle 1 [ from The 9 principles of personal effectiveness. (Way of the Samurai))
Think sincere: Lurn to know yourself. Use feedback to create a realistic
self image, enhance your effectiveness and intensify cooperation with
others. "Self knowledge is the beginning of all wisdom"
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:01:16 #83
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100760431
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dit topic heet toch "Feedback" ?

[..]

Dus wat Bastard zegt: modacties bekritiseren is GEEN persoonlijke aanval, dat jij dat zo ervaart is gewoon een kwestie van (niet) om kunnen gaan met kritiek.

onder persoonlijke aanval versta ik eerder dingen als:
"En dan kan je wel lachen, maar ik denk dat ik meer aanwezig ben dan jij en bastard samen waren." - _O- :') :N Totaal misplaatste grootspraak die je eerst nog maar eens waar moet maken, bovendien, zoveel uren zitten niet in een dag. :Y)

"(telkens die reacties van steeds dezelfden, komop neger )" - Persoonlijk & respectloos, knipoog of niet :{w
Sowieso 'steeds dezelfden' ... het halve forum valt er over ... en dan met name je reaktie/gedrag & uitspraken.

"zeuren om futitliteiten. Komop neger" - Een futiliteit waar jij de moeite voor neemt uitgebreidt op te reageren, waarom je er zoal geen tijd voor of verstand van hebt, het liever afschuift delegeerd, etc, waar je het in een fractie van die tijd had kunnen uitvoeren :') & deze discussie niet nodig was. Bovendien een nogal minderwaardige kijk op (een deel van) je taken, is 't niet ? & dat weer gevolgd door totale respectloosheid. :N

"Ik reageer alleen op een door anderen opgeblazen situatie"
:') Je weigerachtige gedrag omtrent een futiliteit (in jouw ogen) is verantwoordelijk voor het opblazen, maar ga vooral door met de schuld buiten jezelf zoeken.

[..]

Over wie dan wel ? Mij ?

[..]

Dat bepaal jij even voor iedereen ? :')
& niet de discussie of de besproken 'futiliteit' is onnozel, maar jouw reaktie, imo.
Je weet wat er met je avatar gebeurde toen 'ie het woord 'onnozel' in de mond nam tegen Prof. Zonnebloem, toch ? ;)

Een andere toon zou ook niet verkeerd zijn. Een paar toontjes lager b.v. die niet zo hoog van de toren worden geblazen zou al schelen. Een excuus ook, maar dat hoeft geloof ik niemand van je te verwachten.

Verder wel weer even klaar nu, heb expres sinds donderdag niet er op gereageerd, want dan was het oorlog geworden, terwijl ook ik liever de vrede en goede verstandhoudingen bewaar.

[..]

Je valt in herhaling en dat is niet nodig :? en Bastard kan voor zichzelf praten
en daarom is het klaar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:51:20 #84
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_100762752
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef Summers het volgende:
Je valt in herhaling en dat is niet nodig :? en Bastard kan voor zichzelf praten
en daarom is het klaar .
1: Volgens mij heb ik hiervan nog niets eerder gezegd, dus 'herhaling' ?
2: & Soms moet je de boodschap herhalen voordat het aankomt.
3: Sinds wanneer speelt deze discussie louter tussen Bastard & VD :?

edit:
Bovendien geeft ie zelf al aan dat de situatie is opgeblazen door 'anderen', en "over anderen die menen 'nu even snel hun slag te kunnen slaan' ".

[ Bericht 8% gewijzigd door R0N1N op 15-08-2011 15:56:54 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 15 augustus 2011 @ 20:08:37 #85
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_100774018
Wat Summers je ook al zegt, en wat keer op keer gezegd wordt, die discussie is nu klaar. Dat jij je daar niet in kan vinden is best mogelijk, maar fok is nu eenmaal geen democratie. Als iedereen "ja maar" blijft roepen blijven we aan het discussieren. De discussie was net ter ruste gelegd, mede nav diverse gesprekken per pm, en dan kom jij het nog eens oprakelen. Dacht het niet. Als je inhoudelijk antwoord wilt kom je maar naar pm, dan ga ik er graag diep op in.

Met alle respect voor ieders mening en dus ook die van jou, Summers en ik blijven ons niet herhalen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:35:38 #86
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100775477
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef R0N1N het volgende:

[..]

1: Volgens mij heb ik hiervan nog niets eerder gezegd, dus 'herhaling' ?
2: & Soms moet je de boodschap herhalen voordat het aankomt.
3: Sinds wanneer speelt deze discussie louter tussen Bastard & VD :?

edit:
Bovendien geeft ie zelf al aan dat de situatie is opgeblazen door 'anderen', en "over anderen die menen 'nu even snel hun slag te kunnen slaan' ".
Houd het bij jezelf , " ja maar VG zei tegen B" is onnodig en dan val je in herhaling en ze kunnen prima voor zichzelf spreken , daar ga ik niet over in discussie met jou want wederom kunnen ze dat prima
alleen af .
Soms moet je de boodschap herhalen , maar niet in feedback dus ik hoop dat je daar rekening mee wilt houden nadat het al meerdere keren is gevraagt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:01:56 #87
25865 Bill_E
vijf plus 98!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:09:01 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100948241
quote:
Sorry foutje , is weer open :)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:21:28 #89
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100998304
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:05 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Je maakt toch juist een topic aan omdat je erover wil discussieren? Wat heeft anders het aanmaken van een topic voor zin??
Niet iedereen wilt een discussie over een onderwerp maar het gewoon over het onderwerp hebben
of ervaringen delen met anderen en hebben geen behoefte aan een discussie .
Sommige onderwerpen verzanden in eindeloze discussies waardoor er nooit dieper op het onderwerp in kan worden gegaan omdat veel blijft steken op wellus/nietus .
Geef je dat aan in de OP , heb je wel de ruimte om er dieper op in te gaan zonder jezelf bijv de hele tijd te moeten verantwoorden dat het niet wetenschappelijk bewezen is , sommige onderwerpen
blijven anders steeds op dat punt steken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:27:27 #90
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100998434
Bijv het geestverhalen topic , daar is het aangegeven en wie zin heeft kan achter elkaar geestverhalen van andere mensen lezen of posten , als daar steeds de bestaansdiscussie terugkomt , heb je 1 geestverhaal en 3 pagina's de bestaansdiscussie om vervolgens weer een geestverhaal tegen te komen mocht iemand nog zin hebben om die dan te posten .

Mocht iemand toch zin hebben in die discussie , dan opent diegene zelf maar een topic
maar " verpest " het niet voor de ander en zo heeft ieder zijn zin .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:13:42 #91
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101045818
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:22 schreef Summers het volgende:
De meeste mensen hier willen gewoon alles over Elenin lezen en horen en ZELF hun conclusie trekken.
Beetje flauw als jij daar steeds van maakt dat mensen alles voor zoete koek slikken en alles aannemen wat hier voorbij komt.
Je hebt zelf een topic gemaakt over Elenin en als je voor andersdenkenden geen respect kan opbrengen , ga je maar naar je eigen topic waar alleen jouw waarheid te lezen is en kunnen we hier verder met ook niet gangbare gedachten over Elenin te uiten of te lezen of wat dan ook .
Die mensen zijn er toch ? dus wat is daar flauw aan :? Hij zegt niet dat IEDEREEN dat doet.
Ik vind jou 10x flauwer met je 'rot lekker naar je eigen topic' opmerking (maar dan net even anders geschreven)

Als je dan toch de enige die met een nuchtere analyse de feiten van fictie probeert te scheiden uit het topic wil hebben, verander dan ook gelijk even de TT van 'opmerkelijke feiten en een nuchter analyse' in: 'Opmerkelijke conclusies en dump er zelf ook één' :Y)

Ik snap best dat mensen graag hun 'niet gangbare gedachten' willen delen en daar over willen discussieren, maar er moet evengoed ruimte zijn voor mensen als AVerstraten die dergelijke gedachten lek schieten. DAN kom je nog eens ergens met je discussie & conclusies. 100x dezelfde statements herhalen uit youtroep filmpjes gemaakt door kennisloze amateurs gaat niemand verder helpen ZELF een fatsoenlijke conclusie te trekken.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:37:29 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101046570
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Die mensen zijn er toch ? dus wat is daar flauw aan :? Hij zegt niet dat IEDEREEN dat doet.
Ik vind jou 10x flauwer met je 'rot lekker naar je eigen topic' opmerking (maar dan net even anders geschreven)

Als je dan toch de enige die met een nuchtere analyse de feiten van fictie probeert te scheiden uit het topic wil hebben, verander dan ook gelijk even de TT van 'opmerkelijke feiten en een nuchter analyse' in: 'Opmerkelijke conclusies en dump er zelf ook één' :Y)

Ik snap best dat mensen graag hun 'niet gangbare gedachten' willen delen en daar over willen discussieren, maar er moet evengoed ruimte zijn voor mensen als AVerstraten die dergelijke gedachten lek schieten. DAN kom je nog eens ergens met je discussie & conclusies. 100x dezelfde statements herhalen uit youtroep filmpjes gemaakt door kennisloze amateurs gaat niemand verder helpen ZELF een fatsoenlijke conclusie te trekken.
Tja, iedereen hoort zich aan de Netiquette te houden , het kan me niet schelen wat iemand wel of niet gelooft en vanuit welke invalshoek .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 24 augustus 2011 @ 07:43:12 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101116895
Hoi,
Zeg, ik vind het heel leuk dat om te zien dat TRU een hoop topics heeft hoor maar al die UFO topics waaronder zelfs een reeks.. kan dat niet beter meer gecentraliseerd worden. Je krijgt om de een of andere reden zo'n wildgroei aan UFO topics op het moment.
The truth was in here.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:20:09 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101127129
Ach, het ebt en vloedt met die topics, op een gegeven moment loopt het wel weer af. Het zijn meestal wel interessante topics op zich. En ik krijg een beetje jeuk van centrale topics :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:23:12 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101127238
Ja nogmaals, het is ook heel leuk om zoveel nieuwe topics te zien in de AT.
The truth was in here.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:06:46 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101146155
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Bastard het volgende:
Ja nogmaals, het is ook heel leuk om zoveel nieuwe topics te zien in de AT.
Ookal zijn ze allemaal van pcp :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:14:29 #97
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101146745
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef jogy het volgende:
Ookal zijn ze allemaal van pcp :{.
:')


edit: quote erbij voor duidelijkheid.
Is dus niet vanwege dat secret topic ofzo ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:19:17 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101147044
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:')


edit: quote erbij voor duidelijkheid.
Is dus niet vanwege dat secret topic ofzo ;)
Check :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:23:48 #99
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101162658
Bastard heeft wel een punt, er is een wildgroei aan UFO topics.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:50:37 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101163373
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Bastard heeft wel een punt, er is een wildgroei aan UFO topics.
Het is inderdaad wat veel maar op het moment kan TRU het nog wel aan hoe het nu gaat, als het door blijft gaan en we het subforum moeten veranderen naar UFO dan grijpen we in.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_101164147
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is inderdaad wat veel maar op het moment kan TRU het nog wel aan hoe het nu gaat, als het door blijft gaan en we het subforum moeten veranderen naar UFO dan grijpen we in.
We spacen iig lekker momenteel , lijkt wel een trip :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:01:05 #102
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101167713
... de 'reeks' ontbreekt (weer) bij de OH ... O-)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:07:22 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101167969
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef R0N1N het volgende:
... de 'reeks' ontbreekt (weer) bij de OH ... O-)
Fuck die reeksen maar. Waardeloos. Net als DM overigens.
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:22:42 #104
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101168552
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef Bastard het volgende:
Fuck die reeksen maar. Waardeloos. Net als DM overigens.
ach, het idee was leuk ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:26:58 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101168670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:22 schreef R0N1N het volgende:

[..]

ach, het idee was leuk ;)
Nou het schept nu de verwachting (bij mij ook) dat ik geen omkijken meer heb naar een vervolgtopic dat het automatisch in mijn lijst komt te staan en dus niks mis.
Maar zo werkt het alleen in de ideale wereld...en die bestaat niet.
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:33:09 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101170777
Stelletje.. hmpf. Jullie weten toch wel dat je 'open nieuw deel' moet gebruiken ey? :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_101171043
Helicopterview

Schopje ONZ wellicht?

TS baggert topic na topic vol door zo'n beetje elke minuut een volledig onsamenhangende post te plaatsen die niet eens aansluit bij de vorige post(en). Gaat echt helemaal nergens over, en al helemaal niet over TRU gerelateerde zaken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:45:10 #108
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101171089
Is denk ik niet echt geschikt voor ONZ. Die kunnen er al helemaal niks mee :{
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:46:40 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101171139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
Helicopterview

Schopje ONZ wellicht?

TS baggert topic na topic vol door zo'n beetje elke minuut een volledig onsamenhangende post te plaatsen die niet eens aansluit bij de vorige post(en). Gaat echt helemaal nergens over, en al helemaal niet over TRU gerelateerde zaken.
Gewoon sluiten misschien.. maar hier doe je weinig aan verder ben ik bang.
-edit- ik praat voor mn beurt.
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:48:53 #110
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101171212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gewoon sluiten misschien.. maar hier doe je weinig aan verder ben ik bang.
-edit- ik praat voor mn beurt.
Ik heb liever dat hij zijn eigen topic volgooit dan de OH.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:51:37 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101171312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ik heb liever dat hij zijn eigen topic volgooit dan de OH.
yep.
The truth was in here.
pi_101171437
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ik heb liever dat hij zijn eigen topic volgooit dan de OH.
Dat is zo, maar met de snelheid waarmee hij post blijven zijn topics hoog in de AT-lijst staan.

En jammer genoeg trekt TRU al sinds het begin een hoop trollen en baggeraars, en dit zal vrees ik niet minder worden met dit soort topics hoog in de AT.
Daarnaast heeft het ook niks met TRU te maken mijns inziens.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:02:01 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101171683
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat is zo, maar met de snelheid waarmee hij post blijven zijn topics hoog in de AT-lijst staan.

En jammer genoeg trekt TRU al sinds het begin een hoop trollen en baggeraars, en dit zal vrees ik niet minder worden met dit soort topics hoog in de AT.
Daarnaast heeft het ook niks met TRU te maken mijns inziens.
DV is een beetje een traditionele bezoeker hier en eens in de zoveel tijd maakt hij dit soort topics. Bezoek het topic gewoon niet, klik 'stop met volgen' en probeer het topic een beetje te negeren net zoals je dagelijks moet doen met de slowchatreeksen zoals het vrijgezellen topic in R&P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:07:13 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101171878
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:02 schreef jogy het volgende:

en probeer het topic een beetje te negeren net zoals je dagelijks moet doen met de slowchatreeksen zoals het vrijgezellen topic in R&P.
Want die mensen zijn ook labiel.
The truth was in here.
pi_101172090
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:02 schreef jogy het volgende:

[..]

DV is een beetje een traditionele bezoeker hier en eens in de zoveel tijd maakt hij dit soort topics. Bezoek het topic gewoon niet, klik 'stop met volgen' en probeer het topic een beetje te negeren net zoals je dagelijks moet doen met de slowchatreeksen zoals het vrijgezellen topic in R&P.
Negeren is idd het beste, maar bedenk wel dat je met dit soort topics (die dus in de AT -en dan bedoel ik niet de MyAT- komen te staan) ook juist de mensen aantrekt die je juist niet in TRU wil hebben (denk hierbij aan het ONZ en KLB volk).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:24:55 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101172513
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Want die mensen zijn ook labiel.
Moet ik dat nou zonder te lachen gaan ontkennen? :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_101183960
Ik zou de Hunter.H4 topics toch maar even in de gaten blijven houden mods. Er zijn nu al heel wat KLB en ONZ users aanwezig, mede door dit topic.

Er wordt hier al genoeg getrold en gebashd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:41:35 #118
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101186318
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou de Hunter.H4 topics toch maar even in de gaten blijven houden mods. Er zijn nu al heel wat KLB en ONZ users aanwezig, mede door dit topic.

Er wordt hier al genoeg getrold en gebashd.
Thx , ik zal het even in de gaten houden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:40:37 #119
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101192550
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou de Hunter.H4 topics toch maar even in de gaten blijven houden mods. Er zijn nu al heel wat KLB en ONZ users aanwezig, mede door dit topic.

Er wordt hier al genoeg getrold en gebashd.
Wat een walgelijk topic :r

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:41 schreef Summers het volgende:
Thx , ik zal het even in de gaten houden .
Graag.

Heb zelf ook geen idee wat je nou met zoiets aanmoet. Ergens heeft ie gewoon keihard hulp nodig en zeker niet al dat geroeptoeter zoals in dat 'haha moet je die mafkees zien' topic.

Neem aan dat je weet wie het is/was ?
(Dromenvanger, Verdwaalde_99, Topspin etc.)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Admin vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:38:46 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101197817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Wat een walgelijk topic :r

[..]

Graag.

Heb zelf ook geen idee wat je nou met zoiets aanmoet. Ergens heeft ie gewoon keihard hulp nodig en zeker niet al dat geroeptoeter zoals in dat 'haha moet je die mafkees zien' topic.

Neem aan dat je weet wie het is/was ?
(Dromenvanger, Verdwaalde_99, Topspin etc.)

We zitten er redelijk bovenop :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:47:38 #121
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101198073
Top ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_101248346
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet iedereen wilt een discussie over een onderwerp maar het gewoon over het onderwerp hebben
of ervaringen delen met anderen en hebben geen behoefte aan een discussie .
Sommige onderwerpen verzanden in eindeloze discussies waardoor er nooit dieper op het onderwerp in kan worden gegaan omdat veel blijft steken op wellus/nietus .
Geef je dat aan in de OP , heb je wel de ruimte om er dieper op in te gaan zonder jezelf bijv de hele tijd te moeten verantwoorden dat het niet wetenschappelijk bewezen is , sommige onderwerpen
blijven anders steeds op dat punt steken .
Ok dank voor je uitleg alleen betekend voor mij over iets hebben gelijk al een discussie tis maar net hoe je dat woord bekijkt.
pi_101248390
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Wat een walgelijk topic :r

[..]

Graag.

Heb zelf ook geen idee wat je nou met zoiets aanmoet. Ergens heeft ie gewoon keihard hulp nodig en zeker niet al dat geroeptoeter zoals in dat 'haha moet je die mafkees zien' topic.

Neem aan dat je weet wie het is/was ?
(Dromenvanger, Verdwaalde_99, Topspin etc.)

Die jongen is ziek en ik vind het best verdrietig als je zo leest wat hij allemaal schrijft heb t zelf ooit meegemaakt dat k helemaal vast kwam te zitten in mn gedachten en dat er 1000den waren in dezelfde seconde dat wens je neimand toe, je word er dood en dood moe van en als je dan ook nog niet kan slapen, word het alleen maar erger. k Sliep toen het gebeurde nl 3 weken niet.
Moet je zulke mensen niet tegen hunzelf beschermen vraag ik me dan af.
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:28:48 #124
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101657273
Rare droom, wat heeft het te betekenen?

User bbqsausage beweert dat dit topic om een lemming gaat... als hij het topic goed leest weet hij dat het niet zo kan zijn...
Deze user valt mij de laatste tijd vaker negatief op, of moet ik dat in algehele FB melden?
Ik geef hem je morgen wel terug.
  woensdag 7 september 2011 @ 00:04:23 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101658947
Hoe dan ook ff het topic opgeschoond. Als hij stalkerig gedrag vertoond gewoon ff melden inderdaad, desnoods bij een FA oid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 12 september 2011 @ 20:01:35 #126
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101870458


[ Bericht 100% gewijzigd door Summers op 12-09-2011 20:06:45 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 12 september 2011 @ 20:06:04 #127
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101870726
Post van Averstraten hier geplaatst :

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja maar we gaan geen partij kiezen he :)

Nu weer ontopic. Komop AVerstraten, je bijdrage worden altijd wel goed gewaardeerd. Alleen mag van alle partijen de scherpe toon een beetje van de discussie af :)
Ik geef mijn hele volwassen leven al les en ben daarnaast een beta-man. Ook heb ik een enorme passie voor astronomie. Ik zeg de dingen zoals ze naar mijn mening zijn, dat is nu eenmaal mijn aard, dat heb ik hier al eerder uitgelegd. Echter, ik probeer ook om alles zo begrijpelijk mogelijk uit te leggen, indien mogelijk zonder wiskunde, zodat iedereen het in principe kan begrijpen. Ik zit hier niet om mensen belachelijk te maken, maar omdat ik het niet laten kan om te vertellen hoe zaken in elkaar steken, wat dat betreft blijf ik een "schoolmeester".
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat ze het niet begrepen heeft kan, maar dat is zo raar niet want ik kende hem ook niet. Geef dan even wat uitleg over die theepot. (...)
Bertrand Russell heeft de metafoor van de vliegende theepot bedacht in reactie op gelovigen in zijn omgeving die eisten - hij was ongelovig - dat ongelovigen maar moesten bewijzen dat God niet bestond. Indien men dat niet kon, dan diende men te accepteren dat God bestond.

Maar zo werkt dat niet. In de eerste plaats rust de bewijslast bij degene die zegt dat iets het geval is. In de tweede plaats omdat het bewijzen dat iets niet bestaat, doorgaans niet mogelijk is. Denk er eens goed over na en dan begrijp je dat denk ik wel.

De analogie laat zich gemakkelijk toepassen op andere ongefundeerde en niet falsifieerbare theorieën. Niet falsifieerbaar wil zeggen dat je geen criteria kunt bedenken op grond waarvan een theorie moet worden verworpen. Niet falsifieerbaar is bijvoorbeeld de theorie dat zich een nieuw en onbekend hemellichaam in ons zonnestelsel bevindt die bepaalde gebeurtenissen zal gaan veroorzaken. Op de vraag hoe dit kan zonder dat wij dat merken wordt dan geantwoord dat het hemellichaam zo klein is of zo weinig licht uitstraalt dat het niet kan worden waargenomen. Maar van iets dat je niet kunt waarnemen, kun je toch niet zeggen dat het bestaat en er eigenschappen aan toeschrijven? Het antwoord is dan: bewijs maar dat het niet waar is wat ik zeg; zolang dat bewijs niet geleverd is, is het dus gewoon mogelijk en moet je het in overweging nemen.

En daar komt dan de theepot: iemand zegt: er cirkelt een theepot in een baan om de aarde, tussen Mars en de aarde. De theepot is echter zo klein dat hij zelfs met de meest geavanceerde telescopen niet kan worden waargenomen.

Het woord "theorie" is geen vrijbrief voor ongebreideld fantaseren - tenminste niet in de wetenschap. Een theorie moet criteria bevatten op grond waarvan je kunt toetsen of hij waarschijnlijk is of juist niet: hij moet criteria voor falsifïeerbaarheid bevatten (voorspellingen over wat er gebeurt als de theorie niet juist is), anders is hij betekenisloos.

Om dit principe duidelijk te maken, heeft Russell de analogie van de vliegende theepot bedacht. Dit principe is later door wetenschapsfilosoof Karl Popper verder uitgewerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 12-09-2011 21:24:17 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_101870793
No offense he, maar ik heb eerder het idee dat die post meer aan jou gericht was daar je het hele concept niet kende en lukraak posts ging verwijderen.

Dat Vogeltjesdans navraag gaat doen en daardoor de bedoeling naar boven komt (wat jij niet deed) betekent niet dat deze post in eerste instantie niet aan jou was gericht.

Maar ik bemoei me er ws. weer teveel mee :D
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 13 september 2011 @ 12:10:58 #129
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_101894329
quote:
3s.gif Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef ChungLingSoo het volgende:
No offense he, maar ik heb eerder het idee dat die post meer aan jou gericht was daar je het hele concept niet kende en lukraak posts ging verwijderen.

Dat Vogeltjesdans navraag gaat doen en daardoor de bedoeling naar boven komt (wat jij niet deed) betekent niet dat deze post in eerste instantie niet aan jou was gericht.

Maar ik bemoei me er ws. weer teveel mee :D
No matter, ik weet dat Summers haar uiterste best doet voor fok en als er ooit eens een foutje gemaakt wordt, kan dat natuurlijk gebeuren. Wij zijn ook maar mensen (ja echt!). Ik stel voor dat we ontopic verder gaan in het topic en de boeiende discussie daar verder zetten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:14:48 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101904571
quote:
3s.gif Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef ChungLingSoo het volgende:
No offense he, maar ik heb eerder het idee dat die post meer aan jou gericht was daar je het hele concept niet kende en lukraak posts ging verwijderen.

Wat een toeval dan dat iedereen weer ontopic is en het topic weer over Elenin gaat ipv
steeds over elkaar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_101909985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een toeval dan dat iedereen weer ontopic is en het topic weer over Elenin gaat ipv
steeds over elkaar .
Nee hoor, geen toeval, dat was Vogeltjesdans.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  woensdag 14 september 2011 @ 10:26:24 #132
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101930681
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:52 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Nee hoor, geen toeval, dat was Vogeltjesdans.
^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102094863
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Iedereen steekt er tijd in op zijn of haar eigen manier en is geduldig
en je komt uit het niets persoonlijk worden , het topic gaat over Elenin .
Ik bedoel het goed hoor, ik vind oprecht dat Truthfinder het zichzelf nodeloos moeilijk maakt.

Maar goed. Waarom is het dan wél OK om AVerstraten een mol of geheim agent te noemen? En al die andere beschuldigingen die in vorige topics voorbij zijn gekomen en gewoon zijn blijven staan?
  Grootste baggeraar 2022 zondag 18 september 2011 @ 14:23:13 #134
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_102095885
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Balisto het volgende:

Ik bedoel het goed hoor, ik vind oprecht dat Truthfinder het zichzelf nodeloos moeilijk maakt.
Mwah, dat mag hij natuurlijk ook. Vergeet niet dat hij door niet alledaagse dingen te roepen wel zo moedig is om de hoon van derden over zich af te roepen. Waarmee hij TRU-technisch wel een heel positieve bijdrage is.

quote:
Maar goed. Waarom is het dan wél OK om AVerstraten een mol of geheim agent te noemen? En al die andere beschuldigingen die in vorige topics voorbij zijn gekomen en gewoon zijn blijven staan?
Ik heb gemist waar dat gebeurt? Ik lees niet alles wat er gezzegd word, ik scan alleen op bepaalde zinsnedes en contexten. Goed dat je het even meldt ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 18 september 2011 @ 15:03:08 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102097715
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Balisto het volgende:

[..]

Ik bedoel het goed hoor, ik vind oprecht dat Truthfinder het zichzelf nodeloos moeilijk maakt.

Maar goed. Waarom is het dan wél OK om AVerstraten een mol of geheim agent te noemen? En al die andere beschuldigingen die in vorige topics voorbij zijn gekomen en gewoon zijn blijven staan?
Ik heb Truthfinder jou niet om hulp zien vragen , iemand helpen die daar niet om vraagt doe je
dan voor jezelf .
En omdat het steeds terugkomt in vorige topics is het tijd om daarmee te stoppen en een keer ontopic te gaan anders gaat het steeds over elkaar ipv over Elenin en niemand heeft zin om dat
keer op keer te lezen .
Voor de rest kan iedereen voor zichzelf praten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102265716
summers, heb jij nu al (oa) mijn reacties verwijderd?

wat een verschrikkelijk walgelijke en hypocriete actie :r :r :r
niet alleen omdat er ook ontopic posts bij zaten maar als je niet eens kritisch mag zijn is het triest gesteld met dit subforum.

hoe jaag je users weg? bah, smerige kutactie. :r :r
  donderdag 22 september 2011 @ 18:31:16 #137
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102267926
quote:
13s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:22 schreef dawg het volgende:
summers, heb jij nu al (oa) mijn reacties verwijderd?

wat een verschrikkelijk walgelijke en hypocriete actie :r :r :r
niet alleen omdat er ook ontopic posts bij zaten maar als je niet eens kritisch mag zijn is het triest gesteld met dit subforum.

hoe jaag je users weg? bah, smerige kutactie. :r :r
Kritisch zijn kan ook met in achtneming van de netiquette en dat vergeten een paar mensen steeds en het topic word zo verpest en dan gaat het niet meer over Elenin .
Een paar delen terug zijn er al posters weggejaagt omdat ze geen zin meer hebben in users die
alles belachelijk komen maken en andere afzeiken die iets alternatiefs te vertellen heeft .
we zijn in TRU dus daar is echt de grens , iedereen mag zijn eigen invalshoek posten
en geen offtopic gezeur meer of persoonlijke aanvallen , hoe vaak moet ik nog aangeven dat mensen ontopic moeten gaan ? op een gegeven moment is het gewoon klaar en word het topic opgeruimd om het nog enigzins leesbaar te maken voor andere mensen die geen zin hebben in steeds dezelfde offtopic discussie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102297906
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Kritisch zijn kan ook met in achtneming van de netiquette en dat vergeten een paar mensen steeds en het topic word zo verpest en dan gaat het niet meer over Elenin .
Een paar delen terug zijn er al posters weggejaagt omdat ze geen zin meer hebben in users die
alles belachelijk komen maken en andere afzeiken die iets alternatiefs te vertellen heeft .
we zijn in TRU dus daar is echt de grens , iedereen mag zijn eigen invalshoek posten
en geen offtopic gezeur meer of persoonlijke aanvallen , hoe vaak moet ik nog aangeven dat mensen ontopic moeten gaan ? op een gegeven moment is het gewoon klaar en word het topic opgeruimd om het nog enigzins leesbaar te maken voor andere mensen die geen zin hebben in steeds dezelfde offtopic discussie .
dan moet je zelf ook kritisch zijn en de echte onzin plus de nutteloze linkdumps zonder argumentatie of een reden oid scheiden van de rest.
het werkt twee kanten op, 'wij de wat serieuzere users' worden nu weggejaagd door de enorme hopen onzin. en dan daar bovenop ook nog users van dit forum bannen, echt, dat jij dat nog goed durft te praten. :N

je kunt trots op jezelf zijn. mij zul je niet meer in truth zien posten met een dergelijk destructief en hypocriet beleid.

ga je mij nu ook opgeven voor een ban omdat ik nu tegen jou in ga?
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:58:07 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102301110
Dat druk maken :D
The truth was in here.
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:07:11 #140
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102303440
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:16 schreef dawg het volgende:

[..]

dan moet je zelf ook kritisch zijn en de echte onzin plus de nutteloze linkdumps zonder argumentatie of een reden oid scheiden van de rest.
het werkt twee kanten op, 'wij de wat serieuzere users' worden nu weggejaagd door de enorme hopen onzin.
Wat voor jou onzin is of vergezocht , kan voor de ander waarheid zijn , kwestie van perceptie .
De 1 ziet de wereld op een meer spirituele manier waarbij alles 1 is en alles met elkaar in verbinding staat en alles invloed heeft op elkaar , andere mensen zien de wereld als elk object op zichzelf en alles los van elkaar .
Waar jij als individu misschien zegt "oh god wat een onzin en vergezocht "staat voor de ander niet zo veraf .
Het is dus niet zo dat jij een serieuze user bent en de ander niet , de ander is net zo serieus maar ziet de wereld gewoon niet hetzelfde als jij .
Hoe je de wereld ook ziet , je kan elkaar gewoon respecteren en wellicht iets van elkaar leren .

Het is niet nodig boos te worden omdat andere mensen een andere waarheid zien , dan maak je het jezelf onnodig moeilijk en is dat geen probleem van de ander .
De ander doet dat namelijk niet expres , die ander is zo gevormd door zijn of haar eigen waarneming en ervaringen in het leven .
Wie ben ik om informatie te gaan scheiden ? Iedereen heeft toch het recht om te geloven wat diegene zelf wilt ?
Wat ik niet interessant vind om te lezen of niet in geloof mag de ander toch nog wel in geloven en lezen ?

In TRU kunnen we niet de grens hanteren die jij graag zou zien , daar is wetenschap weer voor .
Hier zal je van alles tegenkomen en hier is alles welkom .
quote:
je kunt trots op jezelf zijn. mij zul je niet meer in truth zien posten met een dergelijk destructief en hypocriet beleid.
Misschien ligt het bij jou en heb je onrealistische verwachtingen van de mensen om je heen
en zijn ze zoals ze zijn en niet zoals jij graag zou willen dat ze zijn .
quote:
ga je mij nu ook opgeven voor een ban omdat ik nu tegen jou in ga?
Bans worden niet besproken dus dan zijn we daarmee klaar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102304631
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat voor jou onzin is of vergezocht , kan voor de ander waarheid zijn , kwestie van perceptie .
De 1 ziet de wereld op een meer spirituele manier waarbij alles 1 is en alles met elkaar in verbinding staat en alles invloed heeft op elkaar , andere mensen zien de wereld als elk object op zichzelf en alles los van elkaar .
Waar jij als individu misschien zegt "oh god wat een onzin en vergezocht "staat voor de ander niet zo veraf .
Het is dus niet zo dat jij een serieuze user bent en de ander niet , de ander is net zo serieus maar ziet de wereld gewoon niet hetzelfde als jij .
Hoe je de wereld ook ziet , je kan elkaar gewoon respecteren en wellicht iets van elkaar leren .

Het is niet nodig boos te worden omdat andere mensen een andere waarheid zien , dan maak je het jezelf onnodig moeilijk en is dat geen probleem van de ander .
De ander doet dat namelijk niet expres , die ander is zo gevormd door zijn of haar eigen waarneming en ervaringen in het leven .
Wie ben ik om informatie te gaan scheiden ? Iedereen heeft toch het recht om te geloven wat diegene zelf wilt ?
Wat ik niet interessant vind om te lezen of niet in geloof mag de ander toch nog wel in geloven en lezen ?

In TRU kunnen we niet de grens hanteren die jij graag zou zien , daar is wetenschap weer voor .
Hier zal je van alles tegenkomen en hier is alles welkom .

[..]

Misschien ligt het bij jou en heb je onrealistische verwachtingen van de mensen om je heen
en zijn ze zoals ze zijn en niet zoals jij graag zou willen dat ze zijn .

[..]

Bans worden niet besproken dus dan zijn we daarmee klaar .
je mist volledig mijn punt. :')

je haalt selectief reacties weg, daarmee spreek je jezelf tegen. alles wat 'jullie' niet aanstaat wordt weggehaald, vanuit jullie perceptie (waarin onze reacties 'niet ontopic zijn' en dus onzin in het licht van het topic) . dat kun je niet als argument gebruiken omdat dat dus hypocriet is, meten met 2 maten, je laat maar 1 visie -zoals je zelf zegt- toe, maar dat schijn je niet te begrijpen.

@bastard, ik maak me niet druk, ik vind het gewoon triest en debiel wat hier gebeurt. ~:)
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:34:08 #142
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102306259
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef dawg het volgende:

[..]

je mist volledig mijn punt. :')

je haalt selectief reacties weg, daarmee spreek je jezelf tegen. alles wat 'jullie' niet aanstaat wordt weggehaald, vanuit jullie perceptie (waarin onze reacties 'niet ontopic zijn' en dus onzin in het licht van het topic) . dat kun je niet als argument gebruiken omdat dat dus hypocriet is, meten met 2 maten, je laat maar 1 visie -zoals je zelf zegt- toe, maar dat schijn je niet te begrijpen.

@bastard, ik maak me niet druk, ik vind het gewoon triest en debiel wat hier gebeurt. ~:)
Sorry maar in je vorige post heb je echt duidelijk gemaakt hoe jij tegenover anderen staat in dat topic en hoe jij graag zou zien dat ik vermeende onzin zou moeten scheiden en uit het topic moet houden omdat ik anders de "serieuze " mensen wegjaag met "onzin" .
Dat was dus een misvatting want zo werkt dat niet in TRU en dat had iedereen kunnen weten als ze de Netiquette hadden gelezen .

Dat was het grote probleem in dat topic , de verwachting en zelfs eis dat iedereen aan die denkwijze moest voldoen , niet welke invalshoek je hebt , persoonlijke aanvallen en gebrek aan respect voor andersdenkende hebben namelijk niks te maken met je invalshoek of met wetenschap dus daar hoef je je ook niet achter te verschuilen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102306759
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Sorry maar in je vorige post heb je echt duidelijk gemaakt hoe jij tegenover anderen staat in dat topic en hoe jij graag zou zien dat ik vermeende onzin zou moeten scheiden en uit het topic moet houden omdat ik anders de "serieuze " mensen wegjaag met "onzin" .
Dat was dus een misvatting want zo werkt dat niet in TRU en dat had iedereen kunnen weten als ze de Netiquette hadden gelezen .

Dat was het grote probleem in dat topic , de verwachting en zelfs eis dat iedereen aan die denkwijze moest voldoen , niet welke invalshoek je hebt , persoonlijke aanvallen en gebrek aan respect voor andersdenkende hebben namelijk niks te maken met je invalshoek of met wetenschap dus daar hoef je je ook niet achter te verschuilen .
dat is jouw perceptie die in de weg zit.
'wij' waren niet diegenen die anderen voor papegaai en mol uitmaakten, dus wederom gaat je punt niet op en werden 'wij' eerder belachelijk gemaakt, wat heftigere respons oproept.

dus wederom zie jij alleen jouw eigen waarheid, want die benamingen bleven ook gewoon staan, daar deed jij ook niks tegen. dus je meet wel degelijk met twee maten, dat lokt reactie en afzetting op. tja. draai het maar zoals je wilt.
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:07:53 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102307338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:48 schreef dawg het volgende:

[..]

dat is jouw perceptie die in de weg zit.
'wij' waren niet diegenen die anderen voor papegaai en mol uitmaakten, dus wederom gaat je punt niet op en werden 'wij' eerder belachelijk gemaakt, wat heftigere respons oproept.

dus wederom zie jij alleen jouw eigen waarheid, want die benamingen bleven ook gewoon staan, daar deed jij ook niks tegen. dus je meet wel degelijk met twee maten, dat lokt reactie en afzetting op. tja. draai het maar zoals je wilt.
Ik volg het topic al vanaf deel 1 en we zijn nu in deel 13 , alle beslissingen zijn gemaakt op basis
van die 13 delen en niet vanaf dat jij ff komt kijken in deel 12 of 13 en mol en papegaai ziet staan .
Voor de rest draai jij het maar hoe je het wilt en ben ik klaar met deze discussie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102510955
Topic De ziel. kan recht naar W&T ... ff buiten-het-wetenschappelijk-boekje-denken zit er niet meer in ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:32:44 #146
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102511115
Zo jammer. Topic loopt heel anders dan ik had gehoopt.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:49:12 #147
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102511655
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef MissVanity het volgende:
Zo jammer. Topic loopt heel anders dan ik had gehoopt.
Dat is dan inderdaad jammer maar in je OP stel je een open vraag " waar geloven jullie in en waarom " en dan zitten er ook mensen bij die de wetenschappelijke invalshoek gebruiken .

Als je die discussie niet wilt , moet je dat erbij zetten in de OP , misschien kan je een nieuw topic openen met een aangepast OP en dan verloopt het vast iets beter en laat je deze open voor mensen die erover willen discussieren ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 29 september 2011 @ 14:03:04 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102512093
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef MissVanity het volgende:
Zo jammer. Topic loopt heel anders dan ik had gehoopt.
Wat had je dan gehoopt? Lekker bevestigd worden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 29 september 2011 @ 14:12:32 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102512401
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat had je dan gehoopt? Lekker bevestigd worden?
Sorry maar het is hier geen SC maar feedback en ze had het niet tegen jou .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 29 september 2011 @ 14:26:21 #150
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102512879
Ik wil de wetenschappelijke kant ook horen. Maar ze laten geen ruimte voor andere invalshoeken.
Ze branden de ziel helemaal af en willen niet discussieren. Ze willen hun mening doorduwen. En dat vind ik jammer.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')