abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_103670760
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef Ocmerius het volgende:

[..]

samhain natuurlijk.
Je bent niet zo thuis in TRU-zaken he ?
Ik heb het topic nog niet gezien omdat ik een leven heb, dus sue me. En jij hangt iedere reactie op aan de wetenschap, dus als iemand niet veel van TRU snapt ben ik dat in elk geval niet :)

Nu weer lief doen :*
Op maandag 24 maart 2014 schreef NietDoen
Jammer dat we een democratisch land leven, zou zo veel makkelijker te zijn om Vogeltjesdans gewoon alleenheerser te maken
Op vrijdag 9 februari 2018 schreef Oscar.
goed topic weer vogeltjesdans
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:38:01 #252
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_103671947
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij moet echt gaan ophouden met telkens de discussie op te zoeken en TRU te verzieken met je gedrag.
Als dit door die 'stomme' opmerking van mij naar hem kwam, nogmaals sorry. Ik had idd beter moeten weten omdat het om hem gaat.
pi_103672167
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij moet echt gaan ophouden met telkens de discussie op te zoeken en TRU te verzieken met je gedrag.
Ik ben een onafhankelijke partij in dezen. Heb net dat topic bekeken, en ken de voorgeschiedenis niet. Ik zie alleen dat Piet een goeie kick deed, en dat jij daar op gaat zieken. Mod-zwaar onwaardig gedrag. Als ik Piet was, zou ik dit zeker gaan escaleren naar FB, want dit slaat nergens op.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:46:36 #254
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_103672309
Jullie nemen 1 en ander veel te serieus... :{
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
pi_103672409
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:46 schreef Spiky-Hair het volgende:
Jullie nemen 1 en ander veel te serieus... :{
Een mod behoort redelijk onafhankelijk te zijn. Niet zich als een ONZ-user gedragen in zijn eigen subforum en als mensen daar commentaar op leveren snel weer de mod-pet op en zeggen dat die mensen de schuldige zijn en heel rap hun klep dicht moeten houden.
pi_103672434
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Een mod behoort redelijk onafhankelijk te zijn. Niet zich als een ONZ-user gedragen in zijn eigen subforum en als mensen daar commentaar op leveren snel weer de mod-pet op en zeggen dat die mensen de schuldige zijn en heel rap hun klep dicht moeten houden.
Dit dus.
pi_103672540
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Als dit door die 'stomme' opmerking van mij naar hem kwam, nogmaals sorry. Ik had idd beter moeten weten omdat het om hem gaat.
Nee hoor, ligt niet aan jou. Het gaat om het constant vervelend reageren van hem.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben een onafhankelijke partij in dezen. Heb net dat topic bekeken, en ken de voorgeschiedenis niet. Ik zie alleen dat Piet een goeie kick deed, en dat jij daar op gaat zieken. Mod-zwaar onwaardig gedrag. Als ik Piet was, zou ik dit zeker gaan escaleren naar FB, want dit slaat nergens op.
An sich geef ik je gelijk. Ware het niet dat deze kick na drie maanden niet zinvol is. Het topic was al drie maanden weggezakt en niemand gaf er nog om, alles was gezegd. Dan is een kick gewoon niet zinvol en is het alleen maar een herhaling van zetten. Daarbij kennen we Piet zo onderhand een beetje en weten we waarom hij dat doet.

En PV heeft dit al lang en breed uitgemeten in de FB.
Jammer dat we een democratisch land leven, zou zo veel makkelijker te zijn om Vogeltjesdans gewoon alleenheerser te maken
pi_103672599
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
An sich geef ik je gelijk. Ware het niet dat deze kick na drie maanden niet zinvol is. Het topic was al drie maanden weggezakt en niemand gaf er nog om, alles was gezegd. Dan is een kick gewoon niet zinvol en is het alleen maar een herhaling van zetten. Daarbij kennen we Piet zo onderhand een beetje en weten we waarom hij dat doet.

En PV heeft dit al lang en breed uitgemeten in de FB.
Die kick was info die sloeg op het onderwerp. En voor het onderwerp weer op gang kon komen, maakte jij er vakkundig een eind aan. Ja, dan is het inderdaad niet zinvol. Zo kan ik het ook.

Er worden zo vaak topics weer omhoog gegooid met nieuwe inzichten. Ook zien dan wellicht andere users het topic met hun ideeŽn. Dus dat het nutteloos was is bullshit.
pi_103672605
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:49 schreef Ocmerius het volgende:

[..]

Dit dus.
Lees boven. Daarbij hoeven dingen die eenmaal gezegd zijn niet constant door anderen gequote en herhaald te worden, dat is nergens voor nodig. We verstaan het de eerste keer ook wel ;)
pi_103672615
Ik vind 't echt een rare instelling, iemand afzeiken omdat ie in een homeopathie-thread mensen wijst op een tv-programma m.b.t. homeopathie.
Wie ben jij om te bepalen dat niemand daarin geinteresseerd was ?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:54:44 #261
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_103672644
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:54 schreef Ocmerius het volgende:
Ik vind 't echt een rare instelling, iemand afzeiken omdat ie in een homeopathie-thread mensen wijst op een tv-programma m.b.t. homeopathie.
Wie ben jij om te bepalen dat niemand daarin geinteresseerd was ?
Ik was er iig geinteresseerd in. En het topic is al 4 topics lang bezig, dus ik vermoed met mij een hele meerderheid geinteresseerden.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_103672655
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lees boven. Daarbij hoeven dingen die eenmaal gezegd zijn niet constant door anderen gequote en herhaald te worden, dat is nergens voor nodig. We verstaan het de eerste keer ook wel ;)
Als 1 iemand tegen jou zegt dat je raar doet geef jij die persoon de schuld.
Dus misschien dringt het wel door als meerdere mensen het aangeven.

En nu nog steeds vol proberen te houden dat z'n post niet relevant was, terwijl het voor iedereen duidelijk was dat je 't gewoon niet leuk vindt dat ie mensen wijst op een kritisch programma.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:56:03 #263
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_103672694
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Een mod hoort afgesteld te zijn op zijn subforum. Als zich daar een storende factor bevind die bijvoorbeeld niet op een normale manier kan discussiŽren, nog niet eens specifiek om de mening die hij bij zich draagt dan is het de mod's zijn/haar goed recht om er tegenin te gaan. Het zou niet persoonlijk moeten worden uiteraard maar in het geval van pietverdriet die dus wel een verleden heeft in TRU, niet lang maar lang genoeg om erachter te zijn dat hij hier alleen maar zit om tegen de zweefteverij te strijden omdat zijn grote held Ayn Rand er zo tegen was en hij als trouwe volgeling natuurlijk het stokje heeft overgenomen. Een moderator is geen robot en heeft nou eenmaal een betrokkenheid bij zijn sub dus kan het weleens voorkomen dat de tergend irritante gebruikers zo op het eerste gezicht niet zo rechtvaardig behandeld worden als ze in principe zouden verdienen maar dat komt doorgaans omdat ze hun krediet al lang verspeeld hebben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_103672713
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die kick was info die sloeg op het onderwerp. En voor het onderwerp weer op gang kon komen, maakte jij er vakkundig een eind aan. Ja, dan is het inderdaad niet zinvol. Zo kan ik het ook.
Serieus? Dat was mijn bedoeling helemaal niet. Ik vond het an sich niet nodig om het weer omhoog te kicken omdat we na deel 4 toch wel alles gezegd hadden. Maar als dat zo overkwam, sorry daarvoor.

quote:
Er worden zo vaak topics weer omhoog gegooid met nieuwe inzichten. Ook zien dan wellicht andere users het topic met hun ideeŽn. Dus dat het nutteloos was is bullshit.
Ik ben het met dat laatste niet eens, maar als dat zo is overgekomen, sorry daarvoor. Ik maak even een opmerking erover in het betreffende topic.
pi_103672734
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Een mod hoort afgesteld te zijn op zijn subforum. Als zich daar een storende factor bevind die bijvoorbeeld niet op een normale manier kan discussiŽren, nog niet eens specifiek om de mening die hij bij zich draagt dan is het de mod's zijn/haar goed recht om er tegenin te gaan.
Er zijn geloof ik best een aantal mensen die vinden dat in dit geval de mod de storende factor was.
pi_103672823
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:54 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik was er iig geinteresseerd in. En het topic is al 4 topics lang bezig, dus ik vermoed met mij een hele meerderheid geinteresseerden.
Na ja, er was al drie maanden niet meer in gepost. Dus zo hard leefde het ook niet meer. Maar goed, ik ga een poging doen het vers leven in te blazen :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:55 schreef Ocmerius het volgende:

[..]

Als 1 iemand tegen jou zegt dat je raar doet geef jij die persoon de schuld.
Dus misschien dringt het wel door als meerdere mensen het aangeven.

En nu nog steeds vol proberen te houden dat z'n post niet relevant was, terwijl het voor iedereen duidelijk was dat je 't gewoon niet leuk vindt dat ie mensen wijst op een kritisch programma.
Quoten om alleen maar te herhalen is helemaal nergens voor nodig. Zeker niet in de FB. Dit is ONZ niet.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:02:22 #267
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_103672938
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:57 schreef Ocmerius het volgende:

[..]

Er zijn geloof ik best een aantal mensen die vinden dat in dit geval de mod de storende factor was.
Het hele homepathietopic is dan ook een speeltuin geworden met grappen en grollen. Dus lijkt er eventueel meer op dat degene die er nog enigszins wat in wil brengen practisch weggehoond wordt zodat de kinderen verder kunnen spelen. Maar ok.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_103672944
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Serieus? Dat was mijn bedoeling helemaal niet. Ik vond het an sich niet nodig om het weer omhoog te kicken omdat we na deel 4 toch wel alles gezegd hadden. Maar als dat zo overkwam, sorry daarvoor.

[..]

Ik ben het met dat laatste niet eens, maar als dat zo is overgekomen, sorry daarvoor. Ik maak even een opmerking erover in het betreffende topic.
^O^
pi_103673310
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:59 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Na ja, er was al drie maanden niet meer in gepost. Dus zo hard leefde het ook niet meer. Maar goed, ik ga een poging doen het vers leven in te blazen :)[..]

Quoten om alleen maar te herhalen is helemaal nergens voor nodig. Zeker niet in de FB. Dit is ONZ niet.
Dat wťrd dus gedaan, vanwege de oscillococcium. Iets wat nu heel erg speelt.
Ik vond het een heel relevante kick.
Er komen steeds nieuwe 'feiten' boven water wat betreft homeopathie, dus de interesse is er wel degelijk bij de users.

Edit: zie net je post op betreffende topic . Netjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 28-10-2011 16:21:05 ]
pi_103750283
Mag deze Glaasje draaien, de spanning en het gevaar#2 ook nog even gekoppeld worden?
Hij is bijna vol, en denk dat er wel een deel 3 gaat komen .

Bedankt alvast :)
pi_103762863
VD? Summers?
Niemand thuis? -O-
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:23:22 #273
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103765496
Hallo.

Ik kom even melden dat jogy in de index nog steeds als TRU-mod staat, wat hij niet meer is.

:W
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:09:13 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103774974
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
VD? Summers?
Niemand thuis? -O-
En deze moet ook gekoppeld worden nog

[24 November] De eerste dag van de laatste cyclus
The truth was in here.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:15:55 #275
175455 Summers
Know Thyself
pi_103775839
ff kijken , die ander was nog niet vol maar mooi vervolg ^O^
Boston Marathon Bombing Hoax Deconstructed https://www.youtube.com/watch?v=EN9xf0gmCHI unraveling sandy hook https://www.youtube.com/watch?v=m1yfJDCMU64
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')