abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:53:59 #26
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_112570401
Ja inderdaad, vreemd is dat. Misschien is het zo dat Britten een soort genetische aanleg hebben om dik te worden, en eventueel Ieren ook wel?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_112570711
Het feit dat hij geen vlees (en vis) eet wil toch niet zeggen dat hij dunner zou moeten zijn?
Misschien vreet ie de hele dag door wel chocola. En wat te denken van alcohol.
Kan me ook een interview herinneren waarin de interviewer schreef dat Moz tijdens het interview een gigantische ijscoupe aan het verorberen was. :9
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:31:30 #28
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_112574638
Meat is Murder :Y)
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:44:11 #29
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_112575162
You are the one for me fatty O+
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:58:55 #30
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_112580697
Some girls are bigger than others :+
pi_112580823
Dat ie voor die tijd nog maar een keer naar Nederland komt met een nieuwe plaat, i.p.v. z'n oude albums opnieuw uit te brengen met nieuw artwork en demo's die albumtracks vervangen :') :')
Bleuh.
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:03:50 #32
159761 Arn0
Abbey Road
pi_112580990
Ik zit nu in het midden van dit boek:
stmoz_paperback.jpg

Echt een aanrader! Bijzonder leuk geschreven en niet de klassieke biografie, maar echt gezien vanuit een Morrissey standpunt. Ook interessant om te horen wat zijn (al dan niet muzikale) invloeden waren en hoe zijn achtergrond de muziek beïnvloedde. Ook gewoon erg goed geschreven.

‘Simp­son is funny, clever, hon­est, irrev­er­ent and ego­tis­ti­cal: quite the match for Mor­ris­sey. More biogra­phies should be writ­ten this way.‘
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_112581040
Ik heb dat boek vorig jaar ook gekocht, ik vond het echt vreselijk :D
Bleuh.
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:05:12 #34
159761 Arn0
Abbey Road
pi_112581060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:04 schreef PimD het volgende:
Ik heb dat boek vorig jaar ook gekocht, ik vond het echt vreselijk :D
Echt? Wat vond je er dan minder aan? :D
pi_112587431
Dat andere boek, Meetings with Morrissey is veel beter. Veel menselijker.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:02:46 #36
159761 Arn0
Abbey Road
pi_112594500
Hmm oké, ik vind het in elk geval wel leuk (inderdaad af en toe zakelijk geschreven) en recensies zijn ook wel positief. Maar dit is ook m'n eerste Smiths gerelateerde boek, nog veel te gaan. Ik geloof dat Simon Goddard zijn boeken als essentieel beschouwd worden?
pi_119599308
Liefhebbers, post je favoriete 5 solosongs van Morrissey vandaag of morgenochtend in dit topic:

MUZ / Top 5 van de dag #27
ASWH, de trots van de regio
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 17:46:49 #38
32436 crew  belsen
Geef angst en haat een stem
pi_122121944
belsen.net (muziek en meer)
Kusjes van Tanja.
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Wie kent die heks nog?
pi_122151438
Schijnt een bloedende maagzweer te zijn. Concerten voor de komende twee weken worden uitgesteld.
pi_124364630
:{

quote:
Morrissey 'cautioned' to retire from music because of health worries
The former frontman of The Smiths recently cancelled the remainder of his North American tour

Morrissey has said that he has been 'cautioned' to retire from music, because of his recent health troubles.

Speaking to Mexican radio station Reactor 105.7 – via MSN - the singer said: "I have been cautioned to, but it's difficult for me because it's very ingrained in me."

Morrissey recently cancelled the remainder of his US tour. A statement issued on behalf of the singer cited "medical mishaps" as the reason for the cancellation of the planned shows. Morrissey has been suffering from mounting health issues over the past few months, including Barrett's esophagus, a bleeding ulcer and double pneumonia.

The singer's publicist, Lauren Papapietro, said in a statement: "Despite his best efforts to try to continue touring, Morrissey has to take a hiatus and will not be able to continue on the rest of the tour. Morrissey thanks all of his fans for their well wishes and thoughts."

Speaking to Reactor 105.7, the former frontman of The Smiths said of his hospitalisation:

"I had a very bad time. I had internal bleeding and I was rushed into hospital and I had lost a lot of blood. They tried to patch me together over the following five weeks but it didn't work… I was on lots of IV drips for almost five weeks, and each time it seemed as though I was back to robust health I would decline... I had lost so much blood I had become anaemic, but I'm still receiving ongoing treatment and I am very optimistic now."

He continued: "It almost became absurd the number of things that happened to me, but everything just attacked me at once. The double pneumonia - everything was really a result of the fact I had lost so much blood, so the immune defenses were very, very low and couldn't cope with anything, so therefore the slightest gust of wind and I would have a terrible cold."
bron
pi_131837986
Het komt er dan toch eindelijk van!

quote:
Morrissey autobiography release date confirmed by publishers Penguin Books reveal delayed book will be out on October 17

The release of the book has been delayed numerous times in recent months and appeared to have been pulled entirely at the last minute following a "content dispute" between the singer and publisher. However, a statement published on Morrissey fan site True To You confirms the date the book will be available in the UK and Europe. A US release date has yet to be confirmed.

Morrissey: Autobiography was originally due for release on September 16 but a statement three days prior to that date explained that the book would no longer be available on that date and would not even be published by Penguin. However, Penguin subsequently released a statement of their own claiming that they will still release the book in the UK and Europe but not in America.

In 2011 a spokesperson for Penguin Books said Morrissey's forthcoming autobiography was "a classic in the making". The publisher has said it was keen to enter discussions with the former Smiths frontman, who announced he had finished the 600-page tome that year.

During a 2011 interview with BBC Radio 4's Front Row, Morrissey said he wanted the book to come out on the Penguin Classic series, despite the book franchise normally only ever being bestowed on already-established literary classics rather than new titles.

Over the past year Morrissey has postponed and cancelled a host of tour dates because of his mother's and his own ill health. He recently revealed that he nearly died earlier this year due to medical problems.
bron
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:09:41 #42
159761 Arn0
Abbey Road
pi_132283130
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 11:29 schreef Felixa het volgende:
Het komt er dan toch eindelijk van!

[..]

bron
En, heb je het boek gekocht? Of iemand anders in dit topic? Heb er al heel wat gemengde reacties over gelezen, zodadelijk zelf maar eens lezen. Ben benieuwd :D
pi_132287445
Binnenkort ook maar eens halen :D
Bleuh.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:55:50 #44
159761 Arn0
Abbey Road
pi_132327410
Ik ben het boek aan het lezen en ik ben erg blij. Ik had om eerlijk te zijn - gezien de rants die Morrissey de laatste jaren doet - een onsamenhangend boek vol met tirades en weinig proza verwacht maar ik zat er finaal naast. Voorlopig is het erg interessant, veel nieuwe feitjes en mooie teksten over zijn familie en zijn jeugd (die trouwens oprecht vreselijk was, de revelaties over de scholen in Manchester in de jaren 60 / 70 zijn best schokkend en lijken me wel waarheidsgetrouw, hetzij ietwat overdreven). En natuurlijk, het is prachtig geschreven. Het is even goed als zijn beste lyrics, en dat zegt veel. Het lijkt wel poëzie bij vlagen.

Ik ben voorlopig dus enthousiast maar ik lees overal dat zodra het boek bij de beruchte Smiths rechtszaak aankomt, het wel érg bitter wordt (zelfs voor zijn standaarden, hehe). Dus ik ben benieuwd.
pi_133940445
quote:
HOMOSEKSUELE RELATIE MORRISSEY UIT BOEK GEKNIPT
05 DECEMBER 2013

In oktober 2013 verscheen Morrissey’s autobiografie, waarin de voormalig Smiths-zanger openlijk vertelt over een vroegere homoseksuele relatie. Deze passages zijn echter uit de Amerikaanse versie van het boek geknipt.

Op 3 december 2013 verscheen het boek in de Amerikaanse schappen, zij het met de nodige aanpassingen. Morrissey laat in het boek weten in de jaren negentig een relatie te hebben gehad met fotograaf Jake Walters. Morrissey’s anekdotes en andere details over de liefdesgeschiedenis zijn in de Amerikaanse versie verwijderd, dan wel aangepast. Tevens is fotomateriaal van Walters uit het boek geknipt.

De uitgever was onbereikbaar voor een reactie.
bron

Wat een trieste zooi weer. :X
pi_133943864
Haha, wat? Schandalig. Er waren nog niet eens expliciete passages.
pi_134190613

live at the nobel peace prize concert
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:36:26 #48
159761 Arn0
Abbey Road
pi_135045776
Hij gaat dit jaar een nieuw album opnemen en hij is ook bezig met een fictieboek aldus de laatste Q&A. Ik denk dat ik enthousiaster ben voor het boek dan voor het album :P

Verder vergelijkt hij vleeseters met pedofielen en Nazi's, trouwens.
pi_135047465
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Arn0 het volgende:
Verder vergelijkt hij vleeseters met pedofielen en Nazi's, trouwens.
Zucht...
pi_135050512
--

[ Bericht 100% gewijzigd door QueenFan op 04-01-2014 00:19:33 ]
toch?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')