abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:57:03 #176
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100352230
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
oh, jij ninja-editter! :D
Mhuahaha!
吴 曼 迪
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:38:00 #177
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_100353793
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind jou echt prachtig!

Van dattum, je hebt echt een tof gezicht!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:38:53 #178
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_100353831
Oh, en nog een tip voor glitter en losse poeder: gebruik een natte kwast! Veel minder fall-out! En dan natuurlijk ook deppen, en niet vegen :Y
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:52:58 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100354399
En goed in je kwast duwen die oogschaduw, zeker losse oogschaduws. Dan even aftikken en dan pas op je oog deppen/duwen.

Ik heb gisteren en vandaag lekker met mijn nieuwe make-upjes gespeeld en vandaag met mijn nieuwe kwasten, want gister is mijn ELF pakketje binnen gekomen *O*
Ik zal zo even fotootjes posten van de twee looks die ik heb gemaakt.

Vandaag kwam ook mijn Body Shop pakketje binnen (verzorgingsproductjes, Moringa en cocos, me loves it!) dus nu is het alleen nog wachten op een pakje uit Duitsland met bloemen voor in mijn haar.
Ik hou van pakjes krijgen :D

Ik ga trouwens niet die make-up lessons kopen van MAC. Ik heb nu prima kwasten, dezelfde kleuren oogschaduw en liner en de mascara van MAC vind ik toch niet fijn. De kleuren zijn sowieso niet helemaal wat ik wil, teveel glitter en teveel rood in de middenbruine kleur, dat staat me niet.
En ik gebruik eigenlijk liever gelliners bij dergelijke looks. Catrice & Essence FTW!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:10:33 #180
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100355021
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
Da's toch ginne duckface man!

[ afbeelding ]

Duckface :7

Vind het wel een mooi kleurtje :Y
Dat is net een ganguro girl:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:14:31 #181
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100355182
Duckfacefoto voor mijn lippenstift! (kwam erachter dat ik natuurlijk ook met mijn webcam een foto kon maken ipv kloten met mijn gsm :P )
吴 曼 迪
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:11:49 #182
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100357402
Foto-post!

Nieuwe kwastjes voor de ogen. Ik had alleen de concealer kwast "ietsjes" groter verwacht (under eye concealer dacht ik, maar dit is dus voor pukkeltjes enzo). Misschien is die nog handig voor andere dingen, zoals voor mijn lippen ofzo. Allemaal 1 euro per stuk van ELF.



Mijn stipple brushes! *O*
Ben blij dat ik er 3 heb genomen want ze zijn fijn! Links is al gewassen en daarna gebruikt, rechts is net uit de verpakking. Echt ideaal om foundation aan te brengen. Ik heb de kwast voor het aanbrengen van mijn Studio Sculpt Foundation wel even nat gemaakt, want die foundation vind ik nogal dik anders.





En dit was mijn look gisteren, in het echt zijn de kleuren een stuk donkerder, maar dat kreeg ik om 6 uur 's ochtends niet op de foto ;)
Ik kijk echt als een zombie uit mijn ogen, maar het was ook érg vroeg :P



Ik heb het Sleek Oh So Special palette gebruikt.
Bow op het bewegend ooglid, Boxed om een crease te creëren, daarna Wrapped Up en Celebrate erbij in de crease om deze donkerder te maken. Onderste ooglid lijntje met Wrapped Up. Bovenste ooglid gelliner zwart van Catrice.
Foundation: MAC Studio Fix poederfoundation in NC30
Concealer: MAC Pro Longware concealer in NW20
Wenkbrauwen: MAC Brow Set in Beguille
Mascara: Max Factor Xperience



Oogjes toe



Close up oogjes, in het echt dus nog veel donkerder en trouwens ook paarser. Nu lijkt het op deze foto meer een blauwgeslagen oog vind ik haha!



Look van vandaag.
Naked Eyes Palette van Too Faced. Bewegend ooglid In The Buff, crease Birthday Suit, daaroverheen wat Lap Dance en in de diepte van de crease nog een donkerbruine Catrice kleur.
Gelliner bruin shimmer van Catrice boven strak en onder heel licht gesmudged.
Foundation: MAC Studio Sculpt foundation in NC30
Concealer: MAC Pro Longware concealer in NW20
Wenkbrauwen: MAC Brow Set in Beguille
Mascara: Max Factor Xperience
Blush± MAC Melba







Niet op mijn gekke bekken of het wasgoed om me heen letten, het is immers weekend JEEJ!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:44:53 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_100358632
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Foto-post!

Nieuwe kwastjes voor de ogen. Ik had alleen de concealer kwast "ietsjes" groter verwacht (under eye concealer dacht ik, maar dit is dus voor pukkeltjes enzo). Misschien is die nog handig voor andere dingen, zoals voor mijn lippen ofzo. Allemaal 1 euro per stuk van ELF.

[ afbeelding ]

Mijn stipple brushes! *O*
Ben blij dat ik er 3 heb genomen want ze zijn fijn! Links is al gewassen en daarna gebruikt, rechts is net uit de verpakking. Echt ideaal om foundation aan te brengen. Ik heb de kwast voor het aanbrengen van mijn Studio Sculpt Foundation wel even nat gemaakt, want die foundation vind ik nogal dik anders.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dit was mijn look gisteren, in het echt zijn de kleuren een stuk donkerder, maar dat kreeg ik om 6 uur 's ochtends niet op de foto ;)
Ik kijk echt als een zombie uit mijn ogen, maar het was ook érg vroeg :P

[ afbeelding ]

Ik heb het Sleek Oh So Special palette gebruikt.
Bow op het bewegend ooglid, Boxed om een crease te creëren, daarna Wrapped Up en Celebrate erbij in de crease om deze donkerder te maken. Onderste ooglid lijntje met Wrapped Up. Bovenste ooglid gelliner zwart van Catrice.
Foundation: MAC Studio Fix poederfoundation in NC30
Concealer: MAC Pro Longware concealer in NW20
Wenkbrauwen: MAC Brow Set in Beguille
Mascara: Max Factor Xperience

[ afbeelding ]

Oogjes toe

[ afbeelding ]

Close up oogjes, in het echt dus nog veel donkerder en trouwens ook paarser. Nu lijkt het op deze foto meer een blauwgeslagen oog vind ik haha!

[ afbeelding ]

Look van vandaag.
Naked Eyes Palette van Too Faced. Bewegend ooglid In The Buff, crease Birthday Suit, daaroverheen wat Lap Dance en in de diepte van de crease nog een donkerbruine Catrice kleur.
Gelliner bruin shimmer van Catrice boven strak en onder heel licht gesmudged.
Foundation: MAC Studio Sculpt foundation in NC30
Concealer: MAC Pro Longware concealer in NW20
Wenkbrauwen: MAC Brow Set in Beguille
Mascara: Max Factor Xperience
Blush± MAC Melba

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet op mijn gekke bekken of het wasgoed om me heen letten, het is immers weekend JEEJ!
Niiice! :D *O*
Wat een mooie look bij jou joh, zo naturel (zo lijkt het iig) XD O+ Echt tof met die donkere eyeliner! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:49:10 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_100358783
noh kip, wat ben je een babe! O+
disclaimer
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:53:19 #185
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100358953
Muchos gracias!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:03:41 #186
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_100359438
Mooi gedaan kip!!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:03:48 #187
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100359446
Staat je echt superleuk, BBQ :D

Voor foundation gebruik ik eigenlijk alleen maar mijn kabuki. KABUKI :D

Mijn pakketje van Boozyshop is nou nog niet binnen :( Gisteren kreeg ik al een mailtje met de status 'verzonden', snap er niets van! Ik zat net ook al te wachten tot het pakketje kwam, kon ik me vandaag opmaken met de nieuwe kleurtjes, but noes! Straks komt mijn vriend weer hierheen O+ dus wilde me toch opmaken. Ik ging voor de extreme wing icm wat sterker aangezette wenkbrauwen en rode lipstick :)
My hovercraft is full of eel.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:08:38 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100359605
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Foto-post!

Nieuwe kwastjes voor de ogen. Ik had alleen de concealer kwast "ietsjes" groter verwacht (under eye concealer dacht ik, maar dit is dus voor pukkeltjes enzo). Misschien is die nog handig voor andere dingen, zoals voor mijn lippen ofzo. Allemaal 1 euro per stuk van ELF.

[ afbeelding ]

Mijn stipple brushes! *O*
Ben blij dat ik er 3 heb genomen want ze zijn fijn! Links is al gewassen en daarna gebruikt, rechts is net uit de verpakking. Echt ideaal om foundation aan te brengen. Ik heb de kwast voor het aanbrengen van mijn Studio Sculpt Foundation wel even nat gemaakt, want die foundation vind ik nogal dik anders.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dit was mijn look gisteren, in het echt zijn de kleuren een stuk donkerder, maar dat kreeg ik om 6 uur 's ochtends niet op de foto ;)
Ik kijk echt als een zombie uit mijn ogen, maar het was ook érg vroeg :P

[ afbeelding ]

Ik heb het Sleek Oh So Special palette gebruikt.
Bow op het bewegend ooglid, Boxed om een crease te creëren, daarna Wrapped Up en Celebrate erbij in de crease om deze donkerder te maken. Onderste ooglid lijntje met Wrapped Up. Bovenste ooglid gelliner zwart van Catrice.
Foundation: MAC Studio Fix poederfoundation in NC30
Concealer: MAC Pro Longware concealer in NW20
Wenkbrauwen: MAC Brow Set in Beguille
Mascara: Max Factor Xperience

[ afbeelding ]

Oogjes toe

[ afbeelding ]

Close up oogjes, in het echt dus nog veel donkerder en trouwens ook paarser. Nu lijkt het op deze foto meer een blauwgeslagen oog vind ik haha!

[ afbeelding ]

Look van vandaag.
Naked Eyes Palette van Too Faced. Bewegend ooglid In The Buff, crease Birthday Suit, daaroverheen wat Lap Dance en in de diepte van de crease nog een donkerbruine Catrice kleur.
Gelliner bruin shimmer van Catrice boven strak en onder heel licht gesmudged.
Foundation: MAC Studio Sculpt foundation in NC30
Concealer: MAC Pro Longware concealer in NW20
Wenkbrauwen: MAC Brow Set in Beguille
Mascara: Max Factor Xperience
Blush± MAC Melba

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet op mijn gekke bekken of het wasgoed om me heen letten, het is immers weekend JEEJ!
O+ sexy chick!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:18:00 #189
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100359937
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

O+ sexy chick!
Thanks :D
Ik was geinspireerd door jouw look waarin je die paars gebruikte en aangezien ik toen al een paars truitje had aangetrokken dacht ik `dat wordt ´em!`
En vandaag wilde ik gewoon lekker nieuwe spulletjes uitproberen :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_100360244
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 08:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

waar in de buurt ga je? anders kunnen we samennn!
Amsterdam/Amstelveen! Ja leuk, samen gaan!
Aids.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:29:46 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_100360395
Ik moet volgens mij echt maar eens naar de MAC voor die studio sculpt foundation... Zijn zulke mooie foto's die ik zie van mensen die dat gebruiken! :o _O_
Ben alleen zo bang dat ik er pukkels van krijg en dan voor niks al dat geld uitgegeven heb ;(
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:31:22 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_100360463
ach, hij camoufleert de pukkels daarentegen weer heel goed... :7 :')
disclaimer
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:40:14 #193
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100360739
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:29 schreef Enfermera het volgende:
Ik moet volgens mij echt maar eens naar de MAC voor die studio sculpt foundation... Zijn zulke mooie foto's die ik zie van mensen die dat gebruiken! :o _O_
Ben alleen zo bang dat ik er pukkels van krijg en dan voor niks al dat geld uitgegeven heb ;(
Als je ze hebt, zie je ze niet :P

Ik moet zeggen dat de Photo Finish van Catrice ontzettend fijn is voor 6 euro. Nadeel is alleen dat de lichtste kleur nog steeds best wel donker is. Hij is net iets donkerder dan ik, en ik ben niet echt een bleekscheet ofzo :P Wat dat betreft is MAC dus wel fijn. Die heeft zelfs foundation voor zwarte vrouwen :o

Maar toen ik bij het filiaal in Utrecht was, bij de Douglas, ben ik meteen omgedraaid en weggelopen. Een van die Make up artists daar had een foundation op die misschien wel vier of vijf tinten donkerder was dan haar eigen huid. Dan wil ik daar geen advies van.. ._.
My hovercraft is full of eel.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:47:50 #194
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100360982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Thanks :D
Ik was geinspireerd door jouw look waarin je die paars gebruikte en aangezien ik toen al een paars truitje had aangetrokken dacht ik `dat wordt ´em!`
En vandaag wilde ik gewoon lekker nieuwe spulletjes uitproberen :D
Oh wow, ik ben inspiratie :@ hihi!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:51:54 #195
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100361120
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh wow, ik ben inspiratie :@ hihi!
Leuke blog ook :) *is nu volger 333*
My hovercraft is full of eel.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:53:46 #196
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100361185
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh wow, ik ben inspiratie :@ hihi!
Hell yeah!

Ik heb net ook even op je blog gekeken, maar je MOET echt Dexter gaan kijken hoor, die serie is zo cool! (net als Bad Teacher en True Blood)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_100361252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:53 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hell yeah!

Ik heb net ook even op je blog gekeken, maar je MOET echt Dexter gaan kijken hoor, die serie is zo cool! (net als Bad Teacher en True Blood)
Dexter O+!
In september oid weer een nieuwe serie toch?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:02:55 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100361506
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Dexter O+!
In september oid weer een nieuwe serie toch?
`The sixth season is set to start airing Oct 2, 2011`
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV_series)

;( dan pas...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:09:03 #199
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100361721
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh wow, ik ben inspiratie :@ hihi!
Oeh in je blog heb je Sir! Yes, sir! op. Heb ik nu ook *O*
Matcht met mijn nieuwe schoenen :')
吴 曼 迪
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:11:17 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100361808
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:51 schreef BGTes het volgende:

[..]

Leuke blog ook :) *is nu volger 333*
*O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:53 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hell yeah!

Ik heb net ook even op je blog gekeken, maar je MOET echt Dexter gaan kijken hoor, die serie is zo cool! (net als Bad Teacher en True Blood)
Is wel de bedoeling om ooit te gaan kijken ja :Y.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:09 schreef megamandy het volgende:

[..]

Oeh in je blog heb je Sir! Yes, sir! op. Heb ik nu ook *O*
Matcht met mijn nieuwe schoenen :')
Tof! Leuk kleurtje is 't :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')