quote:
Op donderdag 4 augustus 2011 12:26 schreef Silmarwen het volgende:Eigenlijk moet iedereen verplicht zijn een healer, een tank een ranged en een melee hebben. Het maakt je een betere speler. Als tank let je op mana, als healer op LoS en freak je niet als de tank aggro kwijtraakt, als melee/ranged snap je waar je moet staan en hoe irritant het is als je overaggro'd of in goo blijft staan. En je general knowledge of bossfights is gewoon veeeeeel beter.
daarom heb ik bijna alle classes en specs al wel eens gedaan, helpt heel goed.
quote:
Op donderdag 4 augustus 2011 12:26 schreef Olment het volgende:[..]
Of van die mensen die Joinen, gelijk zeggen "brb 1 min". dan heb ik zoiets van,, nou Oké dan, ga wel verder. En dan kunnen ze makkelijk 10min weg blijven :S
Queue dan niet ofzo. Sommige mensen zijn zo retard.
Klopt, maar wat nog erger is dat als ik join in een dungeon en zeg: Respec & Regear omdat ik dan nog Fear gear en spec heb dat ze gelijk beginnen
tegenwoordig doe ik dat maar voor ik op enter dungeon klik en dan join ik dus zonder mana.
en zelfs adn gaan ze alsnog gelijk beginnen -.-'
quote:
Op donderdag 4 augustus 2011 12:28 schreef pl4kkie het volgende:[..]
Half uur op een tank wachten als je met een healer bent? Is dat zo erg op jullie server? bij ons is het maximaal 5 min als healer que met dps in de party
Yep, ik heb 2 tanks, warrior en pala (warrior 85, pala 42) en beide is als tank instant queue