abonnement Unibet Coolblue
pi_100243682
090128_50772_FOK!fedDef.png


FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder.

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award.

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen.

TeauTeau/Sterrenspel
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau/Sterrenspel is het de bedoeling om om te raden hoeveel sterren je spelers samen behalen in de wedstrijd op zondag. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award!

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet.

Winnaars
110309_50772_FOK!Cup.png 110309_50772_VJGL.png 110310_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 110309_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
pi_100243710
fipo *O*
pi_100244087
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:02 schreef Drassss het volgende:
Nice!
Yup. M'n team voor de komende 5-6 seizoenen begint zo steeds meer vorm te krijgen. OCD/DIM geeft me de mogelijkheid om eenvoudig te switchen tussen verdedigend en aanvallend, daarnaast dus nog een 3e spits erbij. Tot slot wil ik eind dit seizoen m'n Israelische winger zien in te wisselen tegen een Nederlandse. Qua salaris zal het me een worst zijn, zoveel mogelijk NL spelers lijkt me echter wel mooi :s)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_100244201
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Yup. M'n team voor de komende 5-6 seizoenen begint zo steeds meer vorm te krijgen. OCD/DIM geeft me de mogelijkheid om eenvoudig te switchen tussen verdedigend en aanvallend, daarnaast dus nog een 3e spits erbij. Tot slot wil ik eind dit seizoen m'n Israelische winger zien in te wisselen tegen een Nederlandse. Qua salaris zal het me een worst zijn, zoveel mogelijk NL spelers lijkt me echter wel mooi :s)
Dat ziet er zeer goed uit ja :) Ga je dan gewoon 5 seizoenen vol vlammen en daarna afbouwen voor een nieuw plan? Of komt het nieuwe plan al in de komende 5 jaar weer tot stand?

Ik ben nu ook bezig met een jarenplan en ik moet zeggen dat er ook lijn in begint te komen. Zal het eens neerkwakken hiero. Ogenblik :P
pi_100244593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat ziet er zeer goed uit ja :) Ga je dan gewoon 5 seizoenen vol vlammen en daarna afbouwen voor een nieuw plan? Of komt het nieuwe plan al in de komende 5 jaar weer tot stand?

Ik ben nu ook bezig met een jarenplan en ik moet zeggen dat er ook lijn in begint te komen. Zal het eens neerkwakken hiero. Ogenblik :P
*wacht*
pi_100244623
Momenteel train ik nog verdedigen totdat mijn potentiële A-verdedigers wonderbaarlijk/wereldklasse verdedigen zijn. Alle 3 zijn ze dan nog maar 19 jaar. Vervolgens switch ik naar positiespel en train ik ze 2 seizoenen lang daarop.

Ik heb net een jonge 18j CM gekocht met briljant positiespel. Die krijgt nu 1 seizoen verdedigen training en vervolgens 2 seizoenen positiespel. Tevens komt er nog een nieuwe 19j in week 14 dit seizoen erbij met wonderbaarlijk positiespel. Andere CM is uit getraind en 23j.

Keeper/wingers (1tje niet 27j )/spitsen zijn allemaal tussen 21 en 23 jaar oud dus na de positiespel training kan ik ook een seizoen of 3/4 vlammen. Hopelijk eens fatsoenlijk meedoen in de V :)
pi_100244954
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat ziet er zeer goed uit ja :) Ga je dan gewoon 5 seizoenen vol vlammen en daarna afbouwen voor een nieuw plan? Of komt het nieuwe plan al in de komende 5 jaar weer tot stand?
Ach, wat is vlammen. Ik ben met het langetermijnproject Kristiaan Flinterman bezig. Ik ga er vanuit dat hij zo rond z'n 32e niet meer interessant zal zijn voor het NT (hij is nu 25j12d). De komende seizoenen zal ik volle bak Keepen en misschien af en toe nog eens een weekje Spelhervatting moeten trainen. Dat gecombineerd met een oplopend conditiepercentage en het leek me weinig zinvol / te tijdrovend om er een 'jong' team zonder waardeverlies naast te houden. Vandaar dat ik nu maar een team rond Kristiaans leeftijd samenstel. Ik haal op dit moment vrij eenvoudig al 300+ HatStats in meerdere formaties/tactieken, Met die paar laatste versterkingen, de stijgende ervaring en de stijgende bijdrage van Kristiaan aan m'n defratings zou ik III en heel misschien II wel moeten kunnen halen. En tegen die tijd is m'n team vast opgebrand, hoop ik het een en ander bijelkaar te hebben gespaard en begin ik vanaf zero met een stel 17-jarigen en uitstekend coach oid ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:
Momenteel train ik nog verdedigen totdat mijn potentiële A-verdedigers wonderbaarlijk/wereldklasse verdedigen zijn. Alle 3 zijn ze dan nog maar 19 jaar. Vervolgens switch ik naar positiespel en train ik ze 2 seizoenen lang daarop.

Ik heb net een jonge 18j CM gekocht met briljant positiespel. Die krijgt nu 1 seizoen verdedigen training en vervolgens 2 seizoenen positiespel. Tevens komt er nog een nieuwe 19j in week 14 dit seizoen erbij met wonderbaarlijk positiespel. Andere CM is uit getraind en 23j.

Keeper/wingers (1tje niet 27j )/spitsen zijn allemaal tussen 21 en 23 jaar oud dus na de positiespel training kan ik ook een seizoen of 3/4 vlammen. Hopelijk eens fatsoenlijk meedoen in de V :)
Klinkt ook goed. Zeker gezien de strenge eisen die je jezelf stelt. Overigens, die 19-jarigen kun je ook 3 seizoenen PM geven natuurlijk. Al moet je dan wel een beetje oppassen met het salaris van die nieuwe Prent (18j briljant PM). In ieder geval zou je dan met wat nette vleugelspelers en spitsen voor kampioenschap in V mee moeten kunnen spelen :)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_100245189
Het zal er wel op neer komen dat het 2 seizoenen positiespel zullen worden en 1 seizoen passen om nog meer aanvalskracht te krijgen. Nadeeltje dat 1 winger 0,0 pm heeft, maar wel lekkere aanvalsratings geeft. Die andere is gewoon godsgruwelijk, maar is al 27 jaar :P

Achja. Mijn doel is ooit de V te winnen en als familieteam in de IV te ballen. Meer zit er voor mijn gevoel ook niet in of ik moet mijn team helemaal gaan opbranden en het stukje ervaring dat er vanzelf inkomt ook gaan gebruiken. Dan kan je misschien nog een stapje verder maken.
Uiteraard is daarna het familieteam zo goed als weg :P

Ochja Flinterman. Hoe staat het met hem? Wat zijn zen vaardigheden?
pi_100245537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef Drassss het volgende:
Het zal er wel op neer komen dat het 2 seizoenen positiespel zullen worden en 1 seizoen passen om nog meer aanvalskracht te krijgen. Nadeeltje dat 1 winger 0,0 pm heeft, maar wel lekkere aanvalsratings geeft. Die andere is gewoon godsgruwelijk, maar is al 27 jaar :P

Achja. Mijn doel is ooit de V te winnen en als familieteam in de IV te ballen. Meer zit er voor mijn gevoel ook niet in of ik moet mijn team helemaal gaan opbranden en het stukje ervaring dat er vanzelf inkomt ook gaan gebruiken. Dan kan je misschien nog een stapje verder maken.
Uiteraard is daarna het familieteam zo goed als weg :P

Ochja Flinterman. Hoe staat het met hem? Wat zijn zen vaardigheden?
je gaat daarna stoppen met het familieteam of begrijp ik je verkeerd?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100245654
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef MrMoon het volgende:

[..]

je gaat daarna stoppen met het familieteam of begrijp ik je verkeerd?
Mhaw denk het niet. Ik vind dit best aardig en als er gewoon genoeg nieuwe spelers in het systeem komen blijf ik lekker doorgaan :)
pi_100245671
Kristiaan verdedigt beter dan hij keept (7,5* in redelijk vorm) en spelhervatten zit nu op Utopisch+1
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_100245745
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kristiaan verdedigt beter dan hij keept (7,5* in redelijk vorm) en spelhervatten zit nu op Utopisch+1
:9
pi_100246034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mhaw denk het niet. Ik vind dit best aardig en als er gewoon genoeg nieuwe spelers in het systeem komen blijf ik lekker doorgaan :)
dan is het goed.. ;)

net even naar mn teamwaarde gekeken, maar mn team is niet zo heel veel meer waard geworden in het afgelopen seizoen.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100246245
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dan is het goed.. ;)

net even naar mn teamwaarde gekeken, maar mn team is niet zo heel veel meer waard geworden in het afgelopen seizoen.. :')
Die van mij stijgt licht ( kleine foutberekening gemaakt, ik dacht dat ik flink was gestegen :D ). Trainees stijgen wel zo'n 200% en dat valt niet eens heel erg tegen omdat de markt voor verdedigers compleet is ingestort...
pi_100246534
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:

[..]

Die van mij stijgt licht ( kleine foutberekening gemaakt, ik dacht dat ik flink was gestegen :D ). Trainees stijgen wel zo'n 200% en dat valt niet eens heel erg tegen omdat de markt voor verdedigers compleet is ingestort...
same here, maar mn oude middenvelders dalen nogal in waarde.. en vooral Bennie is nogal debet aan de lichte stijging.. hij is een miljoen minder waard geworden...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100246604
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef MrMoon het volgende:

[..]

same here, maar mn oude middenvelders dalen nogal in waarde.. en vooral Bennie is nogal debet aan de lichte stijging.. hij is een miljoen minder waard geworden...
Eigenlijk moet het bij mij nu allemaal gaan stijgen. Alle bejaarde zijn zo goed als verdwenen.. Werd ook tijd, mijn 2 CM's zijn samen bijna 72 jaar :D
pi_100246695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:

[..]

Eigenlijk moet het bij mij nu allemaal gaan stijgen. Alle bejaarde zijn zo goed als verdwenen.. Werd ook tijd, mijn 2 CM's zijn samen bijna 72 jaar :D
haha, ik ga na dit seizoen ook mijn middenveld verjongen.. ik heb alle trainees al in bezit of goed ondergebracht.. (2 bij Koek, 1 bij PieJee en 1 bij een vriend van me)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100246768
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef MrMoon het volgende:

[..]

haha, ik ga na dit seizoen ook mijn middenveld verjongen.. ik heb alle trainees al in bezit of goed ondergebracht.. (2 bij Koek, 1 bij PieJee en 1 bij een vriend van me)
Ah nice. Ik zat vanmiddag al te kijken en ik spotte wat 30ers.

Ik ga wel een tikje zakken in mijn middenveld rating, maar met die jonge CM"s + verdedigers die training krijgen moet het snel weer stijgen lijkt me :)
pi_100246967
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ah nice. Ik zat vanmiddag al te kijken en ik spotte wat 30ers.

Ik ga wel een tikje zakken in mijn middenveld rating, maar met die jonge CM"s + verdedigers die training krijgen moet het snel weer stijgen lijkt me :)
ik wil niet te veel zakken, daarom hou ik eerst mijn huidige basismiddenvelders tot mn trainees op hetzelfde niveau zijn..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100247167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik wil niet te veel zakken, daarom hou ik eerst mijn huidige basismiddenvelders tot mn trainees op hetzelfde niveau zijn..
Begrijpelijk. Ik kan het wat compenseren met mijn wingers en normaal gesproken moet ik in de VI nog wel mee kunnen doen met een iets lager middenveld.
pi_100247410
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Ik kan het wat compenseren met mijn wingers en normaal gesproken moet ik in de VI nog wel mee kunnen doen met een iets lager middenveld.
ik heb nog vrij weinig om het mee op te vangen.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100247512
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik heb nog vrij weinig om het mee op te vangen.. :)
Komt wel, als je eenmaal de stap hebt gemaakt van een selectie naar een trainingsperiode van 3/4 seizoenen ben je al behoorlijk ver in het proces. Vaak heb je dan 2 goede linies en met wat geluk heb je die andere erbij kunnen kopen.
pi_100247753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:

[..]

Komt wel, als je eenmaal de stap hebt gemaakt van een selectie naar een trainingsperiode van 3/4 seizoenen ben je al behoorlijk ver in het proces. Vaak heb je dan 2 goede linies en met wat geluk heb je die andere erbij kunnen kopen.
jep, ik moet helaas nog wat geduld hebben.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100251877
Nou, ben benieuwd hoe mijn half nieuwe team het morgen gaat doen in de oefenwedstrijd :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_100260650
Bedankt voor het naamtopic :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100260686
Mijn verdediger is onverwacht toch klaar voor de wedstrijd van vanavond. Mijn opstelling aangepast, centrumaanval als taktiek en dan maak ik misschien toch een kans om te winnen. :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:39:10 #27
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100261441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:48 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt voor het naamtopic :')
Lekker aan het melken? :9
F means you're fucked
pi_100264986
Hoi :W
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_100265159
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Lekker aan het melken? :9
Ja ik kan niet stoppen om met die uiers te spelen :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100270607
Ik train op positiespel, kan ik dan het beste 5-5-0 spelen in de friendlys of een andere formatie?
Welke is het beste bij het trainen van positiespel??
pi_100270675
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:22 schreef mg91 het volgende:
Ik train op positiespel, kan ik dan het beste 5-5-0 spelen in de friendlys of een andere formatie?
Welke is het beste bij het trainen van positiespel??
352, 451 of 253. Wat je wilt. Als je een van die drie kiest, dan kun je in officiele wedstrijden afwisselen tussen die.

Als je dan 550 speelt in friendlies dan kun je die niet echt gebruiken in officiele wedstrijden, de kans om dan te winnen is net zo groot als het aantal spelers in je aanval. :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:24:30 #32
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100270688
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:22 schreef mg91 het volgende:
Ik train op positiespel, kan ik dan het beste 5-5-0 spelen in de friendlys of een andere formatie?
Welke is het beste bij het trainen van positiespel??
Zo lang je 5 middenvelders opstelt, gaat het goed. Dus:

2-5-3
3-5-2
4-5-1
5-5-0

Hou er rekening mee dat de spelers die opgesteld staan op de vleugelplaatsen slechts 50% training krijgen. Alleen je 3 CM's (6 dus eigenlijk, want je speelt 2 wedstrijden) krijgen de volle 100% training.
F means you're fucked
pi_100270714
En worden met de vleugelplaatsen ook de 2 backs bedoeld?
En met 5-5-0 kun je wel degelijk wedstrijden winnen :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:26:00 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100270748
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:25 schreef mg91 het volgende:
En worden met de vleugelplaatsen ook de 2 backs bedoeld?
En met 5-5-0 kun je wel degelijk wedstrijden winnen :P
Nee, niet je backs. Alleen je 2 vleugelspelers.
F means you're fucked
pi_100270775
Dat ligt er maar net aan in welke context. Met vleugelaanval trainen andere spelers dan met vleugelspel. ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:27:54 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100270821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat ligt er maar net aan in welke context. Met vleugelaanval trainen andere spelers dan met vleugelspel. ;)
Maar hij traint op positiespel :P

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:22 schreef mg91 het volgende:
Ik train op positiespel
F means you're fucked
pi_100270864
Maar alle spelers krijgen toch wel een lichte training positiespel?
Of heb ik dat ooit verkeerd begrepen??
pi_100270884
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:28 schreef mg91 het volgende:
Maar alle spelers krijgen toch wel een lichte training positiespel?
Of heb ik dat ooit verkeerd begrepen??
Klaverjastraining noemen ze dat. :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:29:52 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100270897
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:28 schreef mg91 het volgende:
Maar alle spelers krijgen toch wel een lichte training positiespel?
Of heb ik dat ooit verkeerd begrepen??
Dat heb je goed begrepen. Dit fenomeen wordt ook wel klaverjastraining genoemd. Maar dit percentage is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht
F means you're fucked
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:30:18 #40
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100270916
Koekie is mij te snel vandaag :P
F means you're fucked
pi_100270945
Ik heb een goede dag vandaag... :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:31:42 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100270957
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb een goede dag vandaag... :P
Mocht je er weer eens op gisteravond ja? ;)
F means you're fucked
pi_100270988
Haha bedankt voor julliie idd hele snelle antwoorden!
Als ik het goed begrijp is positiespel dus als volgt:

100% training : CM's (max 6)
50% training: Vleugelspelers (max 4)
heel lichte training: de rest

toch?
pi_100271001
Als ik me nog goed herinner is dat overigens 8%, die klaverjastraining. Dus 12 weken heb je nodig voor 1 volledige training.

Als je dan normaal iets van 8 weken voor 1 skill up nodig hebt, is dat bij klaverjastraining dus 96 weken.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:32 schreef mg91 het volgende:
Haha bedankt voor julliie idd hele snelle antwoorden!
Als ik het goed begrijp is positiespel dus als volgt:

100% training : CM's (max 6)
50% training: Vleugelspelers (max 4)
heel lichte training: de rest

toch?
Correct. :)
pi_100271036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Mocht je er weer eens op gisteravond ja? ;)
Niet eens... :'(
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:34:33 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100271075
quote:
12s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Niet eens... :'(
Join the club :')
F means you're fucked
pi_100271082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Join the club :')
_O-
pi_100271804
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Join the club :')
Ik gok dat het nog wel even extra lang duurt nu ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:56:19 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100271831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik gok dat het nog wel even extra lang duurt nu ;)
Hoezo? :D
F means you're fucked
pi_100271874
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Hoezo? :D
je krijgt vast extra straf van GotC nu ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:58:37 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100271925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

je krijgt vast extra straf van GotC nu ;)
Dat is een mogelijkheid ja :P
F means you're fucked
pi_100272143
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is een mogelijkheid ja :P
Oh wacht, je doet het natuurlijk expres :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:05:24 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100272178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh wacht, je doet het natuurlijk expres :9
Dat zou ik nooooooooooooooit doen!
F means you're fucked
pi_100280289
Spaar je Mels vanavond wel even Gijs? :P
pi_100280711
Oh ja. Beker... Eens kijken wat de stand is op dit moment... :')
pi_100280755
Ah. 1-0 voorsprong met 52% balbezit. Nog 13 minuten te spelen. :)
pi_100280844
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. 1-0 voorsprong met 52% balbezit. Nog 13 minuten te spelen. :)
^O^
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:35:28 #58
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100280870
Ook 1-0 voor :)
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_100280912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:35 schreef ScudRaket het volgende:
Ook 1-0 voor :)
^O^
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:37:16 #60
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100280951
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

^O^
Nu tegen 10 man.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:37:35 #61
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_100280969
Damn, als ik het goed heb, heb ik mijn eerste schorsing op basis van gele kaarten te pakken :{
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:38:11 #62
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100280983
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:37 schreef NelisZ het volgende:
Damn, als ik het goed heb, heb ik mijn eerste schorsing op basis van gele kaarten te pakken :{
Dat gaat vlug :P
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_100280993
Nog 7 spannende minuten. Meestal ook de minuten waar het meeste gebeurd... :P
pi_100281020
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:37 schreef NelisZ het volgende:
Damn, als ik het goed heb, heb ik mijn eerste schorsing op basis van gele kaarten te pakken :{
Ik heb pas 1 gele kaart gehad dit seizoen... :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:40:03 #65
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_100281057
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Dat gaat vlug :P
Met een niet te best karakter en twee wedstrijden per week kan het hart gaan...

Nu dus een strategie met maar 1 winger bedenken voor komende zondag...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:40:37 #66
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100281083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:40 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Met een niet te best karakter en twee wedstrijden per week kan het hart gaan...

Nu dus een strategie met maar 1 winger bedenken voor komende zondag...
Alles over links of rechts :P
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:41:23 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100281111
Mn trainer én mn FC geblesseerd geraakt tijdens mn friendly...alle 2 een +3 :')
F means you're fucked
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:43:08 #68
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100281180
1-1 :{
3 minuten voor tijd :(
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_100281218
Hier hetzelfde... _O-
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:45:02 #70
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100281261
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hier hetzelfde... _O-
:P
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_100281265
Verlenging...
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:45:34 #72
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100281281
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Verlenging...
Ik speel tegen 10 man :{
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:45:38 #73
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_100281283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:40 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Alles over links of rechts :P
Eerder iets van 3-4-3 met centrumaanval :P

Aangezien ik niet genoeg goede verdedigers heb voor 4-4-2...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:17:25 #74
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_100282517
272 hatstats in een uitwedstrijd met een pic *O*
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_100284119
2-3 gewonnen nadat Mats in de 1e helft een beetje aan het ompielen was. Voor 2e bekerpot op rij een verdediger eraf, ditmaal 'gelukkig' een +1, dus waarschijnlijk speelt die zondag gewoon weer.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_100284152
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:17 schreef Drassss het volgende:
Spaar je Mels vanavond wel even Gijs? :P
Ik heb hem gespaard ;) Helaas kon je geen revanche afdwingen :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_100284314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:56 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ik heb hem gespaard ;) Helaas kon je geen revanche afdwingen :)
Dank! Komt ooit nog wel :P
pi_100288452
1-2 verloren in de 102e minuut... Helaas. :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:08:56 #79
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100291074
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
1-2 verloren in de 102e minuut... Helaas. :)
En ik in de 101e minuut :') Lekkere combo-wedstrijd :')
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_100291862
Dat is echt humor inderdaad... :')
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:27:47 #81
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100292171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat is echt humor inderdaad... :')
quote:
Monkeys 2 - 1 Ladderzatsquad

0 - 1 Eli van Rooij 64'
1 - 1 Markus Nikitscher 87'
2 - 1 Nico Busan 101
quote:
TeamKoekje 1 - 2 Vos

1 - 0 Jens Paling 62'
1 - 1 Mihăiţă Paşcu 85'
1 - 2 Stephan Hecktor 102
:')
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_100340676
Best goede training gehad. 3 pops, waaronder m'n thaise U20-ert :)
pi_100343256
Weer geen stijgers... Simon en Simon mogen wel snel stijgen anders komt mn schema in de war...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100343289
Mijn 3 defs zijn vandaag allemaal tezamen gestegen. :)

En vanaf woensdag mogen de trainees weer in een 550 opstelling gaan spelen.
pi_100344345
6 stijgers, waarvan 3 hele nuttige / aangename. +5/-6 vorm (+2/-2 in basiself). Vanaf nu de switch naar Keepen en af en toe nog eens een weekje Spelhervatten tussendoor. Wat zal dat saai worden qua wekelijkse pops :{
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_100344715
Blegh geen pops. TSI is wel gestegen dus dat is positief ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:47:22 #87
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100349868
Oei....bij GotC is een voormalig jeugdspeler nu eigenlijk wel weer te hard doorgetraind:

quote:
Luke Zeeman (278506580)
Netherlands 21 jaar en 89 dagen, volgende verjaardag: 28-08-2011
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 01-03-2010)
Total Skill Index (TSI): 89 960
Loon: 33 110 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
F means you're fucked
pi_100350710
Dat is dan ook weer zonde ja...
pi_100352690
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:47 schreef YUR het volgende:
Oei....bij GotC is een voormalig jeugdspeler nu eigenlijk wel weer te hard doorgetraind:

[..]

Daar moet inderdaad niet meer PM op, is een switch naar Passen of Verdedigen een optie? Want dan kan het met een 1-2 seizoenen training nog een hele leuke speler voor de hogere divisies gaan worden. Zo zonder bijstats levert 'ie eigenlijk niet zoveel meer op, zeker als 'ie straks 22 is. Of doen vleugelspel en/of scoren nog iets leuks met de transfervergelijking?


Ook m'n een-na-laatste korte termijn SH-trainee daarnet verkocht, ondanks de inzakkende markt toch nog ruim 200k gepakt op 6 weken training. De laatste is vannacht gestegen naar formidabel SH (= gunstiger transfervergelijking) en kan daarmee ook op de markt :s)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:17:59 #90
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100352993
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Daar moet inderdaad niet meer PM op, is een switch naar Passen of Verdedigen een optie? Want dan kan het met een 1-2 seizoenen training nog een hele leuke speler voor de hogere divisies gaan worden. Zo zonder bijstats levert 'ie eigenlijk niet zoveel meer op, zeker als 'ie straks 22 is. Of doen vleugelspel en/of scoren nog iets leuks met de transfervergelijking?


Ook m'n een-na-laatste korte termijn SH-trainee daarnet verkocht, ondanks de inzakkende markt toch nog ruim 200k gepakt op 6 weken training. De laatste is vannacht gestegen naar formidabel SH (= gunstiger transfervergelijking) en kan daarmee ook op de markt :s)
De rest van haar middenveld is nog niet toe aan een switch...dus ik denk dat deze eruit gaat. Hij heeft een blanco TV....
F means you're fucked
pi_100353400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:17 schreef YUR het volgende:

[..]

De rest van haar middenveld is nog niet toe aan een switch...dus ik denk dat deze eruit gaat. Hij heeft een blanco TV....
Zou hem wel iets van een begin prijs geven.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:35:57 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100353685
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zou hem wel iets van een begin prijs geven.
Ja, ik moet maar eens op onderzoek uit. Zn redelijk scoren lijkt de oorzaak te zijn van de blanco tv
F means you're fucked
pi_100354212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:17 schreef YUR het volgende:

[..]

De rest van haar middenveld is nog niet toe aan een switch...dus ik denk dat deze eruit gaat. Hij heeft een blanco TV....
Hoever is de rest van het middenveld dan? Een aantal spelers op briljant/wonderbaarlijk? Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om die dan te verkopen en andere middenvelders te halen die beter bij Luke en Passen/Verdedigen-training passen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, ik moet maar eens op onderzoek uit. Zn redelijk scoren lijkt de oorzaak te zijn van de blanco tv
In dat geval, zonder bijstats doet een 21-jarige PM16 iets van tegen de 4 mln, met 22j is dat een miljoen minder. Ik zou het gewoon proberen voor iets tussen de 3,5-4 mln en dan kijken of er iemand toehapt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_100354739
Vanavond ook een mooi tijdstip om hem erop te knallen :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:05:24 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100354851
De mids van GotC:
quote:
Luke Zeeman

21 jaar en 89 dagen, TSI = 89 960
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
quote:
Santo Pomes [1 maal een kaart gekregen]

21 jaar en 39 dagen, TSI = 42 240
zwak in vorm, conditie uitstekend
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

quote:
Christophe Geerste

19 jaar en 51 dagen, TSI = 25 950
uitstekend in vorm, conditie goed [Technisch]
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

quote:
Niels Flörsheim

19 jaar en 95 dagen, TSI = 27 420
redelijk in vorm, conditie goed [Technisch]
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

quote:
Dan Costescu

20 jaar en 76 dagen, TSI = 8 010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:
Martijn Keller

18 jaar en 27 dagen, TSI = 5 450
matig in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

quote:
Clemens Halbertsma

20 jaar en 41 dagen, TSI = 2 070
slecht in vorm, conditie goed [Koppen]
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig


quote:
Erwin Halkema

17 jaar en 86 dagen, TSI = 2 940
redelijk in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
F means you're fucked
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:06:14 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100354882
Wel cool dat Zeeman, Geerste, Keller, Halbertsma en Halkema uit haar eigen jeugd komen :Y
F means you're fucked
pi_100354915
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:06 schreef YUR het volgende:
Wel cool dat Zeeman, Geerste en Keller uit haar eigen jeugd komen :Y
Eigen jeugd is altijd vet om te hebben :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:08:50 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100354961
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

Eigen jeugd is altijd vet om te hebben :)
Heb er nog 2 bij gezet :P
F means you're fucked
pi_100355047
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb er nog 2 bij gezet :P
Zag het, maar ik was echt te lam om mijn post te editten hehe.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:12:25 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100355111
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:11 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zag het, maar ik was echt te lam om mijn post te editten hehe.
Al aan de drank? :7
F means you're fucked
pi_100355148
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Al aan de drank? :7
Zo voelt het wel, maar ik ben braaf water aan het drinken ;)
pi_100355847
Zie net dat ik de grens van 200 miljoen aan verkopen heb overschreden. De laatste paar seizoenen gaat het alleen niet zo hard meer :P
pi_100361100
:)

Kerewin Immers (108276825)
15 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 01-09-2011
Team: Little Wonderboys
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 31-07-2011 09:50 (5 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden

Keepen: onbekend (max. goed)
Verdedigen: onbekend (max. matig)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: rampzalig (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
pi_100361237
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:51 schreef Kefmania het volgende:
:)

Kerewin Immers (108276825)
15 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 01-09-2011
Team: Little Wonderboys
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 31-07-2011 09:50 (5 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden

Keepen: onbekend (max. goed)
Verdedigen: onbekend (max. matig)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: rampzalig (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
Mooie speler :)

Probeer ook z'n SH uit te vinden :)
pi_100361291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:55 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Mooie speler :)

Probeer ook z'n SH uit te vinden :)
Jup, alleen hoe doe ik dat? kan wel op SH trainen maar dan kan ik ook achter die stat van 10 andere spelers komen. Maar ik wil alleen de stat van deze gozah weten.
pi_100361355
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:57 schreef Kefmania het volgende:

[..]

Jup, alleen hoe doe ik dat? kan wel op SH trainen maar dan kan ik ook achter die stat van 10 andere spelers komen. Maar ik wil alleen de stat van deze gozah weten.
Volgensmij geeft ie dan de max van de keeper, of de Spelhervatter. Die krijgen normaal gesproken ook 25% extra training. Ik zou hem dus als keeper neerzetten, en geen spelhervatter invullen. Volgensmij geeft ie dan zijn max aan :)
pi_100361381
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:58 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Volgensmij geeft ie dan de max van de keeper, of de Spelhervatter. Die krijgen normaal gesproken ook 25% extra training. Ik zou hem dus als keeper neerzetten, en geen spelhervatter invullen. Volgensmij geeft ie dan zijn max aan :)
Ok, thanks, ga het zeker even proberen.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:44:36 #108
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_100362972
Met primair SH-training krijg je het huidig niveau van 1 van de opgestelde spelers (10 veldspelers+1keeper). Met secundair SH-training het potentieel. Uiteraard als deze minimaal 45 minuten hebben gespeeld en huidig niveau of potentieel nog niet bekend is.

Keeper en Spelhervatter krijgen inderdaad 25% extra training, de tip van IPeePie slaat nergens op (sorry IPeePie, HT selecteert namelijk dan zelf random een spelhervatter). Dus naast je Keeper gewoon een andere speler als spelhervatter opstellen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_100364619
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met primair SH-training krijg je het huidig niveau van 1 van de opgestelde spelers (10 veldspelers+1keeper). Met secundair SH-training het potentieel. Uiteraard als deze minimaal 45 minuten hebben gespeeld en huidig niveau of potentieel nog niet bekend is.

Keeper en Spelhervatter krijgen inderdaad 25% extra training, de tip van IPeePie slaat nergens op (sorry IPeePie, HT selecteert namelijk dan zelf random een spelhervatter). Dus naast je Keeper gewoon een andere speler als spelhervatter opstellen.
Dan HT dan random een spelhervatter selecteert betekent nog niet dat wat ik zeg nergens op slaat, maar dan zou je gewoon 50% kans hebben.
Maar bedoel je dat naast dat HT dan zelf een spelhervatter selecteert, het alsnog random is van wie de potentie onthuld wordt? Dan zou ik wat ik zeg inderdaad nergens op slaan namelijk :P

[ Bericht 6% gewijzigd door IPeePie op 05-08-2011 19:34:12 ]
pi_100384737
Dat ja. Keeper en Spelhervatter krijgen extra training, de onthulling is bij 1 van de 11 (zoals ik in de eerste alinea schreef)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_100393538
Morgen waarschijnlijk verliezen, maar hopen op een stuntje :)
pi_100393920
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Morgen waarschijnlijk verliezen, maar hopen op een stuntje :)
Same here !
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:20:11 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100396729
quote:
Geld voor voormalige speler
Je team heeft 167 160 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Volkert Aerts (302054229) onlangs is verkocht voor 4 776 000 ¤.
^O^
F means you're fucked
pi_100400991
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:20 schreef YUR het volgende:

[..]

^O^
Lekker :)

Morgen gaan de Prentjes weer vlammen. Met een beetje geluk sta ik morgenavond 1e.
pi_100414970
quote:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Pavle Smolić heet en 16 jaar en 9 dagen oud is.

Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kijken wat hij allemaal kan :)
pi_100415208
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 09:18 schreef Drassss het volgende:

[..]

Kijken wat hij allemaal kan :)
hier alleen 17-jarigen.. :r
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100415275
Kut men dokters :')
pi_100415495
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 09:55 schreef Drassss het volgende:
Kut men dokters :')
ohw ja :') , weer lekker op tijd die reminder Drassss ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100415665
Wat een naam :Y Hopen op goede stat in scoren of verdedigen.

Abraham Maandag (109000141)
15 jaar en 40 dagen, volgende verjaardag: 18-10-2011
Team: Little Wonderboys
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 07-08-2011 09:40 (0 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden

Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. redelijk)
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend

Commentaar van de scout

Abraham Maandag heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
pi_100415979
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:10 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ohw ja :') , weer lekker op tijd die reminder Drassss ;)
Vrijdagavond wist ik het nog en dacht " Na de zaterdagupdate tik ik ze eruit ". Natuurlijk vergeet ik het zaterdag _O-
pi_100416482
Vanavond winnen! (hoop ik).
Children of the night. What music they make.
pi_100427942
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:09 schreef DeHovenier het volgende:
Vanavond winnen! (hoop ik).
ik hoop ook te winnen, maar ik denk het niet.. ik sta na vanavond iig nog eerste.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100428010
Mij boeit het niet meer om eerlijk te zijn. :)
pi_100428085
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mij boeit het niet meer om eerlijk te zijn. :)
nah.. ook niet stiekem?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100429348
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mij boeit het niet meer om eerlijk te zijn. :)
Helemaal niet meer? ;(
pi_100430933
Nope. Zoals ik er nu naar kijk, stop ik na dit seizoen. :)
pi_100431005
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nope. Zoals ik er nu naar kijk, stop ik na dit seizoen. :)
geen spoortje twijfel meer dus... -O-
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100431008
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nope. Zoals ik er nu naar kijk, stop ik na dit seizoen. :)
Zonde -O-
pi_100431639
Geen twijfel meer. Hoe zonde het ook is. Het plezier is weg, en ik ga niet tegen mijn plezier in spelen. :)
pi_100432099
5 minuten en dan rolt de bal weer..
pi_100432160
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Geen twijfel meer. Hoe zonde het ook is. Het plezier is weg, en ik ga niet tegen mijn plezier in spelen. :)
dat moet je idd ook niet doen nee.. maar wel zonde.. -O-
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100432177
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:55 schreef Drassss het volgende:
5 minuten en dan rolt de bal weer..
Hij kan beter stil liggen in het doel van de tegenstander. :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:58:12 #133
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100432222
Zijn hier eigenlijk nog Lowlandsgangers?
F means you're fucked
pi_100432303
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:58 schreef YUR het volgende:
Zijn hier eigenlijk nog Lowlandsgangers?
Nope..
pi_100432317
en we zijn begonnen *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100432379
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef MrMoon het volgende:
en we zijn begonnen *O*
En we willen veel goals zien!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:02:30 #137
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100432407
Ik win alle linies, behalve het middenveld...maar mijn tegenstander speelt echt altijd 442 counter :')
F means you're fucked
pi_100432511
verdikke mn eerste kans al gemist..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100432649
quote:
Er zal nog veel worden nagepraat over de strafschop die de bezoekers in de 7e minuut op een 0-1 voorsprong bracht. Ferdi Prent twijfelde geen seconde en scoorde met een lage schuiver.
BAM!
pi_100432671
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

BAM!
*O* jeej *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100432672
1-0 voor *O*

Komt vast door mijn nieuwe coach :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:08:24 #142
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100432676
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

BAM!
*O*
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_100432701
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef TheVulture het volgende:
1-0 voor *O*

Komt vast door mijn nieuwe coach :7
_O- die Koei krijg je toch wel hoor ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100432730
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef TheVulture het volgende:
1-0 voor *O*

Komt vast door mijn nieuwe coach :7
Je lult je er echt niet onderuit inderdaad _O-
pi_100432736
Moon -O-
pi_100432747
quote:
In de 9e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Diego Baremans de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
KUT!
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100432749
Hou je op koekje? Zonde joh, maar als je geen plezier meer hebt dan houdt het op.

Zelf al 2-0 voor, vorige week 90 minuten zitten kijken naar een 0-0, nu na 8 minuten al 2 goals gemist.
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:11:04 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100432797
quote:
13s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:10 schreef MrMoon het volgende:

[..]

KUT!
Komt denk ik door Vullies nieuwe coach
F means you're fucked
pi_100432816
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Komt denk ik door Vullies nieuwe coach
:D :D :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100432844
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Komt denk ik door Vullies nieuwe coach
_O-

ik denk eigenlijk omdat mn tegenstander een beter middenveld heeft dan ik heb.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100432861
quote:
Een goed geplaatste corner van Bennie van Groningen belandde op het hoofd van Kazimir van Groningen, die de bal hard inkopte en Dynamo een doelpunt bezorgde: 1-1.
BAM!
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100432871
quote:
In de 12e minuut sneed PRT-speler Pascal Prent door het hart van de centrale verdediging. De keeper had geen schijn van kans op zijn keiharde schot: 0-2.
BAM!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:12:59 #153
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100432875
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:12 schreef MrMoon het volgende:

[..]

BAM!
*O*
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_100432880
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:12 schreef MrMoon het volgende:

[..]

BAM!
^O^
pi_100432924
quote:
Vanaf dit moment geloofden de spelers van PRT het verder wel, en beperkten ze zich tot het verdedigen van hun voorsprong.
Lekker dan....
pi_100432945
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:

[..]

^O^
jij ook lekker bezig.. ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:15:03 #157
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_100432971
quote:
After the game, the most discussed event will probably be the penalty given after 14 minutes that gave the visitors the 0 - 1 lead. Despite the controversy, Ernst van Beuningen struck home the penalty, as cool as anything.
:{
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_100432972
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:

[..]

Lekker dan....
komt door Vullies nieuwe coach..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100433009
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

:{
-O-
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100433013
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef MrMoon het volgende:

[..]

komt door Vullies nieuwe coach..
Terugtrekken.. zou zomaar kunnen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:15:59 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100433022
Ik zou bijna een nieuwe nick registreren: Vullies_nieuwe_coach
F means you're fucked
pi_100433030
2-1 :(

Bedankt Vullie
pi_100433049
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef Drassss het volgende:

[..]

Terugtrekken.. zou zomaar kunnen.
hmm.. misschien toch niet.. die zou doordouwen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100433052
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:16 schreef vanpers het volgende:
2-1 :(

Bedankt Vullie
_O- ging mijn koffie bijna.
pi_100433062
3-1 *O*
pi_100433069
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef YUR het volgende:
Ik zou bijna een nieuwe nick registreren: Vullies_nieuwe_coach
_O-
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:16:57 #167
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100433078
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hmm.. misschien toch niet.. die zou doordouwen..
Hij zal zich zo nu en dan toch weer terug moeten trekken denk ik?
F means you're fucked
pi_100433109
Ah de standaard gele kaart is ook weer binnen..
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:19:26 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100433186
Hier nog weinig gebeurd...alleen een event waarin mn tegenstander een pingel had moeten krijgen
F means you're fucked
pi_100433198
Hierna verlaagden de spelers van JvP het tempo en besloten ze om meer aandacht te gaan besteden aan hun verdedigende taken.
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 20:20:25 #171
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100433247
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:19 schreef YUR het volgende:
Hier nog weinig gebeurd..
^O^
lolwut
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:20:54 #172
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100433276
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:20 schreef BrandX het volgende:

[..]

^O^
Bij GotC nog helemaal nix :)
F means you're fucked
pi_100433328
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Hij zal zich zo nu en dan toch weer terug moeten trekken denk ik?
mja dat zou best wel eens kunnen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:24:41 #174
352704 JamiePhilips
Vullies nieuwe coach
pi_100433434
ZO... Lukt het hier nog een beetje? :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:25:18 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100433463
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef JamiePhilips het volgende:
ZO... Lukt het hier nog een beetje? :P
_O_
F means you're fucked
pi_100433478
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef JamiePhilips het volgende:
ZO... Lukt het hier nog een beetje? :P
Ik vond het lang duren ;)
pi_100433513
_O-
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:26:25 #178
352704 JamiePhilips
Vullies nieuwe coach
pi_100433519
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik vond het lang duren ;)
Ik moet natuurlijk ook de wedstrijd in de gaten houden.. ;)
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:26:36 #179
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100433533
Tegenstander mist kans ^O^
F means you're fucked
pi_100433543
Vullie, wanneer ben je nou niet aan t tennissen en kunnen we dan eindelijk je nieuwe stekkie bewonderen? :'(
pi_100433554
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef JamiePhilips het volgende:
ZO... Lukt het hier nog een beetje? :P
ahhh.. ik kan nog wel wat hulp gebruiken.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100433838
ahh mn tegenstander mist nu ook een kans..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100433858
Al 18 minuten niks...
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:34:31 #184
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100433952
Hoe kan ik met mijn aanvalsratings nou een kans missen? :')
F means you're fucked
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:35:37 #185
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434011
GotC 1-0 voor tegen de koplopert :P
F means you're fucked
pi_100434017
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:34 schreef YUR het volgende:
Hoe kan ik met mijn aanvalsratings nou een kans missen? :')
Zelfvertrouwen?
pi_100434033
Ah Brandy ook 1-0 voor ^O^
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:36:19 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434043
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen?
na 5-1, 6-1 en 5-1 overwinningen? :P
F means you're fucked
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:36:41 #189
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_100434062
* NelisZ staat virtueel eerste *O*
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_100434098
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:36 schreef YUR het volgende:

[..]

na 5-1, 6-1 en 5-1 overwinningen? :P
Wamberto één van je spitsen?
pi_100434118
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:36 schreef NelisZ het volgende:
* NelisZ staat virtueel eerste *O*
^O^
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:38:16 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434149
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:37 schreef Drassss het volgende:

[..]

Wamberto één van je spitsen?
:')
F means you're fucked
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 20:38:19 #193
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100434152
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef JamiePhilips het volgende:
ZO... Lukt het hier nog een beetje? :P
_O-
lolwut
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 20:39:22 #194
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100434218
hier inmiddels 1-0 voor BX, en daarnaast nog 2 dotten van kansen gehad die er niet in gingen :D
lolwut
pi_100434280
2-1 voor *O*

Ik speel counter maar bij mijn beide goals wordt geen counter vermeld... als het countergoals zouden zijn zou dat wel moeten toch? :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:40:58 #196
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434294
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
2-1 voor *O*

Ik speel counter maar bij mijn beide goals wordt geen counter vermeld... als het countergoals zouden zijn zou dat wel moeten toch? :P
:Y
F means you're fucked
pi_100434403
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:26 schreef GotC het volgende:
Vullie, wanneer ben je nou niet aan t tennissen en kunnen we dan eindelijk je nieuwe stekkie bewonderen? :'(
Ik ben twee weken geleden zo hard door mijn rug gegaan dat ik voorlopig even ben uitgetennist :D

Maar mijn sociale contacten nemen bijna al mijn weekenden tot begin september in beslag... daarna kan ik :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100434433
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben twee weken geleden zo hard door mijn rug gegaan dat ik voorlopig even ben uitgetennist :D

Maar mijn sociale contacten nemen bijna al mijn weekenden tot begin september in beslag... daarna kan ik :P
Drukbezette man.. ;(
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:43:57 #199
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434445
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Drukbezette man.. ;(
Wisselende contacten :P
F means you're fucked
pi_100434462
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Drukbezette man.. ;(
Ja als ik het niet zelf ben is het mijn vent wel die iets heeft geregeld :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 20:44:13 #201
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100434463
grappig feitje: de twee kansen en de goal: alledrie komen ze van mijn verdedigers af _O-
lolwut
pi_100434486
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:44 schreef BrandX het volgende:
grappig feitje: de twee kansen en de goal: alledrie komen ze van mijn verdedigers af _O-
Tijd voor nieuwe spitsen dus!
pi_100434512
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja als ik het niet zelf ben is het mijn vent wel die iets heeft geregeld :')
Mannen.. :{w
:P
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:45:25 #204
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434524
49% balbezit, dat valt me alles mee. Nog wel 0-0...
F means you're fucked
pi_100434548
Huh ik heb het middenveld met 53%, daar had ik niet op gerekend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100434558
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef YUR het volgende:
49% balbezit, dat valt me alles mee. Nog wel 0-0...
42% hier..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100434569
59% balbezit. Dat moet dus wel lukken.
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 20:46:47 #208
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100434590
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tijd voor nieuwe spitsen dus!
Dat vrees ik sowieso. Beiden die nu in de basis staan scoren niet zo heel veel meer en zijn al wat ouder. Ik heb een jonkie op de bank die eindelijk weer een beetje in vorm begint te komen (was waardeloos toen ik hem kocht, nu istie matig)
Ik ga over 2 weken ofzo mijn spitsen verkopen en er een kei voor terugkopen, en dan kom ik hier even lobbyen hoe ik aan een goede spits kom. Op de een of andere manier scoren mijn spitsen altijd slecht :')
lolwut
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:47:19 #209
352704 JamiePhilips
Vullies nieuwe coach
pi_100434624
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Huh ik heb het middenveld met 53%, daar had ik niet op gerekend
komt door mij.. :)
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:47:28 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434632
BrandX, jij als boks-godin... Heb jij voor mij dé tip om weer terug in mn kleren te kunnen passen? :')
F means you're fucked
pi_100434660
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef YUR het volgende:
BrandX, jij als boks-godin... Heb jij voor mij dé tip om weer terug in mn kleren te kunnen passen? :')
En dan geen oefeningen waarbij je je rug aan gort helpt zeker? :9
pi_100434663
Ik denk dat mijn tegenstander op basis van mijn hatstats van vorige week en zijn eigen midrating van vorige week wel dacht om te kunnen Piccen vanavond :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:48:22 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434686
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef GotC het volgende:

[..]

En dan geen oefeningen waarbij je je rug aan gort helpt zeker? :9
Dat zou fijn zijn ja...
F means you're fucked
pi_100434695
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zou fijn zijn ja...
UFC ftw :+
pi_100434698
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef JamiePhilips het volgende:

[..]

komt door mij.. :)
_O- _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100434808
60% balbezit *O*
pi_100434844
We worden oud YUR... onze ruggen begeven het :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 20:51:45 #218
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100434852
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef YUR het volgende:
BrandX, jij als boks-godin... Heb jij voor mij dé tip om weer terug in mn kleren te kunnen passen? :')
lol, niets anders dan waar ik zelf momenteel mee bezig ben :')
weer trainen en goed letten op wat je eet, en jezelf een dag in de week toestaan dat je mag eten wat je wil (de andere dagen dus niet)

en dat werkt met mijn dubbele hernia
lolwut
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:51:59 #219
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434868
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
We worden oud YUR... onze ruggen begeven het :'(
Die van mij heeft al jaren zo zn ups&downs...
F means you're fucked
pi_100434901
*O* 2-0 voor tegen een concurrent waar ik vorig seizoen nog kansloos ten onder ging... Ik ga toch echt voor promotie dit seizoen :P!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:52:51 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100434912
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef BrandX het volgende:

[..]

lol, niets anders dan waar ik zelf momenteel mee bezig ben :')
weer trainen en goed letten op wat je eet, en jezelf een dag in de week toestaan dat je mag eten wat je wil (de andere dagen dus niet)

en dat werkt met mijn dubbele hernia
Ik heb het hardlopen weer opgepakt, en als het weer even meezit fiets ik naar mn werk (16km enkele reis). Op eten letten doen we nu ook, na een schandalige paar maanden
F means you're fucked
pi_100434915
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
We worden oud YUR... onze ruggen begeven het :'(
Ik ben een jonge blom met een kapotte rug :{.
pi_100434957
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben een jonge blom met een kapotte rug :{.
Ik zou die Kama Sutra weggooien ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 20:54:35 #224
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100435014
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb het hardlopen weer opgepakt, en als het weer even meezit fiets ik naar mn werk (16km enkele reis). Op eten letten doen we nu ook, na een schandalige paar maanden
klinkt goed toch?
bij mij gaat het niet zo rap, want ik kan met mijn longen geen duursporten doen. Dus hardlopen en lange afstanden fietsen zit er voor mij helaas niet in. Dan is het rampzalig gewicht er af krijgen kan ik je vertellen :')
lolwut
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:54:37 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100435016
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zou die Kama Sutra weggooien ;)
`
Da's een stom idee :{w
F means you're fucked
pi_100435047
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zou die Kama Sutra weggooien ;)
Al zou dat t probleem zijn..
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:55:15 #227
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100435051
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:54 schreef BrandX het volgende:

[..]

klinkt goed toch?
bij mij gaat het niet zo rap, want ik kan met mijn longen geen duursporten doen. Dus hardlopen en lange afstanden fietsen zit er voor mij helaas niet in. Dan is het rampzalig gewicht er af krijgen kan ik je vertellen :')
Lange afstanden loop ik nog niet hoor...in maart kon ik eindelijk 10k doen, nu weer terug bij een beginnersschema :')
F means you're fucked
pi_100435064
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb het hardlopen weer opgepakt, en als het weer even meezit fiets ik naar mn werk (16km enkele reis). Op eten letten doen we nu ook, na een schandalige paar maanden
Lekker mixen dat fietsen/hardlopen of misschien zwemmen?

Niet zuipen door de weeks en savonds niks te snaaien pakken. Dan ben je al goed op weg.
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:55:55 #229
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100435097
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Lekker mixen dat fietsen/hardlopen of misschien zwemmen?

Niet zuipen door de weeks en savonds niks te snaaien pakken. Dan ben je al goed op weg.
Ik schaam me dood in een zwembad :@
F means you're fucked
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:56:00 #230
352704 JamiePhilips
Vullies nieuwe coach
pi_100435105
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
We worden oud YUR... onze ruggen begeven het :'(
kwestie van hard trainen.. :)
pi_100435156
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:55 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik schaam me dood in een zwembad :@
ach joh.. je bent vast niet de enige met een buikje ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100435158
Ik ga binnenkort ook zwemmen... althans dat zei ik een jaar geleden ook al :')

Maar nu echt :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100435166
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:55 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik schaam me dood in een zwembad :@
Dan doe je dat pas in de winter ;) Ga je nu voor het fietsen/hardlopen, omdat je in de winter die buitensporten toch niet vaak gaat doen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:57:35 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100435191
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:57 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dan doe je dat pas in de winter ;) Ga je nu voor het fietsen/hardlopen, omdat je in de winter die buitensporten toch niet vaak gaat doen.
Hardlopen met slecht weer is echt heerlijk O+
F means you're fucked
pi_100435226
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Hardlopen met slecht weer is echt heerlijk O+
idd.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100435306
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Hardlopen met slecht weer is echt heerlijk O+
Slecht weer bedoel ik sneeuw/ijs ;)
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:00:09 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100435329
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:59 schreef Drassss het volgende:

[..]

Slecht weer bedoel ik sneeuw/ijs ;)
Ohja, da's idd wel kut
F means you're fucked
pi_100435337
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:59 schreef Drassss het volgende:

[..]

Slecht weer bedoel ik sneeuw/ijs ;)
Ik heb nog hardgelopen door de sneeuw :7
pi_100435369
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Ohja, da's idd wel kut
Moet je nagaan, dat verziekte heel mijn winterschema. Bijna 2/3 maanden klote weer gehad :(!

Bal rolt weer *O*
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:00:57 #240
352704 JamiePhilips
Vullies nieuwe coach
pi_100435381
ik zal me weer eens op de wedstrijd toeleggen..
pi_100435421
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef Drassss het volgende:

[..]

Moet je nagaan, dat verziekte heel mijn winterschema. Bijna 2/3 maanden klote weer gehad :(!

Bal rolt weer *O*
*O* hopelijk kan ik winnen zonder overwicht op het middenveld..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100435422
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef JamiePhilips het volgende:
ik zal me weer eens op de wedstrijd toeleggen..
Doe dat maar want de organisatie is gezakt :(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:02:10 #243
352704 JamiePhilips
Vullies nieuwe coach
pi_100435469
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Doe dat maar want de organisatie is gezakt :(
daarom.. de jongens hebben wat extra coaching nodig..
pi_100435527
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef JamiePhilips het volgende:

[..]

daarom.. de jongens hebben wat extra coaching nodig..
Ik schat dat je ze tot max. redelijk kan brengen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:03:27 #245
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100435553
Top Gear op BBC *O*

Wel een oudje, maar toch...
F means you're fucked
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:03:41 #246
352704 JamiePhilips
Vullies nieuwe coach
pi_100435566
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik schat dat je ze tot max. redelijk kan brengen.
alle beetjes helpen.. ;)
pi_100435571
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik schat dat je ze tot max. redelijk kan brengen.
:D

De organisatie is inmiddels goed :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100435798
2-2 -O-

penalty
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100435807
quote:
Dikkerds-speler Gottfried Heibner gaf na 32 minuten het thuisteam een 1-0 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
Kijk, zo doen we dat. De nieuwe TDFW pakt meteen een doelpuntje mee *O*
pi_100435854
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:07 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Kijk, zo doen we dat. De nieuwe TDFW pakt meteen een doelpuntje mee *O*
Wat een klasbak.
pi_100435969
Tijd voor wat Bam's....
pi_100436031
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef Drassss het volgende:
Tijd voor wat Bam's....
zeg dat.. alhoewel ik denk dat het niks wordt.. gezien mn bbz..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100436059
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zeg dat.. alhoewel ik denk dat het niks wordt.. gezien mn bbz..
Vrees het ook voor je.. misschien wat se's.
pi_100436100
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:

[..]

Vrees het ook voor je.. misschien wat se's.
daar hoop ik op.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:13:32 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100436186
Ik wil gewoon wat kansen...dan komen de goals vanzelf wel :P
F means you're fucked
pi_100436217
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef YUR het volgende:
Ik wil gewoon wat kansen...dan komen de goals vanzelf wel :P
Ik vooral via de linkerflank. Heel mijn elftal daarop gezet :D
pi_100436235
2-1 -O-
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:14:59 #258
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100436277
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik vooral via de linkerflank. Heel mijn elftal daarop gezet :D
Ik kan ze over alle 3 de kanten krijgen, zou sterker moeten zijn

Volgens HO zou dit mn aanval moeten zijn:

Wereldklasse - Briljant - WOnderbaarlijk
F means you're fucked
pi_100436370
quote:
Ulu Canbolat wist dat hij fout zat, toen hij zijn tegenstander aan het shirt vasthield. Hij verontschuldigde zich bij de scheidsrechter, die hem desondanks een tweede gele kaart gaf, waarna hij met gebogen hoofd het veld af ging.
Grr...
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:17:25 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100436402
Tegenstander mist kans 3...ik heb er pas 1 gehad
F means you're fucked
pi_100436407
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik kan ze over alle 3 de kanten krijgen, zou sterker moeten zijn

Volgens HO zou dit mn aanval moeten zijn:

Wereldklasse - Briljant - WOnderbaarlijk
nice.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:18:38 #262
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100436487
Dan maar zo:

quote:
63:12
Een van de controversieelste momenten van de wedstrijd was waarschijnlijk de penalty in de 63e minuut. Publiek en spelers gingen flink tekeer, maar KKA-speler Diego Tallac hield zijn hoofd koel en zette zijn team op voorsprong: 0-1.
BAM *G*
F means you're fucked
pi_100436521
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik kan ze over alle 3 de kanten krijgen, zou sterker moeten zijn

Volgens HO zou dit mn aanval moeten zijn:

Wereldklasse - Briljant - WOnderbaarlijk
Ik ben al tevreden met mijn Briljante linkervleugel :P Nice hoor.
pi_100436524
Shit, mijn twee beste spelers zijn uit het veld, een geblesseerd de ander rood. Sta nog wel met 1-0 voor maar vrees het ergste. Als ik op achterstand kom hebben mijn individuele orders orders geen zin meer omdat die 2 spelers uit het veld zijn.

Mijn volgende competitie wedstrijd is tegen een naaste concurrent dus dat zal ook wel lastig worden zonder deze 2 spelers.
pi_100436525
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef YUR het volgende:
Dan maar zo:

[..]

BAM *G*
*O* jeej *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100436534
Yur! ^O^
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100436584
quote:
De keeper van de thuisploeg beoordeelde in de 64e minuut een vrije trap van Ferdi Prent volkomen verkeerd. Terwijl hij naar links dook, zag hij de bal in de andere hoek verdwijnen: 1-3 voor de bezoekers.
Sh''er heeft er zin in dit seizoen :) BAM!
pi_100436587
2-3 -O-

Ik denk dat de ME me gaat straffen voor mijn schandalige overwinning vorige week -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100436682
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:20 schreef TheVulture het volgende:
2-3 -O-

Ik denk dat de ME me gaat straffen voor mijn schandalige overwinning vorige week -O-
ach ja het moet wel gecompenseerd worden he?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100436725
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:21 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ach ja het moet wel gecompenseerd worden he?
Ja en volgens mij leg ik het ook vanavond ook gewoon af op hatstats
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:22:48 #271
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100436742
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja en volgens mij leg ik het ook vanavond ook gewoon af op hatstats
Dus t zou niet eens onterecht zijn?
F means you're fucked
pi_100437058
quote:
De aanval van PRT was de verdedigers in de 72e minuut duidelijk te slim af. De ingestudeerde vrije-trapcombinatie verplaatste de actie snel naar de zijlijn, waarna de bal weer werd teruggespeeld richting doelmond. Eelco Prent dook precies op het juiste moment op bij de paal, en passeerde de keeper, die geen schijn van kans had. 1-4.
BAM!
pi_100437073
quote:
In de 68e minuut viel Anthony van Groningen van Dynamo op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Anthony van Groningen resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
ahh.. eindelijk een speler die snapt dat ik een vrije trap of penal nodig heb om te winnen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:28:39 #274
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100437076
quote:
73:06
KKA kwam op 0-2: Johnny Heiberg kopte een hoekschop mooi door naar Kamber Tekin, die vlammend uithaalde naar de verre hoek.
BAM!
F means you're fucked
pi_100437088
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

BAM!
*O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100437101
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef YUR het volgende:

[..]

BAM!
*O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100437128
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef YUR het volgende:

[..]

BAM!
^O^
pi_100437183
Ik heb een team in mijn competitie die had na vanavond al 6 blessures en krijgt nu nummer 7 op zijn bakkus! Oke hij heeft allemaal 30+ gasten in zijn team, maar toch _O-
pi_100437262
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
Ik heb een team in mijn competitie die had na vanavond al 6 blessures en krijgt nu nummer 7 op zijn bakkus! Oke hij heeft allemaal 30+ gasten in zijn team, maar toch _O-
autch das wel klote..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:33:03 #280
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100437338
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
Ik heb een team in mijn competitie die had na vanavond al 6 blessures en krijgt nu nummer 7 op zijn bakkus! Oke hij heeft allemaal 30+ gasten in zijn team, maar toch _O-
Prima om zo'n prutser in de poule te hebben ;)
F means you're fucked
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 21:33:11 #281
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100437344
2-0, door een spits :D
lolwut
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:33:57 #282
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100437397
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef BrandX het volgende:
2-0, door een spits :D
Bij mij zijn beide goals gemaakt door verdedigers :P
F means you're fucked
pi_100437468
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Prima om zo'n prutser in de poule te hebben ;)
Ik verloor van die prutser -O-
pi_100437479
quote:
Toen bosjesmannen een vrije trap kreeg in een lastige positie, werd er niet gekozen voor een direct schot op doel, maar voor een voorzet richting doelmond. De aanvallende spelers liepen kriskras door elkaar en maakten het de verdedigers zo erg moeilijk. Na een korte scrimmage tikte Darius Klinkenberg de bal uiteindelijk langs de grabbelende keeper over de doellijn. Het werd 2-1, waarmee weer eens werd bewezen dat het loont om te trainen op standaardsituaties.
KUT!
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100437508
quote:
13s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef MrMoon het volgende:

[..]

KUT!
Hoeruhhh
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:36:02 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100437546
Maanman -O-
F means you're fucked
pi_100437586
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hoeruhhh
tsja... was te verwachten, maar leuk is anders..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100437687
Voor de verandering krijgt die competitie gast nog een blessure om zijn oren, nummertje 8 _O-
pi_100437733
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Voor de verandering krijgt die competitie gast nog een blessure om zijn oren, nummertje 8 _O-
die moet wel een hekel krijgen aan de ME..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100437806
Het is bijna zielig ja..
pi_100437832
nou... nog 5 minuten om de gelijkmaker te maken..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_100437884
2-4 -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:42:10 #293
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100437918
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef TheVulture het volgende:
2-4 -O-
-O-
F means you're fucked
pi_100437929
2de helft nog niks gebeurd bij mij.
pi_100437944
1-0 achterstand omgebogen in een 2-1 voorspr..........


...... 2-2 op het moment van typen
pi_100437980
Blessure melding bij de tegenstander zorgt toch nog voor een gebeurtenis in de 2de helft.
pi_100437993
Daniele Scarselletti gaf de fans van JvP nog meer reden tot juichen toen hij in de 88e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 4-1.
pi_100438015
Moon!
pi_100438024
Was ook iets te mooi om waar te zijn allemaal... ben nog in opbouw in de 4-4-2 tactiek, hele verdediging is hopeloos uit vorm...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100438028
quote:
De bezoekers gaven niet op. Na 88 minuten brak Janus van Groningen door de centrale verdediging van het thuisteam en maakte met een rollertje de 2-2.
KLABAM!!!
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:44:33 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100438042
*G*
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')