abonnement Unibet Coolblue
pi_111477244
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:13 schreef jeunessegaspillee het volgende:

[..]

Ja, ik ben geweest.

Verse en Gorilla Biscuits waren sowieso de beste optredens van Groezrock.
Zoals elk jaar trouwens de beste optredens op de Etnies stage zijn.

Verse was echt insane, ben echt blij dat ik ze nu live gezien heb. En Gorilla Biscuits was misschien nog wel iets vetter. Behalve dan dat ik meer met Verse heb dan met GB.

Naar Refused mocht ik niet, want dat zei Scott Vogel:

[..]

Ik ben bij Verse na 2/3 nummers weggelopen. Op plaat megatof, live een aanfluiting.
GB, mwoah...'t was totaal niet m'n ding. Ik zie wel eens vaker bands waar veel mensen lyrisch over zijn, maar dan lijkt bijna elk nummer het zelfde (zoals ook Face To Face...ik denk wel de saaiste band van het festival)

Oh ja...Refused was de beste band van het festival, no doubt.
pi_111480869
Dat is dan echt een meningsverschil. Ik hou van echte hardcore. En heb niks met een band als refused. Ik denk dat voor velen namelijk Verse en GB het hoogtepunt van Groezrock waren.
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_111481623
Ik vond Verse nogal saai. GB was voor mij wel het hoogtepunt. En als je Scott Vogel (of wie dan ook) nodig hebt om voor je te bepalen of je een band goed mag vinden, dan doe je iets verkeerd.
pi_111481708
Ik heb refused trouwens wel overgeslagen. Terror ook. Ik houd namelijk van echte hardcore en stond dus bij 7seconds. ;)
pi_111491159
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 02:34 schreef froebelmeister het volgende:
Ik vond Verse nogal saai. GB was voor mij wel het hoogtepunt. En als je Scott Vogel (of wie dan ook) nodig hebt om voor je te bepalen of je een band goed mag vinden, dan doe je iets verkeerd.
Mensen die sarcasme niet vatten :')
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_111520126
Ik had niet verwacht dat een terrorfan daar intelligent genoeg voor was.
Valt me niet van je tegen.
:)
  maandag 14 mei 2012 @ 05:51:04 #182
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_111521927
:')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_111522942
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 02:41 schreef froebelmeister het volgende:
Ik heb refused trouwens wel overgeslagen. Terror ook. Ik houd namelijk van echte hardcore en stond dus bij 7seconds. ;)
Ik vind 7 Seconds meer punkrock klinken dan hardcore of ben ik de enige die dat vindt?
Toffe band, maar tijdens die band heb ik Thrice (ook erg relaxt) en Terror gezien (Ik had even gemist dat ze een andere band zouden neerzetten en dat vond ik niet echt een verbetering :P), die vond ik vrij strak.
Ik moet ook zeggen dat ik veel punkrock heb gezien, maar ik houd dan ook niet alleen van harde herrie.
pi_111530087
Eensch, meeste die hard terror fans hebben niet veel verstand. Ik ben dan ook niet een die hard terror fan.
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_111550537
cleany, je hebt gewoon geen historisch besef. het past beter bij the dead kennedys en minor threat in het hokje dan bij the clash en stiff little fingers. dus vroeger, toen de harde muziek nog niet zo hard was (slayer bestond nog niet eens), heette dat hardcore.
  maandag 14 mei 2012 @ 21:45:41 #186
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_111553853
Froebel, je bent een huillie...

Overigens was Verse niet te pruimen. Ik luister eigenlijk alleen maar naar ("nieuwe") hardcore en dat is voor mij passie, inspiratie, emotie, melodie. Alles waar ik vind dat hardcore voor moet staan had Verse niet. Inspiratieloze bende blowende apen, zo zagen ze eruit
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_111559449
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef maniack28 het volgende:
Froebel, je bent een huillie...

Overigens was Verse niet te pruimen. Ik luister eigenlijk alleen maar naar ("nieuwe") hardcore en dat is voor mij passie, inspiratie, emotie, melodie. Alles waar ik vind dat hardcore voor moet staan had Verse niet. Inspiratieloze bende blowende apen, zo zagen ze eruit
Ben je nu serieus? :')
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_111568408
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef jeunessegaspillee het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? :')
Ik denk dat ie serieus is ja en ik ben het met hem eens.
Bovendien...7 Seconds (wordt gezien als hardcore punk) is in 1980 opgericht, dus wat huil je nou?
Minor Threat (1980) is inderdaad een hardcore band, maar volgens mij wordt Dead Kennedy's eerder gezien als punk(rock).

Sick Of It All (een van de oldschool hardcore bands) is opgericht in 1986 en Suicidal Tendencies (ook hc) in 1981.
Bovenstaande 3 bands klinken toch echt meer hc dan 7 Seconds.

Dat je zegt dat ik geen historisch besef heb, zegt denk ik meer over jou dan over mij.

Slayer is trouwens opgericht in 1981, dus ja...wat lul je?

[ Bericht 33% gewijzigd door cleany op 15-05-2012 09:06:31 ]
pi_111570370
Wat een typisch huilie topic vol typische huilie hardcore mensen zeg :')

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef maniack28 het volgende:
Froebel, je bent een huillie...

Overigens was Verse niet te pruimen. Ik luister eigenlijk alleen maar naar ("nieuwe") hardcore en dat is voor mij passie, inspiratie, emotie, melodie. Alles waar ik vind dat hardcore voor moet staan had Verse niet. Inspiratieloze bende blowende apen, zo zagen ze eruit
Maargoed, als je dit over Verse zegt weet je waarschijnlijk weinig over de band én historie van de band en ken je waarschijnlijk Have Heart ook niet :')
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_111570415
Ook ben ik wel is benieuwd welke bands die "nieuwe" hardcore met passie, inspiratie, emotie, melodie dan wel zijn?
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_111575540
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:23 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Ook ben ik wel is benieuwd welke bands die "nieuwe" hardcore met passie, inspiratie, emotie, melodie dan wel zijn?
More Than Life
The Carrier
Killing The Dream
Defeater
The Effort
Dead Swans
Modern Life Is War
etc.
pi_111578143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:44 schreef cleany het volgende:

[..]

More Than Life
The Carrier
Killing The Dream
Defeater
The Effort
Dead Swans
Modern Life Is War
etc.
Hmmm uiterst vreemd dan, want smaak heb je wel degelijk.
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_111605582
Verse hoort daar absoluut tussen, alleen zwaar triest dat ze uit elkaar moesten gaan omdat iemand "broke edge". Maarja, heel de hardcore scene kan af en toe triest zijn, getuige dit topic.


Kan begrijpen dat zo een optreden niks is voor de gemiddelde hardcore liefhebber die Verse minder goed kent.
Doei
pi_111606545
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:00 schreef QuanCore het volgende:
Verse hoort daar absoluut tussen, alleen zwaar triest dat ze uit elkaar moesten gaan omdat iemand "broke edge". Maarja, heel de hardcore scene kan af en toe triest zijn, getuige dit topic.


Kan begrijpen dat zo een optreden niks is voor de gemiddelde hardcore liefhebber die Verse minder goed kent.
Helemaal eens! ^O^
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_111607080
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:00 schreef QuanCore het volgende:
Maarja, heel de hardcore scene kan af en toe triest zijn, getuige dit topic.

Kan begrijpen dat zo een optreden niks is voor de gemiddelde hardcore liefhebber die Verse minder goed kent.
Hoho....deze uitspraken vallen me zwaar tegen van je...
Ik ken Verse niet minder goed...hoe ken ik Verse minder goed? Ik zou niet weten hoe, maar ik weet wel dat toen ik daar stond, de zanger aan het ouwehoeren was en ze een paar matig nummers speelden of niet goed iig. Was ook een nieuwe bij volgens mij. Anyhow...dat betekent nog niet dat ze misschien verder geen goede set hebben gedaan, maar het viel me dusdanig tegen dat ik weg ging.
pi_111609034
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:28 schreef cleany het volgende:

[..]

Hoho....deze uitspraken vallen me zwaar tegen van je...
Ik ken Verse niet minder goed...hoe ken ik Verse minder goed? Ik zou niet weten hoe, maar ik weet wel dat toen ik daar stond, de zanger aan het ouwehoeren was en ze een paar matig nummers speelden of niet goed iig. Was ook een nieuwe bij volgens mij. Anyhow...dat betekent nog niet dat ze misschien verder geen goede set hebben gedaan, maar het viel me dusdanig tegen dat ik weg ging.
Is dan echt een verschil van mening, ik stond vooraan en het was de meest intense show waar ik geweest ben tot nu toe. Misschien niet perfect, maar voor hun was het voor het eerst dat ze na hun reünie weer in Europa speelden. De ontvangst was voor hun denk ik ook even afwachten, na wat er in Amerika is gebeurd. Maar dat hele verhaal ken je wel neem ik aan.

Ook snap ik echt niet hoe mensen kunnen zeggen dat ze als blowende apen op het podium stonden. Maarja als je achteraan staat kan je het waarschijnlijk ook niet zo goed zien.
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:54:56 #197
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_111610061
Opzich hé... Is het gewoon allemaal kanker herrie..
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_111613199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef leeroy het volgende:
Opzich hé... Is het gewoon allemaal kanker herrie..
amen! :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:25:06 #199
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_111613789
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 08:58 schreef cleany het volgende:

[..]

amen! :P
:P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:13:17 #200
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_111615253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Wat een typisch huilie topic vol typische huilie hardcore mensen zeg :')

[..]

Maargoed, als je dit over Verse zegt weet je waarschijnlijk weinig over de band én historie van de band en ken je waarschijnlijk Have Heart ook niet :')
_O-

Gast ik weet juist heel veel over de historie, het genre en andere bands in het genre. Wat ik dus probeer te zeggen is dat Verse vroeger inspirerend was. Ze staan/stonden ergens voor, ze hadden een boodschap, misschien zelfs een missie.

Die passie en emotie was totaal NIET aanwezig tijdens de show op Groez. Zoals ik al zei, het leek eerder een bende blowende apen (en ik zeg niet dat ze dat doen, maar zo kwamen ze wel over).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')