abonnement Unibet Coolblue
pi_100292138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef dawg het volgende:
:D
zoveel schoenen heb ik in mijn hele leven volgens mij nog niet eens gehad. :P
Als ik binnenkort tijd en ruimte heb zal ik eens proberen AL mn schoenen op 1 foto te krijgen :P
pi_100292178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Mooi! Vooral bij zo'n skinny jeans!!
Helaas die die krengen niet voor mijn lijf gemaakt.
Hoezo niet?!?!

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ah shit ik heb maat 37.
Ah bummer, kun je niet mee doen met de grote ruil truc :(
pi_100292333
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Als ik binnenkort tijd en ruimte heb zal ik eens proberen AL mn schoenen op 1 foto te krijgen :P
Gebruik schoenendozen om een tribune/piramide te maken. Op een rijtje passen ze toch niet naast elkaar :P

Als ik het zo lees heb ik echt kleine pootjes.. ik heb maat (35-)36
pi_100292511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:30 schreef linpunt het volgende:

[..]

Gebruik schoenendozen om een tribune/piramide te maken. Op een rijtje passen ze toch niet naast elkaar :P

Als ik het zo lees heb ik echt kleine pootjes.. ik heb maat (35-)36
Staat wel mooi altijd met hoge hakken vind ik, kleine voetjes! Maar hangt er wel vanaf hoe lang je bent.. Als je 1.85 bent en schoenmaat 35/36 ziet het er een beetje breekbaar uit denk ik haha maar aan je foto te zien ben je geen 1.85 :P Wel lastig wat je inderdaad zei van smalle kuiten.. Zag laatst ergens wel laarzen met extra dunne schachten maar dat waren dan ook gelijk echt weer de meest lelijke laarzen ever :P

Ik ben 1.72 en schoenmaat 39, sneakers 38.. Dus dat is wel prima ^O^ Lijkt me best lastig als je maat 42 heb, gezien veel pumps maar tot 41 gaan (daar waren al wat reacties over volgens mij van een paar users die daar last van hadden)
pi_100292564
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:33 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Staat wel mooi altijd met hoge hakken vind ik, kleine voetjes! Maar hangt er wel vanaf hoe lang je bent.. Als je 1.85 bent en schoenmaat 35/36 ziet het er een beetje breekbaar uit denk ik haha maar aan je foto te zien ben je geen 1.85 :P Wel lastig wat je inderdaad zei van smalle kuiten.. Zag laatst ergens wel laarzen met extra dunne schachten maar dat waren dan ook gelijk echt weer de meest lelijke laarzen ever :P

Ik ben 1.72 en schoenmaat 39, sneakers 38.. Dus dat is wel prima ^O^ Lijkt me best lastig als je maat 42 heb, gezien veel pumps maar tot 41 gaan (daar waren al wat reacties over volgens mij van een paar users die daar last van hadden)
De meeste schoenen die wel om mijn kuiten passen zijn omgetrokken met een of ander elastaan.. Wat heel raar glimt.. Of latex.. :')__!
pi_100292969
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef linpunt het volgende:

[..]

De meeste schoenen die wel om mijn kuiten passen zijn omgetrokken met een of ander elastaan.. Wat heel raar glimt.. Of latex.. :')__!
Kijk hier kun je de schacht wijdte zelf kiezen.. http://www.duoboots.com/p(...)k_suede/variation/2/

Zou 'narrow' dan nog te wijd zijn?


Zijn toch genoeg modellen die ook echt super dunne kuiten hebben en toch mooi aangesloten laarzen dragen.. Dus ze bestaan wel :P
pi_100293012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Kijk hier kun je de schacht wijdte zelf kiezen.. http://www.duoboots.com/p(...)k_suede/variation/2/

Zou 'narrow' dan nog te wijd zijn?
Oeh, even kijken of je het in centimeters kan zien.. :o
Ik heb ooit laarzen aangehad van Chanel die echt perfect zaten.. maar ik heb geen 3000 euro over voor 1 paar.. :')
pi_100293101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:42 schreef linpunt het volgende:

[..]

Oeh, even kijken of je het in centimeters kan zien.. :o
Ik heb ooit laarzen aangehad van Chanel die echt perfect zaten.. maar ik heb geen 3000 euro over voor 1 paar.. :')
Hahaha ja dat is dan wel weer een beetje overdreven gelijk!
pi_100293203
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hoezo niet?!?!

Ziet er met mijn korte pootjes echt niet uit, heb er echt al 100 geprobeerd.
Dus mijn succesformule bestaat uit korte rokjes en jurkjes met heels. Dat is dan weer het voordeel van kleine pootjes, geen enkel rokje is te kort kan praktisch alles hebben wat dat betreft.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100293250
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:42 schreef linpunt het volgende:

[..]

Oeh, even kijken of je het in centimeters kan zien.. :o
Ik heb ooit laarzen aangehad van Chanel die echt perfect zaten.. maar ik heb geen 3000 euro over voor 1 paar.. :')
Rechtsboven daar kun je heel veel maten kiezen! Vanaf 30 cm dus dat moet wel goed zijn hoop ik! Staan best veel laarzen op volgens mij :Y Had het gegoogled, dus zullen vast nog wel meer sites zijn die het hebben :D
pi_100293274
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:44 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hahaha ja dat is dan wel weer een beetje overdreven gelijk!
Oeh ja! 30 is de kleinste en die pas ik volgensmij sowieso! Jeeeeeeeej! Nu wil ik hele mooie zwarte laarzen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ziet er met mijn korte pootjes echt niet uit, heb er echt al 100 geprobeerd.
Dus mijn succesformule bestaat uit korte rokjes en jurkjes met heels. Dat is dan weer het voordeel van kleine pootjes, geen enkel rokje is te kort kan praktisch alles hebben wat dat betreft.
True.

Bam, 196 euro dan wel weer o_0
pi_100293356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ziet er met mijn korte pootjes echt niet uit, heb er echt al 100 geprobeerd.
Dus mijn succesformule bestaat uit korte rokjes en jurkjes met heels. Dat is dan weer het voordeel van kleine pootjes, geen enkel rokje is te kort kan praktisch alles hebben wat dat betreft.
Hoe lang/klein ( :@ ) ben je dan als ik vragen mag?
pi_100293721
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:48 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hoe lang/klein ( :@ ) ben je dan als ik vragen mag?
1.62 met relatief korte (maar door sporten wel gespierde) benen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100293909
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

1.62 met relatief korte (maar door sporten wel gespierde) benen.
Shut up, jij bent veel langer dan mij :')
pi_100293940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

1.62 met relatief korte (maar door sporten wel gespierde) benen.
Owww ik zat al aan 1.40 te denken :P ik zou zelf graag 1.67 willen zijn :P maar helaas kan ik geen 5 cm van mn benen afhalen hahaha :D
pi_100294053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef linpunt het volgende:

[..]

Shut up, jij bent veel langer dan mij :')
I know, ben ook niet heel kort maar heb een heel slecht figuur voor broeken. (veel heup en brede benen)
Dat had ik opgelost door altijd jurkjes en rokjes te dragen, maar helaas kan dat op mijn werk en stage niet
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100294076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Owww ik zat al aan 1.40 te denken :P ik zou zelf graag 1.67 willen zijn :P maar helaas kan ik geen 5 cm van mn benen afhalen hahaha :D
Nee joh, 1.72 is toch een super mooie lengte!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:00:32 #168
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100297005
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:30 schreef linpunt het volgende:

[..]

Gebruik schoenendozen om een tribune/piramide te maken. Op een rijtje passen ze toch niet naast elkaar :P

Als ik het zo lees heb ik echt kleine pootjes.. ik heb maat (35-)36
Ik heb ook maat 36 :) En mijn Steve Madden pumps waren in maat 36 nog net een half maatje te groot eigenlijk, dus heb daar zo een gel pads voorin gedaan zit het tenminste iets beter.
吴 曼 迪
pi_100297042
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik heb ook maat 36 :) En mijn Steve Madden pumps waren in maat 36 nog net een half maatje te groot eigenlijk, dus heb daar zo een gel pads voorin gedaan zit het tenminste iets beter.
Oeh, ik vind het heel erg bagger als maat 36 eigenlijk net groter uitvalt, dan slip ik uit mijn hak aan de achterkant:(
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:15:39 #170
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100297633
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef linpunt het volgende:

[..]

Oeh, ik vind het heel erg bagger als maat 36 eigenlijk net groter uitvalt, dan slip ik uit mijn hak aan de achterkant:(
Ja ik had de schoenen gepast en gekocht nadat ik had gewerkt/warme dag. Toen ik ze thuis aandeed waren mijn voeten dus geslonken en slipte ik er steeds uit. Lang leven zooltjes/hulpstukjes *O*
吴 曼 迪
pi_100305343
Ik vind dat alle schoenverzamelaarsters hier een collectiefoto moeten (proberen) te maken! Net zoals ChichaChula hierboven. Denk dat dat een hele leuke fotoreeks word :D.
(Ik ga het zelf ook een keer proberen, moet nu werken, maar was toch al van plan mn shoes n keer vast te leggen :P)
Life is sweet, life is bitter...
pi_100306033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 09:58 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik vind dat alle schoenverzamelaarsters hier een collectiefoto moeten (proberen) te maken! Net zoals ChichaChula hierboven. Denk dat dat een hele leuke fotoreeks word :D.
(Ik ga het zelf ook een keer proberen, moet nu werken, maar was toch al van plan mn shoes n keer vast te leggen :P)
Tip: zet ze op de trap neer. Heb ik ook een keer gedaan. Veel schoenen op één foto :P
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_100306272
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Tip: zet ze op de trap neer. Heb ik ook een keer gedaan. Veel schoenen op één foto :P
Heb geen trap (appartement op de begane grond)
Maar zal wel wat foto's fiksen!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100306305
Nieuwe collectie Supertrash, lijkt beetje op die ik heb! Vind m wel mooi!

http://www.assem.nl/schoe(...)greatest/1110.10.80/
pi_100306313
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Tip: zet ze op de trap neer. Heb ik ook een keer gedaan. Veel schoenen op één foto :P
Dat is niet eens zo'n slecht idee! Ik heb alleen van die traptegels, dus ze zullen wel omvallen. Maar ga t wel proberen. Bedankt voor de tip
Life is sweet, life is bitter...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')