abonnement Unibet Coolblue
pi_102291796
dit zijn iets betere foto's van mij.
1#

2#
  FOK!fotograaf vrijdag 23 september 2011 @ 20:21:20 #277
148247 taxibabe
pi_102310130
Komen mooie foto's voorbij hier!

Hier eentje van mij, gisteren toeristje wezen spelen in Rotterdam:
pi_102314790
Mooie foto, moet ik binnenkort ook maar eens gaan doen.
Life is Music
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:14:00 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102315633
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef jappy-b het volgende:
[ afbeelding ]

Oom agent tijdens prinsjesdag 2011
heb je deze doorgestuurd naar de desbetreffende agent? mooi potret, denk dat hij het leuk zal vinden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_102319889
met een el cheapo pocket cam gemaakt casio exilim 10,1mp
beetje bewerkt met photoshop maar ik vind um mooi :D

do you have the guts to smell my nuts?
pi_102322069
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
met een el cheapo pocket cam gemaakt casio exilim 10,1mp
beetje bewerkt met photoshop maar ik vind um mooi :D

[ afbeelding ]
Je hond heeft staar. En een poesje wat ie denk ik gaat opeten. }:|
  Moderator zaterdag 24 september 2011 @ 12:20:12 #282
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_102338760
@taxibabe | Gaaf! Ik ben ook wel benieuwd naar de kleurenversie eigenlijk.
@OnderBroekenPoep | Erg interessante nickname heb je, maar je foto vind ik minder interessant. Ik snap wel dat je hem leuk vind, want hij is van je huisdieren, maar ik vind de flits te overduidelijk aanwezig (reflectie in de ogen).
@Vonkenboer | Zeker geen slechte foto, mooie dramatische lucht. Iets meer contrast misschien in het gebouw...?


Flying Bokeh Bubbles. by Floor van den Berg, on Flickr
pi_102338840
ditisfloor, wat een gaaf idee! de bellen trekken de aandacht omdat ze de kleuren zo lekker doorbreken!

pi_102338986
@bart13 | Thanks! Heb zo veel foto's gemaakt hè, steeds vlogen die bellen de verkeerde kant op ;) Jouw foto is ook een mooi plaatje, lekker warme kleuren. De 'horizon' van het graan zit in het midden, maar vind het totaal niet onderdoen voor het totaalplaatje.
pi_102339286
Danku! Het orgineel is hoger (en breder heb in verhouding gescaled) maar daardoor zat de bomen horizon weer te veel naar het midden, had eigenlijk een iets ander standpunt moeten pakken voor het perfecte plaatje.
  FOK!fotograaf zaterdag 24 september 2011 @ 20:52:21 #287
148247 taxibabe
pi_102340644
@ DitlsFloor en bart13, wat een heerlijk warme kleuren in jullie foto's!

@ DitlsFloot, dankje voor je reactie op mijn foto, hier is de kleurenversie!
  Lieve Belg zondag 25 september 2011 @ 01:38:29 #289
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_102350673
Deze midadg het stad ingetrokken om enkele projecten op te volgen, en daarbij ook langs een recent nieuwe tunnel gepasseerd en wat zitten spelen met de afwerking.


Timichegtunnel by JumpV, on Flickr


Timichegtunnel by JumpV, on Flickr
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_102350751
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:44 schreef DitIsFloor het volgende:
@taxibabe | Gaaf! Ik ben ook wel benieuwd naar de kleurenversie eigenlijk.
@OnderBroekenPoep | Erg interessante nickname heb je, maar je foto vind ik minder interessant. Ik snap wel dat je hem leuk vind, want hij is van je huisdieren, maar ik vind de flits te overduidelijk aanwezig (reflectie in de ogen).
@Vonkenboer | Zeker geen slechte foto, mooie dramatische lucht. Iets meer contrast misschien in het gebouw...?

[ link | afbeelding ]
Flying Bokeh Bubbles. by Floor van den Berg, on Flickr
dankje wel voor de reply, amateur fotograaf met een kleine pocket cam haal het bij lange na niet bij de rest van jullie jammer genoeg :(
contrast pitbull/am staf met een kleine kitten vond ik wel leuk met al de veroordelen over dit honden ras.
flits is inderdaad erg rot maar nog geen manier kunnen vinden om dat op een natuurlijke manier te kunnen aanpassen.
do you have the guts to smell my nuts?
  zondag 25 september 2011 @ 01:50:35 #291
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_102350942
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 01:41 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

dankje wel voor de reply, amateur fotograaf met een kleine pocket cam haal het bij lange na niet bij de rest van jullie jammer genoeg :(
contrast pitbull/am staf met een kleine kitten vond ik wel leuk met al de veroordelen over dit honden ras.
flits is inderdaad erg rot maar nog geen manier kunnen vinden om dat op een natuurlijke manier te kunnen aanpassen.
Werkt de rode ogen filtersoftware niet, die je bij de meeste cameraatjes krijgt?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_102351038
btw oftopic vraagje.. we zijn onlangs getrouwd en onze budget fotograaf heeft het voor elkaar gekregen geen 1 scherpe foto kunnen maken(we hebben 350 foto''s ontvangen) met zijn "pro" spiegel reflex cam, terwijl ik met mijn "kut" cam ze scherper en beter had kunnen maken.

moet je zo''n iemand er op aanspreken, snap best dat de budget fotograaf nog een hoop moet leren maar 350 foto''s waarvan de meeste in 4fout zijn gemaakt met verschillende(kleur contrast enz enz) instellingen en dan nog van kut kwaliteit zijn en er nog een flinke smal geld voor durft te vragen, zou dit een aanslag wezen op die gene zijn ego of zou je commentaar kunnen waarderen?

de dag was meer dan leuk.. de foto''s zijn dan maar een bonus op ons geluk wil ook niet om geld terug vragen gedoe maar zou ik hem er op kunnen aanspreken zonder meteen als leek hoog van de toren te blazen?

mischien een klein detail voor een hoop mensen maar kan nu amper een normaal trouw album vullen en vind dat erg jammer.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_102351072
quote:
5s.gif Op zondag 25 september 2011 01:50 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Werkt de rode ogen filtersoftware niet, die je bij de meeste cameraatjes krijgt?
staat standaard aan maar blijkt niet echt te werken bij beesten op mijn cammetje :(
en photoshoppen wil wel maar echt "" natuurlijk"" ziet het er dan niet uit en mijn photoshop skills zijn niet eens zo beroerd :D
do you have the guts to smell my nuts?
  zondag 25 september 2011 @ 02:02:56 #294
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_102351145
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 01:55 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
btw oftopic vraagje.. we zijn onlangs getrouwd en onze budget fotograaf heeft het voor elkaar gekregen geen 1 scherpe foto kunnen maken(we hebben 350 foto''s ontvangen) met zijn "pro" spiegel reflex cam, terwijl ik met mijn "kut" cam ze scherper en beter had kunnen maken.

moet je zo''n iemand er op aanspreken, snap best dat de budget fotograaf nog een hoop moet leren maar 350 foto''s waarvan de meeste in 4fout zijn gemaakt met verschillende(kleur contrast enz enz) instellingen en dan nog van kut kwaliteit zijn en er nog een flinke smal geld voor durft te vragen, zou dit een aanslag wezen op die gene zijn ego of zou je commentaar kunnen waarderen?

de dag was meer dan leuk.. de foto''s zijn dan maar een bonus op ons geluk wil ook niet om geld terug vragen gedoe maar zou ik hem er op kunnen aanspreken zonder meteen als leek hoog van de toren te blazen?

mischien een klein detail voor een hoop mensen maar kan nu amper een normaal trouw album vullen en vind dat erg jammer.
Ik denk dat je hem er best op aan kunt spreken. Je zegt zelf al dat je geen geld gaat terugvragen, dus daar kan hij niet over vallen. Wat zijn ego betreft: Heb je daar echt een boodschap aan? Het zijn tenslotte de fotos van jouw speciale dag die verknald zijn. Ik zou daar eigenlijk een beetje lak aan hebben. Ik vind het trouwens wel knap dat een fotograaf 350 fotos onscherp weet te maken. Kun je aan de digitale originelen komen (RAW of als hij niet anders heeft JPG)? Dan kun je misschien zelf nog wat rechttrekken. Het zijn fotos gemaakt in jouw opdracht, dus ze zijn van jou.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_102368268
pi_102369373
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:32 schreef Fokki het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, super vet!

Trouwens,
quote:
Ik denk dat ik dit een mooiere foto had gevonden als er iets scherp in was geweest. Bijvoorbeeld een grashalm dicht bij de camera ofzo. Omdat er nu geen enkel scherper deel in zit valt de diepte uit de foto en heb je niet echt een idee waar je moet kijken. Dus of het meisje scherper, of iets anders in de foto meer in focus had ik mooier gevonden. Het idee is wel heel tof, en de lichtwerking op die bellen is prachtig :D
pi_102371587
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:47 schreef bart13 het volgende:
ditisfloor, wat een gaaf idee! de bellen trekken de aandacht omdat ze de kleuren zo lekker doorbreken!

[ afbeelding ]
Wat een heerlijke foto, je kan er erg lang naar turen. Fijne kleuren ook.
pi_102371665
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef Jump het volgende:
Deze midadg het stad ingetrokken om enkele projecten op te volgen, en daarbij ook langs een recent nieuwe tunnel gepasseerd en wat zitten spelen met de afwerking.

[ link | afbeelding ]
Timichegtunnel by JumpV, on Flickr

[ link | afbeelding ]
Timichegtunnel by JumpV, on Flickr
Leuke foto's, wel vind ik de eerste het best geslaagd; fijnere kleuren!
pi_102376205
1 van mijn schatjes!!


Juultje by Danoontjepower, on Flickr
Sla niet, Prei wel
pi_102379876
janneman
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')