abonnement Unibet Coolblue
pi_101283695
RollerCoaster Tycoon op een handheld?! DAT ga ik wel op m'n 3DS spelen. :D
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_101284433
OMFGOMFGOMFG Rollercoaster Tycoon 3DS O+ O+ Heel erg tof.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:35:24 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101295089
Oeh, dat vind ik ook wel tof. Ik heb 1 en/of 2 heel veel gespeeld op PC.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_101295180
oh die wil ik ook *O*
pi_101298831
Ga veel treinreizen voor m'n studie, kan ik eindelijk die 3ds eens weer gebruiken. Ligt stof te happen met Zelda er nog in.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_101316158
Is het inmiddels al bekend wanneer we de beloofde gratis klassiekers krijgen? Ga over 2 weken op vakantie en dan heb ik ze graag te spelen :)
pi_101316728
Ben benieuwd wat voor plannen Konami heeft voor Castlevania 3DS.
Castlevania _O_
GameTrailerse heeft er hier een mooie retrospective van!
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:40:41 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101334850
Deze week bij Media Markt Utrecht, een 3DS voor 122 euro :X :X
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_101334890
quote:
11s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze week bij Media Markt Utrecht, een 3DS voor 122 euro :X :X
Dat is e cht niets...
pi_101334966
quote:
11s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze week bij Media Markt Utrecht, een 3DS voor 122 euro :X :X
50% in vijf maanden...

DSi XL is nog ¤159...!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:18:09 #286
354551 Anti_Troll
Neutraal, dat ben ik.
pi_101338460
Ik liep net een Primera winkel binnen om een Eshop kaartje te halen. De meneer die daar stond zei dat ze die niet hadden en zich niet bemoeien met dit soort dingen voor electronica en dat ik het maar in een speelgoedwinkel moest proberen.

Niet helemaal goed geregeld van Nintendo of van Primera dus. Best jammer.

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef Snever het volgende:
Is het inmiddels al bekend wanneer we de beloofde gratis klassiekers krijgen? Ga over 2 weken op vakantie en dan heb ik ze graag te spelen :)
Op of vanaf 1 September, is al sinds de bekendmaking van het programma bekend :)
Trollen verpesten het internet, doe gewoon normaal ;)
pi_101338676
Vrij apart ja, als ze eerst een persbericht uitsturen dat ze bij de Primera-winkels te halen zijn :')
Nu gok ik dat die kerel er zelf gewoon geen zin in had, maar dat is weer wat anders.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:25:39 #288
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_101338687
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef Anti_Troll het volgende:
Ik liep net een Primera winkel binnen om een Eshop kaartje te halen. De meneer die daar stond zei dat ze die niet hadden en zich niet bemoeien met dit soort dingen voor electronica en dat ik het maar in een speelgoedwinkel moest proberen.

Niet helemaal goed geregeld van Nintendo of van Primera dus. Best jammer.

Hebben ze daar überhaupt wel games?
O)))
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:30:58 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101338862
Primera verkoopt toch ook OV chipkaarten en niet de treinen zelf. Dus die opmerking van die verkoper slaat als een lul op een gebakje :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_101344103
Van het weekend een Eshop kaart gehaald bij de Primera.
Kaartje was nog helemaal niet bekend in het systeem, verkoopster moest afdelingen afbellen om die kaart in het systeem te krijgen. Kreeg ze het kaartje eindelijk als artikel in het systeem, bleek de prijs 35 euro (was kaartje van 15) te zijn.

Na wat pogingen heeft ze deze handmatig aan kunnen passen naar 15.

Maar nu komt het! Door dat gekut met het verkoopsysteem van de Primera is naar alle waarschijnlijkheid het kaartje niet geactiveerd waardoor ik nu foutmeldingen krijg als ik hem wil opwaarderen. Primera weigert een nieuw kaartje te geven omdat ik de afkraslaag er al af heb gehaald. Nintendo wil geen nieuw geven omdat ik het kaartje heb gekocht bij de Primera!

Prachtig geregeld!

Voelde me al genaaid met de 3DS, maar dit is de druppel!
Xbox Live: Anormius
pi_101344441
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Mister_T het volgende:
Van het weekend een Eshop kaart gehaald bij de Primera.
Kaartje was nog helemaal niet bekend in het systeem, verkoopster moest afdelingen afbellen om die kaart in het systeem te krijgen. Kreeg ze het kaartje eindelijk als artikel in het systeem, bleek de prijs 35 euro (was kaartje van 15) te zijn.

Na wat pogingen heeft ze deze handmatig aan kunnen passen naar 15.

Maar nu komt het! Door dat gekut met het verkoopsysteem van de Primera is naar alle waarschijnlijkheid het kaartje niet geactiveerd waardoor ik nu foutmeldingen krijg als ik hem wil opwaarderen. Primera weigert een nieuw kaartje te geven omdat ik de afkraslaag er al af heb gehaald. Nintendo wil geen nieuw geven omdat ik het kaartje heb gekocht bij de Primera!

Prachtig geregeld!

Voelde me al genaaid met de 3DS, maar dit is de druppel!
Ligt het aan de 3DS dat jij je kaartje niet kunt gebruiken? Nee, de Primera. Zij hebben je het verkocht, en als het nog niet werkt is dat hun probleem. Gewoon weer terug naar de primera, desnoods nemen ze daar contact op met het bedrijf die die kaartjes levert, want ik denk dat het kaartjes zijn die in de kassa worden geactiveerd, netzoals iTunes kaarten.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Donald Duck held maandag 29 augustus 2011 @ 20:30:26 #292
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_101344566
Wat een moeilijk gedoe allemaal. Is er niet gewoon een creditcard te koppelen aan de app store?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_101345021
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ligt het aan de 3DS dat jij je kaartje niet kunt gebruiken? Nee, de Primera. Zij hebben je het verkocht, en als het nog niet werkt is dat hun probleem. Gewoon weer terug naar de primera, desnoods nemen ze daar contact op met het bedrijf die die kaartjes levert, want ik denk dat het kaartjes zijn die in de kassa worden geactiveerd, netzoals iTunes kaarten.
Gaat inderdaad om kaartjes die worden geactiveerd bij de aankoop. Primera heeft aan mij uitgelegd dat het kaartje geactiveerd moet zijn. Ze gebruiken een systeem waarbij het kaartje door middel van een kleine barcode eerst wordt geactiveerd. Doet de verkoper dit niet, dan is de algemene barcode niet te scannen. Kortom dan is het kaartje niet te verkopen.

Nintendo geeft aan dat het kaartje niet geactiveerd is, dus die legt het probleem bij de Primera (wat wel logisch is).

Zit ik dan tussen 2 bedrijven die de vinger naar elkaar wijzen!
Xbox Live: Anormius
pi_101346796
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Gaat inderdaad om kaartjes die worden geactiveerd bij de aankoop. Primera heeft aan mij uitgelegd dat het kaartje geactiveerd moet zijn. Ze gebruiken een systeem waarbij het kaartje door middel van een kleine barcode eerst wordt geactiveerd. Doet de verkoper dit niet, dan is de algemene barcode niet te scannen. Kortom dan is het kaartje niet te verkopen.

Nintendo geeft aan dat het kaartje niet geactiveerd is, dus die legt het probleem bij de Primera (wat wel logisch is).

Zit ik dan tussen 2 bedrijven die de vinger naar elkaar wijzen!
Prepaid creditcard regelen. Kost niets, en je hoeft de deur niet meer uit dus kunt makkelijker impuls aankopen doen :P
pi_101347236
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Gaat inderdaad om kaartjes die worden geactiveerd bij de aankoop. Primera heeft aan mij uitgelegd dat het kaartje geactiveerd moet zijn. Ze gebruiken een systeem waarbij het kaartje door middel van een kleine barcode eerst wordt geactiveerd. Doet de verkoper dit niet, dan is de algemene barcode niet te scannen. Kortom dan is het kaartje niet te verkopen.

Nintendo geeft aan dat het kaartje niet geactiveerd is, dus die legt het probleem bij de Primera (wat wel logisch is).

Zit ik dan tussen 2 bedrijven die de vinger naar elkaar wijzen!
Dan is het inderdaad exact hetzelfde systeem als de App Store/iTunes kaart. Het is een prima systeem, alleen is die kaart dus te vroeg verkocht. Voordeel van het systeem is dat de winkel niet met een overvoorraad aan kaartjes zitten en je kunt verwachten dat steeds meer producten/softwarediensten op die manier verkocht gaan worden. En nogmaals; Primera is verantwoordelijk, laat ze maar bellen met de verantwoordelijke van het systeem, die kunnen zo op basis van het serienummer zien of het kaartje al gebruikt is, en ook heractiveren.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:16:10 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101347352
[Nintendo 3DS #15] eShop kaartjes? Euh...


_O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:19:49 #297
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_101347576
Net zo leuk als die 'productregistratiepunten'.....was ik zo kwijt, omdat ik 1 dag te laat in mijn spammailaccount inlogde.
Heel fijn Nintendo, heel fijn.

Ik had dan ook een berg aan punten verzameld, handige manier van Nintendo om dat zo even 'op te lossen'. :r
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_101348472
Die punten vervallen toch pas na een jaar? En je krijgt je herinnering een paar weken daarvoor, dus je bent niet 1 dag te laat.

Van mij zijn ook 3000 punten vervallen omdat ik niet op de Nintendo-site kwam om ze uit te geven. Jammer maar helaas. Die dingen die je voor 3000 punten kan krijgen kun je ook voor 2,50 kopen :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Donald Duck held maandag 29 augustus 2011 @ 21:34:55 #299
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_101348543
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef koei het volgende:
Die punten vervallen toch pas na een jaar? En je krijgt je herinnering een paar weken daarvoor, dus je bent niet 1 dag te laat.

Van mij zijn ook 3000 punten vervallen omdat ik niet op de Nintendo-site kwam om ze uit te geven. Jammer maar helaas. Die dingen die je voor 3000 punten kan krijgen kun je ook voor 2,50 kopen :')
Dat vervallen zuigt zwaar. Zo kun je nooit voor de leukere exclusieve dingen sparen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_101348723
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef Anti_Troll het volgende:

Op of vanaf 1 September, is al sinds de bekendmaking van het programma bekend :)
Oke mooi :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')