quote:
Op maandag 1 augustus 2011 15:47 schreef Mark_Boelen het volgende:[..]
Jups klein tentje mee op een vaste camping en vanaf daar fietsen. Coleman unleaded brander staat gereed

Op de camping hebben we gewoon heerlijke stoelen

Er zal nog wel meer meegaan dan alleen een coleman brander toch?
Hier een typische gripper-paklijst:
Auto:
Krik, bandenplakspul, plankjes
Papieren
Muziek
schoenen:
B-schoenen
D-schoenen
sandalen
lage sportschoenen
fietsschoenen
kleding:
korte broek, lange broeken (iig 1 winddichte), regenbroek, gamaschen, sokken, ondergoed, zwembroek
ondershirts, fleece, windstopper, softshell, regenjas, donsjas, muts & handschoenen
zonnebril, gletscherbril, buff.
klein flesje wasmiddel.
Slapen:
Mummyslaapzak, lakenzak.
Dekenslaapzak + onderhoes
slaapmatjes (oranje)
tipi + allak
tarp
haringen (selectie)
Eten:
kratje met droogvoermaaltijden, maaltijdcomponenten (rijst, pasta, blikjes). Benzinebrander, gasbrander + blikjes & benzine. Trangia + sprit
pannen, ketel, mini-BBQ, bestek, handpresso+koffie, thermoskan, klein kruidensetje.
Bakspaan, zakmes, tool, benz brander service kit.
Rugzakken:
daypacks & grote rugzak (klimrugzak)
fietsmateriaal:
2 sets fietskleding, schoenen, helm, mouw&beenstukken, overschoenen, winddicht jasje. handschoenen korte + lange vingers.
reserve remblokjes, ketting, binnenbanden, plakset, pomp, inbusset, torx sleutel voor bladboutjes.
divers:
boeken, reisgids, reispapieren, paspoort, kaarten, gps, hoofdlamp, ehbo, camera+lenzen, statief, camera onderhoudsspullen, reispapieren, oplader+zonnepaneel, MP3 speler, toilet spul,cameralader, AA batterijen,
Dan is de auto redelijk vol, zeker omdat ik geen fietsendrager heb, en de fietsen er dus met de wielen los bovenop de andere spullen moet leggen. Ik zie alleen maar banden en spaken in mn binnenspiegel
Mijn foto's op Flickr!Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_GielusNamens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-