pi_100195836
registreer om deze reclame te verbergen
Een aansteker voor je camping brander?
Vuilniszak om op te zitten?
Ging je trouwens camperen of niet?
ESF fan. Vader van een baletdanser. Recreatief wielrenner(ongeschoren), enthousiast vakantiefietser. ABBA en Slayer op dezelfde dag, waarom niet? Dropkick Murphy's. Dichter en Bluesmens.
pi_100195905
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een aansteker voor je camping brander?
Vuilniszak om op te zitten?
Ging je trouwens camperen of niet?
Jups klein tentje mee op een vaste camping en vanaf daar fietsen. Coleman unleaded brander staat gereed :) Op de camping hebben we gewoon heerlijke stoelen :)
pi_100195990
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:47 schreef Mark_Boelen het volgende:

[..]

Jups klein tentje mee op een vaste camping en vanaf daar fietsen. Coleman unleaded brander staat gereed :) Op de camping hebben we gewoon heerlijke stoelen :)
relaxed!
Springbreak - Panama City Florida! - New York City - Chicago - Washington DC - St Louis - Niagara Falls
Juli 2007; Indonesie
Augustus 2009; Thailand
2012.............................
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:02:25 #154
125517 jpjedi
Minderhout - België
pi_100196344
Tentje? Voor geen goud!
trakt profiel: jpjedi
pi_100196688
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:47 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Er zal nog wel meer meegaan dan alleen een coleman brander toch? :)

Hier een typische gripper-paklijst:

Auto:
Krik, bandenplakspul, plankjes
Papieren
Muziek

schoenen:
B-schoenen
D-schoenen
sandalen
lage sportschoenen
fietsschoenen

kleding:
korte broek, lange broeken (iig 1 winddichte), regenbroek, gamaschen, sokken, ondergoed, zwembroek
ondershirts, fleece, windstopper, softshell, regenjas, donsjas, muts & handschoenen
zonnebril, gletscherbril, buff.
klein flesje wasmiddel.

Slapen:
Mummyslaapzak, lakenzak.
Dekenslaapzak + onderhoes
slaapmatjes (oranje)
tipi + allak
tarp
haringen (selectie)

Eten:
kratje met droogvoermaaltijden, maaltijdcomponenten (rijst, pasta, blikjes). Benzinebrander, gasbrander + blikjes & benzine. Trangia + sprit
pannen, ketel, mini-BBQ, bestek, handpresso+koffie, thermoskan, klein kruidensetje.
Bakspaan, zakmes, tool, benz brander service kit.

Rugzakken:
daypacks & grote rugzak (klimrugzak)

fietsmateriaal:
2 sets fietskleding, schoenen, helm, mouw&beenstukken, overschoenen, winddicht jasje. handschoenen korte + lange vingers.
reserve remblokjes, ketting, binnenbanden, plakset, pomp, inbusset, torx sleutel voor bladboutjes.

divers:
boeken, reisgids, reispapieren, paspoort, kaarten, gps, hoofdlamp, ehbo, camera+lenzen, statief, camera onderhoudsspullen, reispapieren, oplader+zonnepaneel, MP3 speler, toilet spul,cameralader, AA batterijen,

Dan is de auto redelijk vol, zeker omdat ik geen fietsendrager heb, en de fietsen er dus met de wielen los bovenop de andere spullen moet leggen. Ik zie alleen maar banden en spaken in mn binnenspiegel :)
Mijn foto's op Flickr!
Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_100196782
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:29 schreef Patroon het volgende:
Ik heb zojuist deze broek besteld:
http://www.trentinobikewear.nl/product/1105/castelli-libera-bibtight

Zit voering in dus lijkt mij warm genoeg tot rond het vriespunt.

Er was ook een versie die 40 euro duurder is met een windstopper op de borst.
http://www.trentinobikewear.nl/product/756/castelli-leggerezza-bibtight
Maar dat lijkt mij wat teveel van het goede. Extra onderlaagje aan en je hebt hetzelfde effect als de broek met windstopper.

De goedkopere versie kan je ook aan wanneer het iets warmer is dus kan ik vaker dragen lijkt mij. Vroeger reed ik volgens mij met een gewone lange broek zonder voering. Hiermee trainde ik ook met 0 graden en heb het toen niet koud gehad op de benen. Dat was een gewone lange broek zonder zeem. Ik had daar dan een korte broek onder. Ik zou ook mijn beenstukken nog onder de lange broek kunnen doen mocht het echt koud zijn. Vaak zijn de benen en borst niet de delen die koud worden. Meer de vingers en tenen.

Wat denken jullie?

Iemand hier nog antwoord op? Hoe gevoerd en dik zijn jullie winterbroeken?
Dhr. Pr. P.A. Troon
pi_100197101
Ik heb een AGU winterbroek, wel gevoerd maar geen winstop materiaal. Ik heb die in februari/maart gedragen, maar dat was best koud na een paar uur! Hij heeft geen zeem, dus ik droeg hem over m'n korte fietsbroek, maar was toch echt koud uiteindelijk!
ESF fan. Vader van een baletdanser. Recreatief wielrenner(ongeschoren), enthousiast vakantiefietser. ABBA en Slayer op dezelfde dag, waarom niet? Dropkick Murphy's. Dichter en Bluesmens.
pi_100197202
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb een AGU winterbroek, wel gevoerd maar geen winstop materiaal. Ik heb die in februari/maart gedragen, maar dat was best koud na een paar uur! Hij heeft geen zeem, dus ik droeg hem over m'n korte fietsbroek, maar was toch echt koud uiteindelijk!
Oke, de broek die ik uiteindelijk niet heb gekozen had een windsheeld aan de voorkant. Dat leek me wat overdreven.

Ik weet nog wel dat ik vroeger reed met een broek van de club die niet gevoerd was. Daarmee fietsten we ook tot 0 graden.

Zo'n broek met windsheeld is met 10graden ook erg warm lijkt mij...

Als ik bij echte kou nou eens beenstukken onder mijn lange gevoerde broek doe. Dat moet toch altijd voldoende zijn?
Dhr. Pr. P.A. Troon
pi_100197331
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:14 schreef Patroon het volgende:
Iemand hier nog antwoord op? Hoe gevoerd en dik zijn jullie winterbroeken?
Lange broek van Ultima oid. Met bretels en voetbanden, vind ik ideaal. Windstoppermateriaal op de buik en volgens mij ook op de knie. Overigens heb ik met echte kou ook een windstopper jack, dus dat is misschien wat dubbelop. Verder is het materiaal uiteraard een stuk dikker materiaal dan mijn korte zomerbroek.
Belangrijker misschien zijn de waterdichte overschoenen en volle gevoerde handschoenen met antislip rubber. Bevalt mij prima allemaal.
pi_100197397
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:30 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Lange broek van Ultima oid. Met bretels en voetbanden, vind ik ideaal. Windstoppermateriaal op de buik en volgens mij ook op de knie. Overigens heb ik met echte kou ook een windstopper jack, dus dat is misschien wat dubbelop. Verder is het materiaal uiteraard een stuk dikker materiaal dan mijn korte zomerbroek.
Belangrijker misschien zijn de waterdichte overschoenen en volle gevoerde handschoenen met antislip rubber. Bevalt mij prima allemaal.
Ja de handen en voeten worden een stuk kouder dan de rest van het lichaam..
Dhr. Pr. P.A. Troon
pi_100197473
Het lijstje hoe ik in Zwitserland heb gereden, voor deze zomer zal ik niet veel meer meenemen.

1 fietsbroek (zonder bretels)
1 korte mouwen fietsshirt, 1 mouwloos fietsshirt
2 ondershirts
2 paar fietssokken
Kniestukken, armstukken
1 paar handschoenen
helm + petje voor onder helm(schaduw voor de ogen en bril beschermen tegen spatten bij regen)
pech onderweg materiaal (inbusjes, plakset ed) (geen spaken, ketting of remblokjes en ander zwaarder materiaal)

1 tent, 1 matje(zelfopblazend), 1 dekenmodel slaapzak, 1 lakenzak, 1 opblaas kussentje
1 setje van decathlon met een bord/bestek.plastic beker dat in elkaar past
kleinste Camping gaz brandertje dat verkocht word + gasblikje + aansteker
Waterketeltje
paar theezakjes en suikerklontjes
flesje bio afbreekbare multi purpose zeep
tandeborstel/mini pasta/mini shampoo/mini deobusje
zonnebrand

2 onderbroeken, 3 paar sokken
1 lange mouwen shirt, 2 t-shirts
1 lange broek, 1 korte broek (beide dun materiaal)
1 fleece jas
1 regenjasje
1 fietsmutsje
1 paar fietsschoenen, 1 paar nep converse hoge linnen schoenen van een tientje

In een stel Ortliebs stampen, en in de stuurtas, en vertrekken maar!
pi_100197518
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef sciter het volgende:
Ik heb 24 kilometer gereden om mijn schoenen af te stellen.
Nog tips hoe dat goed te doen?
pi_100197623
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:37 schreef fl4puit het volgende:

[..]

Nog tips hoe dat goed te doen?
http://www.edwinachterber(...)tv-schoenplaatjes-47
Dhr. Pr. P.A. Troon
pi_100197783
Vanavond fietsen zonder jasje. Heb er nu al zin in. Denk dat ik een rondje doe, het eiland af door de Kiltunnel en dan via de Heinenoord naar Zwijndrecht terug en dan Dordrecht weer. Km of 60 is dat.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:45:24 #165
320219 Holenbeer
fietsende twentesupporter
pi_100197817
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:11 schreef Gripper het volgende:

schoenen:
B-schoenen
D-schoenen
sandalen
lage sportschoenen
fietsschoenen

B-schoenen en D-schoenen? Aparte schoenen voor op de berg en in het dal? :+
B-schoenen lijken mij Bergschoenen, maar ik kom niet helemaal achter D-schoenen...

edit: of is dat je afkorting voor dagelijkse schoenen?
pi_100197834
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:44 schreef Freddeh het volgende:
Vanavond fietsen zonder jasje. Heb er nu al zin in. Denk dat ik een rondje doe, het eiland af door de Kiltunnel en dan via de Heinenoord naar Zwijndrecht terug en dan Dordrecht weer. Km of 60 is dat.
Veel plezier. Aan die 60 houden we je, dus niet weer aankomen met een lulverhaal dat je maar 25 km hebt gefietst om wat voor dubieuze reden dan ook :7
Springbreak - Panama City Florida! - New York City - Chicago - Washington DC - St Louis - Niagara Falls
Juli 2007; Indonesie
Augustus 2009; Thailand
pi_100197851
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:45 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

B-schoenen lijken mij Bergschoenen, maar ik kom niet helemaal achter D-schoenen...
Dat is natuurlijk de D van sanDalen. Dat je dat niet snapt zeg :+
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:46:57 #168
320219 Holenbeer
pi_100197874
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:46 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de D van sanDalen. Dat je dat niet snapt zeg :+
Ik dacht eerst aan damesschoenen...
pi_100197886
Is dit een forum voor fietsvakanties ofzo? Echt totaal niet soigné!
Dhr. Pr. P.A. Troon
pi_100198165
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:47 schreef Patroon het volgende:
Dat is ook recreatief wielrennen :)
pi_100198174
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:45 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

B-schoenen zijn inderdaad "normale" bergwandelschoenen. D-schoenen zijn stijgijzervast, dus hebben een keiharde zool en zeer stugge pasvorm, met een speciale groef voor het vasthaken van stijgijzers. Alleen voor alpien klimmen, lekker erop lopen op een vlak pad is een ramp...

Daartussenin zitten ook nog eens C-schoenen, zware bergwandelschoenen met een beetje flexibele zool en voor gebruik met flexibele stijgijzers. Uiteraard heb ik alles van A tot D in de kast staan :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_100198225
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Gripper het volgende:

[..]

B-schoenen zijn inderdaad "normale" bergwandelschoenen. D-schoenen zijn stijgijzervast, dus hebben een keiharde zool en zeer stugge pasvorm, met een speciale groef voor het vasthaken van stijgijzers. Alleen voor alpien klimmen, lekker erop lopen op een vlak pad is een ramp...

Daartussenin zitten ook nog eens C-schoenen, zware bergwandelschoenen met een beetje flexibele zool en voor gebruik met flexibele stijgijzers. Uiteraard heb ik alles van A tot D in de kast staan :)
Bergen beklimmen doe we hier op de fiets, niet lopend o|O
Juli 2007; Indonesie
Augustus 2009; Thailand
pi_100198348
En toch heeft Gripmeister een coole hobby :)
pi_100198362
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:47 schreef Patroon het volgende:
Dit is een topic voor stoere kerels die alleen gaan lopen als het echt niet te doen is met de fiets. In dat geval gaan we bergbeklimmen >:)
Oh ja als je eens echt wil wil duurtrainen...neem een fiets van 14 kilo, gooi hem vol met bagage, en doe 100 km per dag...andere koek dan op een fiets van 8 kilo rijden ~O>
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:58:31 #175
320219 Holenbeer
pi_100198364
dank voor de verheldering Gripper, maar ben het toch meer met Yankee eens ;)
pi_100198431
Hoe testen jullie met verschillende lengtes in stuurpennen?
Via de fietsenmaker? Laat die je verschillende pennen uitproberen?

Of op de gok stuurpennen via internet bestellen oid?
pi_100198439
ultra_ivo heeft vast wel goeie tips over spijkerbandjes voor hier...

518959.jpg
pi_100198614
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef Holenbeer het volgende:
dank voor de verheldering Gripper, maar ben het toch meer met Yankee eens ;)
Klim-klimmen doe ik al 10 jaar, fiets-klimmen pas 2. Maar het heeft allebei zn eigen charmes: ik blijf gewoon dol op hoge bergen, en het is fijn dat je daar zoveel verschillende sporten kan doen.

En daarbij: hoe hoog is de hoogste alpencol nou, de cime de la bonnette met zn 2802 meter? Klimmend kan ik nog 2 km hoger komen! :P

toch nog iets fietsklim-gerelateerds dan: ik deed afgelopen week de alpe d'huez in 1.02 uur. dat was vanaf het meetpunt onderaan, bij de laatste camping, tot bovenin de winkelstraat bij het spandoek. De echte tourfinish ligt echter nog een bocht hoger, en ik schat nog zeker 5 extra minuten trappen. Dus voor een volgende keer wordt het doel om die te bereiken in minder dan een uur. Wie is er nog meer op de Alpe geweest, en wat was je tijd? En ik zat me ook te bedenken: zou het leuk zijn om eens een lang weekend fok-fietsmeet in de Alpen te doen? camping zoeken, en van daaruit wat toffe cols doen?
Mijn foto's op Flickr!
pi_100199584
Vanmiddag bij de huisarts geweest en heb daar een doorverwijzing voor de Fysio gekregen. Donderdagochtend daar dus maar is langs. Hopelijk weten zij wat te doen tegen mijn knieklachten. :{

Ik wil fietsen! :(
pi_100200646
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Gripper het volgende:

[..]

Je hebt toch niet toevallig bij bever of vrijbuiter gewerkt? ;)
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:04:05 #181
195834 kaasplankje
Nu met maar 6% vet!
pi_100200704
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef Gripper het volgende:

[..]

Klim-klimmen doe ik al 10 jaar, fiets-klimmen pas 2. Maar het heeft allebei zn eigen charmes: ik blijf gewoon dol op hoge bergen, en het is fijn dat je daar zoveel verschillende sporten kan doen.

En daarbij: hoe hoog is de hoogste alpencol nou, de cime de la bonnette met zn 2802 meter? Klimmend kan ik nog 2 km hoger komen! :P

toch nog iets fietsklim-gerelateerds dan: ik deed afgelopen week de alpe d'huez in 1.02 uur. dat was vanaf het meetpunt onderaan, bij de laatste camping, tot bovenin de winkelstraat bij het spandoek. De echte tourfinish ligt echter nog een bocht hoger, en ik schat nog zeker 5 extra minuten trappen. Dus voor een volgende keer wordt het doel om die te bereiken in minder dan een uur. Wie is er nog meer op de Alpe geweest, en wat was je tijd? En ik zat me ook te bedenken: zou het leuk zijn om eens een lang weekend fok-fietsmeet in de Alpen te doen? camping zoeken, en van daaruit wat toffe cols doen?
Wel een leuk idee maar ik vraag me af of zoiets van de grond komt. Fietsen in de Alpen of een ander hooggebergte is wat mij betreft het coolste wat er is.

Ik heb de Alpe vaak gedaan en niet altijd geklokt. Ik weet wel dat ik ze een keer heb gedaan tijdens La Marmotte in 52 minuten. De Ventoux heb ik in 1:35 uur gedaan maar toen was ik niet echt in vorm.
pi_100200975
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:04 schreef kaasplankje het volgende:
Wel een leuk idee maar ik vraag me af of zoiets van de grond komt. Fietsen in de Alpen of een ander hooggebergte is wat mij betreft het coolste wat er is.
Wij hebben al drie man voor de Tour week in de Alpen :9
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:21:10 #183
125517 jpjedi
Minderhout - België
pi_100201255
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:12 schreef FJD het volgende:

[..]

Wij hebben al drie man voor de Tour week in de Alpen :9
Check :)
trakt profiel: jpjedi
pi_100208543
Zo, dat was weer 60km door de polder. Fantastisch fietsweer :) Kiltunnel en Heinenoord waren wel even lekker, koelt je tenminste nog een beetje af. Naar beneden in de Heinenoord een racefiets duo ingehaald met 60, toen ik de tunnel weer uit was nog eens omgekeken maar ze waren nog niet in zicht. Misschien afgestapt, en de roltrap naar boven genomen :')
Het was lekker.
pi_100208591
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:18 schreef Freddeh het volgende:
Zo, dat was weer 60km door de polder. Fantastisch fietsweer :) Kiltunnel en Heinenoord waren wel even lekker, koelt je tenminste nog een beetje af. Naar beneden in de Heinenoord een racefiets duo ingehaald met 60, toen ik de tunnel weer uit was nog eens omgekeken maar ze waren nog niet in zicht. Misschien afgestapt, en de roltrap naar boven genomen :')
Het was lekker.
_O_
pi_100208726
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:18 schreef Freddeh het volgende:
Het was lekker.
Goed bezig fred ^O^
Juli 2007; Indonesie
Augustus 2009; Thailand
pi_100208833
quote:
Dankje! Goede uitleg, nu zijn mijn nieuwe fiets en toebehoren helemaal goed afgesteld (theoretisch dan).
pi_100209439
Pokke, ik heb dit rondje eerder gereden. Is maar 50 ipv 60 ;)
Ach ja, toch weer kleine 2 uurtjes in de buitenlucht doorgebracht. Wel bijzonder, tussen de loslopende schapen door fietsen en af en toe konijntjes ontwijken.
pi_100209854
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:37 schreef Freddeh het volgende:
Ach ja, toch weer kleine 2 uurtjes in de buitenlucht doorgebracht. Wel bijzonder, tussen de loslopende schapen door fietsen en af en toe konijntjes ontwijken.
toch gefaald dus
Juli 2007; Indonesie
Augustus 2009; Thailand
pi_100210428
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:46 schreef Yankee het volgende:

[..]

toch gefaald dus
Als ik zie hoeveel jij gepost hebt in de tijd dat ik weg was, heb ik het idee dat ik niet de enige ben :P
Shit, je hebt niet gepost.... :{
Heb je gefietst?
pi_100210546
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Als ik zie hoeveel jij gepost hebt in de tijd dat ik weg was, heb ik het idee dat ik niet de enige ben :P
Shit, je hebt niet gepost.... :{
Heb je gefietst?
_O- Nee vandaag niet :@ . Afgelopen drie dagen wel, morgen in ieder geval ook weer
Juli 2007; Indonesie
Augustus 2009; Thailand
pi_100210572
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef Yankee het volgende:

[..]

_O- Nee vandaag niet :@ . Afgelopen drie dagen wel, morgen in ieder geval ook weer
Prima toch? :)
pi_100210672
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Prima toch? :)
Zeker, rust is ook belangrijk he :P
Juli 2007; Indonesie
Augustus 2009; Thailand
pi_100211117
Vandaag krachttraining (benen) gedaan in de sportschool. Morgen weer 2uren om en dan wil ik woensdag proberen 4uren te fietsen.
Dhr. Pr. P.A. Troon
pi_100213875
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Oh ja als je eens echt wil wil duurtrainen...neem een fiets van 14 kilo, gooi hem vol met bagage, en doe 100 km per dag...andere koek dan op een fiets van 8 kilo rijden ~O>
Helemaal mee eens. Ben nog niet zolang terug van wat vakantiefietsen en fietste gisteren en vandaag sterker dan tijdens de hele rest van het seizoen. Een week fietsvakantie aan het begin van het seizoen is veel waardevoller dan een weekje Mallorca
pi_100214869
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:37 schreef Freddeh het volgende:
En 60 in de tunnel bleek 40 en dat racefiets duo bleken bejaarden op een fiets met trapondersteuning?

:+
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:51:43 #197
320219 Holenbeer
pi_100216238
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef FJD het volgende:

[..]

En 60 in de tunnel bleek 40 en dat racefiets duo bleken bejaarden op een fiets met trapondersteuning?

:+
kan je zeggen wat je wilt, maar die bejaarden met trapondersteuning zijn wel funest voor je moraal wanneer je niet zo snel dichterbij komt dan je inschat...

althans, dat heb ik vaak voordat ik erachter kom dat ze dat motortje hebben ;(
pi_100216527
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

kan je zeggen wat je wilt, maar die bejaarden met trapondersteuning zijn wel funest voor je moraal wanneer je niet zo snel dichterbij komt dan je inschat...

althans, dat heb ik vaak voordat ik erachter kom dat ze dat motortje hebben ;(
Kan je mooi in het wiel hangen en zo je snelheid trainen :p
Dhr. Pr. P.A. Troon
pi_100216610
Hoevaak trainen jullie eigenlijk meestal in een week? En welke afstand?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:10:40 #200
320219 Holenbeer
pi_100217259
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Hoevaak trainen jullie eigenlijk meestal in een week? En welke afstand?
Als ik in een week qua sport alleen maar fiets is het meestal 2 a 3x rond de 50 km en in het weekend iets langer.
Maar naast fietsen ga ik ook vaak voetballen, hardlopen of in mindere mate squashen en nog mindere mate naar de sportschool. Ik fiets dus regelmatig minder. Ben wel een aardige mooi-weer-fietser, omdat er met slecht weer gewoon alternatieve sporten zijn :P

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')