abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 juli 2011 @ 20:56:15 #201
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_100136175
Werkt een kwast beter qua foundation opbrengen dan gewoon je vingers? Ik kan me daar gewoon heel weinig bij voorstellen :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:06:14 #202
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_100136501
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb even gekeken wat een Helmer nou is, had er nog nooit van gehoord ;)

Net de volgende bestelling gedaan bij ELF:

1 x Wimperkrultang Wimperkrultang
1 x Oogschaduwkwastje Oogschaduwkwastje
1 x Concealerkwast Concealerkwast
1 x Contourblush & bronzing poeder Blushed / Bronzed
1 x Eye Crease Brush Eye Crease Brush
1 x Oogschaduwkwast om kleuren te vervagen Oogschaduwkwast om kleuren te vervagen
3 x Stipple Brush Stipple Brush
1 x Minerale Mascara Minerale Mascara
Subtotaal all-in : 22.50 ¤
PORTOKOSTEN: 6.95 ¤

Kleine 30,- maar dan heb je ook wat ;)
3 x die stippling brush, maar als ik foundation daarmee op doe wil ik wel elke dag een schone kwast en ik was mijn kwasten niet elke dag, dus dan maar 3 kwasten kopen :P
Ik verwacht met name daar veel van, ik dacht er eerst 1 te bestellen op proef, maar i.v.m. hoge verzendkosten dacht ik, ik neem het risico wel en bestel er gewoon in een keer 3. Zijn toch maar 3,50 per stuk.

Ik gebruik nu de ELF Studio kwast voor poeder vaak als stippling brush, die is wel fijn, maar plat van boven, dus dat werkt wat minder handig.
Ben benieuwd, komen weer een hoop pakjes aan :D *O* :D

Want de Body Shop had gratis verzending en ik moest allemaal taartenbakspullen hebben etc...
Nu alleen nog allcosmeticswholesale.com afstruinen, dan ben ik "klaar" :P
Zo, geld over?? :o :D leuke bestelling! :D *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Werkt een kwast beter qua foundation opbrengen dan gewoon je vingers? Ik kan me daar gewoon heel weinig bij voorstellen :D
Ik heb een stippeling brush, en ik vind het toch fijner ja :Y Heb het ook wel eens met mn vingers gedaan maar is toch minder vind ik!
En denk dat ik binnenkort dat roze ei maar eens ga bestellen :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:08:15 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_100136586
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Werkt een kwast beter qua foundation opbrengen dan gewoon je vingers? Ik kan me daar gewoon heel weinig bij voorstellen :D
Net wat je zelf prettiger vindt. :) Ik vind het heel rottig werken met m'n vingers, dus kwast. (Of soms beautyblender, maar kwast wint het voor mij. :Y)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:09:51 #204
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100136642
Ligt een klein beetje aan de consistentie van de foundation maar over het algemeen vind ik een kwast 10 x fijner werken dan mijn vingers.
Ik geloofde het eerst ook niet maar toen ik het geprobeerd had wilde ik niet anders meer :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_100137045
Mijn eerste paar make-up vragen:

Ik heb 's ochtends een redelijk matte/egale huid en ben niet van de foundation of poeder, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn huid mat en egaal blijft? In de loop van de dag wordt 'ie nl vetter, gaat 'ie wat glimmen en krijg ik vlekken/kringen -O-

Hoe voorkom je dat oogschaduw/kohlpotlood uitloopt? Bij mij gaat het áltijd in de lijntjes boven en onder m'n ogen zitten - zó irritant! Ik heb al een en ander geprobeerd (basislaagje eronder, producten van een zogezegd 'goed merk'), maar zonder resultaat.


En verder ben ik echt gefascineerd door hoe mensen hun eigen ogen zo heel mooi en strak op kunnen maken, en zo natuurlijk ook. Ik beken: ik heb zelfs Youtube-filmpjes gekeken om het te snappen, maar mij lukt het gewoon niet :')
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:28:19 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_100137422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef SterreMarit het volgende:
Mijn eerste paar make-up vragen:

Ik heb 's ochtends een redelijk matte/egale huid en ben niet van de foundation of poeder, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn huid mat en egaal blijft? In de loop van de dag wordt 'ie nl vetter, gaat 'ie wat glimmen en krijg ik vlekken/kringen -O-

Hoe voorkom je dat oogschaduw/kohlpotlood uitloopt? Bij mij gaat het áltijd in de lijntjes boven en onder m'n ogen zitten - zó irritant! Ik heb al een en ander geprobeerd (basislaagje eronder, producten van een zogezegd 'goed merk'), maar zonder resultaat.


En verder ben ik echt gefascineerd door hoe mensen hun eigen ogen zo heel mooi en strak op kunnen maken, en zo natuurlijk ook. Ik beken: ik heb zelfs Youtube-filmpjes gekeken om het te snappen, maar mij lukt het gewoon niet :')
Nog welkom trouwens hier :D *O*
Wat betreft je gezicht: ikzelf merk (maar ik heb vooral een vettige huid) dat foundation + afpoederen het beste werkt tegen een vettige huid op het einde van de dag. Soms poeder ik 1x bij in de middag, maar that's it :) En dan gebruik ik niet eens heel dure producten.
En oogpotood blijft het beste zitten vind ik als je er nog wat oogschaduw overheen doet, omdat oogpotlood vaak wat vettig is (kohl iig wel) ;) Alhoewel ik die Waterproof eyepencils van NYC erg goed vind; die had ik laatst onder mn onderste wimpperrand en dat bleef gewoon heel de dag goed zitten :o _O_
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 31 juli 2011 @ 00:15:12 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100144071
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 21:06 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zo, geld over?? :o :D leuke bestelling! :D *O*
Lijkt er wel op hè ;)
Ik wil "gewoon" alle spulletjes hebben die ik al een tijd lang wilde zodat ik met mijn trouwen lekker alles voor handen heb wat ik nodig denk te hebben. Of gewoon in mijn bezit wil hebben voor andere gelegenheden natuurlijk :9
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 31 juli 2011 @ 00:17:13 #208
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_100144148
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Lijkt er wel op hè ;)
Ik wil "gewoon" alle spulletjes hebben die ik al een tijd lang wilde zodat ik met mijn trouwen lekker alles voor handen heb wat ik nodig denk te hebben. Of gewoon in mijn bezit wil hebben voor andere gelegenheden natuurlijk :9
Vooral 3x die stippling brush!! Laat je weten hoe die bevalt? :)
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 31 juli 2011 @ 00:22:14 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100144316
Zal ik zeker doen! Ik heb wel veel goede reviews gelezen dus ik verwacht dattie doet wat hij moet doen zeg maar ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 31 juli 2011 @ 00:24:52 #210
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_100144399
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik zeker doen! Ik heb wel veel goede reviews gelezen dus ik verwacht dattie doet wat hij moet doen zeg maar ;)
Nice :D Ik ben heel benieuwd! En elf verzendt wat sneller dan eerst, ik had het volgens mij de laatste keer binnen 3 dagen binnen!
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 31 juli 2011 @ 00:31:59 #211
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100144599
Kijk, dat zou helemaal mooi zijn! Het weekend zit er natuurlijk wel tussen, maar goed, we'll see!


Hoe is je oogschaduw trouwens? Issie meer zwart of meer rood?

Ik heb een simpel lookje gedaan, maar lukte niet goed en heb het dus maar niet op de foto gezet :P
Better luck next time :)

ps. was weer tijd voor een nieuwe usericon, terug naar mijn kippen-roots *O* whehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 31 juli 2011 @ 00:36:46 #212
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_100144739
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Kijk, dat zou helemaal mooi zijn! Het weekend zit er natuurlijk wel tussen, maar goed, we'll see!


Hoe is je oogschaduw trouwens? Issie meer zwart of meer rood?

Ik heb een simpel lookje gedaan, maar lukte niet goed en heb het dus maar niet op de foto gezet :P
Better luck next time :)

ps. was weer tijd voor een nieuwe usericon, terug naar mijn kippen-roots *O* whehe
Mooi kippeke :D

Mijn nieuwe oogschaduw is meer zwart blijkt... Ik had hem vandaag in mijn crease en hij leek meer zwart dan rood... ik ga morgen proberen om het zwarte heen te werken. Als het lukt, post ik een foto!'

Jij blij met je nieuwe spullies?
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 31 juli 2011 @ 00:39:27 #213
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100144840
<--- Deze kip heeft ook een behoorlijke eyeliner op, net als ik gisteren :P

Ben erg benieuwd naar je looks, je komt echt met veel weg hoor, met je lekkere knalhaar. Gewoon lekker lachen en alles staat je goed :Y

Ja, ben er erg blij mee, moet nog wel goed gaan uitproberen, vooral die foundation want die is echt erg dik (en geel voor mijn gevoel), beetje wennen nog dus.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 31 juli 2011 @ 00:44:54 #214
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_100144999
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
<--- Deze kip heeft ook een behoorlijke eyeliner op, net als ik gisteren :P

Ben erg benieuwd naar je looks, je komt echt met veel weg hoor, met je lekkere knalhaar. Gewoon lekker lachen en alles staat je goed :Y

Ja, ben er erg blij mee, moet nog wel goed gaan uitproberen, vooral die foundation want die is echt erg dik (en geel voor mijn gevoel), beetje wennen nog dus.
Die eyeliner stond je wel echt heel tof, dus gewoon doen!!

Ahh, dat is lief!! O+ Lachen in het echie kan ik wel, maar op foto's.... minder, haha ;)

Jij had ook die studio sculpt he? Met een stippling brush is ie wel heel fijn! Maar ik heb vorige week een beautyblender gekocht, en ik denk dat dart niet gaat werken! Ga ik morgen eens proberen :Y
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 31 juli 2011 @ 09:31:53 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100150103
Yep ik heb de Studio Sculpt, die we vrijdagavond ook gebruikten. Vandaag maar eens voorzichtig uitproberen en als ik mijn ELF kwasten heb natuurlijk daarmee aanbrengen maar daar moet ik nog even op wachten.

Waarom ga je de beautyblender proberen als je denkt dat dat niet gaat werken? :D
Of was dat een typfoutje?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_100157550


Kijk, zoiets zoek ik :)

Soort van vleeswarenbakje ofzo.
Noot noot.
  zondag 31 juli 2011 @ 15:36:26 #217
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_100158312
quote:
19s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk, zoiets zoek ik :)

Soort van vleeswarenbakje ofzo.
Check de Xenos, die heeft vaak van dat soort. (Ik heb zelf soortgelijke staan, alleen dan met drie laatjes.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100158717
Sowieso morgen ff kijken *O* :Y
Noot noot.
pi_100161803
Zo, weer een kleine faal van mijn kant :)

-Catrice Allround concealer
-NYC Lipstain - Endless Spice
-NYC Sky Rise mascara
-NYC Metro Quartet Eye Shadow - South Street Seaport
- L'oreal Infallible - Forever Pink en Purple Obsession

Even snel opgemaakt met de NYC South Street Seaport oogschaduwpalette, de NYC Lipstain en NYC mascara. Niet heel erg netjes gedaan, en m'n wenkbrauwen ga ik zo aanpakken..maar toch :+




Oeh, weet iemand trouwens waar je de Tweezerman kan kopen? In welke winkel (liefst niet online)

[ Bericht 5% gewijzigd door GotC op 31-07-2011 18:03:00 ]
  zondag 31 juli 2011 @ 17:29:57 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100161864
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:27 schreef GotC het volgende:
Zo, weer een kleine faal van mijn kant :)

[ afbeelding ]
-Catrice Allround concealer
-NYC Lipstain - Endless Spice
-NYC Sky Rise mascara
-NYC Metro Quartet Eye Shadow - South Street Seaport
- L'oreal Infallible - Forever Pink en Purple Obsession

Even snel opgemaakt met de NYC South Street Seaport oogschaduwpalette, de NYC Lipstain en NYC mascara. Niet heel erg netjes gedaan, en m'n wenkbrauwen ga ik zo aanpakken..maar toch :+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oeh, weet iemand trouwens waar je de Tweezerman kan kopen? In welke winkel (liefst niet online)
Leuk faaltje en leuke look! Mijn Tweezerman (met luipaardprint O+) heb ik bij de ICI Paris gekocht.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 31 juli 2011 @ 19:22:20 #221
16715 Mylene
*schatje*
pi_100165443
Ik heb de mijne bij Shu Uemura gehaald in de Magna Plaza in A'dam.

Voor de mensen die deze Japanse cosmeticaketen niet kennen. Echt een klein paradijs.

Tokyo Lash Bar van Shu Uemura

http://en.wikipedia.org/wiki/Shu_Uemura

A fashion statement for your eyes



Je kunt natuurlijk genoegen nemen met een beetje mascara, maar voor een speciale gelegenheid kun je ook voor iets extra’s gaan. Neem bijvoorbeeld de haute couture wimpers in de ‘Tokyo Lash Bar’ serie van het cosmeticamerk ‘Shu Uemura’. En je hoeft er niet voor naar Japan, de ‘Lash Bar’ is gewoon in onze hoofdstad te vinden.

De ‘Tokyo Lash Bar’ is een moderne ‘wimperbar’ waar ze een ontzettend groot aanbod hebben aan alles op het gebied van oogmake-up. Waaronder een schitterende collectie met de meest bijzondere valse wimpers. Van chic en ingetogen voor overdag, tot over-the-top, dramatische glamour voor een wild avondje uit.
Voor de meer ingetogen buien heeft ‘Shu Uemura’ mooie neppertjes als ‘Black Focal’ en ‘Soft Cross’ ontworpen. De ‘Soft Cross’ accentueert het volume en de lengte van je wimpers met behulp van geweven materiaal en haartjes die schuin, in plaats van recht staan. Bij de ‘Black Focal’ zijn de wimpers in het midden van het ‘oog’ geplaatst voor een meer open blik.
Als je voor clubbing nights wat uitbundiger wilt, kun je gaan voor de absolute juweeltjes in de ‘Tokyo Lash Bar’ wimpercollectie, met betoverende namen als ‘Velvet Feather’, ‘Blunt Blue’ en de ‘Gold Leaf Transfer’. De fake lashes worden gemaakt van de meest exclusieve materialen. Swarovski kristallen, 22 karaats bladgoud of echte veren, Shu Uemura draait er haar hand niet voor om!

Je vindt de ‘Tokyo Lash Bar’ serie bij de winkel ‘Shu Uemura’ in het Magna Plaza, Nieuwezijds Voorburgwal 182 te Amsterdam. Naast de prachtige valse wimpers heeft de shop ook allemaal handige producten op gebied van persoonlijke verzorging. Een waar eldorado voor cosmeticaliefhebbers!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 31-07-2011 19:29:02 ]
  zondag 31 juli 2011 @ 20:15:49 #222
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100167014
Lijkt wel een reclamespot joh ;)

Mooi merk, maar ik heb al een jaar lang nepwimpers in mijn make-up-lade liggen en heb ze nog niet durven gebruiken eigenlijk. Lijkt me enorm gedoe met opbrengen én afhalen en dat gedoe met die lijm...
Maar goed, wat ik wel ontzettend gaaf vind zijn de nepwimpers van Jessica Hamby uit de serie True Blood, smmmmmmmmokin'!







Wow! :9 Je zou er bijna lesbisch van worden ;)

Ik vond die visagist van vrijdag trouwens erg op Lafayette lijken, whehehe.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 31 juli 2011 @ 22:23:21 #223
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_100173102
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Lijkt er wel op hè ;)
Ik wil "gewoon" alle spulletjes hebben die ik al een tijd lang wilde zodat ik met mijn trouwen lekker alles voor handen heb wat ik nodig denk te hebben. Of gewoon in mijn bezit wil hebben voor andere gelegenheden natuurlijk :9
Nice :9 Ja, snap ik :Y
Tja, als ik het geld had.... :9 Mja, ik ben al getrouwd :+ XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_100187459
Dag Dames!

Ik post hier veel te weinig..

Ik las dat jullie het weer over Olie hadden en ik zit met een voor en nadeel van het gebruik van Olie..

Ik heb Jojoba Olie
en Argan Olie..

Ik ben helemaal fan van het merk Zarqa, die gezichtscreme (1 van de 4) is ook erg fijn alleen toen ik olie ben gaan gebruiken merkte ik toch echt verschil in mijn gezicht qua huid. Olie past als een puzzelstukje in de puzzel als het gaat om mijn huid. Ik heb niet meer het overtollige 'vet' wat mijn huid aanmaakt alleen is dat ook het nadeel....

Op een gegeef moment gaat mijn huid aan de olie wennen en wordt mijn huid juist droog :{ ...
Weet iemand hier misschien een oplossing voor of dat een van jullie dit ook zelf 'meemaken' ?
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:29:08 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_100187604
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:27 schreef GotC het volgende:
Zo, weer een kleine faal van mijn kant :)

-Catrice Allround concealer
-NYC Lipstain - Endless Spice
-NYC Sky Rise mascara
-NYC Metro Quartet Eye Shadow - South Street Seaport
- L'oreal Infallible - Forever Pink en Purple Obsession

Even snel opgemaakt met de NYC South Street Seaport oogschaduwpalette, de NYC Lipstain en NYC mascara. Niet heel erg netjes gedaan, en m'n wenkbrauwen ga ik zo aanpakken..maar toch :+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oeh, weet iemand trouwens waar je de Tweezerman kan kopen? In welke winkel (liefst niet online)
pretty O+
en tweezermannetjes kun je bij elke parfumerie wel kopen, ik heb 'm zelf van de douglas :)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')