pi_100454506
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef Speedy_T het volgende:
Ah-huismerk raketjes heten gewoon space sticks :D
Haha ja, dat viel mij vorige week ook al op, geniaal! :D
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:21:26 #202
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_100455342
Zaterdag ook weer een geweldig feestje gehad op een illegale rave in Amsterdam trouwens. O+
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:31:43 #203
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_100468895
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:51 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Haha ja, dat viel mij vorige week ook al op, geniaal! :D
Deze zijn ook ultiem als je aan het spacen bent:

festini%20peer.jpg

(Ook als je niet aan het spacen bent trouwens.)
Please continue.
The experiment requires that you continue.
It is absolutely essential that you continue.
You have no other choice, you must go on.
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:33:09 #204
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_100468947
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tja, verreweg het beste ;)
pi_100469804
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Veel lekkerder dan Raketjes, ja. _O_
pi_100470291
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Ik zie dat ochtendlicht en de comedown niet als méér 'werkelijk' dan de nacht die je ervoor hebt gehad. 't Is allebei een realiteit, je ervaart ze alleen anders. :)
Daar heb je helemaal gelijk in. Laat ik het zo zeggen: de ene (heerlijke) werkelijkheid verruilen voor de andere (op dat moment voor mij vaak niet welkome en pijnlijke) werkelijkheid is niet altijd een pretje. ;)
pi_100488083
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Ik ga over een maandje naar 10u Ame&Dixon in beachclub Naturel in Scheveningen met mn vriendinnetje O+ .

Zaterdag dus loveland, 3 september dat, en dan stop ik wel weer tot O&N met spacen.
Dat gaat zo mooi worden, ben echt blij dat ik zo dichtbij de Whoosah en Naturel woon!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:06:12 #208
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_100498888
afgelopen Dominator voor het laatst gedaan.

nu tijd voor een jaar pauze :)
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:31:04 #209
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_100499544
Besluit is genomen.
Volgend jaar ga ik met een groep mede-spacers naar Kazantip *O*
Lekker spacen in Ukraine aan de zee!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_100500163
Zo, da's echt voor de diehards.. respect! :D
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:50:57 #211
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_100500185
Heeft niet per se veel met xtc te maken, maar wilde dit artikel toch even delen http://www.depers.nl/binn(...)r-de-verslaving.html

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:31 schreef incognitoomuch het volgende:
Besluit is genomen.
Ga je helemaal naar Ukraine, wie kom je daar tegen... Armin van Buuren :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:00:54 #212
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_100500514
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heeft niet per se veel met xtc te maken, maar wilde dit artikel toch even delen http://www.depers.nl/binn(...)r-de-verslaving.html

[..]

Schijnt een space walhalla te zijn. Vriendin van mij woont daar in de buurt dus waarom niet? Persoonlijk boeit het mij geen ene moer wat voor muziek er word gedraait zolang er maar zon en spacende chicks om me heen zijn! ^O^
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:03:13 #213
pi_100500601
Het lijkt mij ook heel vet hoor :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:12:06 #214
268457 robuust89
Kan direct uit de hoek komen
pi_100500902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Goed stukje!
http://www.avaaz.org/en/end_the_war_on_drugs/ Dit had ik eerder gezien, zelfde idee. Vraag is of dat dan ook daadwerkelijk zoden aan de dijk zet :{
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_100502580
Vet, incognito!

Ik wilde er vorig jaar (en eigenlijk ook dit jaar) heen, maar 7 dagen houd ik nooit vol.

Het moet er zeker geweldig zijn en niet duur. Wel oppassen dat je met accommodatie niet opgelicht wordt. Het is wel Oekraine. ;)
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination
pi_100503176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:31 schreef incognitoomuch het volgende:
Besluit is genomen.
Sprak op Nature One camping met een Zwitserse jongen welke ook naar Kazantip is geweest.

Schijnt dat je op de markt bij Kazantip gewoon drugs kan kopen, toen hij dat echter gedaan had werd hij vrijwel gelijk opgepakt. Gasten van de politie / leger hebben soort dealtje met deze verkopers en kijken vanaf een afstandje of er wat verkocht word. Die jongen is toen in de cel gegooid waar hij meerdere keren werd geslagen. Er werd hem verteld dat hij 5 jaar zou moeten zitten, toen hij daar niet akkoord mee ging werd hem verteld dat hij het ook af kon kopen. Heeft dik 500 euro moeten neerleggen en mocht de volgende dag weer weg.

Een van de politie / leger gasten wou daarna zelfs nog de drugs teruggeven :')

Maar dat vondt een collega van hem toch niet zo goed dus werd weer ingenomen.

Wel beetje oppassen dus, want is zo corrupt als de pest daar -O-

Feest zelf scheen trouwens wel erg tof te zijn, overal naakte chicks enzo :Y
I painted a sunny day on the insides of my eyelids
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:30:04 #217
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_100503695
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Schijnt dat je op de markt bij Kazantip gewoon drugs kan kopen, toen hij dat echter gedaan had werd hij vrijwel gelijk opgepakt.
Dat het land zo corrupt is als de pest is bekend idd ja. Maar dat je drugs wilt gaan kopen op een markt... :')
Gewoon oppassen en vooral genieten!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_100503755
Ga dit topic gedag zeggen. Drugs past in deze fase niet in me leven en de werking van xtc vind ik de laatste paar keren minimaal. Dus op decibel, lekker nuchter. Merkte óók al dat ik direct geestelijk verslaafd was. Als nóg veel zin in Decibel
pi_100505015
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:31 schreef stoeltafel het volgende:
Ga dit topic gedag zeggen. Drugs past in deze fase niet in me leven en de werking van xtc vind ik de laatste paar keren minimaal. Dus op decibel, lekker nuchter. Merkte óók al dat ik direct geestelijk verslaafd was. Als nóg veel zin in Decibel
Goed man! Haha, ik had een beetje hetzelfde.

Ik twijfel nog over Decibel. Heb een kaartje, maar alleen gaan weet ik niet, kom de dag ervoor terug van vakantie en misschien wil ik het verkopen. Maar ergens toch ook wel veel zin in.... :?
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:42:11 #220
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_100506491
Gun je zelf een paar maanden tot een paar jaar rust en dan kom je vanzelf wel weer terug met mooie momenten.

Ik zeg: geniet met mate. ;)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:45:21 #221
pi_100506603
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goed man! Haha, ik had een beetje hetzelfde.

Ik twijfel nog over Decibel. Heb een kaartje, maar alleen gaan weet ik niet, kom de dag ervoor terug van vakantie en misschien wil ik het verkopen. Maar ergens toch ook wel veel zin in.... :?
Ik zeg: doen :) Ik ga misschien ook weer x'en, laatste keer was op jouw feestje.
pi_100506992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:31 schreef stoeltafel het volgende:
Een lastige, maar verstandige beslissing. Het ga je goed ^O^
alcohol=harddrugs
pi_100507189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Gun je zelf een paar maanden tot een paar jaar rust en dan kom je vanzelf wel weer terug met mooie momenten.

Ik zeg: geniet met mate. ;)
Wie weet, moet nu echt de focus op school hebben. Dit jaar heb ik volgens mij 12 a 13 keer XTC gebruikt, altijd rond de 2 pillen en 4 keer een uitschieter naar 3 pillen maar het effect werd met de keer korter. Terwijl de katers alleen maar erger werden. Het meest jammer vond dat ik op twee pillen nog maar een piek beleefde van maximaal 1 a 1.5 uur.

Verder heb ik ADHD/ADD dus misschien werkt het daarom minder/slechter. Heb nog wel een voorraad maar dat komt wel weer een keertje.

Zal nog wel de mooie verhalen blijven lezen
pi_100507344
Mooi besluit, stoeltafel.

Zonder voelt het bijna net als met, omdat je je realiseert hoe het met is. Ik laat nog wel weten over Decibel, maar ben een hoop telefoonnummers kwijt,
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:52:49 #225
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_100515601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:59 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Wie weet, moet nu echt de focus op school hebben. Dit jaar heb ik volgens mij 12 a 13 keer XTC gebruikt, altijd rond de 2 pillen en 4 keer een uitschieter naar 3 pillen maar het effect werd met de keer korter. Terwijl de katers alleen maar erger werden. Het meest jammer vond dat ik op twee pillen nog maar een piek beleefde van maximaal 1 a 1.5 uur.

Verder heb ik ADHD/ADD dus misschien werkt het daarom minder/slechter. Heb nog wel een voorraad maar dat komt wel weer een keertje.

Zal nog wel de mooie verhalen blijven lezen
Klinkt herkenbaar... Afgelopen weekend op Solar ook een pil of 3, 4 (en een likje M) op maar het effect was niet echt om over naar huis te schrijven... Werd er eerder wazig van dan chill... En laat ik het maar niet hebben over hoe klote ik me gister en vanochtend voelde :'(

En 't is nou niet echt dat ik zoveel (X of M) gebruikt heb in het afgelopen jaar. Gelukkig was er 2CB, dat werkte wel prima... Al weet ik niet in hoeverre dat invloed heeft gehad op mijn day-after-kater.
Hey, wir wollen die Eisbären sehen!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')