Net terug van Nature One, mooi festival. Ben wel X-nuchter gebleven, maar vooral gisteravond voelde het haast alsof. De muziek, de lichten, het heftige dansen, af en toe beetje zweven en redelijk wat spacende mensen om je heen, samen met wat aftereffectjes van wat gedeelde blowtjes (over het hele weekend 5) gaf eenzelfde gevoel als X. Natuurlijk miste de magie, maar ik vond het verhelderend te zien dat je het niet nodig hebt om een goeie avond te hebben. Het hebben van eerdere ervaringen helpt al genoeg.
Dat had ik al eerder met knuffelmeisje in Porto, in een oud theater. We zeiden het tegelijk tegen elkaar. Mooi spul dat onbewust ook nog doorwerkt.
Maat van me die wilde wel spacen gisteren en zocht naar het lekkere spul. Op de camping was niets te vinden (niet heel goed gezocht, maar schaarste heerste) en ik dirigeerde hem naar de hardcore-tent, waar we vast wel iemand konden vinden. Een Belg deelde iets van 100 mg (aan de trip-intensiteit te merken, heb het zelf niet gezien) van zijn eigen kristallen uit. Dat was veilig en dan maar 10 euro moeten lappen, jammer dan. Die maat had in ieder geval een goeie avond, waar hij voorheen nogal energieloos was.
Hij had het Deeltjesversneller-shirt aan, dat ik hem gegeven had, niet zoveel opmerkingen, maar ik vond het wel lachen. Ik stond er 8 uur non-stop XTC-like dansend en met mijn partylenzen in naast.
Mooi feestje gehad.
Eerstvolgende keer spacen weet ik nog niet. Weet niet of het lichamelijk verstandig is, en dan beter niet doen.
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination