Zeeeend, die reu die die teef bijna gemold heeft, ooit al eens bij stil gestaan dat dat ook wel es dondersgoed aan de teef gelegen kan hebben?
Wij hebben hier nooit moeilijk gedaan met honden en kinderen, en hier is het altijd feest met kids, terwijl ik niet eens zelf kinderen heb. De honden mogen gewoon wat ze altijd mogen, lekker op de bank etc etc, geen enkel probleem.
Als er hier herrie is, en dat is zelden, dan is dat niet met kinderen, niet met de 4 reuen, want die regelen alles onderling zelf prima, maar dan is de kleine teef erbij betrokken, dat is de enige die door kan jakkeren om niks, en die zich dan niks van regels en rangorde aantrekt, maar gewoon als een echte bitch doorkliert , omdat ze een prinsesje denkt te zijn
En bij alle mensen die ik ken met grote roedels, zijn de teven altijd de honden die andere honden uitdagen en treiteren tot op het bot, en als het mis gaat, is er een teef die geen grenzen kan houden, ik heb het nog nooit van een normale gezonde sociale reu gehoord.