abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 april 2012 @ 20:27:42 #226
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_110107838
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:24 schreef Mastroianni het volgende:
Er is een verschil tussen kleding voor fijnproevers en kleding voor merkengeile mensen...
Dat is waar, ik hoop alleen dat er weinig mensen zijn die zichzelf een fijnproever noemen. Dat vind ik net zoals als van jezelf zeggen dat je klasse hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_110107959
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:24 schreef Mastroianni het volgende:
Er is een verschil tussen kleding voor fijnproevers en kleding voor merkengeile mensen...
Natuurlijk. Hoewel ik zelf Hermes dassen blijf dragen. Het dunne zijde en de hand print vind ik mooi en daar zijn verrassend weinig alternatieven voor.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 9 april 2012 @ 20:31:17 #228
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_110108024
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 20:30 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Natuurlijk. Hoewel ik zelf Hermes dassen blijf dragen. Het dunne zijde en de hand print vind ik mooi en daar zijn verrassend weinig alternatieven voor.
Ik heb zelf bepaalde merken waar ik erg gek op ben. LV voor portemonnees, Hermes voor damessjaals (die ik weleens aan mijn moeder heb gegeven), La Martina voor overhemden, etc.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_110108435
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:15 schreef Federer-fan het volgende:

Sowieso ook die prijzen op die site. Truien van 900 euro, overhemdem van meer dan 300 euro. Bij die spullen ben ik echt heel benieuwd naar de kwaliteit De sjaals van Hermes zijn wel geweldig.
Als het er voor wordt verkocht, waarom dan niet zeg maar... ;)

Overigens is 300 euro voor een overhemd nog niet zo extreem. Ze hebben ook wel prijziger overhemden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110108466
Ik heb zelf echt alleen Hermes, omdat zij nu eenmaal een minder populair type das maken. Verder koop ik qua nette kleding niks van grote merken, geloof ik.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_110108890
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:39 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb zelf echt alleen Hermes, omdat zij nu eenmaal een minder populair type das maken. Verder koop ik qua nette kleding niks van grote merken, geloof ik.
Maar ook de grote merken hebben vaak prima spullen. Niet per definitie overigens...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 9 april 2012 @ 20:52:56 #232
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_110109184
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als het er voor wordt verkocht, waarom dan niet zeg maar... ;)

Overigens is 300 euro voor een overhemd nog niet zo extreem. Ze hebben ook wel prijziger overhemden.
Nee, 300 euro is inderdaad niet zo veel. Ook voor Brioni is dat geloof ik een normale prijs en ik heb zelf een keer een overhemd gekocht voor 250 euro. Slecht voorbeeld. Maar dat joggingpak vind ik wel redelijk extreem.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_110109685
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:52 schreef Federer-fan het volgende:

Maar dat joggingpak vind ik wel redelijk extreem.
Je bent sowieso niet helemaal goed bij je hoofd als je zoiets koopt, zelfs als het maar 300 euro moet kosten... ;)

Maar goed, zeker als het om dure spulletjes gaat is een hoge prijs soms niet een contra, maar een pré. Bij Dacia hebben ze zelfs hier de reclames op gebaseerd.... Een vriendin van mij heeft van Hermes een zadel... (voor een paard). Geen idee wat dat gekost heeft, maar je hoeft niet veel voorstellingsvermogen te hebben dat die enigszins overpriced zal zijn en dat is dan samen met het merk een "goede" reden om het te kopen...

Ieder zijn ding. Zo zijn er ook mensen die vinden dat ik idioot veel geld uitgeef aan kleding. En soms hebben ze nog gelijk ook. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110109813
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar ook de grote merken hebben vaak prima spullen. Niet per definitie overigens...
Ongetwijfeld, maar blijkbaar niks dat ik mooi vind.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_110110350
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 21:04 schreef Bajskorv het volgende:

Ongetwijfeld, maar blijkbaar niks dat ik mooi vind.
Ik kan mij niet voorstellen dat de grote merken helemaal niets hebben wat jij mooi vind, of je moet nu juist een smaak hebben die heel erg onmodieus is...

Wat wel kan is dat bepaalde merken niet bij je passen. Als ik een pak wil kan ik bij Armani bijna niet misgrijpen. Staat bij mij perfect en zelden hoeft er meer aangepast te worden dan de lengte van de pantalon.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110110930
Ik hou gewoon niet van 'merken', zeker niet met zichtbare logo's. Dat is nu eenmaal mijn smaak. Verder weet ik dat Hackett pakken een goeie fit hebben voor mij, net als Crockett & Jones voor schoenen en Charles Tyrwhitt voor overhemden.

En casual kleding koop ik liever van kleine 'fashion' merken dan van de grote bekende merken. Wederom om de logo's, de massa productie, etc. Armani heeft vast goeie spullen, maar de gemiddelde klant loopt vooral met het merk te pronken. Er zijn ongetwijfeld minder bekende merken die jou pakken kan leveren met dezelfde fit en kwaliteit.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_110111090
Ps: Grote merken zijn, wellicht op hun catwalk collections na, per definitie niet modieus. Niks mis mee, ik loop ook niet voorop. Maar ze produceren voor een wijd publiek, en dus niet strikt genomen modieus.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 9 april 2012 @ 21:35:33 #238
16715 Mylene
*schatje*
pi_110111786
Ik heb voornamelijk accessoires van grote merken, o.a. Chanel handtassen, Louis Vuitton. Naar mijn mening mooi spul. Blikvangers, hoewel LV minder van vanwege omloop nepperds. Ik ga alleen niet met Chanel oorbellen rondlopen omdat ik dat weer te opzichtig vind.
pi_110112567
Kan me voorstellen, dat heeft mijn vriendin ook zo qua tassen vooral. Met grote merken denk ik ook meer nog aan Ralph Lauren, Armani, Hilfiger, Boss, etc... Hoeveel "modieuse" mensen zie je nu met echte merk kleding rond lopen?

Doe mij qua casual kleding maar kleinere merken als Wood Wood, Norse Projects, ACNE, White Mountaineering, Visvim, Han Kjobenhavn, Heritage Research, Mark McNairy, Kitsune, Common Projects, etc... Ook allemaal echt niet superhip ofzo, daarvoor heb ik nu eenmaal te weinig mode gevoel... ;)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 9 april 2012 @ 21:49:28 #240
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_110112713
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:47 schreef Bajskorv het volgende:
Kan me voorstellen, dat heeft mijn vriendin ook zo qua tassen vooral. Met grote merken denk ik ook meer nog aan Ralph Lauren, Armani, Hilfiger, Boss, etc... Hoeveel "modieuse" mensen zie je nu met echte merk kleding rond lopen?

Doe mij qua casual kleding maar kleinere merken als Wood Wood, Norse Projects, ACNE, White Mountaineering, Visvim, Han Kjobenhavn, Heritage Research, Mark McNairy, Kitsune, Common Projects, etc... Ook allemaal echt niet superhip ofzo, daarvoor heb ik nu eenmaal te weinig mode gevoel... ;)
Herkenbare merken die ik zelf ook erg kan waarderen. :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_110112959
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:21 schreef Bajskorv het volgende:
Ik hou gewoon niet van 'merken', zeker niet met zichtbare logo's. Dat is nu eenmaal mijn smaak.
Dat snap ik op zich wel, maar bij pakken heb je nu eenmaal nooit zichtbare logo's (die op de mouw, mocht die er zitten, dient te worden verwijderd)

quote:
En casual kleding koop ik liever van kleine 'fashion' merken dan van de grote bekende merken. Wederom om de logo's, de massa productie, etc. Armani heeft vast goeie spullen, maar de gemiddelde klant loopt vooral met het merk te pronken.
Casual koop ik nooit van Armani. Heb helemaal niets met AJ en EA... Casual heb ik uit die hoek sneakers van Prada die ik fijn vind, maar verder ook niet. Je ziet mij dan eerder met Paul & Shark (hoewel daar lastig aan te komen is in mijn maat (48)).

quote:
Er zijn ongetwijfeld minder bekende merken die jou pakken kan leveren met dezelfde fit en kwaliteit.
Waarom zou ik er naar zoeken? Ik ben tevreden. En Armani heeft mooie stoffen, het is kwalitatief prima... Natuurlijk kan het goedkoper. Don't care.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110112985
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 21:24 schreef Bajskorv het volgende:
Ps: Grote merken zijn, wellicht op hun catwalk collections na, per definitie niet modieus. Niks mis mee, ik loop ook niet voorop. Maar ze produceren voor een wijd publiek, en dus niet strikt genomen modieus.
Er is een verschil tussen tijdloos en onmodieus.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110113366
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat snap ik op zich wel, maar bij pakken heb je nu eenmaal nooit zichtbare logo's (die op de mouw, mocht die er zitten, dient te worden verwijderd)

[..]

Casual koop ik nooit van Armani. Heb helemaal niets met AJ en EA... Casual heb ik uit die hoek sneakers van Prada die ik fijn vind, maar verder ook niet. Je ziet mij dan eerder met Paul & Shark (hoewel daar lastig aan te komen is in mijn maat (48)).

[..]

Waarom zou ik er naar zoeken? Ik ben tevreden. En Armani heeft mooie stoffen, het is kwalitatief prima... Natuurlijk kan het goedkoper. Don't care.
Prima, ieder zijn ding. En dat van de pakken lijkt me vrij duidelijk, het helpt mijn appreciate van grote merken alleen niet echt. Als ik iedereen met die Armani logo's zie, krijg ik nu niet bepaald zin om er zelf een pak van te kopen. Zo zie je maar dat ik niet zo gevoelig ben voor merken als de rest van de wereld, alleen in negatieve zin ;)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_110113418
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen tijdloos en onmodieus.
En je punt?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_110113489
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef Bajskorv het volgende:

En je punt?
Dat ik met onmodieus iets ander bedoelde dan jij kennelijk vermoedde. Johan Derksen laat vandaag in VI weer prima zien wat onmodieus is... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110113648
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat ik met onmodieus iets ander bedoelde dan jij kennelijk vermoedde. Johan Derksen laat vandaag in VI weer prima zien wat onmodieus is... ;)
Ah, ok. Met modieus bedoel ik inderdaad iets dat enigzins "fashion" is of hoe je het wilt noemen. Tijdsloos is inderdaad iets anders. Wel moet ik zeggen dat je voor tijdsloos juist geen merken nodig hebt. Maar goed, lange discussie.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_110114132
Mijn voorkeur voor bepaalde merken komt dan ook meer voort uit merkentrouw dan iets anders.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110114716
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:09 schreef DS4 het volgende:
Mijn voorkeur voor bepaalde merken komt dan ook meer voort uit merkentrouw dan iets anders.
Merkentrouw is sowieso een fijn iets. Scheelt een hoop zoeken ;)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_110115384
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:18 schreef Bajskorv het volgende:

Merkentrouw is sowieso een fijn iets. Scheelt een hoop zoeken ;)
Het is een vorm van gemakzucht natuurlijk... Ik hou best van kopen, maar niet van "shoppen". Ik ga braaf met mijn vrouw mee, maar als ik zelf iets moet hebben ben ik gewoon doelgericht. Ik weet waar ik moet zijn en ben het liefst zo snel mogelijk terug.

Dat zullen de meeste mannen wel herkennen. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110115570
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is een vorm van gemakzucht natuurlijk... Ik hou best van kopen, maar niet van "shoppen". Ik ga braaf met mijn vrouw mee, maar als ik zelf iets moet hebben ben ik gewoon doelgericht. Ik weet waar ik moet zijn en ben het liefst zo snel mogelijk terug.

Dat zullen de meeste mannen wel herkennen. ;)
Zeker, daarom hou ik sinds een paar jaar wel voor het eerst mijn merken een beetje bij. Dan hoef ik niet meer random winkels te bezoeken, maar kan ik gewoon doelgericht zo nu en dan 3-5 zaken bezoeken en mijn garderobe bijwerken.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')