abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juli 2011 @ 13:23:53 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_99918798
Traktaties voor op school/psz/kdv 5

Laatste traktaties

ueberduitser
Lenthe blijft in de lentesfeer met vrolijke bijtjes!



Bla_Bla_Bla
Gezellige Dora Taart



Mikoxx
Bananen raceauto's



DJMomo
Lekkere koekjes en speeltjes voor de allerkleinste



Snakelady
De welbekende tekening met kleurpotloden, een gummetje en een ontbijtkoekje.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 25 juli 2011 @ 13:25:04 #2
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_99918855
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef Nijna het volgende:
Die tekeningen, heeft iemand daar een blanco versie van voor mij of waar kan ik die vinden?
Dit is het originele Nijna.

http://www.kleurplatensit(...)n/verjaardag&foto=14
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_99919445
Dank je snakelady!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_99993155
Vanmorgen de muppet afgedropt op de opvang met de traktaties :D O+

Voor de kindjes, een soepstengel met een (ikea) vingerpopje en een kaartje met 'Hoera, Leia is jarig''



En voor de juffies een mini-tompoes met daarop een foto van de uitnodiging! Deze foto :)



O+ O+
pi_99993278
Leuk Orea, ik ben hier nog bezig voor de traktatie...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_100022959


Klaaaar *)

Helaas is de printer een beetje aan zn eind... dus de kleuren van Iris zijn niet helemaal waarheidsgetrouw ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:17:14 #7
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100023212
Hier heb ik nog even voordat Roy mag trakteren op het kdv.
en heb verschillende ideeen.
Vrolijke fruitspiesjes
Doosje rozijntjes leuk aankleden
zelf gemaakte fruitwaterijsjes.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:10:27 #8
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100127500
Ik heb een lading kleine karabijnhaakjes besteld, daaraan maak ik voor ieder kindje een naamlabel, om aan de jas te hangen. De juffies hebben al zo vaak gevraagd om de jasjes van de kinderen goed te merken, zodat het makkelijker is met naar buiten gaan. De musketonhaakjes kun je gewoon aan het jasje klikken bij het ophangen, of aan het kapstokje zelf.
Voor de lekker versieren we nog een treintjescake, dat was vorig jaar goed bevallen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:22:18 #9
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100129846
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:10 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb een lading kleine karabijnhaakjes besteld, daaraan maak ik voor ieder kindje een naamlabel, om aan de jas te hangen. De juffies hebben al zo vaak gevraagd om de jasjes van de kinderen goed te merken, zodat het makkelijker is met naar buiten gaan. De musketonhaakjes kun je gewoon aan het jasje klikken bij het ophangen, of aan het kapstokje zelf.
Voor de lekker versieren we nog een treintjescake, dat was vorig jaar goed bevallen.
Wat een leuk en slim idee!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:40:26 #10
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100140382
Ik vind het zelf altijd zonde om met watervaste pen aan de slag te gaan in kleren, dan kunnen ze niet meer doorgegeven worden aan Harry :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 31 juli 2011 @ 07:52:29 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100154718
Leuk idee Ca.ra!
Misschien ga ik zoiets wel doen voor als Mirte 4 wordt...
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 31 juli 2011 @ 19:48:31 #13
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_100166203
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]

Klaaaar *)

Helaas is de printer een beetje aan zn eind... dus de kleuren van Iris zijn niet helemaal waarheidsgetrouw ;).

Hoe heb je je kindje in de tekening gekregen :@ of is dat met fotoshop?
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_100171768
photoshop *) , ik ben daar zelf niet zo handig in, maar heb zo mijn connecties ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:01:13 #15
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_100184238
Oke dankje!
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_100244531
Oh wa een leuke dingen weer O+

Ik zag op internet een voorbeeld van vlinder waar een lolly inzat. Nu geef ik liever geen snoep dus ik ben ze aan het verbouwen tot er een pakje rozijntjes inpast *) Binnenkort foto's!
pi_100351017
Volgende week wordt Amy 1 jaar en mag dan trakteren op de opvang. Omdat ze op een dieet zit waarbij ze geen gluten en koemelk mag, kan zij nooit mee-eten met de traktaties. Dus voor haar traktatie wil ik iets wat zij ook mag. Maar wat is leuk om te trakteren en zonder koemelk en gluten? Of is het dan handiger om een speelgoedje te doen?
pi_100352199
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:23 schreef Solagratia het volgende:
Volgende week wordt Amy 1 jaar en mag dan trakteren op de opvang. Omdat ze op een dieet zit waarbij ze geen gluten en koemelk mag, kan zij nooit mee-eten met de traktaties. Dus voor haar traktatie wil ik iets wat zij ook mag. Maar wat is leuk om te trakteren en zonder koemelk en gluten? Of is het dan handiger om een speelgoedje te doen?
De Hema heeft gluten-vrij snoepgoed. Die doosjes met snoepfruit bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe oud de kindjes uit Amy's groep verder zijn maar ik zou zelf gaan voor zo'n doosje en iets kleins erbij, een stoepkrijt (zo'n dikke) of zo'n mini-boekje. En dat een beetje leuk aankleden.

Ik bedenk me net, is popcorn niet ook glutenvrij?
Want dan zou je van die popcornluchtballonetjes kunnen maken. (plastic bekertje bevestigen aan een opgeblazen ballon dmv rietjes langs de zijkant en daar een handje popcorn in. Leuke wikkel om t bekertje en klaar.)
:)
pi_100352540
Popcorn is een leuk idee! Eerst een testen of Amy het ook lust ;) Popcornluchtballonetjes O+
Hema zit hier tegenover dus daar ga ik ook eens kijken. Tnx!

[ Bericht 0% gewijzigd door Solagratia op 05-08-2011 14:19:25 ]
pi_100352753
Solagratia: wij hebben toen onze dochter 1 werd bellenblaas getrakteerd. Zij zat toen nog in een babygroep, dus ook best veel kindjes die nog helemaal niets eten, en dan vind ik het helemaal zo raar om iets eetbaars te trakteren (en moet zeggen, dat ik er zelf voor die hele kleintjes sowieso niet zo heel blij mee ben).
pi_100353109
Er zitten ook oudere kinderen bij, dus niet alleen baby's. Maar als je ziet wat ze wel eens trakteren, heel veel. Ik vind het zelf niet erg, want ik eet alle traktaties van Amy op :P Bellenblaas is ook leuk ja! Die zal je ook wel bij de Hema hebben denk ik.
pi_100353363
Hier bij de Hema hebben ze op het moment geen fruitstukjes... iets met leveringsproblemen ofzo...
Sola, rozijntjes? Of van dat Manna (gepofte rijst), volgens mij zitten daar geen gluten of koemelk in (suiker, rijst, glucosestroop, water, kleurstoffen E100, E120, E131 en E132. Die hebben ze ook in van die kleine uitdeeldoosjes.

Of misschien schatkistjes (tumtummetjes zitten daarin).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_100765541
Zo hier gaat er donderdag getrakteerd worden, een beetje later ivm vakantie.
En het gaan koekiemonsters worden met daarin een ontbijtkoek.

Morgen alles in huis halen ervoor en dan kan ik morgenavond alles al knippen en hoef ik woensdag alleen maar de koek erin te doen strik eromheen en klaar is bar ;)

deze of een andere
maar daar ben ik nog niet overuit.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:14:29 #24
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100766670
Leukkkk!!! die koekiemonsters vooral die bovenste ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_100799522
Ik vind de onderste het leukste Bar!

Is er hier iemand zo handig met photoshop dattie voor mij Lotte in zo'n kleurplaat kan shoppen?? O-)
Lotte!
Noah!
pi_100799647
Leuk, koekiemonster :Y

Dana kreeg afgelopen week kauwgom mee naar huis als traktaite :N
pi_100801913
Leuk die koekiemonsters! Knutsel ze Bar :).

Kauwgom??? Hoe verzinnen ze het...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_100873567



koekiemonster met krentenbol :)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100885421
Goed gelukt Bar :Y
pi_100889639
Gaaf zijn ze geworden Bar!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_100958793
Ohh wat een leuke ideeen. Tobias wordt binnenkort twee dus ik ben druk aan 't denken voor de creche en de peutergym.
Zit te denken aan badeendjes (van de action) met een kaartje van ouwel/eetpapier om hun nek via een dropveter ofzo.
http://missgefreubel.wordpress.com/
Over leuke lunches, simpele snacks en culinaire cadeaus.
pi_100959021
Leuke ideeën allemaal! :D Ik moet er ook aan geloven, Evi gaat per 1-9 naar de Gabbers op het KDV (2-4 jaar) :) Ben zelf niet zo heel creatief maar ik mag vast wel een idee van jullie pikken toch? O-)
#geen
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:53:42 #33
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100961896
yep, je mag! :) succes!

wij gaan bootjes vouwen dit keer. omdat willem zo dol is op varen. nu nog een feestje! dat zal wel iets met voetbal worden.

oh ik zie nu de krentebolmonsters van roy! ze zijn leuk, bar!
in de haak.
pi_100966061
Dana kreeg gister een memoryspel van fiep westerdorp mee naar huis.
Erg leuk, maar lijkt me een duur grapje als je dat voor 10 tot 15 kindjes moet doen
pi_100966093
ik ken wel de luciferdoosjes formaat versie van de jip en janneke memory, maar die bedoel je vast niet als je dat zo schrijft. :+

Deze:
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:20:55 #36
290586 Totaalzinloos
Köning der Zinloosheid
pi_100966174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:33 schreef Linda2205 het volgende:


Is er hier iemand zo handig met photoshop dattie voor mij Lotte in zo'n kleurplaat kan shoppen?? O-)
Jup. Als je dit nog steeds nodig hebt kan je de foto's die ik moet gebruiken via pm naar mij sturen :)
pi_100966440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:15 schreef p_iglet het volgende:
ik ken wel de luciferdoosjes formaat versie van de jip en janneke memory, maar die bedoel je vast niet als je dat zo schrijft. :+

Deze:
[ afbeelding ]
hehe :) nee ik bedoel echt het "normale formaat"
pi_100968777
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:20 schreef Totaalzinloos het volgende:

[..]

Jup. Als je dit nog steeds nodig hebt kan je de foto's die ik moet gebruiken via pm naar mij sturen :)
Oh fijn! Ik ga even zoeken naar een geschikte fotot en dan PM ik je, dank je wel!
Lotte!
Noah!
pi_100975564
Bij mijn dochter lag op het kdv onlangs een heel fijne traktatie in haar mandje (ze geven het nooit aan de kindjes, maar doen het in de mandjes, zodat ouders zelf kunnen beslissen wat ze wanneer geven):
Plastic tasje met daarin:
- bellenblaas
- kokertje kleurpotloden
- toverstafje
- roltoeter
- doosje rozijntjes
- zakje chips
- lolly
:(

Was ik niet blij mee. Dochter heeft alleen de bellenblaas, roltoeter (die gelukkig na twee keer blazen kapot was) en rozijntjes gekregen, die potloodjes liggen nog ergens. Heb ook bij de leiding aangegeven dat ik dit te veel en ongeschikt vond, en dat waren ze gelukkig helemaal met me eens.

Over een paar weken is dochterlief zelf jarig, dus eens even bekijken wat we dan doen. Ik neig naar een doosje rozijntjes. Of van die kleine boekjes van Dikkie Dik of zo (maar waar koop je die?), en dan een beetje leuk aankleden? Ben alleen niet zo heel erg van het knutselen, en bovendien valt haar verjaardag in de eerste week van mijn nieuwe baan, dus moet nog even kijken waar ik de tijd vandaan ga toveren...
pi_100976145
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana kreeg gister een memoryspel van fiep westerdorp mee naar huis.
Erg leuk, maar lijkt me een duur grapje als je dat voor 10 tot 15 kindjes moet doen
Ik heb vorig jaar zo iets in de uitverkoop gekocht, dan is de tractatie meteen een stuk minder duur.
http://missgefreubel.wordpress.com/
Over leuke lunches, simpele snacks en culinaire cadeaus.
pi_100976734
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:21 schreef Bleie het volgende:
Of van die kleine boekjes van Dikkie Dik of zo (maar waar koop je die?),
even zoeken op bol.com op uitdeelboekjes, daar vindje ook nog andere versies. Die van gonnie en gijsje zijn ook erg leuk!
pi_100976767
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:21 schreef Bleie het volgende:

Over een paar weken is dochterlief zelf jarig, dus eens even bekijken wat we dan doen. Ik neig naar een doosje rozijntjes. Of van die kleine boekjes van Dikkie Dik of zo (maar waar koop je die?), en dan een beetje leuk aankleden? Ben alleen niet zo heel erg van het knutselen, en bovendien valt haar verjaardag in de eerste week van mijn nieuwe baan, dus moet nog even kijken waar ik de tijd vandaan ga toveren...
Boekhandel of bol.com
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_100980029
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:21 schreef Bleie het volgende:
Bij mijn dochter lag op het kdv onlangs een heel fijne traktatie in haar mandje (ze geven het nooit aan de kindjes, maar doen het in de mandjes, zodat ouders zelf kunnen beslissen wat ze wanneer geven):
Plastic tasje met daarin:
- bellenblaas
- kokertje kleurpotloden
- toverstafje
- roltoeter
- doosje rozijntjes
- zakje chips
- lolly
:(

Was ik niet blij mee. Dochter heeft alleen de bellenblaas, roltoeter (die gelukkig na twee keer blazen kapot was) en rozijntjes gekregen, die potloodjes liggen nog ergens. Heb ook bij de leiding aangegeven dat ik dit te veel en ongeschikt vond, en dat waren ze gelukkig helemaal met me eens.

Over een paar weken is dochterlief zelf jarig, dus eens even bekijken wat we dan doen. Ik neig naar een doosje rozijntjes. Of van die kleine boekjes van Dikkie Dik of zo (maar waar koop je die?), en dan een beetje leuk aankleden? Ben alleen niet zo heel erg van het knutselen, en bovendien valt haar verjaardag in de eerste week van mijn nieuwe baan, dus moet nog even kijken waar ik de tijd vandaan ga toveren...
Hier hebben wij bewust gekozen voor geen kadootje bij de traktatie, omdat wij dit persoonlijk onnodig vinden.
En nu zie je het hier toch al niet zo veel.
Ik zou zeggen, als je daar zelf niet achterstaat, je het niet verplicht bent om te doen he ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100980056
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:53 schreef trui het volgende:
yep, je mag! :) succes!

wij gaan bootjes vouwen dit keer. omdat willem zo dol is op varen. nu nog een feestje! dat zal wel iets met voetbal worden.

oh ik zie nu de krentebolmonsters van roy! ze zijn leuk, bar!
Die bootjes zijn ook leuk zeg, en wat ga je in de bootjes doen?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:17:07 #45
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101187969
wat snoepjes, of misschien chocoladeroeispanen (van die chocolade mikado-stokjes). moet nog even proberen of dat enigszins mooi te rangschikken is. anders dus wat snoepjes, net als op ´t voorbeeld. ben nu de vlaggetjes aan ´t beschrijven. :)
in de haak.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 augustus 2011 @ 21:24:03 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101188270
ik zie dit topic ineens weer bovenaan m'n MyAT en vroeg me ineens af waar je van die hele kleine tractatie zakjes kunt kopen? Jan word eind december drie en ik wilde eigenlijk nu alvast beginnen met (verzinnen van) een inhoud voor zo'n zakje. ik dacht dus bv aan een stuiterballetje (8 voor 'n euro bij de hema) en een klein kaartje met een doosje smarties of rozijntjes ofzo .. niet orignieel, maar toch een traktatie :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:46:24 #47
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_101189376
DJMO.. ik vind stuiterballetjes een beetje eng :X
Stel je voor dat 1 van die kinderen het in zijn mond stopt oid ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:52:53 #48
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_101189772
Denk dat de juf het ook niet zo kan waarderen en idd beetje jong voor stuiterballetjes.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 augustus 2011 @ 21:55:18 #49
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101189936
Ik dacht eraan omdat Jan zo gek van stuiterballen is ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101190588
stuiterbal zou ik niet doen...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_101246670
stuiterbal kreeg Roy ook eens, veel te kleine bal en pardoes idd gelijk naar zijn mond.... die hebben we maar gelijk weggegooid.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101247541
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:09 schreef p_iglet het volgende:

[..]

even zoeken op bol.com op uitdeelboekjes, daar vindje ook nog andere versies. Die van gonnie en gijsje zijn ook erg leuk!
En ik zag ze laatst bij de V&D ook in verschillende soorten.
pi_101248109
Die uitdeelboekjes kun je volgens mij het makkelijkst via bol.com ofzo bestellen. Ik zie ze ook wel eens bij Bruna ofzo, maar op het moment supreme zul je net zien dat ze op zijn... :p Ik vind ze trouwens wel heel leuk!

Voor E's eerste verjaardag op het KDV hadden we een chocoladecake-boot voor de juffen met daaromheen vissen van mandarijntjes voor de kinderen. De groene rondjes zijn badbruistabletten voor de juffen. Ze vonden het erg leuk!

pi_101248322
Schattige mandarijntjes. :-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_101250670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:21 schreef Bleie het volgende:
Bij mijn dochter lag op het kdv onlangs een heel fijne traktatie in haar mandje (ze geven het nooit aan de kindjes, maar doen het in de mandjes, zodat ouders zelf kunnen beslissen wat ze wanneer geven):
Plastic tasje met daarin:
- bellenblaas
- kokertje kleurpotloden
- toverstafje
- roltoeter
- doosje rozijntjes
- zakje chips
- lolly
:(

Was ik niet blij mee. Dochter heeft alleen de bellenblaas, roltoeter (die gelukkig na twee keer blazen kapot was) en rozijntjes gekregen, die potloodjes liggen nog ergens. Heb ook bij de leiding aangegeven dat ik dit te veel en ongeschikt vond, en dat waren ze gelukkig helemaal met me eens.

Over een paar weken is dochterlief zelf jarig, dus eens even bekijken wat we dan doen. Ik neig naar een doosje rozijntjes. Of van die kleine boekjes van Dikkie Dik of zo (maar waar koop je die?), en dan een beetje leuk aankleden? Ben alleen niet zo heel erg van het knutselen, en bovendien valt haar verjaardag in de eerste week van mijn nieuwe baan, dus moet nog even kijken waar ik de tijd vandaan ga toveren...
De Dikkie Dik boekjes heeft Timo ook getrakteerd laatst, gewoon ingepakt en bovenop een plaatje van Nijntje geplakt met in de ballon Hoera Timo 2 jaar.

Zowel de Dikkie Dik als de Gonnie en Gijsje zijn al eerder getrakteerd in zijn groep en echt een groot succes hier thuis :) Je kunt ze gewoon bij de (grotere) boekhandel halen en ik zag ze ook bij V&D bij de boekenafdeling staan. (ik heb er btw nog 10 over, wij hadden aan 1 doosje niet genoeg. Dus mocht je er ook meer dan 16 nodig hebben maar niet 2 hele pakjes dan heb ik ze ook nog te koop hier :+ )
pi_101250710
Cantare lief die manderijntjes! Ik had ze ook voorbij zien komen in mijn zoektocht naar iets leuk, maar het leek me zoveel knipwerk..
pi_101704973
Het is me gelukt om vroeger dan 1 dag voor Lente d'r verjaardag na te denken over een traktatie. :') We gaan een grabbelton maken met allemaal kleine cadeautjes! *O*



























Allemaal van Lobbes.nl voor rond de 1,50 per stuk. O+
  donderdag 8 september 2011 @ 13:01:39 #58
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101706198
dat wordt ruzie om wie wat heeft gegrabbeld! :P (had je ook het sint-boek op de mat?)
in de haak.
pi_101706823
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:01 schreef trui het volgende:
dat wordt ruzie om wie wat heeft gegrabbeld! :P (had je ook het sint-boek op de mat?)
Daar leren ze van. >:)

Uit het Sintboek idd! :D
pi_101707738
Haha sintboek check!

Ik ben er ook deels uit wat ik voor Mirte ga doen, ik ga zelf sleutelhangers maken van vilt.
Nu ff voorwerk en dan kan ik 's avonds voor de tv de rest doen... bijvoorbeeld ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 8 september 2011 @ 13:50:49 #61
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101707889
hoelang heb je nog nijna? ;)
in de haak.
pi_101710701
Hebben jullie een leuk idee voor een grabbelton? Een gewone doos is zo saai.

Edit: ik denk dat een gewone mand het handigst is. Die is laag genoeg zodat de kleintjes er ook bij kunnen.

pi_101734404
Misschien nog een leuke tip voor anderen: ik heb bij intertoys een hele zak met zo'n 10 minipotjes playdoh gekocht voor nog geen 3 euro. Esmee gaat ze over een weekje trakteren bij de opvang!
  woensdag 14 september 2011 @ 15:19:11 #64
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_101939163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:39 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

koekiemonster met krentenbol :)

Die zijn leuk zeg, die neem ik even mee voor de collectie.

Inmiddels is onze Thijs 5 geworden en heeft uiteraard getrakteerd op de Kindergarten.
Het zijn deze keer girafjes geworden, reacties erop waren echt super!

(heb nog betere foto's, zal ik nog wel even uploaden, deze stond nog op m'n foon)
pi_101949692
Wat een lieve girafjes O+

Wie heeft er voor ons nog goede tips.
We gaan over 2,5 week verhuizen, en het lijkt me leuk dat pepijn dan op een paar plekken kan tracteren. Alleen komen we om in de drukte en het werk, dus ik zoek wel iets simpels (maar zakjes chips of snoepgoed ofzo vind ik toch echt niets).

Plekken waar getrakteerd moet worden.

School: 20 kinderen tussen de 4 en de 6jaar.
Opvang: 10 kinderen tussen de 10 weken en 7 jaar
En liefst ook voor de buurtkindjes: 5 kindjes tussen de 3 en 9jaar.

Iemand leuke ideeën?
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 september 2011 @ 20:32:33 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101951289
Heb je een action in de buurt? Stickervellen doen het altijd goed hier.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef Stiemie het volgende:
Misschien nog een leuke tip voor anderen: ik heb bij intertoys een hele zak met zo'n 10 minipotjes playdoh gekocht voor nog geen 3 euro. Esmee gaat ze over een weekje trakteren bij de opvang!
En bij Kruidvat zag ik netten met heel veel gele badeendjes liggen voor weinig.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101968506
Bellenblaas? Uitdeelboekjes? Badeendjes vind ik ook een leuk idee.
pi_101968854
p_iglet: Ik knijp(fruit) er tussenuit.
Even wat knijpfruit kopen, labels printen, stickertje erop. Evt een snoepveter om het dopje draaien. Kun je ook heel makkelijk al (ver) van te voren maken.
Met een meidenkwartet
pi_101970632
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:23 schreef snakelady het volgende:
Traktaties voor op school/psz/kdv 5

Laatste traktaties
Lenthe blijft in de lentesfeer met vrolijke bijtjes!



ontzettend leuk gedaan. :Y ^O^
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 15 september 2011 @ 11:34:50 #70
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_101970868
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef rubje het volgende:

[..]

ontzettend leuk gedaan. :Y ^O^
Dank! De kids vonden het ook erg leuk.
We hebben inmiddels ruim 10 traktaties in de collectie
pi_101976317
Wat een gezellige traktaties zo met die girafjes en bijtjes :)

Morris wilde perse cakejes trakteren. We hebben verschillende kleurstoffen bij het beslag gedaan en zo werd het een bont geheel :+









Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_101976382
Oooo Snoopy leuk! Waar heb je die kleurstoffen gehaald? Dit vindt mijn dochter echt geweldig.
Met een meidenkwartet
pi_101976512
Ik heb ze bij de kinderfeestwinkel in Amsterdam gekocht. Maar het is vast ook via internet bij van die taartbenodigdhedensites te koop.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 15 september 2011 @ 14:53:52 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101976988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:37 schreef Cathmar het volgende:
Oooo Snoopy leuk! Waar heb je die kleurstoffen gehaald? Dit vindt mijn dochter echt geweldig.
ik geloof dat die kleurstoffen ook bij gewone toko's wel te koop zijn.

leuk geworden, snoopy & morris!
in de haak.
pi_101985899
Wat een leuk onderwerp, en ik heb een leuke aanvulling! Toen onze jongste 5 werd, heb ik allemaal rupsjes (nooitgenoeg) gehaakt (half uurtje werk per rups, 23 keer). Omdat ik er toch iets te eten bij wilde hebben, heb ik alle rupsjes op een appel geprikt. Voor de juf heb ik de rups ook in het groot gehaakt, en vleugels met klittenband erbij gedaan. Dan kon ze het boekje voorlezen met beeld erbij.
pi_101989606
Wat leuk! En wat een werk :o
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_101991807
Wat een leuk (en gezond) idee!! :D
pi_102180835
calaevelien, wat gaaf!

En die cupcakjes! :9 Ik heb serieus van m'n leven nog nooit vrijwillig wat gebakken. En ik heb nog wel hotelschool gedaan... :@

Mejuffrouw Tuttebel d'r traktatie is ook af!



De mand zit bommetjevol zaagsel. Gelukkig haalt Nils Lente 's avonds op... >:)
pi_102197491
Hahaha, je kan natuurlijk ff stoffer en blik meegeven Sssserpente ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_102198207
Da's een goeie! De leidsters geef ik een bakje verse fruitsalade. die kan ik 'serveren' op een stoffer en blik en er cellofaan met een strikje omheen doen. :D
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:48:17 #81
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102198227
ziet er leuk uit, sserpente! en hij zal wel flink zwaar zijn!
in de haak.
pi_102200314
Patser, Ssserpente :P

snoopy, wat leuk die gekleurde cakejes! Dat wil ik ook eens doen met Senna, vindt ze vast leuk.

Die rupsjes zijn ook erg leuk, maar wat een werk :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102209208
Sssserpente, hoe is de traktatie (en het zaagsel) ontvangen? Was het een succes? ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_102220355
Ben ook wel benieuwd naar hoe de mand met zaagsel ontvangen is. Is het een grabbelton? Wel een leuk idee. Als ik weer wat ga haken voor de volgende verjaardag, kan ik er wel grabbelpakjes van maken.
En het viel wel mee met de rupsjes hoor, per rupsje nog geen half uur werk (23 keer, dat wel ;)).
  woensdag 21 september 2011 @ 15:21:15 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102220432
nou dat vind ik wel veel werk carlaevelien! maar ze zijn hartstikke leuk geworden. ^O^
in de haak.
pi_102228300
Zo ben ik, Miss. Jeweettoch. 8-)

Het is een grabbelton, idd, carlaevelien. Morgen wordt ie getrakteerd. Ik ben alleen zo stom geweest om voor de leidsters een bakje vers fruit te halen (a 5 euro per stuk! :o ). Leek me eens wat anders dan taart en chocola. Maar pas bij het afrekenen besefte ik me dat ze elke dag al vers fruit eten op de opvang. Dat halen ze namelijk elke morgen bij De Fruitschuur een stukje verderop. :|W

Maar goed, het gaat om het gebaar.
pi_102229327
Fruit eet je nooit teveel, toch? Ik schat zo dat er veel juffen stiekem dankbaar zullen zijn dat ze niet aan de chocola 'hoeven'.
pi_102233153
Ik hoop het, Carla.

Oh, en die 5 euro was geen 'kijk mee eens veel geld aan een traktatie voor de juf uitgeven-opmerking'. :') Ik was serieus verontwaardigd over het bedrag.
pi_102236067
Het is een beetje laat maar ik heb deze net besteld zodat Mika ze kan trakteren bij de peuterzaal:


[ Bericht 4% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 22-09-2011 20:45:57 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:11:07 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_102953116


Voor een groepje van 10 kinderen is dit nog wel te doen :) En stiekem vond ik het heerlijk om zo te knippen en te plakken :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:28:45 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102953795
leuk idee troel! mooi gemaakt, en wat een werk! :) (al houd ik niet van plop maar ok, da's persoonlijk. :+)
in de haak.
pi_102953998
Sserpente ik ben heel benieuwd wat de leidsters van de grabbelton vonden :D Ik vind m echt super in elk geval :D
En die gehaakte rupsjes met appels zijn ook fantastisch zeg!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:41:21 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_102961783
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef trui het volgende:
leuk idee troel! mooi gemaakt, en wat een werk! :) (al houd ik niet van plop maar ok, da's persoonlijk. :+)
Tja, soms moet je wat he ;)
Die rupsjes vind ik ook wel ontzettend super, maar wat een werk (zegt zij die al aan het bedenken is hoeveel werk bumbaatjes voor volgende week voor Jochems traktatie gaat zijn :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:49:53 #94
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102962128
ik moet voor vrijdag ook iets creatiefs bedenken.
en ik ben koos inspiratieloos.

is cupcakes met een laagje rood/witte stippen (paddestoel idee) en een vlaggetje ... 5 jaar!
een leuk idee voor groep 1/2?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:11:22 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_102962962
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:49 schreef SacreCoeur het volgende:
ik moet voor vrijdag ook iets creatiefs bedenken.
en ik ben koos inspiratieloos.

is cupcakes met een laagje rood/witte stippen (paddestoel idee) en een vlaggetje ... 5 jaar!
een leuk idee voor groep 1/2?
Ik heb zondag sprookjesboomcakejes gebakken voor mensen in de leeftijd van 14-32 jaar en zelfs daar bevielen paddenstoelencakejes. Ik denk bij de kleuters alleen maar des te meer!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:14:02 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102963069
Ligt aan t beleid van de school..

Waarom niet een "herfst tafereel maken
Van kaas kleine stammetjes maken en cherrytomaatjes de helft als kapje..
Een witte druif en een halve paarse/rode druif als eikeltje..

Etc.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:16:03 #97
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102963150
Haha alles wat je opnoemt lust ze zelf niet :P
pi_102996758
Schattig, VT. O+ Heeft ze ze al getrakteerd?

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:16 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha alles wat je opnoemt lust ze zelf niet :P
Tja, dat krijg je als je je kind alleen maar e-nummers geeft. :P ;) :9

Chan, volgens de juf was het een groot succes. Ze zei dat het een leuke happening was en de kindjes er serieus blij van werden. Ipv de groep zelf te laten grabbelen, heeft ze wel besloten om Lente te laten grabbelen en de cadeautjes uit te delen.

Kijk nou, van de site van BE (gezinnig.nl) O+ :
pi_103037496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:15 schreef Ssserpente het volgende:
Schattig, VT. O+ Heeft ze ze al getrakteerd?

[..]

Tja, dat krijg je als je je kind alleen maar e-nummers geeft. :P ;) :9

gnegnegne xD

wat het geworden is: danoontjes bloemetje met 3d ( :') ) gezichtje.
'k heb me vandaag rot lopen zoeken naar lepeltjes is kekke kleurtjes :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:17:16 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_103052444
Traktaties voor Jochem staan inmiddels ook al klaar op de kast :) Als je eenmaal bezig bent, dan blijf je ook gewoon aan het knippen en plakken :D

10 Bumbamutsjes op een rij dus, heb op deze manier ook geen slingers meer nodig :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103055041
Ryan wordt in de herfstvakantie 3 dus na de vakantie mag hij voor het eerst trakteren op de psz.

Nu ben ik niet zo heel erg creatief en wilde bij snaaitaart.nl een krokodillentaart bestellen want ik had al gehoord dat fruit geen goed idee was (3 kindjes met fruitallergie)
Hoor ik vandaag dat spekkies ook een no-go zijn. (gelatine) -O-

Grabbelton werd ook afgeschoten of er moest hetzelfde cadeautje x 14 inzitten.

Nu ben ik even het spoor bijster, wat is nog meer leuk voor kindjes tussen de 3 en 4 jaar oud?
Knippen en plakken lukt me nog wel.. :') (nog net)
pi_103056890
Amber gaat morgen trakteren: minicroissantjes met worst/kaas.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_103061754
Mjam :9
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 05:32:50 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_103064658
Dat ziet er heerlijk uit Vicky!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103720679
Emma gaat maandag trakteren: uiltjes met een mandarijntje.


BE maakte laatst uiltjes en dat patroon heb ik gebruikt om deze te maken. Ze zitten met plakband om een mandarijntje geplakt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:09:43 #106
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103721183
O+ wat een werk jelief! _O_ maar erg leuk!
in de haak.
pi_103734234
Erg leuk Jelief!
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 19 december 2011 @ 19:14:16 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105782926
Jeetje Jelief! :o Wat een werk! (Sorry, beetje late reactie. :@ ) Wel echt heel erg leuk! O+

Ik kwam mijn tractatie van Sasha ook even showen. Het idee is heel erg gejat, maar ik vind hem zo leuk geworden. :@ ;) O+



Er achterop zit nog een zelfgemaakt lego-krijtje geplakt. En ik ga er gekleurde lego-cakes bij bakken.

De buit van deze week is voor de heren een sate prikker vol met snoepjes geregen en een bekertje vol met snoepjes, dus ten opzichte daarvan is dit mss karig, maar dat smijten met snoep stuit me zo tegen de borst. :@
***
  maandag 19 december 2011 @ 19:16:30 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105783036
leuk! :D
in de haak.
pi_105787885
Leuk BE!!

Ik mag van de week aan de knutsel voor Jelle O+
Ik zit er aan te denken om deze te maken, met aan de achterkant een danoontje


Of deze, maar de 1e vind ik leuker geloof ik
pi_105788573
Wat een mooie en originele traktaties komen er hier voorbij!
Ik vind de eerste Bumba ook leuker mrien!
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:36:00 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105811192
Ik bedenk net dat F (die vandaag jarig is) morgen ook moet trakteren op het kdv.
Het wordt of die koekiemonsters van hierboven met peperkoek(zet ik straks ff een klas aan het werk) of kerstbomen met een mandarijntje (zet ik straks ff een klas aan het werk).
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:36:13 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105811198
Ik wil eigenlijk die van BE jatten,maar dat red ik niet meer (en ik wil persé geen snoep trakteren, en dan vind ik de peperkoek al op het randje)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 december 2011 @ 01:11:07 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105900785
ik ga heel goedkoop duur doen :@ :')

ik heb bij de wibra uitdeelzakjes gehaald voor 50 ct voor 12 stuks (d'r zitten 17 kinderen op z'n groep) en ik heb bij lobbes.nl een magische metalen puzzel besteld voor 20 zakjes (a 26 ct stuk). Daar stop ik bij een doosje rozijntjes , een spekkie, een kleurplaatje van winnie the pooh (half aviertje opgerold) met op de achterkant geschreven: hoera! vandaag vieren we feest want in de vakantie ben ik jarig geweest!; en dan een ballon. (50 stuks voor 50 ct bij de action :') )

Wellicht overdreven, maar ik wilde nou niet met alleen een mandarijntje oid aankomen (en ja, daar komt het ik wil niet onderdoen voor de rest gevoel naar boven bij me :@ )

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 22-12-2011 08:33:31 (foutje :P ) ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 22 december 2011 @ 06:52:29 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_105905087
Een doosje mandarijntjes :P het klinkt zo lief :)

Prima traktatie hoor DJMO :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 december 2011 @ 08:33:58 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105905801
ik bedoelde dus een doosje rozijntjes, zat ermee in m'n hoofd dat ik niet met alleen dat mandarijtnje wilde aankomen ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 22 december 2011 @ 08:39:25 #117
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_105905860
Ons meisje heeft gisteren afscheid genomen op het kdv en heeft uiteraard getrakteert.
Moeders had het idee om cupcakes te maken, in een kokertje, strikje erom en kaartje eraan.
Maanden voorbereiding om alle benodigheden binnen te krijgen, ik heb de bedanktkaartjes zelf ontworpen en afgedrukt de envelopjes heeft moeders in elkaar geknutseld.
Tevens hadden we voor de kinderen grote stuiterballen met led-lampjes erin, erg leuk!

knutselen aan de enveloppen...


cupcakes en het kaartje:


de cupcakes alleen:


stuiterbal fleurig verpakt:


op het kdv:
  donderdag 22 december 2011 @ 09:37:26 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105906994
Jeetje wat een werk! Mooi zeg! O+
***
pi_105910195
Dat ziet er mooi uit ud :Y
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 22 december 2011 @ 12:29:38 #120
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_105912158
Dank!!! :@

Weining knip- en plakwerk deze keer, maar wel weer precies zoals moeders het in gedachten had.
De stuiterballen en kokers waren slecht te vinden, maar nog net op tijd binnen gekregen gelukkig.
De kaartjes daarentegen waren in een kwartiertje fotosoepen klaar. :P
pi_106865155
Over 2 weken wordt de jongste 6 en ga ik tracteren op deze, er komt bij elk poppetje nog een zakje snoepjes aan:



Voor de juffen en meesters heb ik deze, elk op een kaasje geklitteband:

  maandag 16 januari 2012 @ 12:00:07 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_106865377
Wat een werk :o

Ruben heeft vandaag getrakteerd op cakejes met daarop een ouwel-afbeelding van Thomas de Trein. In verband met tijdgebrek niet eens zelfgebakken cakejes, maar kant-en-klare cakejes, maar op die manier ook meer gecontroleerd voor een allergisch klasgenootje :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 16 januari 2012 @ 12:45:11 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106866531
OMG carlaevelien, wat veel werk!!! :o maar wel erg mooi gelukt! O+
in de haak.
  maandag 16 januari 2012 @ 12:53:20 #124
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106866790
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:00 schreef Troel het volgende:
Wat een werk :o

Ruben heeft vandaag getrakteerd op cakejes met daarop een ouwel-afbeelding van Thomas de Trein. In verband met tijdgebrek niet eens zelfgebakken cakejes, maar kant-en-klare cakejes, maar op die manier ook meer gecontroleerd voor een allergisch klasgenootje :)
Die afbeeldingen, kun je die ergens bestellen? Ik moet voor Lennon 32 traktaties maken... 16 voor kdv en 16 voor psz. Ik wil even een keer gemakkelijk doen.

carlaevelien, jeetje wat een werk zeg!! _O_ maar erg mooi geworden.
  maandag 16 januari 2012 @ 12:54:41 #125
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106866823
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 08:39 schreef ueberduitser het volgende:
Ons meisje heeft gisteren afscheid genomen op het kdv en heeft uiteraard getrakteert.
Moeders had het idee om cupcakes te maken, in een kokertje, strikje erom en kaartje eraan.
Maanden voorbereiding om alle benodigheden binnen te krijgen, ik heb de bedanktkaartjes zelf ontworpen en afgedrukt de envelopjes heeft moeders in elkaar geknutseld.
Tevens hadden we voor de kinderen grote stuiterballen met led-lampjes erin, erg leuk!

knutselen aan de enveloppen...
[ afbeelding ]

cupcakes en het kaartje:
[ afbeelding ]

de cupcakes alleen:
[ afbeelding ]

stuiterbal fleurig verpakt:
[ afbeelding ]

op het kdv:
[ afbeelding ]
Wow, dat ziet er mooi uit zeg. En ook al zoveel werk. _O_ ^O^
pi_106867341
Mijn dochterje werd in november 5, en dit hadden we voor haar gemaakt...Ze wilde iets met prinsessen en cakejes...:





Gewoon een fruit doos afgeplakt met roze papier, en de binnenkant voorzien van muren van een disney dansvloer (ik dacht van belle en het beest.. :) )

Niet heel gezond, maar ja...
  maandag 16 januari 2012 @ 13:15:05 #127
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_106867404
Ik vind het echt geweldig, Dynia. Dat is echt een feestje zo. Ik neem aan dat het heel erg in de smaak is gevallen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:19:52 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_106867562
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:53 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Die afbeeldingen, kun je die ergens bestellen? Ik moet voor Lennon 32 traktaties maken... 16 voor kdv en 16 voor psz. Ik wil even een keer gemakkelijk doen.

carlaevelien, jeetje wat een werk zeg!! _O_ maar erg mooi geworden.
Ja, dat kan :) Ik deed het via internet, via http://www.kadokamer.nl/nl/traktaties.html Ik had zowel de Cars als de Thomas en het is een groot succes. Het is alleen best lastig knippen, echt rond waren de plaatjes niet (ondanks een scherpe, droge schaar, het is gewoon geen papier en dus knipt het raar ;) ). Snelle levering en niets aan te merken :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_106867644
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:56 schreef Jelief het volgende:
Emma gaat maandag trakteren: uiltjes met een mandarijntje.
BE maakte laatst uiltjes en dat patroon heb ik gebruikt om deze te maken. Ze zitten met plakband om een mandarijntje geplakt.
jeeej zeg...dat is ook een werk geweest zeg...Ziet er wel super uit
  maandag 16 januari 2012 @ 14:16:07 #130
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106869105
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, dat kan :) Ik deed het via internet, via http://www.kadokamer.nl/nl/traktaties.html Ik had zowel de Cars als de Thomas en het is een groot succes. Het is alleen best lastig knippen, echt rond waren de plaatjes niet (ondanks een scherpe, droge schaar, het is gewoon geen papier en dus knipt het raar ;) ). Snelle levering en niets aan te merken :)
Thnx. Ik ga vanavond even overleggen. Of dit of stokjes met fruit/komkommer. En dan zelf rondjes maken, printen en plakken. Maar ik neig nu naar dit. Is minder werk en kun je vooraf maken. Fruit/komkommer kan pas 's morgens gemaakt worden.

dynia, wat mooi gemaakt zeg. :Y
  maandag 16 januari 2012 @ 22:05:10 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106890704
leuk dynia! ^O^
in de haak.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:53:37 #132
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_107081282
Troel bedankt voor de tip. Ik heb op die site ook ouwel-afbeeldingen besteld. Ik ga morgen zelf de cupcakes bakken. Ben benieuwd hoe het wordt!
  zondag 22 januari 2012 @ 22:23:33 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107119777
Troel, jij hebt toch ooit die negerzoen-pinquins gemaakt he? Heb je de oogjes + buikjes van marsepein gemaakt? En waar plak je dat goed mee vast?
in de haak.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:30:38 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_107120213
Ik had alles met marsepein gedaan ja en vastgeplakt met water, maar met glazuur ging het beter. Maar ik doe het nooit, nooit, nooit weer :)

Het is een prutswerkje en ik werd op een gegeven moment misselijk van de per ongeluk kapot geknepen negerzoenen :P


Deze waren dat :)

De oogjes zijn trouwens gewoon van die opeetkraaltjes, ik had wel zwarte marsepein ervoor in huis, maar ik was het zat :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 januari 2012 @ 22:32:13 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107120315
haha bedankt voor de waarschuwing! :) ze zijn wel erg leuk, en cato heeft haar zinnen erop gezet dus we gaan 't proberen. wel handig die bakjes eronder!

(had je de marsepein zelf gemaakt? of waar koop je dat een beetje voordelig?)
in de haak.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:34:44 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_107120460
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:32 schreef trui het volgende:
haha bedankt voor de waarschuwing! :) ze zijn wel erg leuk, en cato heeft haar zinnen erop gezet dus we gaan 't proberen. wel handig die bakjes eronder!

(had je de marsepein zelf gemaakt? of waar koop je dat een beetje voordelig?)
Ik had het gehaald bij zo'n online winkeltje, tegenwoordig zou ik het bij deleukstetaartenshop kopen. Ik weet niet of ze in dat winkeltje in Utrecht met al die kookspullen ook marsepein verkopen, maar veel supermarkten hebben het ook wel, maar niet altijd in de juiste kleuren. Zelf kleuren kan ook, maar dan heb je ook weer kleurpasta nodig. Veel marsepein heb je niet nodig overigens! Ik had van alle kleuren 250 gram en ik had heel, heel veel over ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 januari 2012 @ 22:35:14 #137
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_107120490
Ze hadden laatst bij de Xenos hele voordelige marsepein in best veel kleuren. Maar of dat iets tijdelijks was of niet, dat weet ik niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:37:06 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_107120591
Van Dr. Oetker hebben ze in de gewone supermarkt zo'n setje met wittig, rood en groen en dat zou je kunnen gebruiken als rode snaveltjes ook goed zijn ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 januari 2012 @ 22:39:37 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107120722
dank voor de tips! ik ga eens op zoek. ik heb bij betsy's in utrecht wel eens rolfondant gekocht, maar of ze er ook marsepein hebben, geen idee.
in de haak.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:41:33 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_107120837
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef trui het volgende:
dank voor de tips! ik ga eens op zoek. ik heb bij betsy's in utrecht wel eens rolfondant gekocht, maar of ze er ook marsepein hebben, geen idee.
Met rolfondant zou het ook moeten kunnen en dat is wel wat meer geschikt voor kinderen dan marsepein :) Plakken is hetzelfde overigens :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 januari 2012 @ 22:43:40 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107120969
ah, ik denk dat ik dat dan doe! :) (ik lees 'marsepein' in zo'n beschrijving en denk meteen dat 't de enige optie is. :') verder hoopte ik dat marsepein beter plakt. maar dat is dus niet zo? hmm.).
in de haak.
pi_107121150
Ziet er wel erg leuk uit Troel!!!
pi_107121669
Dit was Dyon zijn traktatie op het KDV:
Ik had gehoopt dat het zou gaan sneeuwen in december ;)







Kyllian moest en zou cakejes gaan trakteren, dus die heeft actief meegeholpen:


pi_107195551
Ik ga volgend jaar ook eens cupcakes bakken, denk ik. :P

pi_107195732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ga volgend jaar ook eens cupcakes bakken, denk ik. :P

[ afbeelding ]
:o
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_107198176
Jeez, Ssserpente, kom ik hier om inspiratie op te doen voor traktaties voor mijn bijna 2 jarige, zie ik ineens iets heul vreemds. :o :X
de derde en vierde van de tweede rij van boven moeten denk even langs de doker, die hebben last van vreemde uitslag :r
pi_107198258
En de vijfde van de derde rij van boven heeft een lintworm. :X
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 januari 2012 @ 22:06:11 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107198288
_O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107198411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef Ssserpente het volgende:
En de vijfde van de derde rij van boven heeft een lintworm. :X
_O- ik moest heel hard lachen!
  woensdag 25 januari 2012 @ 07:51:30 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_107207382
Het ergste vind ik nog dat je echt zodra je het ziet, weet wat het voor moet stellen :@ _O-
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:06:10 #151
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_107207542
Ik zag laatst ook iets leuks voorbij komen,helaas geen foto...

Men neme een plastic bierglas gevuld met gele langwerpig chips ( bier ) het schuim was gemaakt van popcorn,dat je dus bovenop de gele chips legt.

Glas op bierviltje en klaar!
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:03:14 #152
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107209516
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2012 07:51 schreef Troel het volgende:
Het ergste vind ik nog dat je echt zodra je het ziet, weet wat het voor moet stellen :@ _O-
wat is daar zo erg aan? dat betekent gewoon dat ze goed gelukt zijn. :)
in de haak.
pi_107312916
Trui, Jamin heeft ook rolfondant en volgens mij ook marsepein. In elk geval dat soort spul.
Succes met maken van de pinguins...

Sssserpente, ik vind ze er niet zo lekker uit zien eigenlijk... ik zou er mijn tanden niet zo gauw inzetten geloof ik... :X
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_107313293
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef trui het volgende:
dank voor de tips! ik ga eens op zoek. ik heb bij betsy's in utrecht wel eens rolfondant gekocht, maar of ze er ook marsepein hebben, geen idee.
Makro heeft ook heel veel!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 27 januari 2012 @ 22:37:28 #155
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107313382
bij de makro kom ik nooit. maar jamin zit hier wel in 't winkelcentrum, dat is ook een handige tip. ^O^
in de haak.
pi_107313653
Ik wil iets leuks maken als geboortetraktatie, maar niet te moeilijk.
Voor m'n zoon (psz) dacht ik aan een soepstengel of lange vinger met roze of blauwe muisjes op de puntjes.
Maar voor m'n dochter (groep 2) vind ik dat niet leuk, en beschuitjes ook niet.
Iemand die iets leuks weet?
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:10:49 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107321165
crazymoon, misschien mini cupcakes met muisjes bovenop?

ik kwam nog een leuke variant tegen op de negerzoen pinguins: negerzoen uiltjes :) ook leuk! alleen wil dochterlief toch echt de pinguins.
in de haak.
pi_107324624
Ik haal alles om taarten en cupcakes te maken bij Lies cakeshop, hier 5 minuten vandaan:
http://www.liescakeshop.nl/
Voor jou misschien ook niet zover weg Trui, maar als je goedkoop wilt kun je het beter bij de Xenos halen ;)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:32:34 #159
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107324749
In een ander topic op fok zeggen ze dat de marsepein/fondant van de xenos ronduit smerig is....
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:45:29 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107325100
houten is net even te ver uit de route. maar ik zal de xenos-waarschuwing in gedachten houden. :)
in de haak.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:08:10 #161
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107734746
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef Troel het volgende:
Ik had alles met marsepein gedaan ja en vastgeplakt met water, maar met glazuur ging het beter. Maar ik doe het nooit, nooit, nooit weer :)

Het is een prutswerkje en ik werd op een gegeven moment misselijk van de per ongeluk kapot geknepen negerzoenen :P

[ afbeelding ]
Deze waren dat :)

De oogjes zijn trouwens gewoon van die opeetkraaltjes, ik had wel zwarte marsepein ervoor in huis, maar ik was het zat :@
troel, nogmaals een _O_ voor jouw pinguins. wat zijn ze netjes gelukt! stukken netter dan de mijne in elk geval. en inderdaad, een heel gepruts. maar goed, best lief geworden, kijk:

in de haak.
pi_107736096
Super leuk idee is dat toch. Eentje om te onthouden. Mooi gedaan Trui ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107740815
Ze zijn wel lief Trui! Tyler zit al jammmmmmmie te roepen naast me. :D
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:42:07 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_107740900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 23:08 schreef trui het volgende:

[..]

troel, nogmaals een _O_ voor jouw pinguins. wat zijn ze netjes gelukt! stukken netter dan de mijne in elk geval. en inderdaad, een heel gepruts. maar goed, best lief geworden, kijk:

[ afbeelding ]
Ik denk dat het schijn is dat die van mij er netter uitzien hoor ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108007907
Ik schop hem even omhoog. Volgende week woensdag is Senna voor het laatst op de dreumesgroep, dus daar willen we ook wel wat aandacht aan besteden met een leuke, kleine traktatie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108007994
Ik had zelf cupcakes gebakken laatst. Niks er op want al zoet genoeg en per stuk in folie met een kaartje er aan verpakt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:13:05 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_108051205
In het hemakrantje stonden ook leuke traktatiedingen. Ik heb de prijs niet gezien, maar het zag er wel leuk uit :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108055441
Ik heb gelukkig een week langer, want februari heeft 29 dage dit jaar!
Maar goed, ik moet iets bedenken. Zelf bakken wordt lastig, want ik werk dinsdags ook, en dan moet het vlug vlug in de avond. Ik wil iets leuks en iets lekkers, heb ik bedacht. Ik vnd die uitdeelboekjes wel erg leuk, en dan een kleinigheidje van lekkers erbij, en dan leuk verpakt. Iemand een idee hoe dat leuk e origineel te verpakken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108056376
ik verpak de boekjes met transparant inpakfolie, dan er omheen een lintje..
En er een kaartje in met hoera .... is .... jaar of aan het lintje een leuk briefje.
Maar dat is niet heel origineel :D

Ik twijfel nog wat ik mijn meisje uit moet laten delen..
We doen dus al die jaren al boekjes en ze wil geen boekjes.

Ik dacht zelf aan stoepkrijt. 3 stuks in folie ofzo. (grote bak stoepkrijt is bij de hema een euro dus is ook nog eens lekker goedkoop en ze is jarig in mei )
Of van die leuke zeepjes in vormpjes.
pi_108060103
Meike is ook binnenkort jarig, wij gaan ons ook wagen aan de pinguins.
Bedankt voor het idee hier! Ben benieuwd of ik er na het maken ook nog zo enthousiast over ben.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108069983
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:10 schreef trui het volgende:
crazymoon, misschien mini cupcakes met muisjes bovenop?

Late reactie, maar m'n dochter wilde perse gewoon beschuit met muisjes trakteren. Omdat dat hoort bij een geboorte zei ze ;)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_108237573
Wij zitten weer midden in de verjaardagen hier.

Voor Thomas, die zaterdag 4 wordt, maakte ik vandaag de piratenbananen die ik op kiind.nl zag en de oh zo bekende kleurplaten met zijn gezicht erin.

Eenvoudig, maar hij vindt het super. De juf heeft al een piratenverjaardagskroon voor hem klaarstaan, dus helemaal in thema. :)





Morris wordt over anderhalve week twee, dus voor hem mag ik ook iets gaan verzinnen.

En dan hebben we binnenkort ook nog een Hoera, een baby-traktatie nodig! 'Onthoofde' diepvriessoesjes met muisjes denk ik, die kunnen dan mooi vd week de vriezer al in tot we ze nodig hebben.
Hardloper.
IG @webkim
pi_108237711
Die banen zijn simpel maar erg leuk. Die ga ik onthouden :Y

Thomas naar school dus? Leuk, spannend!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:04:40 #174
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_108275604
Karin, ik zag laatst bij xenos ladingen rolfondant liggen, misschien een idee voor de pinguins? Succes iig!

Ah, ik zie dat Troel een wijze aanvulling heeft ;)
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:07:56 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_108275784
Die fondant bij de Xenos is echt echt echt echt niet lekker. Als je rolfondant wil hebben en je kent iemand met toegang tot de makro: nu is elk 2e artikel de helft van de prijs :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 20:29:39 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_108277123
oeeeeh is dat zo? ik heb een eigen makropas! :7
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:50:49 #177
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_108303037
Voor degenen die pinguïns willen maken; bij de C1000 hebben ze nu 'boetseer-marsepein' in het paas-assortiment en precies de juiste kleuren voor pinguïns ;) (wit, geel, oranje en donkerbruin)

Al heb ik geen idee van de smaak natuurlijk(er zijn maar weinig dingen die ik niet lust, maar marsepein is er een van ;) ) maar het is wel een mooi klein en goedkoop setje :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:56:24 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108303200
Wat zijn die pinguins gaaf zeg! :o _O_
***
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:16:42 #179
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108306233
Bep nam vandaag afscheid op de psz.
De juffen werden uitgezwaaid



En voor de kindjes waren er uiltjes, klaar om het nest te verlaten :)




Gevuld met een doosje Smarties en een ballon :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:26:32 #180
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_108306608
TF wat leuk zeg. O+ O+ Wat een werk ook!! ^O^

Ik ga die uiltjes voor volgend jaar onthouden als Lennon van kdv gaat. Dat kdv zit aan de bosuilstraat en de groepen zijn vernoemd naar verschillende kleuren uilen. Zo toepasselijjk! Hoe heb je die gemaakt? Met lege wc-rolletjes?
pi_108308128
Die uiltjes zijn leuk zeg!
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:18:56 #182
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108308369
wcrolletjes ja, bovenkant dichtvouwen, dan je kinderen laten verven. Plakoogjes d`rop, snaveltje erop en als laatste een rondje oranje met eventueel voetjes eronder. Echt heel simpel en heus niet zoveel werk :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:29:02 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108308708
hartstikke leuk!

en 't zou ook van gekleurd dik papier/dun karton kunnen lijkt me, als je daar een rolletje van rolt & vastniet. meer knip/nietwerk, maar 't scheelt een verf-ronde. :)
in de haak.
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:31:54 #184
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_108310691
Je kunt ook de wc-rolletjes beplakken met gekleurd papier en daarna dichtvouwen aan de bovenkant :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_108357549
Had ik deze al laten zien? Tractatie van onze jongste, die eind januari 6 werd.


En deze voor de juffen en meesters, op een kaasje van babybel geplakt.
pi_108392463
Mag deze kleuterjuf het patroontje van ko alsjeblieft?
pi_108398157
Hoi Lexie, het patroon vind je op mijn blog http://mepcarla.blogspot.com, dit zijn de kleine kootjes (die waren wat sneller klaar ;)), er staat ook een patroon op van een wat grotere Ko.
pi_108398377
Heel leuk! Ik ga de grote haken voor in m'n klas!
pi_108422999
Ik ben benieuwd Lexie, laat je hem zien als ie klaar is?
pi_108423122
Ja dat zal ik zeker doen!
  zondag 26 februari 2012 @ 20:15:02 #191
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_108431365
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wcrolletjes ja, bovenkant dichtvouwen, dan je kinderen laten verven. Plakoogjes d`rop, snaveltje erop en als laatste een rondje oranje met eventueel voetjes eronder. Echt heel simpel en heus niet zoveel werk :)
Thnx! Ik ga het opslaan en ook die tip met gekleurd papier. Waar heb je die oogjes gekocht?
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 09:33:25 #192
5428 crew  miss_sly
pi_108453226
Omdat het toch maar een klein afscheid is, heb ik besloten dat ik iets met van een feestelijk uitziend ding met prikkertjes kaas en fruit wil doen. Iemand nog een leuk voorbeeld van zoiets?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 februari 2012 @ 09:38:23 #193
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108453348
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:15 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Thnx! Ik ga het opslaan en ook die tip met gekleurd papier. Waar heb je die oogjes gekocht?
Weet ik niet meer, zou best Hema kunnen zijn. Of Action..die hebben zulk spul ook wel :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 27 februari 2012 @ 09:59:52 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108453820
carlaevelien, ze zijn hartstikke leuk, maar wat een boel werk...! _O_
in de haak.
pi_108455234
ik weet dat de hema iig wel de oogjes heeft :Y
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 14:01:17 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_108461820
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Weet ik niet meer, zou best Hema kunnen zijn. Of Action..die hebben zulk spul ook wel :)
we hebben hier zo'n soort euroland. daar heb ik ze wel eens gezien, dacht ik.
  maandag 27 februari 2012 @ 14:05:13 #197
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_108462011
Okay, thnx dames! Ik ga tzt op zoek! Komt goed.

En wij hebben ook een Euroland.. :Y
  maandag 27 februari 2012 @ 14:05:59 #198
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_108462041
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:51 schreef Pvoesss het volgende:
ik weet dat de hema iig wel de oogjes heeft :Y
De Action heeft ze ook wel regelmatig, moet je wel geluk mee hebben.
Wij bestellen ze altijd op ebay, daar zijn ze te kust en te keur te koop
Edit: hier trouwens ook: http://www.annekoen.nl/in(...)n=list&group=6&cat=5
  maandag 27 februari 2012 @ 14:10:04 #199
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_108462191
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

De Action heeft ze ook wel regelmatig, moet je wel geluk mee hebben.
Wij bestellen ze altijd op ebay, daar zijn ze te kust en te keur te koop
Edit: hier trouwens ook: http://www.annekoen.nl/in(...)n=list&group=6&cat=5
Handige site!! ^O^
  maandag 27 februari 2012 @ 14:12:48 #200
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_108462299
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Handige site!! ^O^
Inderdaad, wordt nog wel eens voor inspiratie gebruikt hier.

niet doorvertellen hoor... :P
pi_108626256
Oei, rolfondant van de xenos is al in huis hier.... En dan nog wat gehaald bij pipoos. Wij gaan zondag de pinguins maken. Hoe kan je ze het beste bewaren? Niet in de koelkast begreep ik?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 15:24:13 #202
5428 crew  miss_sly
pi_108626336
Ow ja, Senna's traktatie afgelopen woensdag was een krokodil met prikkers met kaas, worst, druif en ananas. De kindjes hebben gesmuld en vonden de krokodil geweldig om naar te kijken. Ik was zelf niet zo trots op mijn krokodil, maar gelukkig zijn dreumessen dus minder kritisch :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:05:56 #203
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108628101
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oei, rolfondant van de xenos is al in huis hier.... En dan nog wat gehaald bij pipoos. Wij gaan zondag de pinguins maken. Hoe kan je ze het beste bewaren? Niet in de koelkast begreep ik?
waarom niet? dat heb ik wel gedaan. maar wel goed luchtdicht verpakt, anders droogt de fondant te snel uit. gaat ze ze maandag trakteren? enne... de rolfondant van de Xenos schijnt niet lekker te zijn. maar die waarschuwing had je waarschijnlijk al gelezen.

[ Bericht 4% gewijzigd door trui op 02-03-2012 16:22:06 ]
in de haak.
pi_108716159
Ja ik had die fondant al gekocht, dus als het niet lekker is dan peuteren ze het er maar weer af.

Het is wel heel leuk geworden, Meike heeft geholpen, ze vond het ook helemaal leuk, en er zijn er maar 2 gesneuveld. Er is er nog wel 1tje bij met een gaatje in zijn hoofd, maar dat was meneer Jan (de concierge) volgens Meike. En ze was nu al benieuwd wie hem ging opeten morgen haha

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 4 maart 2012 @ 21:08:50 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108716777
haha de concierge met het gaatje in z'n hoofd :D veel plezier morgen, ze worden vast prachtig (en lekker) gevonden!
in de haak.
  zondag 4 maart 2012 @ 21:10:39 #206
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_108716909
Ik vind ze zo leuk! Succes met ze morgen :)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 4 maart 2012 @ 21:30:35 #207
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_108718494
Ik hoop dat Katja ze ook nog wil trakteren op haar 11e verjaardag volgend jaar. Ik vind ze zo leuk!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 5 maart 2012 @ 01:43:04 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_108729839
Ik vind ze super geworden :D En stiekem vind ik het vooral leuk dat ik de rage gestart heb :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 maart 2012 @ 16:12:50 #209
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108744844
dat hoeft niet stiekem hoor! dat is ook heel leuk!
in de haak.
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:51:19 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109870634
Schopt dit omhoog.

Binnen niet al te lange tijd gaat Roy het kdv verlaten, en dat wil ik niet onopgemerkt voorbij laten gaan.
Het is een verticale groep dus alle leeftijden gezellig bij elkaar.
Nu alleen nog even verzinnen wat ik wil gaan maken.
Iemand een idee als traktatie ivm afscheid ?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 4 april 2012 @ 11:32:08 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109887853
Bar, ik ben nu voor Harry bezig om traktaties te maken voor psz als de baby er is.
Ik heb een hele lading aan bellenblazen gekocht en die wil ik nu omtoveren tot molentjes.
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:32:00 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110277202
schopt weer even omhoog ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_110277273
Dank u :D

Lotte neemt maandag afscheid op het kdv. Nu wil ik graag *iets* doen, maar het liefste zonder snoep/koek/chips ofzo. Wie heeft er een leuk idee, wat redelijk makkelijk is (ivm weekend alleen met 2 kids)
Lotte!
Noah!
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:45:04 #214
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110277699
jumbo stoepkrijten! die hebben ze bij de action ^O^
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:58:51 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_110278271
Hebben ze ook Action in Duitsland? Want anders inderdaad gewoon daar rondstruinen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110278611
Nee :{w Echt een gemis!
Lotte!
Noah!
pi_110278745
Ik zit eens even online door folders te bladeren... ze hebben jungledieren, das best leuk toch? Gewoon een stapel van die beestjes kopen, dat ieder kindje er een kan uitzoeken? Eventueel nog iets kleins erbij?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:11:39 #218
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110278823
kun je daar niks mee bv een soepstengel of doosje rozijntje ofzo?
ik vind het wel een leuk idee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_110278985
Het ziet eruit alsof ze in een klein plastic zakje zitten. Rozijntjes verkopen ze hier niet in doosjes geloof ik, alleen in 500gr. zakken
Lotte!
Noah!
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:17:10 #220
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_110279047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:06 schreef Linda2205 het volgende:
Nee :{w Echt een gemis!
Ach, hier heb je de Postenbörse, net zulke rotzooi.
pi_110279099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:17 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Ach, hier heb je de Postenbörse, net zulke rotzooi.
Die heb ik hier nog nooit gezien. Wel MacGeiz, maar beduidend minder als de Action -O-
Lotte!
Noah!
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:20:43 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_110279202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:15 schreef Linda2205 het volgende:
Het ziet eruit alsof ze in een klein plastic zakje zitten. Rozijntjes verkopen ze hier niet in doosjes geloof ik, alleen in 500gr. zakken
En zelf doosjes vouwen van wat karton? Laat je Lotte er wat op tekenen.

http://www.ruthannzaroff.(...)s/playingcardbox.gif Zoiets. Verkleinen, malletje maken, paar keer tekenen en knippen ofzo :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110279507
Ik dacht aan een gaatje perforeren in het zakje en een ballon aan een lintje eraan?

Nu eerst Noah uit bed...vanavond verder denken!
Lotte!
Noah!
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:01:01 #224
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_110281082
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:26 schreef Linda2205 het volgende:
Ik dacht aan een gaatje perforeren in het zakje en een ballon aan een lintje eraan?

Nu eerst Noah uit bed...vanavond verder denken!
Is hier geen inspiratie te vinden?
http://www.party-kids.nl/
pi_110289507
Oh das een leuke site! Dank je wel!
Lotte!
Noah!
pi_110289538
Voor de leidsters heb ik, met dank aan iemand van mn Facebook, een zakje met bloemzaadjes gehaald (vergeetmenietjes). Dan maak ik met Lotte een leuke kaart met een foto erin en dan dat zakje erbij. Simpel, wel leuk (hoop ik dan :P)
Lotte!
Noah!
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:04:58 #227
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_110306729
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:04 schreef Linda2205 het volgende:
Voor de leidsters heb ik, met dank aan iemand van mn Facebook, een zakje met bloemzaadjes gehaald (vergeetmenietjes). Dan maak ik met Lotte een leuke kaart met een foto erin en dan dat zakje erbij. Simpel, wel leuk (hoop ik dan :P)
Men neme een piepklein zinken emmertje, zakje zaadjes erin, cellofaan erom, strik erom en kaart eraan! Hebben wij ook eens gedaan zo.
  zondag 22 april 2012 @ 22:58:38 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110655736
wat is op een verticale groep een leuk kleinigheidje om te geven ?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 22 april 2012 @ 23:20:21 #229
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_110656975
Bellenblaas is altijd leuk. Zandbakvormpjes ook wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 23 april 2012 @ 08:36:51 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_110663191
of een koekvormpje wat je ook voor de klei kan gebruiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 april 2012 @ 13:54:54 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110673157
zo'n bellenblaas met een eigen wikkel eromheen, bar. er staat een basisvoorbeeld op party-kids.nl. dat pas je aan en print het uit, even om de bb heenplakken en klaar is bar. :)
in de haak.
  maandag 23 april 2012 @ 14:56:52 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110675431
ik neem alles mee in gedachten!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 7 mei 2012 @ 23:17:40 #233
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111271594
ik weet niet zeker of dit er het aangewezen topic voor is maar toch maar even hier: ik ben op zoek naar leuke ideeën voor een klassen-cadeau voor de jarige juffrouw (van groep 3). liefst iets waar iedereen een individuele bijdrage voor kan leveren. niet al te ingewikkeld of tijdrovend, maar graag met leuk & feestelijk resultaat.

bijvoorbeeld iedereen een bloem laten knutselen/versieren en die dan verzamelen tot een groot boeket op van die lange kronkelrietjes oid. (maar dan: wat is een geschikte basis voor een bloem? of is het leuker om een aantal verschillende bloemen te doen?)

andere ideeën zijn dus ook nog van harte welkom, ik kom er zelf nu niet zo goed uit. iemand hier een idee? (een vlaggetjes slinger hebben we al een keer gemaakt met deze klas, dus dat wil ik nu niet herhalen)
in de haak.
pi_111308371
Trui, hier hebben we op het kdv allemaal een keer een bloem geknutseld. Ik had in het hartje van de bloem een foto van Lisa gedaan. We hebben we karton gebruikt als ondergrond voor de bloem en gewoon een plaatje van een bloem van internet. en volgens mij rietjes of sateprikkers als steeltje. Het was echt een heel leuk geheel in ieder geval, en ook voor de non-creabeas is het goed te doen.
Ik heb er volgens mij een foto van, die zal ik als ik op m'n pc zit even opsnorren.



[ Bericht 14% gewijzigd door _NIKKI_ op 08-05-2012 21:40:28 ]
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:06:58 #235
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111310606
heel leuk NIKKI! zoiets lijkt me inderdaad ook een mooi effect geven als je daar een hele bos van bij elkaar hebt.
in de haak.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:21:03 #236
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_111324964
Leuk Nikki, heel vrolijk zo om te zien!

Ik ben op zoek naar een afscheidstraktatie voor een kleuterklas en een 0-4 groep van het kinderdagverblijf -O- Heb echt totaal geen inspiratie....
pi_111326921
Stiemie: ik knijp er tussenuit(fruit)?
Het is moeilijk om iets te verzinnen dat leuk is de jongsten en de oudsten. Ik ben daar ook nooit zo'n held in.
Met een meidenkwartet
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:29:05 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_111327148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:23 schreef Cathmar het volgende:
Stiemie: ik knijp er tussenuit(fruit)?
Het is moeilijk om iets te verzinnen dat leuk is de jongsten en de oudsten. Ik ben daar ook nooit zo'n held in.
Heb ik ook gedaan toen dochter afscheid nam op KDV.
Voor elk kind een knijpfruitje. Tja, blijft lastig op zo;n verticale groep. Een baby gaat het toch niet eten. Maarja, die eet toch nisk van wat je trakteert.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:32:33 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_111327305
Een gaan met die banaan? Voor de baby's te pureren :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:42:18 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_111327696
Oh dat van de kleuterklas en de 0-4 groep kunnen wel verschillende traktaties zijn hoor anders wordt het wel heel moeilijk.

Die knijpfruitjes zijn voor de 0-4 groep wel erg leuk! Misschien ook wel voor de kleuterklas als ik er wat leuks mee doe...
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:43:58 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_111327759
Ik had bij de action prinsessen en piraten wasknijpers gehaald. En uit gekleurd papier broeken en bloezen en jurken geknipt.
Daarop had geschreven. ": ik knijp er tussen uit "" (mijn buuv vond het maar luguber).
En met de wasknijper vast gemaakt aan het knijpfruitje.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:50:03 #242
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_111327992
Deze zijn ook leuk voor de kleuterklas:



En dan met de tekst: ik ga naar een andere school
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:38:00 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111332158
inderdaad! heel leuk!
in de haak.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:18:42 #244
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_111334036
Ha trui ik dacht al dat jij het woordgrapje over de school wel zou kunnen waarderen! :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:30:28 #245
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_111414875
Mijn neefje neemt vandaag afscheid van psz de Bosuiltjes en had ik mijn schoonzus die uiltjes van hier getipt. Ze zijn erg leuk geworden:





Dus namens mijn schoonzus: bedankt voor de tip! ^O^

Over ruim 8 maanden mag ik ze zelf gaan maken.
pi_111416970
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:21 schreef Stiemie het volgende:
Leuk Nikki, heel vrolijk zo om te zien!

Ik ben op zoek naar een afscheidstraktatie voor een kleuterklas en een 0-4 groep van het kinderdagverblijf -O- Heb echt totaal geen inspiratie....
Iets met soepstengels? De kleintjes kunnen erop sabbelen en voor de groten doe je er wat extra's op, rond of bij.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:50:14 #247
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_111418090
*O* De eerste is af *O* Iets anders dan het origineel, maar dat is dan jammer ;)



Achterop staat ons nieuwe adres.

Nog maar 34 te gaan :')
pi_111418149
Leuk Stiemie!

Tyler gaat binnenkort voor het laatst naar de psz hier. Ik ga nadenken over een leuk, maar el cheapo afscheidscadeautje!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:52:45 #250
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_111418213
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef -Spring het volgende:
Oh wacht. Spuit elf. :')

Leuk, Stiem!
:D Ik zag je reactie nu net pas!

Ingrid bij action bellenblazen kopen en dan een zelfgemaakt kaartje eraan?

De vissenkommen zijn trouwens ook niet echt duur. 11 euro voor de snoepjes (want Jamin, maar had echt geen zin om verder te zoeken :@ ) en papier en folie had ik nog liggen Heb je 35 traktaties voor :)
Ik twijfel nog wel een beetje of het niet wat te karig is, 2 snoepjes. Maar eigenlijk hebben ze liever geen snoep als uitdeelding. Maar dit kan ik nu zo makkelijk al vooruit maken dat ik er toch maar voor ga... Zie me zelf echt niet op de verhuisdag nog fruitspiesjes maken :@

[ Bericht 17% gewijzigd door Stiemie op 11-05-2012 13:59:41 ]
pi_111419111
Je hebt ook van die chips in de vorm van visjes. Een soort zoute koekjes.
Dat zou ook nog een optie kunnen zijn als je geen snoep wil geven.
Leuk idee hoor!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:16:32 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_111419267
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:12 schreef oeke het volgende:
Je hebt ook van die chips in de vorm van visjes. Een soort zoute koekjes.
Dat zou ook nog een optie kunnen zijn als je geen snoep wil geven.
Leuk idee hoor!
Ik zit hier nu met een zak met 70 dolfijnen oeke o|O ;) Ja die soort zoutjes heb ik ook nog aan gedacht, maar ik was bang dat ze oud zouden worden als ik die langer van tevoren zou maken

[ Bericht 4% gewijzigd door Stiemie op 11-05-2012 14:22:57 ]
pi_111419467
Haha, ja dat denk ik ook! :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_112947376
Grae gaat volgende week voor het eerst trakteren op de psz (jeeee, wat een werk zeg!), maar is het dan eigenlijk gebruikelijk dat je voor de juffen ook nog iets meeneemt? :?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_112947434
Ja volgens mij is dat wel gebruikelijk :Y
Of nou ja, ze kunnen hetzelfde krijgen als de kinderen of als jij wilt iets aparts maar je slaat ze niet helemaal over :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112947541
De kindjes krijgen rozijntjes tussen een brandweerwagenknutseldingetje geplakt en bellenblaas.. Denk niet dat ik de juffen daar blij mee maak dan ;-)
Nog tips, wat dan leuk is voor juffen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_112947588
Iets zelf gebakken?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112948688
Tess had oranjekoeken van de Hema

Traktatie voor het kdv





Doosje rozijntjes in een Hemabeestje, vingerpoppetje van Ikea, ballon en kleurplaat


Traktatie voor de sportschool

Doosje rozijntjes en een ballon
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 22:20:53 #259
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_112949469
Ziet er vrolijk en gezellig uit, Vicky :Y
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_112949916
Leuk Vicky!

DML: zelf iets bakken gaat 'm niet worden denk ik. Ben al zoveel tijd kwijt met die brandweerauto'tjes knutselen :')
Ik koop wel een of ander lekker iets voor ze dan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_112950023
Dankjullie! Kreeg hele leuke complimenten op het KDV.. Vooral over de kleurplaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:44:55 #262
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_112954464
die was dan ook wel ge-ni-aal! 8-)
ik vind die dieren-met-vierkant-gat-voor-een-koek ook erg leuk trouwens!
in de haak.
pi_112954796
Credits voor de kleurplaat gaan trouwens naar Trui!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_112995505
Waar heb je die leuke dieren vandaan Vicky?
pi_112995995
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:19 schreef bloem123 het volgende:
Waar heb je die leuke dieren vandaan Vicky?
Hema.
pi_112996223
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:34 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hema.
daar dus..
Let wel op dat je de goede doosjes pakt. Ik had de verkeerde en mijn man heeft alles moeten bijsnijden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_113046851
Wat een leuke kleurplaat!
Ik heb reuze stoepkrijt gekocht voor de kinderen op Cas zijn groep, nu zoek ik nog iets lekkers er bij ?!
  maandag 18 juni 2012 @ 13:45:30 #268
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_113048406
Die dieren van de Hema zijn erg leuk :Y Ga ik ook onthouden voor afscheid bij psz.
pi_113048549
Ze gebben er ook kabouters en vliegtuigjes van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_113048550
Dana trakteerd dit jaar op sprookjesboekjes en kapitein koek
pi_113048832
Sprookjesboekjes?? Waar heb je die voor een leuke prijs gevonden? Dat zou wel super zijn voor de traktaties volgende week.
Met een meidenkwartet
pi_113049500
Oh die is leuk Blabla! Hoe is de binnenkant? Veel tekst?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_113049560
ja wel redelijk wat tekst, maar evengoed ook genoeg plaatjes. Is wel meer een voorleesboekje. Maar voor die 35 cent vondt ik ze best geslaagd :)
  maandag 18 juni 2012 @ 14:12:01 #275
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_113049569
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:49 schreef Vicky het volgende:
Ze gebben er ook kabouters en vliegtuigjes van
Okay, Lennon is erg van de safaridieren, dus die worden het voor hem!
pi_113049881
Leuke tractaties!

Lotte trakteert volgende week op Dikkie Dik uitdeelboekjes en nog wat lekkers erbij.
Eigenlijk wil ik à la het idee Van de negerzoen Pinguin een negerzoen Dikkie dik maken, even denken hoe en wat :)
pi_113049989
quote:
Leuk! Nog even straks snel bij de Action kijken voor alternatieven anders vanavond snel even bestellen.
Met een meidenkwartet
pi_113050127
Ik hoop trouwens dat de kapitein koek niet als snoep wordt gezien.
Ik had vorig jaar een houten tolletje met een mini fruitella rolletje en toen kreeg ik de opmerking dat snoep eigenlijk niet mocht. (terwijl ze vrijwel altijd snoep mee naar huis krijgt met traktaties van anderen, maargoed)
  maandag 18 juni 2012 @ 17:01:20 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_113057885
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:18 schreef mrien het volgende:
Leuke tractaties!

Lotte trakteert volgende week op Dikkie Dik uitdeelboekjes en nog wat lekkers erbij.
Eigenlijk wil ik à la het idee Van de negerzoen Pinguin een negerzoen Dikkie dik maken, even denken hoe en wat :)
oranje negerzoenen zijn in de aanbieding gok ik :)

Oortjes, staartje en snorhaartjes erop en oogjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 juni 2012 @ 09:45:17 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113087484
Isa wil graag koekjes uitdelen, dus ik ga bakken van de week :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_113179729
Oh die sprookjesboekjes zijn leuk, goed idee! en niet duur
pi_113250333
Thanks!
Op naar de Hema dus.
pi_113266967
Oh die rozijndoosdiertjes van Hema, wat super handig!

Ik heb weer even inspiratie nodig, het moet erg makkelijk zijn dit jaar want ik heb niks bij de hand qua spullen om wat te maken. Eigenlijk wil ik niks eetbaars trakteren, om een beetje tegengas te geven tegen de bizarre traktaties die ik soms in zijn mandje aantref.. Uitdeelboekjes heeft hij vorig jaar al getrakteerd, dus iets anders lijkt me leuker. Iemand nog leuke suggesties?
pi_113267251
Wij gaan cakejes in een ijsbakje maken van de week. De Dikkie dik negerzoen zag ik toch even niet zitten
  Licht Ontvlambaar maandag 25 juni 2012 @ 22:18:40 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113388306
Isa wilde graag zelfgebakken koekjes trakteren, dus heb ik zondag lekker in de keuken staan klooien.

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 25 juni 2012 @ 22:53:51 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113390770
niet bepaald 'zelfgebakken' dus he. :P maar ze waren vast heerlijk!
in de haak.
  Licht Ontvlambaar maandag 25 juni 2012 @ 22:56:02 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113390907
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:53 schreef trui het volgende:
niet bepaald 'zelfgebakken' dus he. :P maar ze waren vast heerlijk!
Nee, niet als je het zo leest... Home made, misschien de betere omschrijving :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 25 juni 2012 @ 22:56:53 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113390961
homemade it is!
in de haak.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:58:38 #289
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113391052
ik denk dat we voor 't afscheid van Willem van zijn huidige school ook iets gaan bakken. de nieuwe school heeft een kleurige naam, dus misschien van die regenboog cakejes. :)
in de haak.
pi_113546438
Meisje vijf jaar. Lang leve de Action.

Met een meidenkwartet
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:31:54 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113546466
leuk cathmar!
in de haak.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 11:43:53 #292
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113588879
Leuk idee cathmar, en traktatie van sjeen is ook erg leuk!

Ik wil de juffen van jordy graag wat geven (hij gaat naar de basisschool) Iets typisch nederlands lijkt me wel leuk voor die duitsers :P Maar wat??? Iemand een leuk idee?

Ik heb al een knutselboek van de trekpleister gehaald, wel nederlands, maar er staan ook een hoop plaatjes in, dus wel leuk.
pi_113976404
Als mijn dochter over een kleine drie jaar de respectabele leeftijd van 5 bereikt, dan gaat zij gewoon ouderwets een zakkie chips trakteren op school. De huidige aversie tegen snoep en chips is werkelijk te ver doorgeschoten. Als kinderen al te dik zijn dan komt dat enigszins door het eten dat ze 's avonds van hun ouders krijgen maar vooral doordat ze niet genoeg lichaamsbeweging krijgen. Goed bedoelde biologische broodpoesjes en ecologische fruitspiesjes gaan dan echt niet meer helpen.

Ik kan me niet anders herinneren of wij kregen standaard een zakje chips of snoep. En dat was LEKKER! Oh en shock horror... we leven ook nog!

Ik ben dat gezeik over biologische broodpoesjes en ecologische fruitspiesjes al helemaal zat. Zelfs op het kinderdagverblijf wil de leiding tijdens de komende ouderavond een brainstormsessie gaan houden over wat er wel en niet getrakteerd mag worden. En dat terwijl ieder kind óf een doosje rozijnen óf een Nijntje koekje trakteert. WTF, mag dat ook al niet meer dan?

Dus daarom, over 3 jaar eindelijk weer terug in de klas van mijn dochter:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 9 juli 2012 @ 19:20:57 #294
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_113980044
Maak je geen illusies, Nielsch. De zakjes chips zijn nooit weggeweest. Ik denk dat cake en chips op de school van mijn kind het meest getrakteerd worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:01:01 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_113985382
Ik heb vele malen liever dat er een zakje chips getrakteerd wordt dan ikeabekertjes vol borrelnootjes, boterhamzakjes vol met snoep en noem maar op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_114002164
ik zie hier op de psz ook zat chips en snoep voorbijkomen hoor.

maarrr; aangezien er volgende week 6 (!) jarigen zijn op 2 dagdelen psz pakken we het half verantwoord aan: miniemmertjes met minischepjes en miniharkjes en dan er nog 1 lolly (die kregen we er gratizzzz bij, dus vooruit) erbij gewoon in een cellofaantje verpakt met een kaartje eraan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114002205
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef livelink het volgende:
Maak je geen illusies, Nielsch. De zakjes chips zijn nooit weggeweest. Ik denk dat cake en chips op de school van mijn kind het meest getrakteerd worden.
Oh, gelukkig ^O^
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114002217
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:04 schreef simmu het volgende:
ik zie hier op de psz ook zat chips en snoep voorbijkomen hoor.

maarrr; aangezien er volgende week 6 (!) jarigen zijn op 2 dagdelen psz pakken we het half verantwoord aan: miniemmertjes met minischepjes en miniharkjes en dan er nog 1 lolly (die kregen we er gratizzzz bij, dus vooruit) erbij gewoon in een cellofaantje verpakt met een kaartje eraan
allemaal van plastic neem ik aan? noem het maar verantwoord.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114002287
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

allemaal van plastic neem ik aan? noem het maar verantwoord.
verantwoord met de hoeveelheid snoep lieverd. ik ben niet zo van de eigengepitriette mandjes met zelfgebakken ecologisch verantwoorde koekjes waar een mens zn tanden op breekt.

never mind dat die hele biologisch verantwoorde vleesmanie enzo helemaal niet goed voor het milieu is :X hell; zelfs als vegetarier gaat het mis met al die rottige soja waar regenwouden voor dienen te wijken
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114005041
Dat emmertje werdt hier laatst ook op t kdv uitgedeeld... Ideaal :D Gaat mee op vakantie haha...

Wij hebben gisteren ingeslagen voor het uitdelen op t kdv.... Ook dikkie dik uitdeelboekjes (ze is helemaal gek op die kat) met een doosje rijstyoghurt ringetjes van Hema
Dingen die ze zelf erg leuk en lekker vindt...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:51:32 #301
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_114005393
ik wil graag deze gaan maken, maar heb daar dan wel een heleboel van die binnen-eieren voor nodig. wie is er bereid ze met me mee te gaan sparen?
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')