abonnement Unibet Coolblue
pi_99918000
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
Stel dan eens dat de betaling de 3e binnen is bij de verzekeraar, geldt dan weer een dekking vanaf de 3e of heb je dan gewoon de hele maand pech.
pi_99918027
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
Betalingsherinneringen zijn wettig gezien niet noodzakelijk.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99918103
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
Aan de ene kant vind ik het lullig, maar als je als verzekeraar elke maand tig duizend brieven moet versturen voor mensen te laat betalen kan je wel bezig blijven. Daarom maak je ook de afspraak over tijdige betaling in de algemene voorwaarden; dit zou duidelijk genoeg moeten zijn.

Maar wat verzekeraars allemaal niet uitvreten is denk ik een topic op zichzelf waard ;)

Los daarvan hebben we natuurlijk gewoon helemaal geen duidelijkheid van TS, dus we wachten af op de volgende post :P
Even a broken clock is right twice a day.
pi_99918145
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Stel dan eens dat de betaling de 3e binnen is bij de verzekeraar, geldt dan weer een dekking vanaf de 3e of heb je dan gewoon de hele maand pech.
Ik zou als je weet dat je te laat betaald even de verzekeraar bellen om na te vragen of en wanneer je dekking volledig is.
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:05:44 #55
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_99918193
TS is gone.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_99918241
Voor mensen zoals TS hebben ze trouwens automatische incasso uitgevonden.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 13:08:05 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99918266
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99918294
Een of ander tussenpersoon waarvan de naam niet gepost mag worden van muurbloempje
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 13:11:20 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99918379
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een of ander tussenpersoon waarvan de naam niet gepost mag worden van muurbloempje
normaal (bij kleine bedrijfjes) begrijp ik dat wel. verzekeraars vallen daar niet onder.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99918386
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Dat is niet voor niets weggehaald.
Ja doei.
pi_99918392
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Een verzekeraar die klanten heeft die op tijd betalen niet snappen.
Klanten, wie wil ze in deze tijd nog!
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:30:22 #62
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99921179
Een spoedbetaling om 14:00 is weinig effectief hoor. Die dingen bklijven dan liggen tot de volgende dag... 12:00 is het omslagpunt que verwerking van die dingen.

Wat dekkingen betreft; zover ik weet is het zo dat als je als verzekerde word geroyeerd ivm wanbetaling, dan is de verzekeraar nog tot 1 maand na dat royement verplicht het goed te dekken.

Ruigbaard springt er wel op als het niet zo is ~O> ;)


maar in ieder geval en dus en hoe het ook zijn moge... een verzekering moet je ALTIJD doen met auto incasso en iid zorgen voro centjes op de bank. Je hebt ze idd een stok gegeven om te slaan nu jij in de veronderstelling bent dat ze moeten dokken.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99921217
SPRING

Voor 16:30 op een werkdag ingediend dezelfde werkdag verwerkt.
Daarna gaan de banken lekker onderling centjes schuiven en balans e.d. opmaken
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 14:48:00 #64
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99921790
voor 16:30 ? mmmm, ik zit bij de abn en daar kan ik het om 16:00 echt schudden hoor. Ik krijg er zelfs een melding van.

maar hoe dan ook, premie van een verzekering niet op tijd betalen is echt OLIEDOM! Je moet toch betalen dus laat dat gewoon via een incasso lopen en bij voorkeur gewoon per jaar.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99921938
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:48 schreef klusfoobje het volgende:
voor 16:30 ? mmmm, ik zit bij de abn en daar kan ik het om 16:00 echt schudden hoor. Ik krijg er zelfs een melding van.

Klacht indienen dan bij die dikke de Jager

quote:
Als u de opdracht vóór 16.30 uur bij ons aanlevert en u voldoende saldo op uw rekening hebt, is een binnenlandse betaling binnen maximaal 1,5 uur overgemaakt. Tussen 16.30 en 17.00 worden aangeleverde opdrachten op basis van 'best effort' uitgevoerd. Dit betekent dat wij proberen deze opdrachten nog dezelfde dag te verwerken. Lukt het niet, dan wordt de spoedoverboeking de volgende werkdag vóór 8.00 uur verwerkt. Spoedbetalingen naar andere banken die in het weekend worden ingevoerd en geagendeerd, worden door ons op maandag vóór 08.00 uitgevoerd
.

Bron
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 14:59:05 #66
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99922180
Apart, toch nog maar es goed naar kijken dan. Nu gebruik ik het zelden maar goed.

Overigens lijkt het me een geautomatiseerd systeem dus warom niet gewoon 24/7 direct verwerken.

Ik kan me niet voorstellen dat er op maandag ochtend iemand ruimschoots voor 8 uur achter zijn desk kruipt om dat spul te verwerken namelijk.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99922341
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef klusfoobje het volgende:
Apart, toch nog maar es goed naar kijken dan. Nu gebruik ik het zelden maar goed.

Overigens lijkt het me een geautomatiseerd systeem dus warom niet gewoon 24/7 direct verwerken.

Omdat banken voornamelijk nog met batches werken.
Maargoed, we dwalen af...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 15:19:13 #68
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_99922948
Op welke datum heb je schade gereden?
Ook hoi !
pi_99950057
Update TS?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99951199
TS is gearresteerd en zit inmiddels op Guantanamo Bay :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:28:58 #71
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_99956227
ts has left the building
Op elke fokker past een bril.
pi_99977629
Nee, de deurwaarder is alvast bij TS langs geweest om het huis leeg te halen omdat TS de rekening niet betaald. Dus TS heeft nu ook geen computer meer.
pi_100160882
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Betalingsherinneringen zijn wettig gezien niet noodzakelijk.
Normaal gezien niet, maar bij verzekeringen is daar een gerechtelijke uitspraak aan te pas gekomen. Pas na een schriftelijke aanmaning waarin duidelijk gewaarschuwd wordt voor verval van rechten uit de polis kan de maatschappij de dekking van de polis laten vervallen bij non/wanbetaling.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_100162540
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:17 schreef marbella-10 het volgende:
Ben ik druk mee bezig.. heb alle maanden geteld en alle maanden zijn betaald!!

Nu heb ik zojuist een mail van hun gekregen en daar staat het volgende in:

Uiteraard bent u geheel vrij om een juridische procedure op te starten. Als u onderstaande gedeelte uit de polisvoorwaarden leest, ziet u dat de dekking bij het uitblijven van de premie per premievervaldatum, ofwel in uw geval per 01-06-2011, is komen te vervallen.

Nu is het geval dat ik de premie in juni heb betaald en de schade in de maand juli is gereden! En deze maand ook gewoon netjes betaald is.
Wat was de premievervaldatum en wanneer heb je betaald?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')