abonnement Unibet Coolblue
pi_99916660
Twee week geleden heb ik een ongeluk gehad. Inmiddels is mijn auto en de auto van de tegenpartij total loss verklaard. Afgelopen week een brief ontvangen van <de verzekeraar> en daarbij zat een acceptgiro van de schadepenningen van de tegenpartij + een melding dat ik niet in aanmerking kom voor de casco schade van mijn auto (terwijl ik een all risk verzekering heb). De reden? Omdat ik mijn premie niet (tijdig) betaald zou hebben. Nu heb ik een printscreen toegestuurd van de betaling van de maand juni en reeds juli betaald. Er wordt erg moeilijk gedaan... a.s. woensdag neemt de expert contact met mij op omtrent de restwaarde.... Vind het onbegrijpelijk dat er zo mee wordt omgegaan... wat kan ik verder voor actie tegen deze verzekeraar ondernemen?

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 25-07-2011 12:55:39 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 12:14:59 #2
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_99916679
Bellen, erachteraan blijven zitten. Dat is alles.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_99916747
<de verzekeraar> heeft wat financiėle problemen geloof ik, zie ook deze mail:
quote:
Via Independer.nl heeft u een autoverzekering afgesloten voor uw (...). Als tussenpersoon voor deze verzekering houden wij u op de hoogte van belangrijke wijzigingen.

<de verzekeraar> heeft ons laten weten dat zij per 1 augustus a.s. de premies flink gaan verhogen om zo de vele schadeclaims te compenseren. Daarnaast verhogen zij ook het eigen risico. U merkt pas iets van deze verhoging bij uw eerstvolgende betaling. Als u per maand betaalt dan merkt u dit al heel snel. Betaalt u per jaar dan merkt u dit pas als u de verzekering verlengt.

Wat verandert er precies?
Uw premie gaat met 50% omhoog.
Heeft u een beperkt- of volledig casco verzekering? Dan wordt uw eigen risico ¤ 250,-.
<de verzekeraar> stuurt u begin volgende week zelf ook nog een brief over deze wijzigingen.


[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 25-07-2011 12:56:06 ]
pi_99916749
Ben ik druk mee bezig.. heb alle maanden geteld en alle maanden zijn betaald!!

Nu heb ik zojuist een mail van hun gekregen en daar staat het volgende in:

Uiteraard bent u geheel vrij om een juridische procedure op te starten. Als u onderstaande gedeelte uit de polisvoorwaarden leest, ziet u dat de dekking bij het uitblijven van de premie per premievervaldatum, ofwel in uw geval per 01-06-2011, is komen te vervallen.

Nu is het geval dat ik de premie in juni heb betaald en de schade in de maand juli is gereden! En deze maand ook gewoon netjes betaald is.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:17:22 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99916754
Jouw printscreen zegt niet alles: de vraag is of de premie op tijd binnen was. Dat kan een dag schelen met een andere bank.
Oftewel: wanneer heb je precies betaald? En wat zeggen de polisvoorwaarden hierover?
censuur :O
pi_99916768
Heb je je premies op tijd betaald?
Wat zeggen de voorwaarden?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:17:59 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99916773
quote:
De reden? Omdat ik mijn premie niet (tijdig) betaald zou hebben.
Had je die wel (op tijd) betaald?
pi_99916777
Remco, blijf uit mijn hoofd :(
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:19:32 #9
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_99916810
Ah, dus het is de vraag of je op tijd de premie hebt overgeboekt. Est muy importante.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_99916820
De premie was naar mijn mening op tijd binnen... En idd heb afgelopen week een mail ontvangen dat de premie met 50% verhoogd wordt. Te bizar voor worden... nu moet ik 3 week wachten omdat hun het gaan voorleggen bij de volmachtgever Delta Lloyd...
  maandag 25 juli 2011 @ 12:22:22 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99916885
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef marbella-10 het volgende:
De premie was naar mijn mening op tijd binnen... En idd heb afgelopen week een mail ontvangen dat de premie met 50% verhoogd wordt. Te bizar voor worden... nu moet ik 3 week wachten omdat hun het gaan voorleggen bij de volmachtgever Delta Lloyd...
'Naar jouw mening' zegt natuurlijk niks. Wanneer had de premie op hun rekening moeten staan, en wanneer heb jij het overgemaakt?
  maandag 25 juli 2011 @ 12:22:27 #12
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_99916889
Naar jouw mening telt niet :) Zeker weten moet je het.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:22:43 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99916894
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Remco, blijf uit mijn hoofd :(
Beetje snel mijn berichtje samenvatten he >:)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef marbella-10 het volgende:
De premie was naar mijn mening op tijd binnen...
Uit het feit dat je weigert om exacte data te vermelden, zal ik maar afleiden dat het kantjeboord was en dus te laat binnenkwam.
Verzekeringen zijn gek op niet-betalen! Oftewel elk excuus grijpen ze aan. En zo te zien heb jij ze er een gegeven.
censuur :O
  maandag 25 juli 2011 @ 12:23:26 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99916920
Gaan we nou de rest van het topic nog alle reacties in drievoud blijven plaatsen?
pi_99916956
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Gaan we nou de rest van het topic nog alle reacties in drievoud blijven plaatsen?
Had TS maar in drievoud zijn betaling op tijd gedaan.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99916968
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Had TS maar in drievoud zijn betaling op tijd gedaan.
Dan kon hij er mooi 2 storneren!
Sorry Sjeen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99916971
Je mag de datum weten hoor.... 29 juni heb ik betaald en op de acceptgiro stond dat het voor de 31 binnen zou moeten zijn... je kan het kantje boord noemen maar het is betaald! En daar gaat het om... Ze kunnen elke excuus wel kunnen aangrijpen maar ik ga hier bovenop zitten!
pi_99917009
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef marbella-10 het volgende:
Je mag de datum weten hoor.... 29 juni heb ik betaald en op de acceptgiro stond dat het voor de 31 binnen zou moeten zijn... je kan het kantje boord noemen maar het is betaald! En daar gaat het om... Ze kunnen elke excuus wel kunnen aangrijpen maar ik ga hier bovenop zitten!
Juni heeft geen 31 dagen :|W
En betaald is wanneer het bij diegene waarna je het overboekt op de rekening staat.
Niet wanneer jij opdracht geeft tot betalen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:26:26 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917021
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef marbella-10 het volgende:
Je mag de datum weten hoor.... 29 juni heb ik betaald en op de acceptgiro stond dat het voor de 31 binnen zou moeten zijn... je kan het kantje boord noemen maar het is betaald! En daar gaat het om... Ze kunnen elke excuus wel kunnen aangrijpen maar ik ga hier bovenop zitten!
Serieus voor de 31e juni?!
censuur :O
  maandag 25 juli 2011 @ 12:27:01 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917038
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Juni heeft geen 31 dagen :|W
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Remco Ruigbaard, blijf uit mijn hoofd :(
censuur :O
pi_99917049
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
pi_99917065
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]


[..]

OMG.
Open jij een topic in BNW?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:28:12 #23
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917073
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef marbella-10 het volgende:
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
WAAROM zou je een spoedbetaling doen? Wist je al dat je te laat was? Of heb je gewoon geld te veel om de bank een paar euro extra te geven?
Wat je nu dus moet doen, is je bank vragen wanneer die betaling ontvangen is door de ontvanger.
censuur :O
pi_99917075
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef marbella-10 het volgende:
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
Zo zie je maar weer, haastige spoed...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:29:34 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99917120
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef marbella-10 het volgende:
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
Hoe laat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')