Waar ben je geweest? Probeer eens een flesje injector reiniger. Ik heb dezelfde probleempjes gehad na zoveel km's in zuid-frankrijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:51 schreef gateway het volgende:
Hmm, na een vakantie met de auto van een kleine 4500km in totaal, wou gisterochtend de auto slecht starten (net of ie geen diesel kreeg) maar daarna geen problemen meer.
Vanmorgen ineens, "Abgas Werkstatt!".... ik gelijk naar de garage, uit laten lezen, "Kommunikation Drosselklappe Fehlerhaft". Gereset, en nu is er niks meer aan de hand.
Hopen dat dit zo blijft! Gelukig bleef het nu bij het uitlezen & resetten a 15 euro.
Oeps, vervelend!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Kadooosh het volgende:
Bah auto wil opeens niet meer starten, accu is nog wel in orde.
ANWB komt er aan...
Is het geen mogelijkheid om hem in te ruilen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:33 schreef Purdey het volgende:
Even een kleine aanprijzing, misschien hier een gegadigde?
[TK] Opel Astra 1.6 Tailgate 1996, benzine.
inderdaad wel in Frankrijk.... Getank in spanje (keer of 3) Frankrijk (2x, 1x vol en een keer eenbeetje om luxemburg te halen) en 3x in luxemburg ofzo.... Gemiddeld litertje of 45 a 50....quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Probeer eens een flesje injector reiniger. Ik heb dezelfde probleempjes gehad na zoveel km's in zuid-frankrijk.
Ze hebben hem natuurlijk pratend gekregen moet alleen de start motor vervangen.. schijnt een bekend probleem te zijn bij deze polo's.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Kadooosh het volgende:
Bah auto wil opeens niet meer starten, accu is nog wel in orde.
ANWB komt er aan...
Inhalen op zulke wegen, ik ben er na 5 jaar nog steeds geen fan vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:13 schreef t.coenraad het volgende:
Ik zo straks in de vijfde versnelling inhalen op een 80-weg met tegenliggers. Mislukt en moest terug laten zakken. Was ook wel eng. Net een maand rijbewijs :| Reed opgefokt, doe ik ook niet nog een keer!
Ik doe dat ook niet snel, op de N57 vind ik het ook altijd maar een drama (op de weinige plekken waar het wel kan). Maar dan terug naar zijn 4 en een flinke dot gas, gelukkig is mijn wagen wel aardig snel, maar de auto van mijn ouders durf ik het ook niet zo snel te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Inhalen op zulke wegen, ik ben er na 5 jaar nog steeds geen fan van
Mooi weggetje geworden trouwens, Middelburg - Vrouwenpolder Heb er van de week voor het eerst over gereden, stuk sneller en handiger dan de oude route Jammer dat er dan Belgen voor je zitten die 60 rijden, maar okquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet snel, op de N57 vind ik het ook altijd maar een drama (op de weinige plekken waar het wel kan). Maar dan terug naar zijn 4 en een flinke dot gas, gelukkig is mijn wagen wel aardig snel, maar de auto van mijn ouders durf ik het ook niet zo snel te doen.
Ik ben daar al een paar keer asociaal hard overheen gereden, nog nooit zo snel vanaf de bioscoop in Vlissingen naar Haamstede kunnen knallen. Inderdaad een heerlijk weggetje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi weggetje geworden trouwens, Middelburg - Vrouwenpolder Heb er van de week voor het eerst over gereden, stuk sneller en handiger dan de oude route Jammer dat er dan Belgen voor je zitten die 60 rijden, maar ok
Jammer dat ze toch weer voor enkelbaansrotondes hebben gekozen, gemiste kans Maar je kan er 's nachts denk ik heerlijk doorrijden ja Kijken hoelang het duurt voor er flitspalen staanquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben daar al een paar keer asociaal hard overheen gereden, nog nooit zo snel vanaf de bioscoop in Vlissingen naar Haamstede kunnen knallen. Inderdaad een heerlijk weggetje.
's nachts/'s avonds kan je er inderdaad heerlijk doorrijden, maar flitspalen lijken mij weinig effect te hebben op zo'n overzichtelijke weg. Die rotondes hadden ze inderdaad beter 2-baans kunnen maken om toeristen of vrachtverkeer te kunnen inhalen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat ze toch weer voor enkelbaansrotondes hebben gekozen, gemiste kans Maar je kan er 's nachts denk ik heerlijk doorrijden ja Kijken hoelang het duurt voor er flitspalen staan
Ruimte genoeg in Zeeland, en de doorstroom wordt er aanzienlijk door bevordert, ik zie alleen niet in waarom ze gevaarlijker zouden moeten zijn?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Marco001 het volgende:
2 baans rotondes kosten wel extra ruimte, en zijn gevaarlijker...
Die rotonde in Vrouwenpolder is al bijna zo groot als 2 baans, alleen de strepen missen zo'n beetjequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ruimte genoeg in Zeeland, en de doorstroom wordt er aanzienlijk door bevordert, ik zie alleen niet in waarom ze gevaarlijker zouden moeten zijn?
Kost een 10tje, en kan je bij 2 tankbeurten gebruiken volgens mij... kan verder ook geen kwaadquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef gateway het volgende:
[..]
inderdaad wel in Frankrijk.... Getank in spanje (keer of 3) Frankrijk (2x, 1x vol en een keer eenbeetje om luxemburg te halen) en 3x in luxemburg ofzo.... Gemiddeld litertje of 45 a 50....
Zou dus kunnen.... Eens ff kijken wat dat kost anders van de week voor het tanken er eens in mieteren
Dan eens kijken waar ik dat vandaan haal.de real,- heeft dat ook staan. Of dat ik naar de automaterialenzaak ga.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Kost een 10tje, en kan je bij 2 tankbeurten gebruiken volgens mij... kan verder ook geen kwaad
Ik zeg: dynamo om zeep!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
Sta nu met een e200cdi langs de weg, net even delfzijl>nunspeet.. valt onderweg cruisecontrol, esp, stuurbekrachting en de airbags en het abs uit... even later deed de automaatbak het niet keer.... fijne auto dus..
Maar wat wil je, na 460000 km..
Volgens mij moet het bij één volle tank. Overigens is het wel raadzaam om daarna een tank lang niet te rustig te rijden: aangezien die cleaner soms wel wat vuil losweekt. Wel handig om dat even goed te verbranden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Kost een 10tje, en kan je bij 2 tankbeurten gebruiken volgens mij... kan verder ook geen kwaad
Ligt aan je tankinhoud natuurlijk . Volgens mij is 1 flesje genoeg voor 50 liter diesel. Dat vuil verbrand wel hoor, ook als je rustig rijdt. Eventuele ophoping ontstaat toch voornamelijk in de sproeiers, vanaf daar gaat het gelijk de motor in, en ist weg .quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij moet het bij één volle tank. Overigens is het wel raadzaam om daarna een tank lang niet te rustig te rijden: aangezien die cleaner soms wel wat vuil losweekt. Wel handig om dat even goed te verbranden.
Vandaag voor het tanken ook bij mij even een busje injectorreiniger er in gemikt. Half jaar terug ook al eens gedaan, kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Ligt aan je tankinhoud natuurlijk . Volgens mij is 1 flesje genoeg voor 50 liter diesel. Dat vuil verbrand wel hoor, ook als je rustig rijdt. Eventuele ophoping ontstaat toch voornamelijk in de sproeiers, vanaf daar gaat het gelijk de motor in, en ist weg .
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:08 schreef Purdey het volgende:
Het valt me nu pas op dat m'n karretje gewassen is na de beurt/apk. M'n pa had het alleen al door toen ik thuiskwam, en ik nu pas
ik moet ook tanken, maar moet eerst ff zo'n buske kopen.... vanavond ff aan denken bij de Real,- , die hebben dat ook dacht ik... autozaken zijn zo dicht, daar ben ik te laat voor. Of moet het morgen doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vandaag voor het tanken ook bij mij even een busje injectorreiniger er in gemikt. Half jaar terug ook al eens gedaan, kan nooit kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |