Bij Katterug en Duett ook vaak .quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef Bart-Willem het volgende:
Die sleutels voor bepaalde types en bouwjaren zijn inderdaad duur: sowieso zijn 2 types alleen via Volvo Zweden (dat oude voorraad-gebeuren) te krijgen en niet eens via de sleutelhandel na te maken (die hebben dat type sleutel niet). Worden speciaal gemaakt en dus prijzig. :/ Het contactslot zelf (zeker het oude type) is ook al prijzig. Daarom zie je bij heel veel Amazons er ook een startknop in zitten.
Zjuust, zijn ook vaak dezelfde sleutels als het eerste type Amazon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Belangrijkste is natuurlijk dat ie motorisch in orde is en dat niet de automaat al na een paar maanden in revisie moet . Kleur maakt me niet zoveel uit. Wat opties betreft: ligt aan totaalplaatje/prijs. Cruise control, climate control en elektrische ramen must. Leren bekleding, stoelverwarming, navigatie etc. is mooi meegenomen als 't erop zit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:32 schreef Mikkie het volgende:
Nog voorkeur voor kleur/opties/uitrusting?
.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:29 schreef Bart-Willem het volgende:
170pk-versies zijn vaak de (nudisten)camping/caravan-trekkers. Wat ben ik "blij" met m'n 140pk-versie.
Zijn die benzineversies tegenwoordig ook standaard voorzien van een turbo? Anders kun je hetzelfde trucje uithalen wat ik heb gedaan, MBC ertussen .quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:29 schreef Bart-Willem het volgende:
170pk-versies zijn vaak de (nudisten)camping/caravan-trekkers. Wat ben ik "blij" met m'n 140pk-versie.
LPT's roeleren .quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:56 schreef Bart-Willem het volgende:
Jep, bij de 850 en S70 waren het nog 10-kleppers vs 20 kleppers (daardoor 140 vs 170pk) maar de 140pk-versie in de S60/V70N hebben al 20 kleppen. Is puur softwarematig.
Maar of je nou 600-700 Euro uit moet geven voor 30pk bij een auto met 2,5 ton of meer is maar de vraag. Al moet ik zeggen dat ik heel soms de 30pk mis (heb een paar 850's met 170pk gehad en een T5R die dik gechipt was ).
Helaas geen turbo, dat was wel leuk bij de laatste 940's: dat waren eigenlijk nagenoeg allemaal LPT's.
Zoals BW al zegt, is dit inderdaad softwarematig. Het blok is hetzelfde. De truc is dat bij de 140 pk-versie de gasklep boven de 4500 toeren niet meer verder opent. De 170 pk haalt zijn maximale vermogen op 6000 toeren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:31 schreef Mikkie het volgende:
Is de 140pk niet gewoon een softwarematig gedowngrade 170pk-versie (zoals dat bij de V50 2.4 ook is)? Dan zou ik voor de 140pk gaan en bij RICA de software laten aanpassen tot 170pk.
Turbon00b .quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef Bart-Willem het volgende:
Na een 240 Turbo, een T-5R en een 940 met LPT zeg ik: doe mij maar atmosferisch.
Ah kijk, dat wist ik dan weer niet . Dan nog, misschien iets minder presteren... een vrachtje meer pk's als de motor het makkelijk aan kan, dat zou ik niet afslaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:22 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zoals BW al zegt, is dit inderdaad softwarematig. Het blok is hetzelfde. De truc is dat bij de 140 pk-versie de gasklep boven de 4500 toeren niet meer verder opent. De 170 pk haalt zijn maximale vermogen op 6000 toeren.
Helaas zul je een 140 pk nooit als een echte 170 pk kunnen laten presteren omdat de bakverhoudingen anders zijn.
http://autobedrijfpeters.(...)-overzicht/&pagina=1quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben aan 't zoeken naar een V70 2.4 170pk automaat voor ~ 5/6.000 euro (omgeving Eindhoven). Vandaag wezen kijken naar twee, maar kon de een niet proberen (kapotte accu..) en de ander was een V70 XC. Daarvan vond ik het dashboard niet mooi. Dus ik zoek verder .
Na vorig geen stand hebben mijn pa en ik er weer eentje + 2 auto's. Welke website heb je en wat doe je danquote:Op donderdag 8 september 2011 15:02 schreef Bart-Willem het volgende:
Oja dat is ook alweer binnenkort. Voor 't eerst er heen als niet-standhouder (als ik ga, maar denk het wel). Of ik moet een stand fixen voor m'n website maar dat lijkt me nogal overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |