abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:06:51 #51
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99808124
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
Pas gekocht:

[ afbeelding ]
Mooie leren basic pump

Favoriet maar draag ik nooit (niet mijn foto):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind dat je een mooie leren basic pump altijd wel in je collectie moet hebben :)
pi_99818042
mijn pas gekochte beauties


en van me zus gekregen
...
pi_99818098
Bovenste twee vind ik wel mooi. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99818184
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Bovenste twee vind ik wel mooi. O+
yepp die onderste vind ik te hoog en te hoerig daar kan ik echt niet mee op straat lopen, geen idee wat ik ermee moet. maarja vond het zonde anders zou ze ze weggooien me zus, nu zijn ze van mij
...
pi_99820996
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
mijn pas gekochte beauties
[ afbeelding ]

en van me zus gekregen
[ afbeelding ]
Bovenste 2 zijn idd heel gaaf.
Die onderste zijn stiekem ook heel vet, alleen snap ik dat je ze niet zomaar op straat aandoet.
Maar weggooien is echt zonde!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_99830390
Iemand een idee waar mooie rode te bestellen zijn?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:06:51 #57
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99830407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
mijn pas gekochte beauties
[ afbeelding ]

en van me zus gekregen
[ afbeelding ]
Ik vind de rechter van de bovenste foto het mooiste :)
Die onderste zou ik zelf ook niet snel dragen, maar begrijp je wel dat je ze niet zomaar weg zou doen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle83 op 23-07-2011 10:11:56 ]
pi_99830766
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef opa_sigaar het volgende:
Iemand een idee waar mooie rode te bestellen zijn?
Nu bij de h&m, Sasha, Invito, V&D, Asos, Nelly.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99831152
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
mijn pas gekochte beauties
[ afbeelding ]

en van me zus gekregen
[ afbeelding ]
Wel sexy, maar ik begrijp dat je er niet zomaar mee over straat gaat. :p

Ik ga deze bestellen voor mn vriendin, ze is nu op vakantie dus dan heb ik een leuk cadeautje voor als ze terugkomt. :D
pi_99831174
Die zijn mooi. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99837004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Ja is misschien wel handig om een OP voor dit topic te maken en te vragen of hij verreekst mag worden.
ja, dan hoef ik geen schijnheilige tvp'tjes meer te posten. O-)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:51:35 #62
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99838058
Vandaag sale geshopt dus dan mag het ;)




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:53:59 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99838155
Ik ben in afwachting van de postbode die deze voor me bij zich heeft:



Cadeautje van m'n vriend O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99845698
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Danielle83 het volgende:
Vandaag sale geshopt dus dan mag het ;)

[ afbeelding ]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! :)
pi_99850505
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Danielle83 het volgende:
Vandaag sale geshopt dus dan mag het ;)

[ afbeelding ]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat is mijn smoesje ook altijd, 'jaa maar nu is het sale, dat telt niet' O-)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_99851339
Zo net om 19.00 kwam ik thuis en mn moeder zei: Er zijn wéér 2 pakketjes voor je (normale orde van de dag dus eigenlijk :9 )
Ik liep naar binnen en zag 1 klein doosje en 1 grote doos.. Omdat ik zo blij was met de kleine doos, daar zat namelijk mijn bestelde camera in, gaf ik weinig aandacht aan de grote doos.. Dat waren immers de laarzen van ASOS die ik 'per ongeluk' had besteld en natuurlijk had ik gekozen voor extra snelle levering.. Dus ik dacht: "fijn, ze zijn lekker snel, zo gelijk ff passen, maar eerst mn camera bekijken!".

Zo stond ik met mijn camera in mijn hand foto's te maken van mijn schattig slapende kat, toen ik mij ineens realiseerde dat de doos die er stond, helemaal niet lang genoeg was voor mijn overknee laarzen van ASOS!
Dat zijn deze:

Dus een doos van minstens 70 cm :P

Ik ging de doos inspecteren en kwam tot de vreugdelijke ontdekking dat de doos afkomstig was van Victoria's Secret en mijn pareltjes dus veeeel sneller zijn geleverd dan verwacht! (en mn mooie lingerie ook, maar dat is niet geschikt voor dit topic :P)

Voor de mensen die gemist hebben om welke laarsjes het gaat, wil ik maar al te graag de foto nog een keer plaatsen :9



Leuke bijkomstigheid is dus ook, dat mn ouders niets hoefde te betalen aan de deur, waardoor de schoenen er nog mooier uitzagen haha!

Laarsjes aangepast en ze zitten perfect! En.... aangezien mn camera er ook is.... Komen er zo gelijk wat fotootjes aan..

Maar eerst mn batterij opladen, foto's van de slapende kat maken was misschien toch niet zo handig....
pi_99851407
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:37 schreef ChicaChula het volgende:
Zo net om 19.00 kwam ik thuis en mn moeder zei: Er zijn wéér 2 pakketjes voor je (normale orde van de dag dus eigenlijk :9 )
Ik liep naar binnen en zag 1 klein doosje en 1 grote doos.. Omdat ik zo blij was met de kleine doos, daar zat namelijk mijn bestelde camera in, gaf ik weinig aandacht aan de grote doos.. Dat waren immers de laarzen van ASOS die ik 'per ongeluk' had besteld en natuurlijk had ik gekozen voor extra snelle levering.. Dus ik dacht: "fijn, ze zijn lekker snel, zo gelijk ff passen, maar eerst mn camera bekijken!".

Zo stond ik met mijn camera in mijn hand foto's te maken van mijn schattig slapende kat, toen ik mij ineens realiseerde dat de doos die er stond, helemaal niet lang genoeg was voor mijn overknee laarzen van ASOS!
Dat zijn deze:
[ afbeelding ]
Dus een doos van minstens 70 cm :P

Ik ging de doos inspecteren en kwam tot de vreugdelijke ontdekking dat de doos afkomstig was van Victoria's Secret en mijn pareltjes dus veeeel sneller zijn geleverd dan verwacht! (en mn mooie lingerie ook, maar dat is niet geschikt voor dit topic :P)

Voor de mensen die gemist hebben om welke laarsjes het gaat, wil ik maar al te graag de foto nog een keer plaatsen :9

[ afbeelding ]

Leuke bijkomstigheid is dus ook, dat mn ouders niets hoefde te betalen aan de deur, waardoor de schoenen er nog mooier uitzagen haha!

Laarsjes aangepast en ze zitten perfect! En.... aangezien mn camera er ook is.... Komen er zo gelijk wat fotootjes aan..

Maar eerst mn batterij opladen, foto's van de slapende kat maken was misschien toch niet zo handig....
Zwijmel... zowel die laarsjes als die overknee laarzen zijn echt te gek!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_99851590
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Zwijmel... zowel die laarsjes als die overknee laarzen zijn echt te gek!
Ja vanochtend stond er bij de tracking van die laarzen van ASOS
23 Jul 2011 08:37 Netherlands Out for delivery
Dus wel al in NL en al om half 9 's ochtends! Dus echt jammer dat ze niet vandaag zijn geleverd..

Maarja mn vader liep al te klagen dus misschien maar goed dat die pas maandag komen haha anders krijgt ie het aan zn hart :P
pi_99852935




en alvast een begin:





Binnenkort foto's van de rest *O*


En ohja:



O+ O+ O+ O+
pi_99853135
Ik vind ze wel mooi, maar zonder bontje waren ze mooier denk ik. :o Hoe duur waren ze dan?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Milf zaterdag 23 juli 2011 @ 21:26:51 #71
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99853605
Ik was gisteren aan het struu'n voor nieuwe hakken aangezien de mijne redelijk versleten zijn.
Nu heb ik onderstaande schoenen gezien. Ze waren in de uitverkoop 30 euro, maar natuurlijk niet meer in mijn maat.

http://www.amazon.de/Tama(...)id=1311448882&sr=1-8



Het is een glitterschoen, maar niet over the top. Ideaal als latin dansschoenen omdat ze niet zo hoog zijn als mijn normale schoenen.
Nu wachten tot hij ook online wordt afgeprijsd! ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_99853625
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind ze wel mooi, maar zonder bontje waren ze mooier denk ik. :o Hoe duur waren ze dan?
Niet duur, 118 dollar plus verzendkosten.. Maar meestal moet je alsnog belasting iets betalen aan de deur dus ik was helemaal blij verrast! Met de andere spullen die ik had besteld was het 135 euro, dus wel onder de 150 euro waarboven je pas invoerrecht kosten ofzo heb.. weet niet precies hoe het zit maar ik ga er altijd vanuit dat ik moet betalen hahaha..
  Milf zaterdag 23 juli 2011 @ 21:28:39 #73
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99853692
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:48 schreef opa_sigaar het volgende:

[..]

Wel sexy, maar ik begrijp dat je er niet zomaar mee over straat gaat. :p

Ik ga deze bestellen voor mn vriendin, ze is nu op vakantie dus dan heb ik een leuk cadeautje voor als ze terugkomt. :D
[ afbeelding ]
Prachtig!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:28:30 #74
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_99870350
quote:
Ik vind ze cool 8)
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_99870568
Die kat :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')