abonnement Unibet Coolblue
pi_99794365
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

*smelt* O+
Schattig 2taks minimotertje heeft ze. O+
quote:
[..]

Oh no.. heb ik ook nog een kittenbak nodig? :o *zet op lijstje alvast* Ik moet nodig shoppen :Y
Niet doen! :D Vrijwel al mijn redkittens lachten de kitten kattebak na een weekje uit en klauteren in de grooooote mamabak. :') Als ze na mijn vakantie terugkomen laat ik je tzt wel weten hoe het ervoor staat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99794596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Schattig 2taks minimotertje heeft ze. O+

[..]

Niet doen! :D Vrijwel al mijn redkittens lachten de kitten kattebak na een weekje uit en klauteren in de grooooote mamabak. :') Als ze na mijn vakantie terugkomen laat ik je tzt wel weten hoe het ervoor staat.
Mijn Polleke-babe... klein knorretje! O+

Zul je net zien dat het knorretje graag op de kittenbak gaat, maar ik wacht het dan nog even rustig af. Aangezien ik geen zin heb vanmiddag, loer ik nog even op het internet naar leuke krabpalen en de mogelijkheid om mijn balkon (4 hoog) een beetje catproof te krijgen.

En natuurlijk:


of


Voor in de gang. Ik kan nog geen aardige vinden voor in de woonkamer (die komt voor de deur naar buiten te staan, zodat ze als ik er niet ben toch nog uitgebreid naar buiten kunnen loeren :Y
pi_99795239
Die tweede is leuk, zo met die kromme palen! O+

Kijk, als je 5 weken bent kost het tig foto's maar waar een wil is en zo (even scrollen in de post) Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje #2 - Sawyer heeft baas!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99795682
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef Cat22 het volgende:
Die tweede is leuk, zo met die kromme palen! O+

Kijk, als je 5 weken bent kost het tig foto's maar waar een wil is en zo (even scrollen in de post) Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje #2 - Sawyer heeft baas!
Ze hebben op die site sowieso wel hele leuke krabpalen :Y Ik vind de grote ook leuk en origineel, maar die zijn dan weer een stuk duurder dan die grote van 80 euro die ik eerst op het oog had.

En die reeks foto's! O+ Wat kunnen ze al veel hè als ze 5 weken zijn? O+ Dat is nog maar 4 weken van nu... Ik weet dat Sawyer naar tombola is gegaan, maar wat is er eigenlijk met de rest gebeurd?
pi_99796020
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ze hebben op die site sowieso wel hele leuke krabpalen :Y Ik vind de grote ook leuk en origineel, maar die zijn dan weer een stuk duurder dan die grote van 80 euro die ik eerst op het oog had.

En die reeks foto's! O+ Wat kunnen ze al veel hè als ze 5 weken zijn? O+ Dat is nog maar 4 weken van nu... Ik weet dat Sawyer naar tombola is gegaan, maar wat is er eigenlijk met de rest gebeurd?
Kate heeft een Eindhovens baasje gevonden, Julius is naar het asiel gegaan en vandaaruit geadopteerd, Libby zit daar helaas nog steeds. Ze heeft de tijd niet mee nu, en het is gewoon een haske leuke poes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99796128
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kate heeft een Eindhovens baasje gevonden, Julius is naar het asiel gegaan en vandaaruit geadopteerd, Libby zit daar helaas nog steeds. Ze heeft de tijd niet mee nu, en het is gewoon een haske leuke poes.
Ach, dat van Libby vind ik wel heel sneu om te horen. Het asiel is nu natuurlijk propvol achtergelaten huisdieren (begin er dan niet aan.. }:| ) en kittens natuurlijk. Met jouw Pumaatje komt het dit keer goed hoor! :*
pi_99796336
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ach, dat van Libby vind ik wel heel sneu om te horen. Het asiel is nu natuurlijk propvol achtergelaten huisdieren (begin er dan niet aan.. }:| ) en kittens natuurlijk. Met jouw Pumaatje komt het dit keer goed hoor! :*
Ja. O+ Vind ik ook heel fijn. Voor Puma en voor mij.

Over die krabpaal, ik zou echt in de hoogte investeren. Poezen houden van klimmen en hoge ligplekken (of in ieder geval die keuze hebben). Dus als je er twee even mooi vindt en ze zijn even duur, dan zou ik denk ik voor de grootste gaan. Die huisdiersuper is voor grote krabpalen wel duur zeg. :o Zou ik eerder bij Zooplus gaan kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99796593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja. O+ Vind ik ook heel fijn. Voor Puma en voor mij.

Over die krabpaal, ik zou echt in de hoogte investeren. Poezen houden van klimmen en hoge ligplekken (of in ieder geval die keuze hebben). Dus als je er twee even mooi vindt en ze zijn even duur, dan zou ik denk ik voor de grootste gaan. Die huisdiersuper is voor grote krabpalen wel duur zeg. :o Zou ik eerder bij Zooplus gaan kijken.
Ik wil in de gang wat kleine verstopplekjes maken (mijn huis is natuurlijk niet zo extreem groot, dus het is improviseren) en dan in de huiskamer ruimte voor zo'n hele hoge waarbij ze dus van grote hoogte naar buiten kunnen kijken :Y Daarnaast nog in de vensterbank (daar wordt het in de winter met de verwarming eronder lekker warm O+ ) van die kussentjes en eronder een hangmatje of 2. De kleine in de gang kan ik (voorzover ik nu kan overzien) denk ik niet door een grote vervangen. De enige plek die zou kunnen, is naast de koelkast, maar dan zitten ze natuurlijk gegarandeerd permanent met hun gat op de koelkast :+ en dat vind ik dan weer niet de bedoeling... En als ik thuis ben, mogen ze natuurlijk het terras op om over het water heen naar de vogeltjes te mekkeren O+
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:39:31 #34
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99798053
Wij hebben bij Zooplus destijds een hele hoge gekocht, die op de vloer weinig ruimte inneemt.
Was iets van 60 of 70 euro.
Hij beviel zelfs zo goed, dat we nu 2 van die dingen in huis hebben staan :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_99798990
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben bij Zooplus destijds een hele hoge gekocht, die op de vloer weinig ruimte inneemt.
Was iets van 60 of 70 euro.
Hij beviel zelfs zo goed, dat we nu 2 van die dingen in huis hebben staan :+
Ben wel benieuwd welke je hebt dan (en of Zooplus ze dan ook nog heeft) :Y
pi_99804922
PB, ik zou niet meteen van alles gaan aanschaffen. Wacht even tot je de monsters in huis hebt en kijk dan naar hun gedrag en wat in je huis aan meubilair past. Puma kan nu bij voorbeeld bovenop de boekenkast, vonden andere moeders vaak leuk, haar heb ik er nog niet op gezien. Kan door de kinders komen, maar misschien is ze juist niet zo'n klimpoes. Al zal kitten Polleke dat waarschijnlijk wel zijn. :P
Maar met een site als Zooplus heb je alles binnen 3 dagen in huis en die paar dagen zullen het verschil ook niet maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99806295
BAM! Allemaal over de 200 gram! *O*
Zwartwit smalle streep is de lichtste met 201 gram, Polleke en Ollie wegen gebroederlijk/gezusterlijk 209 gram en de andere twee zitten boven de 210 gram. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99806854
Als ze zo doorgaan wegen ze een kilo wanneer ze weg mogen, de vretertjes _O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99806960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:45 schreef Cat22 het volgende:
PB, ik zou niet meteen van alles gaan aanschaffen. Wacht even tot je de monsters in huis hebt en kijk dan naar hun gedrag en wat in je huis aan meubilair past. Puma kan nu bij voorbeeld bovenop de boekenkast, vonden andere moeders vaak leuk, haar heb ik er nog niet op gezien. Kan door de kinders komen, maar misschien is ze juist niet zo'n klimpoes. Al zal kitten Polleke dat waarschijnlijk wel zijn. :P
Maar met een site als Zooplus heb je alles binnen 3 dagen in huis en die paar dagen zullen het verschil ook niet maken.
Ja, maar.... ja, maar... ja, maar... *sputtert een beetje* Ik heb nog helemaal niets en moet sowieso de kattenbak bestellen, dus dan ik best wat andere leuke kleine *kuch* dingetjes voor mijn O+ Puma en Polleke O+ mee bestellen toch? *)

Ik moet sowieso kijken naar die grote krabpaal hoor, weet ook niet of die er zo snel komt (ze zijn zo lilik allemaal :X )

En 209 gram! Polleke wordt een reuzePol! :o
pi_99807070
Je kan beter even wachten tot zooplus 20% korting op alles heeft (behalve voer). Dat hebben ze meestal eind juli/begin augustus.

Ontopic: Wat groeien ze hard. Mooie gewichten. *O*
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_99807481
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ja, maar.... ja, maar... ja, maar... *sputtert een beetje* Ik heb nog helemaal niets en moet sowieso de kattenbak bestellen, dus dan ik best wat andere leuke kleine *kuch* dingetjes voor mijn O+ Puma en Polleke O+ mee bestellen toch? *)

Ik moet sowieso kijken naar die grote krabpaal hoor, weet ook niet of die er zo snel komt (ze zijn zo lilik allemaal :X )

En 209 gram! Polleke wordt een reuzePol! :o
_O- _O- _O-

Lekker zelf weten. :)
Kom eerst maar eens kijken, misschien wil je ze dan helemaal niet meer. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99810065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Lekker zelf weten. :)
Kom eerst maar eens kijken, misschien wil je ze dan helemaal niet meer. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*bekijkt spoiler*

_O-
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:25:24 #43
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99833542
Dikkertjes :D

Wij hebben deze en die bevalt echt heel goed :P

http://www.zooplus.nl/sho(...)ymp/telescoop/132459
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_99836002
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Dikkertjes :D

Wij hebben deze en die bevalt echt heel goed :P

http://www.zooplus.nl/sho(...)ymp/telescoop/132459
Oh, ze hebben 'm in ieder geval in het grijs, dat is sowieso wel fijn :Y Ik heb 'm gebookmarkt, bedankt voor de tip :* Alleen snap ik van deze ook die hele piepkleine hangmatjes niet.. daar past nauwelijks een kat in.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:14:04 #45
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99836947
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:43 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oh, ze hebben 'm in ieder geval in het grijs, dat is sowieso wel fijn :Y Ik heb 'm gebookmarkt, bedankt voor de tip :* Alleen snap ik van deze ook die hele piepkleine hangmatjes niet.. daar past nauwelijks een kat in.
Dat zou je idd zeggen, maar bij ons zijn de mandjes altijd bezet! :D
Zelfs de 6,9 kg kat wurmt zich erin.
Hoe kleiner, hoe beter :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_99854166
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dat zou je idd zeggen, maar bij ons zijn de mandjes altijd bezet! :D
Zelfs de 6,9 kg kat wurmt zich erin.
Hoe kleiner, hoe beter :+
Dat klopt :Y de kleinste doosjes en mandjes hebben ze het liefst O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99854239
Cat heb je al enig idee hoe laat we ons volgende week mogen melden voor het kraambezoek ? O-)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99854915
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef indaha het volgende:
Cat heb je al enig idee hoe laat we ons volgende week mogen melden voor het kraambezoek ? O-)
+1 en een adres zal ook wel handig zijn
pi_99859889
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef indaha het volgende:
Cat heb je al enig idee hoe laat we ons volgende week mogen melden voor het kraambezoek ? O-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

+1 en een adres zal ook wel handig zijn
Ik overleg even met Paarsbeestje hoe laat haar het beste uitkomt en dan PM ik jullie met tijd en adres. :Y

Ik ben net thuis na een lang dagje weg (catsit is tussendoor komen kijken) en ik word aangestaard! :D

Polleke, Ollie en cyper keken me aan met één resp. twee oogjes. O+ De zwartwitjes kunnen het allebei nog niet aanzien. :P Morgen volgen foto's, want een flits wil ik ze nu niet aandoen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99861652
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:43 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oh, ze hebben 'm in ieder geval in het grijs, dat is sowieso wel fijn :Y Ik heb 'm gebookmarkt, bedankt voor de tip :* Alleen snap ik van deze ook die hele piepkleine hangmatjes niet.. daar past nauwelijks een kat in.
Wij hebben 'm ook en hij bevalt ons ook erg goed ;) Het lage hangmatje werd voornamelijk gebruikt toen ze wat kleiner waren, later zijn ze overgestapt op de hogere. En daar liggen ze nu, een jaar later, zelfs nog met z'n tweeën in.

Je zou denken, dat gaat het niet houden, maar het houdt prima en ze maken er ontzettend goed gebruik van :Y

In spoilers enkele plaatjes van hoe ie er bij mij thuis staat, gedurende het jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je kunt zien: ook terwijl ze eigenlijk niet meer met z'n tweetjes passen, ze verzinnen er gewoon iets op en ze blijven erin liggen. :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')