abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:32:56 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100670591
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:17 schreef Alovenac het volgende:
Wat ik vandaag weer mee maak he. Toernooi met groepje, waren beide al door alleen de verliezer zal later op de avond de kwartfinale moeten en de winnaar was door na de halve finale met een bye.

Gast kan al voor geen meter inslaan, raakt alles kut en tegen het hek aan. Begint vervolgens in de derde game al te zeiken dat ik niet even mag zitten om een slok water te nemen en serveert echt razendsnel achter elkaar. Zijn eerste service was nogal hard, dus stond 2 meter achter de baseline. Moest iedere keer sprinten om de tweede die zo zacht als wat was te halen.

Zei erop een gegeven moment wat van en die vent begon te flippen :'). Toernooileider wees hem er even op dat ik er recht op had en hij bleef maar zeiken dat ik te lang bleef zitten.

Eerste set gewonnen met 6-3 en daarna 2-0 voor en op deuce slaat hij vervolgens een eerste service die volgens mij via het net gaat. Dus ik geef het netjes aan en sla de bal terug. Hele discussie, punt opnieuw en ik sla de return uit. Vervolgens begint hij weer allemaal te zeiken en een hele discussie aan te gaan. Dus ik stap de baan af om naar de toernooicommissie te gaan om erover te praten.

Gaat hij tegen iedereen beweren dat ik hem opgegeven blablabla. Toernooicommissie en ik doen nog een aantal pogingen om de wedstrijd te hervatten, maar hij had last van zijn arm en wilde alleen maar een overwinning omdat ik gestopt was :'). Toernooicommissie wist er geen raad mee, ging de bond bellen en uiteindelijk 45 minuten later en drie keer bijeen komen kregen we een laatste voorstel om de wedstrijd af te maken. Ik had al voorgesteld om hem de game gewoon te geven, want er kwamen een hoop onzin verhalen uit. Hij had een ace geslagen, terwijl ik gewoon een return sloeg en blablabla.

Uiteindelijk krijg ik de overwinning omdat hij weigert door te spelen en zelfs vanuit het raam vanuit zijn auto gaat hij nog verder. Als ik door zal gaan zal hij wel even een brief naar de KNLTB sturen.. Was zijn eigen club, dus hij zette zichzelf mooi voor schut. Normaal gesproken had ik hem al lang de overwinning gegund, maar zo'n idioot die al vanaf het eerste moment liep te zeiken die gaf ik zijn zin niet.
Typisch geval waar ze speciaal een prachtige smiley voor hebben ontworpen: :')

Als je jezelf zo voor lul zet dan maakt het niet uit op welke vereniging je speelt. Ik zou me kapot schamen. Mensen kunnen er zo moeilijk over doen. Volgens de regels spelen ok, maar je staat daar ook voor je lol.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_100671032
Die :') smiley komt inderdaad uitstekend tot zijn recht na dat bericht

Je vraagt je toch af wat zo'n gast in het dagelijkse leven doet en nu maar hopen dat die geen kids heeft
pi_100674484
Alo, je speelt hopelijk niet in Brabant he, want dan kan ik hem ook tegen komen :P
pi_100674950
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:38 schreef Drassss het volgende:
Alo, je speelt hopelijk niet in Brabant he, want dan kan ik hem ook tegen komen :P
Toernooi is in Klundert, gast heeft zich helemaal terug getrokken uit het toernooi en de nummer drie van ons poultje mag vandaag de kwartfinale spelen zag ik,

Verder ga ik vanaf nu alleen maar GS Qualies spelen denk ik :'). Sta in de eerste ronde van de 6 prima te spelen tegen een 5 vanmorgen. Sta 6-2 6-5 voor (5-2 voorsprong al verneukt) en op MP slaat die gast een bal 20 CM uit. Ik loop na het net en hij begint weer een nutteloze discussie dat tie in was. Wijst een plek een halve meter na voren aan en we spelen een let. Had er echt geen zin in om weer gezeik te hebben, bal was zo dik uit dat zag een schele nog wel. Toen de resterende set alleen maar ballen achter in het hek staan beuken en hem de set gegeven.

Vervolgens derde set met 6-4 verloren. Maar ach, als je zo moet winnen dan mag je winnen. Winnen is leuk, maar sta ook voor mijn lol op de baan.
pi_100674988
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:54 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Toernooi is in Klundert, gast heeft zich helemaal terug getrokken uit het toernooi en de nummer drie van ons poultje mag vandaag de kwartfinale spelen zag ik,

Verder ga ik vanaf nu alleen maar GS Qualies spelen denk ik :'). Sta in de eerste ronde van de 6 prima te spelen tegen een 5 vanmorgen. Sta 6-2 6-5 voor (5-2 voorsprong al verneukt) en op MP slaat die gast een bal 20 CM uit. Ik loop na het net en hij begint weer een nutteloze discussie dat tie in was. Wijst een plek een halve meter na voren aan en we spelen een let. Had er echt geen zin in om weer gezeik te hebben, bal was zo dik uit dat zag een schele nog wel. Toen de resterende set alleen maar ballen achter in het hek staan beuken en hem de set gegeven.

Vervolgens derde set met 6-4 verloren. Maar ach, als je zo moet winnen dan mag je winnen. Winnen is leuk, maar sta ook voor mijn lol op de baan.
Pff dat is wel een beetje jezelf laten kennen zeg.... :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_100675003
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
Die :') smiley komt inderdaad uitstekend tot zijn recht na dat bericht

Je vraagt je toch af wat zo'n gast in het dagelijkse leven doet en nu maar hopen dat die geen kids heeft
Kids had tie wel. Liep naar de auto en toen was hij nog in discussie met de toernooileider. Hoorde ik hem zeggen: 'Als hij naar de volgende ronde ga, dan stuur ik de bond een brief. Ik heb niet opgegeven maar wil ook niet verder spelen.' Ik schoot in de lach, waarop zijn zoontje antwoord: 'Wat lach je nou stom.' Echt 1000x :').
pi_100675049
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:55 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Kids had tie wel. Liep naar de auto en toen was hij nog in discussie met de toernooileider. Hoorde ik hem zeggen: 'Als hij naar de volgende ronde ga, dan stuur ik de bond een brief. Ik heb niet opgegeven maar wil ook niet verder spelen.' Ik schoot in de lach, waarop zijn zoontje antwoord: 'Wat lach je nou stom.' Echt 1000x :').
omfg _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_100675119
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Pff dat is wel een beetje jezelf laten kennen zeg.... :P
Misschien wel, was ook niet goed te praten om die set zo weg te tilten. Maar had echt geen zin in nutteloos gezeik weer na gisteren. Tuurlijk, je kan allemaal wel een bal verkeerd zien. Maar een bal die 20CM uit is en waar een afdruk ervan staat is toch overduidelijk? Verder ga je zo'n discussie nooit winnen aangezien hij een afdruk 50CM naar voren aan wees.

Derde set wel gewoon lekker staan spelen, break hem terug als hij de wedstrijd uit mag serveren en geef vervolgens easy mijn service weer weg. Maar ben blij dat ik het 6 niveau nog gemakkelijk aan kan. Volgens mijn tegenstander die in de 5 speelde, kan ik er heel makkelijk in mee en dat terwijl ik niet eens heel lekker stond te ballen.

Straks wel halve finale in de 7. Gewoon lekker ballen en hopelijk eens een wedstrijd zonder gezeik. Had vandaag gewoon al angst als ik een bal net achter de lijn uit moest gaan geven, geen zin om weer gezeik te hebben :p.
pi_100675154
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

omfg _O-
Je had er bij moeten zijn, hij speelt ook op die club en zat tegen iedereen uit te leggen wat er nu gebeurde. Alleen zijn verhaal klopte voor geen meter. Iedereen zat hem ook aan te kijken van 'Hou nou eens je kop en maak die wedstrijd af.'
pi_100675837
Gelukkig kom ik dat soort lui 1x per 3 jaar mee en kan ik er altijd wel van genieten.
pi_100687382
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef luckass het volgende:
Waarom blijven sommige mensen denken dat ze op Wimbledon spelen :').
Ja idd! Wat een verhaal zeg! :D :') :D

Vandaag terecht verloren in drie sets, halve finale GD6. Eerder dit toernooi wel de tegenstanders van een eerdere finale tegen gekomen en gewonnen! (hadden destijds verloren) Gaf voldoening! *O* en nog steeds :P
pi_100687577
Vanmiddag trouwens ook nog zo'n situatie. Wij stonden op een stukje van het tennispark met twee banen naast elkaar. Naast ons nog een partij GD. Op een gegeven moment een balover. Prima, kan gebeuren. Dus ik sla een bal terug. "Nee, dit is een oude bal, díé is van ons." "Oke, ook goed." :D

Later nog even op toernooi.nl gekeken wat voor een partij dat nou was, vond het niveau niet om naar huis te schrijven... GD7 35+. (op zich prima hoor, het maakt mij niet uit op wat voor een niveau iemand speelt, als ie er maar plezier in heeft :s))
Maar om nou op dit niveau gaan zeuren over een tennisbal... Alsof ie op Wimbledom staat. :')
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:53:59 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100696027
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:25 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig kom ik dat soort lui 1x per 3 jaar mee en kan ik er altijd wel van genieten.
Kom je ze 1 keer in de 3 jaar tegen of maak je het 1 keer in de 3 jaar mee :? :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt nooit zo iemand tegen kom. Met de competitie nog een mannetje die een beetje liep te zeiken toen ik een bal uit gaf die volgens hem in was. Alleen toen hebben we toch maar een let gespeeld. Ik ben dan ook vrij overtuigend dat het de enige oplossing is en dat hij niet zo moet zeuren :P

Maar zoals dit verhaal heb ik nog nooit meegemaakt. Zelfs niet eens bij in de buurt gekomen :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:57:43 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100696224
Wel een mooie in de competitie gehad met een teamgenoot van mij.
Hij stond te spelen tegen een goede 3 en stond achter.
Ondertussen liep die vent de hele tijd te zeuren dat er elke keer ballen van een andere baan op hun baan terecht kwamen. Was ook wat lastig omdat ze op een tussenbaan speelden dus dan heb je daar wat vaker last van, maar goed deal with it! Ondertussen maar zeuren en zeuren en zeuren.

Richting het einde van de 1ste set loopt die teamgenoot van mij naar hem terug en zegt echt heel rustig. "Man, wat sta je hier nou te doen? Op zondagochtend loop jij je een partij druk te maken. We zijn toch gewoon een potje aan het tennissen? Als je nou wat relaxter doet is het veel leuker voor jou, voor mij en voor die mensen op de andere baan".

Die vent was zo van slag dat hij geen bal meer raak sloeg _O-
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_100696230
vanavond mijn geweldige presteren van afgelopen donderdag overtroffen. Gelukkig weinig publiek, dit was zelfs voor de 8 nog schandalig
pi_100696270
well done @komakies teamgenoot, well done.
Zoooooo'n pluim!
pi_100696393
Ik had dit toernooiseizoen wel een vage dude. Hele vage gast, echt ADHD type. Kon redelijk tennissen (zo'n 5.3tje in de 6) die al in de 5 ook al een rondje had gewonnen. Zijn 2e ronde had hij daar alleen al wel opgegeven, maar daar verbond ik niet zoveel conclusies aan (2e toernooi van het seizoen pas). Wel wist ik dat hij het vorige toernooi al 2 potten had opgegeven (hij doet overal de 5 en de 6), waarvan eentje op 0-2 eerste set :?

Speel ik tegen hem, maak ik de break voor 5-3 eerste set..geeft hij op :o "ja ik heb geen zin meer, kut wind, kut banen, kut toernooileiding. Ga jij maar lekker de finale spelen" ik zo van "uuh...okeee...weet je het zeker??"

Ok, wij de stand doorgeven bij de wedstrijdleiding..hij keihard zeiken dat we (was ons eigen toernooi) niet konden inplannen en dat hij daardoor opgaf etc...maar goed. Vaag dus.

Nu 10 toernooien later, waar hij elke week speelde, heeft hij in elke wedstrijd die hij niet souverein won opgegeven! Alles. Opgaves op 4-6 0-1, 2-2 eerste set, etc etc..ook vaak gewoon walkovers...het hele toernooiseizoen lang...slaat toch echt helemaal nergens op? lol

En die wedstrijd die hij opgaf op 0-2 in het begin van het seizoen? Die gaf hij op (zei hij persoonlijk tegen mij) omdat het tegen een 6.1 was en hij dan een 7.1 kreeg en geen 5 zou worden daardoor....hij wilde geen walkover geven... pfff
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_100696482
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef Komakie het volgende:
Wel een mooie in de competitie gehad met een teamgenoot van mij.
Hij stond te spelen tegen een goede 3 en stond achter.
Ondertussen liep die vent de hele tijd te zeuren dat er elke keer ballen van een andere baan op hun baan terecht kwamen. Was ook wat lastig omdat ze op een tussenbaan speelden dus dan heb je daar wat vaker last van, maar goed deal with it! Ondertussen maar zeuren en zeuren en zeuren.

Richting het einde van de 1ste set loopt die teamgenoot van mij naar hem terug en zegt echt heel rustig. "Man, wat sta je hier nou te doen? Op zondagochtend loop jij je een partij druk te maken. We zijn toch gewoon een potje aan het tennissen? Als je nou wat relaxter doet is het veel leuker voor jou, voor mij en voor die mensen op de andere baan".

Die vent was zo van slag dat hij geen bal meer raak sloeg _O-
Hey een positief verhaal over een teamgenoot van je, ongelooflijk :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:03:24 #144
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100696526
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:58 schreef opgebaarde het volgende:
well done @komakies teamgenoot, well done.
Zoooooo'n pluim!
Was echt een geweldige actie. Ook de tegenstanders lachten zich kapot :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:03:59 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100696558
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:00 schreef Norrage het volgende:
Ik had dit toernooiseizoen wel een vage dude. Hele vage gast, echt ADHD type. Kon redelijk tennissen (zo'n 5.3tje in de 6) die al in de 5 ook al een rondje had gewonnen. Zijn 2e ronde had hij daar alleen al wel opgegeven, maar daar verbond ik niet zoveel conclusies aan (2e toernooi van het seizoen pas). Wel wist ik dat hij het vorige toernooi al 2 potten had opgegeven (hij doet overal de 5 en de 6), waarvan eentje op 0-2 eerste set :?

Speel ik tegen hem, maak ik de break voor 5-3 eerste set..geeft hij op :o "ja ik heb geen zin meer, kut wind, kut banen, kut toernooileiding. Ga jij maar lekker de finale spelen" ik zo van "uuh...okeee...weet je het zeker??"

Ok, wij de stand doorgeven bij de wedstrijdleiding..hij keihard zeiken dat we (was ons eigen toernooi) niet konden inplannen en dat hij daardoor opgaf etc...maar goed. Vaag dus.

Nu 10 toernooien later, waar hij elke week speelde, heeft hij in elke wedstrijd die hij niet souverein won opgegeven! Alles. Opgaves op 4-6 0-1, 2-2 eerste set, etc etc..ook vaak gewoon walkovers...het hele toernooiseizoen lang...slaat toch echt helemaal nergens op? lol

En die wedstrijd die hij opgaf op 0-2 in het begin van het seizoen? Die gaf hij op (zei hij persoonlijk tegen mij) omdat het tegen een 6.1 was en hij dan een 7.1 kreeg en geen 5 zou worden daardoor....hij wilde geen walkover geven... pfff
Wtf :?

Dat je opgeeft moet je zelf weten, maar ik zou het toch best zonde vinden van mijn inschrijfgeld :{
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:04:54 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100696608
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hey een positief verhaal over een teamgenoot van je, ongelooflijk :P
Dat is al een paar jaar geleden. Toen speelde ik nog heren. Daar had je nooit van die problemen ;)
Daarnaast heb ik alleen maar negatieve ervaringen met de dames in mijn team. Zonder dames gaat het altijd wel goed ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_100696825
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wtf :?

Dat je opgeeft moet je zelf weten, maar ik zou het toch best zonde vinden van mijn inschrijfgeld :{
Echt een druktemakertje. Ronde voor mijn partij moest hij tegen teamgenootje van me spelen. Daar stond hij gewoon te winnen (dus gaf niet op) begint mijn teamgenoot ineens goed te tennissen en komt terug van 5-1 eerste set naar 5-3 ofzo...Die gast trok dat dus echt helemaal niet, en slaat alle volgende 12 ballen in het net of hek en het wordt 5-6...Stond dus op het punt op te geven, maar goed, mijn teamgenoot is net zo achterlijk dus kon hier niet mee omgaan dus ging ineens dubbele fouten slaan en alles of niets spelen (die bal moet terug in het veld, want die gast sloeg alles expres uit)...Wint die gast dus ineens de tiebreak en heeft er ineens weer zin en wint de 2e set 6-1....echt zo ontzettend dom van mijn teamgenoot, oh mijn god :D En deze gast schelden toen het niet goed ging zeg, ongelooflijk...Ook niet op een manier dat je het gewend bent maar ook gewoon alles vervloeken wat er op het park was...(net als dus later na die wedstrijd tegen mij)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 14 augustus 2011 @ 01:13:08 #148
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_100699617
Heerlijke verhalen :9

Ik kan er ook wat van, lekker schreeuwen als ik single (dubbel ben ik altijd wel vrij relaxed) en me niks aantrekken van andere banen _O-

Ben er alleen wel achter dat ik nog maar heel weinig toernooien ga meedoen in de enkel. Ik heb het gewoon nooit lekker naar mn zin op de baan en dan is de lol er snel af. Denk dat het aantal singles waar ik met een lekker gevoel op de baan heb gestaan (en dan heb ik het niet eens over lekker winnen, verliezen vind ik echt niet erg) in de afgelopen 2 jaar op 1 hand te tellen is ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_100701874
@Norrage: Die weet ik nog wel ja, wat een idioot _O-.
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:06:06 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100705075
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Norrage het volgende:

[..]

Echt een druktemakertje. Ronde voor mijn partij moest hij tegen teamgenootje van me spelen. Daar stond hij gewoon te winnen (dus gaf niet op) begint mijn teamgenoot ineens goed te tennissen en komt terug van 5-1 eerste set naar 5-3 ofzo...Die gast trok dat dus echt helemaal niet, en slaat alle volgende 12 ballen in het net of hek en het wordt 5-6...Stond dus op het punt op te geven, maar goed, mijn teamgenoot is net zo achterlijk dus kon hier niet mee omgaan dus ging ineens dubbele fouten slaan en alles of niets spelen (die bal moet terug in het veld, want die gast sloeg alles expres uit)...Wint die gast dus ineens de tiebreak en heeft er ineens weer zin en wint de 2e set 6-1....echt zo ontzettend dom van mijn teamgenoot, oh mijn god :D En deze gast schelden toen het niet goed ging zeg, ongelooflijk...Ook niet op een manier dat je het gewend bent maar ook gewoon alles vervloeken wat er op het park was...(net als dus later na die wedstrijd tegen mij)
Dat heb ik afgelopen competitie gedaan met de andere heer in ons team, maar dan voor de lol (en niet keihard over de baan)
Bijvoorbeeld verliezen en naderhand bloedserieus zeggen dat het aan het sleepnet lag :')
Dan staan tegenstanders echt raar te kijken :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')