abonnement Unibet Coolblue
pi_110164304
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ook schijtirritant.
Gelukkig. Andere cliché zal ik maar achterwege laten dan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110169664
Het is ook nooit goed hé ;)

Goedemorgen iedereen! O+
pi_110169942
Goeiemorgen *O*

Ik ben in dubio of ik ga hardlopen of zwemmen zometeen :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110170067
Zwemmen, meer meiden in bikini :+
pi_110170119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Zwemmen, meer meiden in bikini :+
rond dit tijdstip vooral veel ouwe vellen in lubberende badpakken :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110170186
Oei, dan wordt het hardlopen! :7
pi_110170288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Oei, dan wordt het hardlopen! :7
dat vrees ik ook :P zo maar eens mn gordijnen open doen en kijken wat voor weer het is. heb nl alleen maar n zomertight, dus moet niet al te koud zijn
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110170524
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Oei, dan wordt het hardlopen! :7
Het is koud en grijs.
#TeamMiley
pi_110170543
Dames, zo krijg ik mezelf natuurlijk nooit gemotiveerd :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110170721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Dames, zo krijg ik mezelf natuurlijk nooit gemotiveerd :P
Heb je het nodig?
#TeamMiley
pi_110170801
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:28 schreef arachide. het volgende:

[..]

Heb je het nodig?
uiteraard :P ik wil niet eindigen als lubberende bejaarde

ik ben nu even n nieuwe hardlooppodcast aant het uploaden op mn telefoon en dan ga ik zometeen even *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110170844
Maar nu hebben we het nog niet over het onderwerp waar we het over moeten hebben hé :+
pi_110170848
quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

uiteraard :P ik wil niet eindigen als lubberende bejaarde

ik ben nu even n nieuwe hardlooppodcast aant het uploaden op mn telefoon en dan ga ik zometeen even *O*
Ik ga slapen, want vanavond mag ik weer werken.
#TeamMiley
pi_110170924
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Maar nu hebben we het nog niet over het onderwerp waar we het over moeten hebben hé :+
En dat is?
#TeamMiley
pi_110170950
Bi Yourself? Dus ik vermoed iets van over het bi-zijn en wat daar bij komt kijken? Ervaringen? Ik noem maar wat hoor :) Het topic was niet voor niets bijna dood.. 8-)
pi_110171092
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:34 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik ga slapen, want vanavond mag ik weer werken.
ik moet ook vanavond en vannacht weer, maar kan nu niet meer slapen ;(
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110171138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Bi Yourself? Dus ik vermoed iets van over het bi-zijn en wat daar bij komt kijken? Ervaringen? Ik noem maar wat hoor :) Het topic was niet voor niets bijna dood.. 8-)
Voorlopig hou ik het nog even bij zoenen, want seks is me net iets te veel. Ik denk dat het me nog te veel zou verwarren, zeker omdat ik niet gewoon nieuwsgierig ben, nee, ik word echt verliefd op meisjes. Bij zoenen heb ik dat onder controle, met seks weet ik niet hoe ik ga reageren en daar is mijn relatie me nog te pril en te leuk voor.

Ik heb wel een meisje waarmee ik graaaaag zou willen zoenen, alleen of zij dat wil, is een verrassing.
#TeamMiley
pi_110171357
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:45 schreef arachide. het volgende:

[..]

Voorlopig hou ik het nog even bij zoenen, want seks is me net iets te veel. Ik denk dat het me nog te veel zou verwarren, zeker omdat ik niet gewoon nieuwsgierig ben, nee, ik word echt verliefd op meisjes. Bij zoenen heb ik dat onder controle, met seks weet ik niet hoe ik ga reageren en daar is mijn relatie me nog te pril en te leuk voor.

Ik heb wel een meisje waarmee ik graaaaag zou willen zoenen, alleen of zij dat wil, is een verrassing.
Controle houden is inderdaad wel fijn :) En je hebt nu een relatie met een jongen?
pi_110171488
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:53 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Controle houden is inderdaad wel fijn :) En je hebt nu een relatie met een jongen?
Jup, en ik ben superblij met hem. Dat mag ook nog wel na 5 maanden.

Als ik zoen, dan voel ik niks, hoogstens wat alcohol en adrenaline die door mijn lichaam razen, puur omdat ik "gescoord" heb.

Seks is dan toch iets, tja, lastig. Gewoon laten rusten en als het er over een tijd nog zit, dan ga ik wel stappen ondernemen.
#TeamMiley
pi_110176755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Goeiemorgen *O*

Ik ben in dubio of ik ga hardlopen of zwemmen zometeen :')
Ik zou er een triatlon van maken. Hardlopen, zwemmen en fietsen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110177126
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:58 schreef arachide. het volgende:

[..]

Jup, en ik ben superblij met hem. Dat mag ook nog wel na 5 maanden.

Als ik zoen, dan voel ik niks, hoogstens wat alcohol en adrenaline die door mijn lichaam razen, puur omdat ik "gescoord" heb.

Seks is dan toch iets, tja, lastig. Gewoon laten rusten en als het er over een tijd nog zit, dan ga ik wel stappen ondernemen.
en onderling er over praten is erg belangrijk.. Heb ik ook gemerkt tijdens mijn relatie met mijn vriend :)
pi_110177467
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

en onderling er over praten is erg belangrijk.. Heb ik ook gemerkt tijdens mijn relatie met mijn vriend :)
Oh, erover praten doen we zeker wel! Hij vindt het niet erg dat ik seks met een vrouw zou willen, hij zou ook zeker niet klagen als hij mee zou mogen doen of toe zou mogen kijken. Ik wil alleen echt niet dat een andere vrouw aan hem zit, dan is voor mij de lol er heen snel van af. Heerlijk hypocriet, maarja, als ik met een andere man zou zoenen, zou hij ook niet vrolijk worden
#TeamMiley
pi_110178316
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef arachide. het volgende:

[..]

Oh, erover praten doen we zeker wel! Hij vindt het niet erg dat ik seks met een vrouw zou willen, hij zou ook zeker niet klagen als hij mee zou mogen doen of toe zou mogen kijken. Ik wil alleen echt niet dat een andere vrouw aan hem zit, dan is voor mij de lol er heen snel van af. Heerlijk hypocriet, maarja, als ik met een andere man zou zoenen, zou hij ook niet vrolijk worden
ik snap niet dat hij het niet gewoon als iets voor jou ziet en jou daarin vrij laat. Waarom moet hij perse meedoen of meekijken? jij wilt dat toch voor jezelf ontdekken, dat hoeft toch niet onder toezicht?

ik zou het dan meteen al niet meer willen :N
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110178784
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef arachide. het volgende:

[..]

Oh, erover praten doen we zeker wel! Hij vindt het niet erg dat ik seks met een vrouw zou willen, hij zou ook zeker niet klagen als hij mee zou mogen doen of toe zou mogen kijken. Ik wil alleen echt niet dat een andere vrouw aan hem zit, dan is voor mij de lol er heen snel van af. Heerlijk hypocriet, maarja, als ik met een andere man zou zoenen, zou hij ook niet vrolijk worden
Zou hij alleen met een andere man mogen experimenteren mocht hij daar de behoefte aan hebben?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110179357
quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik snap niet dat hij het niet gewoon als iets voor jou ziet en jou daarin vrij laat. Waarom moet hij perse meedoen of meekijken? jij wilt dat toch voor jezelf ontdekken, dat hoeft toch niet onder toezicht?

ik zou het dan meteen al niet meer willen :N
Als ik het alleen zou willen, zou hij het ook niet erg vinden.
#TeamMiley
pi_110179384
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zou hij alleen met een andere man mogen experimenteren mocht hij daar de behoefte aan hebben?
Ja, daar zou ik me bij neer kunnen leggen.
#TeamMiley
pi_110179647
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ja, daar zou ik me bij neer kunnen leggen.
Ik zou dat ook geen probleem vinden als mijn vriendin dat zou willen doen hopelijk denkt zij er ook zo over. Indien dan zal ik dat ook niet doen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110179822
quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik snap niet dat hij het niet gewoon als iets voor jou ziet en jou daarin vrij laat. Waarom moet hij perse meedoen of meekijken? jij wilt dat toch voor jezelf ontdekken, dat hoeft toch niet onder toezicht?

ik zou het dan meteen al niet meer willen :N
Ik hoef niet mee te doen en meekijken zou leuk zijn, maar is geen absolute voorwaarde :P

Leuk als "de vriend" ook op FOK! zit :7.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_110179876
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:54 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik hoef niet mee te doen en meekijken zou leuk zijn, maar is geen absolute voorwaarde :P

Leuk als "de vriend" ook op FOK! zit :7.
Toch lijkt mij het moeilijk als je weet dat je vriendin met een ander bezig :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110180050
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toch lijkt mij het moeilijk als je weet dat je vriendin met een ander bezig :{
Zolang ik maar weet dat ze het doet en het niet stiekem doet vind ik het al prima eigenlijk. Ik vertrouw arachide daarin.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_110180097
Vertrouwen is het key-word :)
pi_110180357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Vertrouwen is het key-word :)
Zeker en je aan de afspraken houden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110180950
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zeker en je aan de afspraken houden.
qft

het klinkt heel suf, maar gewoon eens doorspreken waar elkaars grenzen liggen. dan ga je er ook niet per ongeluk overheen. wat voor de een logischerwijs bij seks hoort ( zoenen) bijvoorbeeld kan voor de ander weer zo intiem zijn dat hij/zij niet wil dat zijn/haar partner dat met een ander doet.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110181399
quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

qft

het klinkt heel suf, maar gewoon eens doorspreken waar elkaars grenzen liggen. dan ga je er ook niet per ongeluk overheen. wat voor de een logischerwijs bij seks hoort ( zoenen) bijvoorbeeld kan voor de ander weer zo intiem zijn dat hij/zij niet wil dat zijn/haar partner dat met een ander doet.
Wat ik eigenlijk wel raar vind is dat dit bij andere dingen tot aan de kleinste details wordt doorgesproken maar bij dit seks vaak niet. Hoeveel mensen niet durven vertellen aan hun partner dat ze bepaalde fantasieën hebben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_111898628
quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

qft

het klinkt heel suf, maar gewoon eens doorspreken waar elkaars grenzen liggen. dan ga je er ook niet per ongeluk overheen. wat voor de een logischerwijs bij seks hoort ( zoenen) bijvoorbeeld kan voor de ander weer zo intiem zijn dat hij/zij niet wil dat zijn/haar partner dat met een ander doet.
Fok verslaafde :7
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  zaterdag 7 juli 2012 @ 22:49:43 #136
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113907434
*Komt ook eens kijken*

Het kan inderdaad een meerwaarde hebben om wanneer je bijv. als man met een man wilt experimenteren, om dat in je eentje te doen, dus zonder dat je vriendin erbij is.
Mocht je vriendin het idee van twee mannen (maar dan dus niet zozeer zelf verwend worden door 2 mannen maar het zien dat haar vriend en een andere man elkaar verwennen) ook wel zien zitten, dan kan ook leuk zijn en je misschien een wat veiliger gevoel geven om samen een man te zoeken om mee te experimenteren. Het voordeel is dat je niet iemand hebt die thuis zit en gek wordt omdat ze niet ziet wat je doet, het nadeel is dat die jaloezie in principe ook juist op kan treden als je het wel ziet.

Even iets anders en deze vraag zal al 34749 keer gesteld zijn, maar hoe ontmoet je iemand van hetzelfde geslacht waarmee je echt een relatie zou willen beginnen en die daar hetzelfde over denkt? :@ Ik ken best wat lesbische en biseksuele vrouwen van vroeger, dus toen had ik in principe nog geluk :P, ware het niet dat de meisjes die ik leuk vond allemaal hetero waren en/of niet geïnteresseerd... Mijn school organiseert wel LGBT borrels, maar volgens Facebook komen er voornamelijk mensen die echt veel ouder zijn dan ik, wat prima is om gewoon mee te kletsen, maar niet als potentiële vriend(in). En als ik al die verhalen hoor over heteromeisjes die 'voor de lol' met andere meisjes zoenen op feesten, word ik ook niet echt hoopvol... Of zie ik het te somber in?

[ Bericht 1% gewijzigd door Muisraket op 08-07-2012 10:23:19 ]
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:10:36 #137
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113908288
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 22:49 schreef Muisraket het volgende:
*Komt ook eens kijken*

Het kan inderdaad een meerwaarde hebben om wanneer je bijv. als man met een man wilt experimenteren, om dat in je eentje te doen, dus zonder dat je vriendin erbij is.
Mocht je vriendin het idee van twee mannen (maar dan dus niet zozeer zelf verwend worden door 2 mannen maar het zien dat haar vriend en een andere man elkaar verwennen) ook wel zien zitten, dan kan ook leuk zijn en je misschien een wat veiliger gevoel geven om samen een man te zoeken om mee te experimenteren. Het voordeel is dat je niet iemand hebt die thuis zit en gek wordt omdat ze niet ziet wat je doet, het nadeel is dat die jaloezie in principe ook juist op kan treden als je het wel ziet.

Even iets anders en deze vraag zal al 34749 keer gesteld zijn, maar hoe ontmoet je iemand van hetzelfde geslacht waarmee je echt een relatie zou willen beginnen en die daar hetzelfde over denkt? :@ Ik ken best wat lesbische en biseksuele vrouwen van vroeger, dus toen had ik in principe nog geluk :P, ware het niet dat ze allemaal hetero waren en/of niet geïnteresseerd... Mijn school organiseert wel LGBT borrels, maar volgens Facebook komen er voornamelijk mensen die echt veel ouder zijn dan ik, wat prima is om gewoon mee te kletsen, maar niet als potentiële vriend(in). En als ik al die verhalen hoor over heteromeisjes die 'voor de lol' met andere meisjes zoenen op feesten, word ik ook niet echt hoopvol... Of zie ik het te somber in?
Nee, je ziet het niet te somber in. Internetdating is wellicht een optie.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:12:59 #138
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113908381
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, je ziet het niet te somber in. Internetdating is wellicht een optie.
Nu was de vraag over hoe je iemand ontmoet sowieso een toekomstvraag omdat ik mezelf geen relatie zie hebben, maar internetdating? Wow, daar vind ik mezelf als 19-jarige toch wel een beetje jong voor. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:16:25 #139
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113908505
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nu was de vraag over hoe je iemand ontmoet sowieso een toekomstvraag omdat ik mezelf geen relatie zie hebben, maar internetdating? Wow, daar vind ik mezelf als 19-jarige toch wel een beetje jong voor. :o
Als je in contact wil komen met andere is internet een goeie manier. Via Fok! kan ook. Alhoewel ik niet weet hoeveel lesbi en bi vrouwen/meisjes hier zitten.
Een datingsite klinkt gelijk zo serieus. Maar dat is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:18:03 #140
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113908586
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als je in contact wil komen met andere is internet een goeie manier. Via Fok! kan ook. Alhoewel ik niet weet hoeveel lesbi en bi vrouwen/meisjes hier zitten.
Een datingsite klinkt gelijk zo serieus. Maar dat is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Voor mij zou een datingsite/internet, tenzij het bij toeval is (wat één keer zo was), een last resort zijn voor me. Ik vind de meeste mensen die ik ken op internet redelijk tot enorm anders op internet dan IRL, vandaar dat ik liever meteen iemand IRL zou willen meemaken, dat vind ik representatiever. :) Maar ik zal de tip onthouden. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:20:09 #141
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113908696
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Voor mij zou een datingsite/internet, tenzij het bij toeval is (wat één keer zo was), een last resort zijn voor me. Ik vind de meeste mensen die ik ken op internet redelijk tot enorm anders op internet dan IRL, vandaar dat ik liever meteen iemand IRL zou willen meemaken, dat vind ik representatiever. :) Maar ik zal de tip onthouden. ;)
Dan zou ik gewoon tijdens het uitgaan in contact proberen te komen met andere.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_114355833
Hee Muisraket,

Ga naar de site van letsbeopen, en schrijf je in voor het women only feestje op het Piusplein te Tilburg op Roze maandag. Van 2 tot 7 lekker even los tussen al die vrouwen..
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:52:54 #143
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114390939
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hee Muisraket,

Ga naar de site van letsbeopen, en schrijf je in voor het women only feestje op het Piusplein te Tilburg op Roze maandag. Van 2 tot 7 lekker even los tussen al die vrouwen..
Hee Pizzapuntje, bedankt voor de suggestie! Heb even gekeken op de website, maar het lijkt me niet echt iets voor mij verder. Ga je zelf wel? Zo ja, veel plezier alvast! :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_114393153
Hee Muisraket, ik ga wel ja. Ik ga wel alleen, ik heb stomme hetero vrienden :N
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:18:09 #145
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114403218
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hee Muisraket, ik ga wel ja. Ik ga wel alleen, ik heb stomme hetero vrienden :N
Balen dat je alleen moet gaan. Ik had eigenlijk alleen maar vroeger niet-hetero vrienden, die hadden héél misschien nog wel mee gewild, als ik wilde gaan. (Behalve één meisje, maar bij haar durf ik dan weer niet uit de kast te komen. :')) Maar ik denk dat veel hetero's het niet echt leuk lijkt nee, ook omdat er voor de heterovrouwen geen enkele man is dan. :P Wel jammer voor je! Aan de andere kant is het dan misschien wel makkelijker om vrouwen te versieren of om aanspraak te krijgen, als dat je doel is tenminste. Of gewoon om te dansen met andere vrouwen, als de sfeer los genoeg is. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_114405136
Het is gewoon irritant, mijn gay vriendinnen wonen niet in de buurt. Maar als hetero vriendinnen en ik op stap gaan, blijven we heel de avond in het cafe wat hun willen, als ik dan vraag of ze ff mee naar het gay café willen gaan ze moeilijk doen.

Achja, ik maak er maandag gewoon een feestje van ;p
pi_114559781
Nog mensen die naar Tilburg gaan vandaag? *O* *O*
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:54:45 #148
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114606765
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog mensen die naar Tilburg gaan vandaag? *O* *O*
Hoe was het? :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_114652886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:54 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hoe was het? :)
Wel leuk, was maar uurtje ofzo geweest, en was 's middags gegaan. 's Avonds is het altijd wel heel leuk! Maargoed, ik wacht het volgende Flirtation feestje wel af ^O^
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:24:08 #150
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114657972
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Wel leuk, was maar uurtje ofzo geweest, en was 's middags gegaan. 's Avonds is het altijd wel heel leuk! Maargoed, ik wacht het volgende Flirtation feestje wel af ^O^
Ah oké, omdat je alleen was, of was de sfeer 's middags toch ietsje minder? En van Flirtation heb ik wel vaker gehoord ja... Lijkt me ergens wel leuk, met die thema's en alleen maar vrouwen... :) Alleen vind ik in mijn eentje uitgaan altijd een beetje ongemakkelijk en ben nog niet uit de kast bij een lesbische kennis die misschien wel voor Flirtation te porren zou zijn. Wat ik me wel afvraag, is hoe oud het publiek daar is. Als de gemiddelde leeftijd hoog ligt, vind ik het niet erg, maar als er alleen maar 25+-ers zijn, weet ik niet of ik me daar als 'jonkie' erg thuis ga voelen. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')