Ik heb nog een aflevering GTST van rond de 2500ste aflevering gekeken: Barbara draaide door

Morris zat aan de drank in de Rozenboom en Valerie gaf hem advies om het probleem met Tracey op te lossen. Ze bracht vervolgens Morris thuis die helemaal teut was en met een dankbare 'Donder op' van Barbara vertrok Valerie weer, al was Morris pissig erover op zijn moeder. Barbara kreeg ruzie met Janine; 'Je kan toch wel gewoon mij kiezen', over haar vete tussen haarzelf en Valerie. Het moment dat Janine niet wilde kiezen kon ze opsodemieteren.

Vervolgens zat ze bij Valerie in De Rozenboom en Barbara begon de boel uit te lokken. Valerie bedoelde het allemaal goed maar toen Barbara echt te ver ging schoot Valerie uit; 'Ik ga ALLES van je afpakken, zoals jij dat toen bij mij gedaan hebt.'
Ondertussen is Pascale ziek thuis. Benjamin zoekt haar op door middel van een adresje dat hij van Betty (Een collega van Pascale) heeft gekregen. Hij neemt haar mee naar zijn zolder en ze schrijft een tekstje voor Ray; "Ben bij Betty"

Ray belt na een tijdje naar Betty en die probeert nog een smoes op te zetten maar ze is een verschrikkelijke leugenaar... Pascale wordt ondertussen bijna overtuigd door Benjamin maar krijgt dan het idee dat Benjamin haar gewoon wil versieren. Ze vertrekt... Om daarna huilend terug bij Benjamin in z'n armen te vallen. Ze durfde gewoon echt niet meer terug naar huis.
Aflevering eindigt met een stilstaand beeld van Barbara die op het punt staat Valerie, in een overvolle Rozenboom, een harde mep te geven.