abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 augustus 2011 @ 08:23:49 #51
164283 Luco
Buongiorno!
pi_100451539
2007-2008. Inter bestond 100 jaar en heeft toen het wapen van Milaan als vlag aangenomen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_100454084
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef benniesnugger het volgende:
Zojuist het nieuwe thuisshirt van Fulham gekregen:

[ afbeelding ]
Dat doe je goed! ;) Ook wel eens in Craven Cottage geweest?

Ik heb hem nog niet gekocht, heb het shirt van vorig jaar en wil er geen gewoonte van maken... maar hoe zit het shirt? Ze zijn blijkbaar een beetje te strak voor de gemiddelde Engelse voetbalsupporter, maar zelf heb ik daar normaalgezien geen probleem mee.
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:42:37 #53
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_100466841
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Dat doe je goed! ;) Ook wel eens in Craven Cottage geweest?

Ik heb hem nog niet gekocht, heb het shirt van vorig jaar en wil er geen gewoonte van maken... maar hoe zit het shirt? Ze zijn blijkbaar een beetje te strak voor de gemiddelde Engelse voetbalsupporter, maar zelf heb ik daar normaalgezien geen probleem mee.
Nee, nog nooit in Craven Cottage geweest. Ouders waren naar Londen dus had ze gevraagd een shirt van Fulham voor me mee te nemen. Ook zijn ze zo aardig geweest meteen maar even foto's van Craven Cottage te maken. Wil sowieso nog een keer naar Londen en dan zoveel mogelijk stadions bekijken en eventueel wat wedstrijden meepakken.

Heb het shirt in maatje L. Het kraagje is redelijk strak als het over het hoofd moet en verder zit het op de schouders ook strak, maar dat hoort ook bij het model. Voor de rest zit het bij mij vrij losjes en heb ik er geen problemen mee. Het figuur van een gemiddelde engelse voetbalsupporter kennende snap ik dat het voor hun te strak zal zitten. (Ben toch benieuwd hoe die supporters dan Craven Cottage in komen want wat ik op de foto's gezien heb zijn de entreepoortjes redelijk smal :P )

Verder valt me ook op dat de shirts daar een stuk goedkoper zijn dan hier in Nederland. Waar ik voor een shirt van PSV 75 euro betaal, heb ik het Fulham shirt voor 45 pond (55 euro)
pi_100469311
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:23 schreef Luco het volgende:
2007-2008. Inter bestond 100 jaar en heeft toen het wapen van Milaan als vlag aangenomen.
Hij is ook van prachtig materiaal en met Zanetti op de rug :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:44:34 #55
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_100480613
Wat is een goede website/s voor Serie A shirts? Zie wel iets in het nieuwe uitshirt van Atalanta.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:15:40 #56
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_100492473
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Inkomen het volgende:
Wat is een goede website/s voor Serie A shirts? Zie wel iets in het nieuwe uitshirt van Atalanta.
Post dan minstens een pic..
Deathlift or Die.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 07:32:23 #57
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_100496589


Vind hem (haar) toch iets mooier dan het thuisshirt:
pi_100508758
Fiorentina thuis


Rangers 3de tenue


Besiktas thuis


Fenerbahçe uit


Manchester Utd uit


Athletic Bilbao thuis


Palermo


QPR 3de tenue


Bolton uit


Espanyol


Espanyol trouwens met de sponsor Li Ning, zal wel Chinees zijn.
Feyenoord-
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:48:20 #59
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_100509283
Bolton uit is wel nice :)
Deathlift or Die.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:49:53 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100509358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
Bolton uit is wel nice :)
Toch gaaf dat Reebok nog altijd voetbalkits maakt, dat logo op de schouders is zo vet _O_
pi_100510257
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
Bolton uit is wel nice :)
:Y
Feyenoord-
pi_100511387
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Zenit- het volgende:

Espanyol
[ afbeelding ]

Espanyol trouwens met de sponsor Li Ning, zal wel Chinees zijn.
Is de Chinese Nike inderdaad, erg groot daar. Helft van de mensen daar loopt met Li Ning spullen rond. Was ook sponsor van Chinese topatleten.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100511589
Valt me nu pas op dat Turkse shirts de vlag van Turkije op het hart hebben en clublogo links!
pi_100560768
Liverpool-uit gehaald. :D



£35,-
pi_100561621
Die heb ik ook. Met Carroll 9
Hoi
pi_100562198
'Gewaagd' roze uitshirt van FC Utrecht breekt nu al verkooprecord
Woensdag, 10 augustus 2011 om 18:10

Voor aanvang van de competitie plaatsten velen vraagtekens bij de nieuwe uitshirts van FC Utrecht, maar de overwegend roze tricots blijken een doorslaand succes te zijn. Volgens voorzitter Jan Willem van Dop vliegen de tenues in de fanshop en de webshop van Utrecht als warme broodjes over de toonbank: “Het is nu al het best verkochte uitshirt in de geschiedenis van FC Utrecht.”

Het uitshirt van Utrecht is dit seizoen half-roze en half-zwart en werd aanvankelijk als ‘nogal gewaagd’ gezien. “Maar we willen ons als FC Utrecht nu eenmaal onderscheiden en gedurfd optreden”, zegt Van Dop op de website van de Domstedelingen. “Het is mooi, dat de supporters die houding zo massaal herkennen en weten te waarderen.”
Afgelopen weekend speelde Utrecht uit bij VVV-Venlo, maar de ploeg kwam toen gewoon in de vertrouwde thuistenues het veld op. “Hier en daar is wel gesuggereerd, dat we waren teruggekomen op onze originele en vernieuwende keuze voor het uittenue, maar daarvan is echt geen sprake. Reken erop, dat we dit seizoen als het maar even kan bij uitwedstrijden in het roze-zwart zullen verschijnen”, aldus Van Dop.
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_100562232
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:07 schreef Hamsik het volgende:
'Gewaagd' roze uitshirt van FC Utrecht breekt nu al verkooprecord
Woensdag, 10 augustus 2011 om 18:10

Voor aanvang van de competitie plaatsten velen vraagtekens bij de nieuwe uitshirts van FC Utrecht, maar de overwegend roze tricots blijken een doorslaand succes te zijn. Volgens voorzitter Jan Willem van Dop vliegen de tenues in de fanshop en de webshop van Utrecht als warme broodjes over de toonbank: “Het is nu al het best verkochte uitshirt in de geschiedenis van FC Utrecht.”

Het uitshirt van Utrecht is dit seizoen half-roze en half-zwart en werd aanvankelijk als ‘nogal gewaagd’ gezien. “Maar we willen ons als FC Utrecht nu eenmaal onderscheiden en gedurfd optreden”, zegt Van Dop op de website van de Domstedelingen. “Het is mooi, dat de supporters die houding zo massaal herkennen en weten te waarderen.”
Afgelopen weekend speelde Utrecht uit bij VVV-Venlo, maar de ploeg kwam toen gewoon in de vertrouwde thuistenues het veld op. “Hier en daar is wel gesuggereerd, dat we waren teruggekomen op onze originele en vernieuwende keuze voor het uittenue, maar daarvan is echt geen sprake. Reken erop, dat we dit seizoen als het maar even kan bij uitwedstrijden in het roze-zwart zullen verschijnen”, aldus Van Dop.
:')!
pi_100562315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Is de Chinese Nike inderdaad, erg groot daar. Helft van de mensen daar loopt met Li Ning spullen rond. Was ook sponsor van Chinese topatleten.

[ afbeelding ]
Anything is possible of impossible is nothing?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100566006
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:52 schreef Henkiepsv het volgende:
Die heb ik ook. Met Carroll 9
Carroll :')
pi_100566013
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Carroll :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:30:08 #71
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100567737
Hebben jullie nog wat tips om een replica van een shirtje te kopen? :) Vertrouw marktplaats nou ook niet echt wat dit betreft..

Henkie heeft helaas niet de shirts die ik evt zou willen in maat S ;(
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_100569180
Welke zoek je?

www.plutosport.nl
www.avantisport.nl

Hebben altijd leuke acties, net zoals de shop van voetbalzone.nl

succes!
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_100569351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:07 schreef Hamsik het volgende:
'Gewaagd' roze uitshirt van FC Utrecht breekt nu al verkooprecord
Woensdag, 10 augustus 2011 om 18:10

Voor aanvang van de competitie plaatsten velen vraagtekens bij de nieuwe uitshirts van FC Utrecht, maar de overwegend roze tricots blijken een doorslaand succes te zijn. Volgens voorzitter Jan Willem van Dop vliegen de tenues in de fanshop en de webshop van Utrecht als warme broodjes over de toonbank: “Het is nu al het best verkochte uitshirt in de geschiedenis van FC Utrecht.”

Het uitshirt van Utrecht is dit seizoen half-roze en half-zwart en werd aanvankelijk als ‘nogal gewaagd’ gezien. “Maar we willen ons als FC Utrecht nu eenmaal onderscheiden en gedurfd optreden”, zegt Van Dop op de website van de Domstedelingen. “Het is mooi, dat de supporters die houding zo massaal herkennen en weten te waarderen.”
Afgelopen weekend speelde Utrecht uit bij VVV-Venlo, maar de ploeg kwam toen gewoon in de vertrouwde thuistenues het veld op. “Hier en daar is wel gesuggereerd, dat we waren teruggekomen op onze originele en vernieuwende keuze voor het uittenue, maar daarvan is echt geen sprake. Reken erop, dat we dit seizoen als het maar even kan bij uitwedstrijden in het roze-zwart zullen verschijnen”, aldus Van Dop.
Ik zei het eerder en ik herhaal het nogmaals; ik vind de uitshirtjes van Utrecht echt mooi. Ik kan het wel waarderen als een club lekker tegen de gevestigde orde ingaat. Ook al heb ik een spuughekel aan Utrecht.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 22:04:41 #74
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100569674
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef Hamsik het volgende:
Welke zoek je?

www.plutosport.nl
www.avantisport.nl

Hebben altijd leuke acties, net zoals de shop van voetbalzone.nl

succes!
Arsenal uit 2012 of Liverpool 3de shirt 2012 :) Ben er nog niet helemaal over uit. Zie er ook enkele op ebay staan, sceptisch als ik ben zie ik het dan alweer fout gaan met maat S enzo :') Ik ga eens kijken op die sites!

Edit: ah die sites zijn zeg maar de "officieele replicas" ik zoek de neppe variant :+ Hij zal waarschijnlijk toch vooral als decoratie dienen, dus of een steekje nou net wat anders zit boeit me niet zo :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 10 augustus 2011 @ 22:44:07 #75
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_100571911
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')