quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 09:16 schreef Kreator het volgende:[..]
Vind ik niet. Er waren genoeg afleveringen waarin heel veel gebeurde. En nu? Een feestje en een pistool kopen. Wooptiefuckingdoo. Je merkt gewoon dat ze het langer beginnen te rekken omdat de inhoud minder wordt.
Ik vond dit weer erg sterke karakterontwikkelingsepisodes.
Walt die paranoia is en grootheidswaanzin krijgt "Als ik Gus niet vermoord dan vermoord hij mij, Mike helpt me wel"
Mike die ondanks zijn zekere voorkomen nu toch ook twijfels begint te krijgen, maar ondanks alles loyaal blijft aan Gus (en nu Walt's intenties kent)
Jesse die in een steeds dieper gat valt, zelfs zijn laatste "redmiddel" meth en zijn vrienden doen hem geen enkel goed. Hij is wanhopig en nu tot alles in staat.
Skylar die op een correcte manier probeert een zakenman te overtuigen om zijn zaak te verkopen, maar zich realiseert dat ze de Carwash alleen zullen krijgen op een wat minder nette manier. (Afpersing? Intimidatie?)
Hank die steeds kwader op de complete wereld wordt en wanneer hij weer hersteld is ongetwijfeld op een keiharde rampage gaat. Ik voorzie een nieuwe confrontatie met Jesse, die nu toch niets meer te verliezen heeft.
Ik vind het niveau nog steeds erg hoog
Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef PierreTT het volgende:Maar voor raad moet je bij de wijze oude tovenaar van Raketland zijn!