abonnement Unibet Coolblue
pi_99703544
Hey,

ik ben 1 van de weinigen zonder iPod maar krijg er binnenkort 1 binnen (iPod Touch). Ik heb niet veel verstand van het downloaden van muziek, maar ik ben erg bang voor virussen en hoopte daarom op een beter alternatief. Iemand vertelde mij dat je het ook via iTunes kon doen, zonder te betalen? Is dat dat een exploit? Hoe doe ik dit stap voor stap?

Bedankt
pi_99703583
:') komkommertijd?
pi_99703865
Gewoon je muziek via iTunes downloaden. Kan geen kwaad, alleen voor je portemonnee :P
pi_99703915
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:13 schreef iBenny het volgende:
Gewoon je muziek via iTunes downloaden. Kan geen kwaad, alleen voor je portemonnee :P
Dit! ^O^
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_99703992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:05 schreef honderdprocentjes het volgende:
Hey,

ik ben 1 van de weinigen zonder iPod maar krijg er binnenkort 1 binnen (iPod Touch). Ik heb niet veel verstand van het downloaden van muziek, maar ik ben erg bang voor virussen en hoopte daarom op een beter alternatief. Iemand vertelde mij dat je het ook via iTunes kon doen, zonder te betalen? Is dat dat een exploit? Hoe doe ik dit stap voor stap?

Bedankt
Je moet altijd downloaden, en muziek downloaden in Nederland is legaal. Google maar op torrent, vind uit hoe het allemaal werkt en download op de Piratebay. Kopieren naar Itunes en je bent klaar. Geen exploit nodig.

Exploits zitten in de sofware van je Ipod trouwens, niet in Itunes.
Und ein frau ist ein frau
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:24:35 #6
141854 John5
Coujonjeur
pi_99704292
Nee, van downloaden ga je dood. De enige oplossing is een CD kopen en deze te importeren in iTunes. Maar dat is niet erg, iedereen doet het zo hoor.

En trouwens, MP3-tjes zitten inderdaad altijd boordevol virussen, ik heb mijn iPod er al eens op betrapt terwijl hij er vandoor wilde gaan met mijn bankgegevens.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_99704351
:') :') :') :') :') :') :') :') en :')
Lekker happen
pi_99706000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:16 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Je moet altijd downloaden, en muziek downloaden in Nederland is legaal. Google maar op torrent, vind uit hoe het allemaal werkt en download op de Piratebay. Kopieren naar Itunes en je bent klaar. Geen exploit nodig.

Exploits zitten in de sofware van je Ipod trouwens, niet in Itunes.
Torrents zijn illegaal. Dit omdat het, zoals jij als zei, legaal is om te downoaden maar illegaal om te uploaden. en het hele principe van torrents is juist dat je upload :')
Niet dat het verder uitmaakt.
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_99707408
In before slotje
pi_99708109
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:13 schreef iBenny het volgende:
Gewoon je muziek via iTunes downloaden. Kan geen kwaad, alleen voor je portemonnee :P
de enige juiste oplossing.
Indirecte vraag om warez dit...
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')