abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_99694111
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 07:20 schreef freecell het volgende:
6:15 opstaan is trouwens niet zoveel mis mee als je gewoon even kan douchen oid :+
Alleen ik heb dan een IK-HEB-NU-HONGER kind :P Dus ik moet in mijn badjas brood smeren _O-

Over douchen gesproken. Tara dacht: laat ik nu eindelijk iets fanatieker mijn roos aanpakken. Head en shoulders....
En toen liet er een stuk hoofdhuid los :')
Ai! :o
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99694113
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 07:20 schreef freecell het volgende:
Over douchen gesproken. Tara dacht: laat ik nu eindelijk iets fanatieker mijn roos aanpakken. Head en shoulders....
En toen liet er een stuk hoofdhuid los :')
:X :X Snel ophouden! Straks laat een stuk schouder los :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99694115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 07:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:X :X Snel ophouden! Straks laat een stuk schouder los :o
_O-
Jij bent wakker! :D
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99694118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 07:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:X :X Snel ophouden! Straks laat een stuk schouder los :o
_O-
Goedemorgen :D

Hij echt, hmmm, kijk eens naar mijn hoofd, volgens mij zit er bloed in mijn haar? :?
Ja, volgens mij ook :X

Gelukkig zit het haar er nog wel :+ Maar de roos is daar wel weg :')
pi_99694141
Roos weg, huid weg, haar weg, dat zegt die fles niet hè :N

Nou, straks maar weer een dagje werken. Gisteren leek het even dat ik flink moest overwerken, maar de schat van een collega zei dat ik maar naar huis moest gaan omdat het nog zo ver reizen was en ik anders wel heel laat thuis was :@ Ik voel me dan wel schuldig als ik haar zo achter laat :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 juli 2011 @ 07:55:35 #156
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99694299
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kleine correctie want je kan me niet vertellen dat een beroepsfotograaf die het druk heeft met opdrachten tijd heeft om binnen twee dagen een complete, nabewerkte bruidsreportage af te leveren.
Kwestie van organiseren lijkt me, als je steeds direct de klussen afrond kan het in veel gevallen wel. Als je in een week 5 bruiloften hebt wordt het anders uiteraard
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99694712
Goedemorgen :O Foto's afgeleverd. Nu op kantoor met ontbijt. Eens kijken of ik wakker blijf vandaag aangezien het vannacht weer veel te laat was :{ Kwam erachter dat er ook nog een wasje gedraaid moest worden :X Er lag niks meer in de kast aan schone kleding.

Iig heb ik de tijd nuttig besteed door allerlei belastingzaken af te handelen :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99694756
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 07:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Zeg, ze is nog niet in de overgang :+


Uhm, op zich is vroeg op geen probleem, het probleem is dat ik nu van 6:15 tot 19:00 achter kinderen aanren, wat mijn werkdag uitbreidt tot bijna 13 uur per dag. Keer 7, is 91 uur per week, geen vakantiedagen, geen gezellige collega's op mijn werkvloer en de enige echte collega die ik heb is ernstig parttimer, want die zit een heleboel op zijn werk :+
En dat uurtje 's morgens is dus 7 uur in de week meer of minder achter een kind aanrennen en dat scheelt echt wel een heleboel eigenlijk :@

Ow en het is eigenlijk te vroeg voor hem, dus ren ik de hele dag achter een huilend kind aan :+
Toch maar eens kijken naar een paar dagen in de week werken?
pi_99694788
En dat trouwalbum is een kleintje hè, en H. is g's beste vriend.
Had het w.s. rustig, wij waren blij verrast dat ze het zo snel brachten O+
Ik vind een maand te lang idd, week of 2 max. en een jaar vind ik schandalig -O-

Zometeen lekker naar Amsterdam, ben benieuwd of ik het nieuwe systeem een beetje kan leren :D

Suc6 Krak! En je levensverhaal schrijven, my god. Daar zou ik een jaar aan moeten werken... heb al een keer een klein stukje daarvan opgeschreven (dat boekje) en daar ging ook al veel tijd in zitten!
pi_99694807
Triggerpointtherapie wordt niet vergoed door de verzekering. Ik ben dus veroordeeld tot pijnstillers.
* krakkemieke mouwen opstroopt voor een bureaucratisch telefoontje
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99694820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 08:48 schreef Bluezz het volgende:
En dat trouwalbum is een kleintje hè, en H. is g's beste vriend.
Had het w.s. rustig, wij waren blij verrast dat ze het zo snel brachten O+
Ik vind een maand te lang idd, week of 2 max. en een jaar vind ik schandalig -O-

Zometeen lekker naar Amsterdam, ben benieuwd of ik het nieuwe systeem een beetje kan leren :D

Suc6 Krak! En je levensverhaal schrijven, my god. Daar zou ik een jaar aan moeten werken... heb al een keer een klein stukje daarvan opgeschreven (dat boekje) en daar ging ook al veel tijd in zitten!

Het hoeft geen boek te worden, gewoon een verhaal. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99694858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 08:50 schreef krakkemieke het volgende:


Het hoeft geen boek te worden, gewoon een verhaal. ;)
Telegramstijd/overzicht dus :+

* Bluezz gaat :W
pi_99694862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 08:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Telegramstijd/overzicht dus :+

* Bluezz gaat :W
Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99694984
Goedemorgen, werkse iedereen en Krak succes bij de dokter :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 20 juli 2011 @ 09:15:32 #165
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99695211
werkse iedereen :W

tie-wraps zoeken :9
Confidence through competence
pi_99695258
Dat was telefoontje drie en nog geen therapie. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99695289
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:19 schreef krakkemieke het volgende:
Dat was telefoontje drie en nog geen therapie. :+
Gaat goed?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99695338
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gaat goed?
Nee. De bijstandsmeneer wist volgens mij ook niet goed hoe ik bijzondere bijstand ervoor kan aanvragen, dus om te beginnen heb ik een afspraak met de huisarts. Hoewel die tegenwoordig geen verklaringen meer schrijven.
Misschien ga ik daar maar een boek over schrijven. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 juli 2011 @ 09:35:32 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99695536
Vijf uitvallers in het detachement van mijn broertje. Dat is een hoop.

Mogge :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99695701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:23 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nee. De bijstandsmeneer wist volgens mij ook niet goed hoe ik bijzondere bijstand ervoor kan aanvragen, dus om te beginnen heb ik een afspraak met de huisarts. Hoewel die tegenwoordig geen verklaringen meer schrijven.
Misschien ga ik daar maar een boek over schrijven. :+
Het lijkt me de moeite waard om hier eens een boek over te schrijven idd *) "Hoe een huisvrouw de bureaucratie verslaat!" met als ondertitel "De NL Zorgstaat verslagen." *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99695862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het lijkt me de moeite waard om hier eens een boek over te schrijven idd *) "Hoe een huisvrouw de bureaucratie verslaat!" met als ondertitel "De NL Zorgstaat verslagen." *)
Nu vraag je het onmogelijke. :+
Er is veel goed geregeld, maar als je buiten de regels valt, moet je maar pijnstillers slikken tot je uiteindelijk ook nog maagpillen of een afkick kliniek nodig hebt.
Veel mensen die geen zorg nodig hebben denken, dat het altijd makkelijk is om te krijgen wat je nodig hebt. En daarom zou ik een boek willen schrijven.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99695931
Het heeft mij altijd verbaast dat er een overvloed aan instanties is die allerlei dingen zouden kunnen regelen. Dus je krijgt de indruk dat alles wel goed komt mocht je iets nodig zijn. Maar als je dan eenmaal hulp moet hebben dan blijkt die schare aan instanties totaal niet praktisch en word je van kastje naar muur gestuurd zonder resultaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99696005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Het heeft mij altijd verbaast dat er een overvloed aan instanties is die allerlei dingen zouden kunnen regelen. Dus je krijgt de indruk dat alles wel goed komt mocht je iets nodig zijn. Maar als je dan eenmaal hulp moet hebben dan blijkt die schare aan instanties totaal niet praktisch en word je van kastje naar muur gestuurd zonder resultaat.
Mijn tante vond dat ik maar psychische hulp moest zoeken, dat was toch goed geregeld. Nu moet je dan al een drempel over, maar goed. Toen mijn moeder vertelde hoe moeilijk het was om hulp voor mij te vinden, schrok ze zich wezenloos.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99696247
Het is echt hopeloos inderdaad. Ervaring!

Het schijnt trouwens dat ik vergoeding kan krijgen voor anti-allergische hoezen bij de gemeente, iemand die daar werkt vertelde dat.
Nou, ik heb me een rotje gezocht, maar kan niks vinden :+ Dus ik zal haar maar weer eens vragen :D
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 08:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Toch maar eens kijken naar een paar dagen in de week werken?
Vandaag is zo'n dag dat ik daar serieus over nadenk, maar de wachtlijst voor kinderopvang is een jaar :+ En dan gaat Leander al naar school.
Ow en kinderopvangkosten en einde subsidies voor huur enzo maakt dat ik minstens drie dagen moet werken om het uit te laten kunnen :')

Maar ik zou er wel van bijkomen denk ik :@
pi_99696313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef freecell het volgende:
Het is echt hopeloos inderdaad. Ervaring!

Het schijnt trouwens dat ik vergoeding kan krijgen voor anti-allergische hoezen bij de gemeente, iemand die daar werkt vertelde dat.
Nou, ik heb me een rotje gezocht, maar kan niks vinden :+ Dus ik zal haar maar weer eens vragen :D

[..]

Vandaag is zo'n dag dat ik daar serieus over nadenk, maar de wachtlijst voor kinderopvang is een jaar :+ En dan gaat Leander al naar school.
Ow en kinderopvangkosten en einde subsidies voor huur enzo maakt dat ik minstens drie dagen moet werken om het uit te laten kunnen :')

Maar ik zou er wel van bijkomen denk ik :@
Ik moest aan jullie denken ja.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')