abonnement Unibet Coolblue
pi_99654412
quote:
KPN heeft meer details bekendgemaakt van zijn nieuwe abonnementen. KPN- en Hi-abonnees kunnen kiezen uit drie verschillende abonnementen. Wie meer data wil verbruiken, gaat meer betalen en de korting op smartphones wordt beperkt.

KPN was aanvankelijk van plan om aparte tarieven te berekenen voor verscheidene internetdiensten, zoals Skype. Nadat hier, ook in de politiek, weerstand tegen kwam en netneutraliteit in de Telecomwet werd opgenomen, moest het bedrijf het over een andere boeg gooien. De nieuwe abonnementen zijn volgens KPN opgebouwd rondom het gebruik van mobiel internet, waarbij zowel bellen en sms'en als data uit één bundel worden betaald.

KPN erkent dat mobiele data bij de nieuwe abonnementen duurder wordt, maar stelt dat als klanten het juiste abonnement hebben gekozen, de rekening niet automatisch hoger wordt. De nieuwe abonnementen gaan op 5 september in voor klanten van Hi en KPN. Telfort introduceert begin volgend jaar nieuwe mobiele-abonnementsvormen, al zijn hiervan nog geen details bekendgemaakt. In alle gevallen geldt dat de nieuwe abonnementen alleen gelden voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten verandert er nu niets, benadrukt een zegsman tegenover Tweakers.net.

KPN heeft de drie abonnementen ingedeeld op basis van bel-, sms- en internetgedrag. Het Personal Sim Bel-SMS-abonnement is voor mensen die eigenlijk alleen bellen en sms'en. Data kost hierbij 1,50 euro per megabyte. Het goedkoopste abonnement bij deze vorm is 20 euro en is goed voor 100 belminuten of sms'jes.

Daarnaast heeft KPN nog een Bel-SMS-Web-abonnement en Bel-SMS-WebXL-abonnement aangekondigd. Bij deze abonnementen is data wel inbegrepen, al is de snelheid van het eerste abonnement beperkt tot maximaal 2Mbps down en 0,1Mbps up. Abonnees die Bel-SMS-WebXL afnemen, krijgen 7,2Mbps down en 2Mbps up. Dit pakket kent het duurste abonnement; voor 152,50 euro per maand krijgen klanten 2GB data en 1500 belminuten of sms'jes.

Hi krijgt een soortgelijke abonnementsstructuur, al liggen de prijzen bij deze abonnementen iets lager en ligt de nadruk vooral op het kunnen gebruiken van sms. Bij de duurste abonnementsvormen zijn bijvoorbeeld 3000 sms'jes inbegrepen.

Met de introductie van de nieuwe abonnementen stapt KPN af van het tot nu toe gehanteerde fair use-principe. KPN had eerder al gemeld dat de huidige abonnementsvormen niet te handhaven waren. Ook Vodafone zal naar verwachting nieuwe abonnementen introduceren.


quote:
KPN is bezig met zijn eigen graf aan het graven :{ Die prijzen zijn echt absurd hoog. Voor hetzelfde abonnement wat ik nu heb voor ¤ 30,- per maand, betaal ik straks bijna het dubbele en dan ook nog een flink lagere datalimiet :')
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 juli 2011 @ 10:20:02 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99654570
Die prijzen zijn inderdaad belachelijk... Daarnaast, mensen die snel/veel internet willen, zijn helemaal niet geīnteresseerd in veel belminuten/smsjes. Dat zouden ze moeten ontkoppelen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:24:22 #3
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_99654680
quote:
In alle gevallen geldt dat de nieuwe abonnementen alleen gelden voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten verandert er nu niets, benadrukt een zegsman tegenover Tweakers.net.
en als je verlengd?

er wordt ook al druk over geklaagd : De nieuwe (data)tarieven van KPN

gelukkig kan ik nog in augustus verlengen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:25:09 #4
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_99654700
Christus wat een prijzen, ik ben benieuwd of de concurentie deze lijn gaat volgen of zich echt gaat onderscheiden met andere vormen en vooral lagere tarieven, dit is imo diefstal, zelfs het zogenaamde "onbeperkt" sms'en bij Hi is niet echt onbeperkt, en die databundels zijn echt om te janken zo krap, denken die gasten nou niet na, of willen ze het niet begrijpen? :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_99654702
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef Sjeen het volgende:
Die prijzen zijn inderdaad belachelijk... Daarnaast, mensen die snel/veel internet willen, zijn helemaal niet geīnteresseerd in veel belminuten/smsjes. Dat zouden ze moeten ontkoppelen.
Dat dus ja. Ik verstook sommige maanden 500-1000MB aan data, maar maak mijn 150 minuten/sms'jes vrijwel nooit op.
pi_99654736
Nou, gelukkig heb ik Eindeloos Online voor 2.50 euro mijn hele leven lang. Of gaan ze dat toch openbreken? Vast wel, uitknijpen die consumenten! :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:26:59 #7
164283 Luco
Buongiorno!
pi_99654747
300 minuten,1000 SMSjes en "onbeperkt" (FUP) internet kosten mij nu 36 euro per maand :')... Dan heb dat Hi Exta Snel internet gebeuren. Dat zou me straks dus meer dan 55 euro per maand gaan kosten :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_99654754
Was te verwachten nadat werd besloten netneutraliteit wettelijk vast te leggen. Linksom of rechtsom zullen ze het geld ergens vandaan halen. Als het niet kan via heffingen, dan maar via duurdere abonnementen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:27:33 #9
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_99654758
Whehe, KPN _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_99654767
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, KPN _O-
Ja, lach maar, binnen 2 weken gaan de andere providers ook met dergelijke tarieven komen.
pi_99654801
abbonnomenten :')
pi_99654803
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ja, lach maar, binnen 2 weken gaan de andere providers ook met dergelijke tarieven komen.
Daar kun je de klok op gelijk zetten :') Wat zal bellen naar het buitenland gaan kosten? Of mogen ze daar niet aankomen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_99654811
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daar kun je de klok op gelijk zetten :') Wat zal bellen naar het buitenland gaan kosten? Of mogen ze daar niet aankomen?
Volgensmij zijn er wel maximumtarieven vastgelegd door de EU..
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:30:58 #14
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_99654829
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:25 schreef YuckFou het volgende:
Christus wat een prijzen, ik ben benieuwd of de concurentie deze lijn gaat volgen of zich echt gaat onderscheiden met andere vormen en vooral lagere tarieven, dit is imo diefstal, zelfs het zogenaamde "onbeperkt" sms'en bij Hi is niet echt onbeperkt, en die databundels zijn echt om te janken zo krap, denken die gasten nou niet na, of willen ze het niet begrijpen? :{
De concurrentie gaat gewoon volgen, en jij gaat gewoon betalen. Het is lachwekkend om de nieuwe tarieven diefstal te noemen; niemand dwingt je ergens toe.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_99654837
Belachelijke prijzen, echt. Ben benieuwd of Vodafone en T-Mobile ook met nieuwe tarieven komen.
pi_99654856
_O-.

Alle realiteitszin verloren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2011 10:32:16 ]
pi_99654888
Maar gelukkig is smsen buiten de bundel maar ¤ 0,35 _O-
pi_99654923
Ik mis een internet-only abo in dit rijtje, of durven ze dat niet aan?.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:36:32 #19
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_99654986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Belachelijke prijzen, echt. Ben benieuwd of Vodafone en T-Mobile ook met nieuwe tarieven komen.
Je denkt toch niet dat KPN zn tarieven bijna verdubbeld zonder zeker te weten dat de concurrentie gaat volgen?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:37:38 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99655020
Gelukkig ben ik onlangs weer overgestapt naar prepaid.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:38:25 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_99655032
Ik weet niet of dit staatje klopt, maar cijfers in die richting liggen wel voor de hand.

Dankzij onze bemoeizuchtige politiek die van staatswege ingrijpt op prijsdifferentiatie mag de casual gebruiker dus de rekening betalen voor het bouwen van een mobiel netwerk. Misschien de prijs waard van een open markt voor diensten/protocollen, het blijft dubbel.

Hoop dat iedereen blij is met de whatsapp toegang. :')

En als men denkt dat het ergens anders goedkoper is, gewoon verhuizen, maar mijn verwachting is dat de prijzen van de grote drie elkaar niet ver zullen ontlopen. Zonder power users die de boel subsidiëren moet je wel de rest meer laten betalen, dat kun je zien aankomen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_99655036
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:37 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig ben ik onlangs weer overgestapt naar prepaid.
Nee, dat is lekker goedkoop qua mobiel internet :')
pi_99655048
Het geld voor je snelle internet op de telefoon moet ergens vandaan komen. Ik verwacht een zelfde bewegeing als met PC van een aantal jaren geleden.

De PC ging steeds sneller maar ook steeds meer stroom verbruiken, op een gegeven moment had je een high end PC met minimaal 800 W voeding. Mensen vonden dat belachelijk en de markt ging op zoek naar energiezuiniger alternatieven en nu doet een high end PC nog maar 400 W.
Datzelfde gaat nu met internet consumptie gebeuren. Websites werden steeds groter en zwaarder belastend en nu de consument daar voor moet gaan betalen zal de markt met een oplossing moeten komen in de vorm van lichtere applicaties die minder bandbreedte vreten.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om niet altijd maar te willen internetten, je kunt echt best wel zonder hoor.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_99655091
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef Deetch het volgende:

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om niet altijd maar te willen internetten, je kunt echt best wel zonder hoor.
Ik niet. Ik moet bij mijn mail kunnen. En nu?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_99655124
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:38 schreef eleusis het volgende:
Ik weet niet of dit staatje klopt, maar cijfers in die richting liggen wel voor de hand.

Dankzij onze bemoeizuchtige politiek die van staatswege ingrijpt op prijsdifferentiatie mag de casual gebruiker dus de rekening betalen voor het bouwen van een mobiel netwerk.

Hoop dat iedereen blij is met de whatsapp toegang. :')

En als men denkt dat het ergens anders goedkoper is, gewoon verhuizen, maar mijn verwachting is dat de prijzen van de grote drie elkaar niet ver zullen ontlopen. Zonder power users die de boel subsidiëren moet je wel de rest meer laten betalen, dat kun je zien aankomen.
De bemoeizuchtige politiek zorgt er wel voor dat netneutraliteit en privacy "min of meer" gewaarborgd blijft en een commerciele instelling niet bepaald welke programma's en websites je mag gebruiken op je hippe telefoon.
En waarom zou je als consument niet moeten betalen voor het netwerk waar je gebruik van maakt? Lijkt me eerlijk gezged niet meer dan logisch. Je bnetaald ind e supermarkt toch ook voor het transport van de goederen, het winkelpand etc?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')