abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:16:58 #201
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100337848
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:59 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ook vanuit outlook?

Kan ik niet rechtstreeks van oude HTC (WM7) naar nieuwe HTC (Android) syncen?
Juist vanuit Outlook. Optie 2 gaat niet werken denk ik. Tenzij er een WM7 app is die naar Google contacts exporteert.
Life is what you make it.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:26:50 #202
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_100338267
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waarom wil je dat uitzetten? Threaded sms uitzetten is ook niet mogelijk volgens mij, tevens nog nooit van iemand gehoord dat hij/zij dat wil.
Op mijn vorige HTC met WM7 kon dat wel, door met CEregedit het register in te gaan. Ik vind threaded sms gewoon verschrikkelijk irritant.

quote:
Ik neem aan dat je een HTC hebt? En dat je met weer dat ding op je homescreen bedoelt? Dan kan je die widget gewoon verwijderen en een andere klok er voor in de plaats neerzetten. Oh, en waarom zou je daar trouwens de locatie weg willen hebben ;(?
Omdat er een aantal totaal overbodige locaties in zitten. Waarom zou ik willen weten wat het weer in Warschau is?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_100338471
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Op mijn vorige HTC met WM7 kon dat wel, door met CEregedit het register in te gaan. Ik vind threaded sms gewoon verschrikkelijk irritant.
Geef het nou maar gewoon een kans in plaats van het meteen uit te willen zetten :'). Het werkt veel logischer en handiger. Zou geen énkele reden weten om het niet te willen gebruiken.
quote:
Omdat er een aantal totaal overbodige locaties in zitten. Waarom zou ik willen weten wat het weer in Warschau is?
Oh, je bedoelde de standaardlocaties die erin zitten. Ga naar de weer-app, druk op menu, bewerken, en gooi ze weg.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:38:25 #204
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_100338772
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:31 schreef CaptainCookie het volgende:

Geef het nou maar gewoon een kans in plaats van het meteen uit te willen zetten :'). Het werkt veel logischer en handiger. Zou geen énkele reden weten om het niet te willen gebruiken.
Ik vind het gewoon irritant. Ik wil niet zoeken op personen maar op datum. Dat vind ik veel logischer.

quote:
Oh, je bedoelde de standaardlocaties die erin zitten. Ga naar de weer-app, druk op menu, bewerken, en gooi ze weg.
Ik zie geen bewerken?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:41:36 #205
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_100338882
Threaded smsjes is baas _O_.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 01:08:09 #206
6941 APK
Factual, I think.
pi_100339770
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef vogeltjesdans het volgende:


Ik zie geen bewerken?
Menu --> Delete.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_100339842
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon irritant. Ik wil niet zoeken op personen maar op datum. Dat vind ik veel logischer.
Maar als je een smsje zoekt, weet je toch altijd van welke persoon die kwam? Dan kan je toch daarna weer op datum zoeken. Dat gaat zelfs sneller met threaded sms ;(.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:34:27 #208
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_100362592
VI heeft eindelijk een eigen Android app :7
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_100362697
Niemand die een oplossing weet?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_100362868
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand die een oplossing weet?
Zeg nou eerst eens duidelijk welk apparaat je als hotspot gebruikt, welk apparaat je hiermee verbindt en welke stappen je onderneemt. Zo kan niemand er wat mee, en voordat je dat doet ga ik ook geen moeite doen om je te helpen.
pi_100375222
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)

Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_100384124
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef delano.888 het volgende:
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)

Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
Bij mij werkt 'm.google.com/[username]' als domein niet hoor.
En bij server gmail.com?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_100384744
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 08:54 schreef crossover het volgende:

[..]

Bij mij werkt 'm.google.com/[username]' als domein niet hoor.
En bij server gmail.com?
niet manual doen, gewoon eerst je naam en ww intypen, vervolgens hoef je alleen maar m.gmail.com nog toe te voegen in het volgende scherm
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_100384846
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef delano.888 het volgende:
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)

Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
Kan me niet voorstellen dat het 'allemaal net een stukje fijner' werkt dan de GMail app.. Kun je per label synchroniseren? Postvak Prioriteit? Verzenden vanaf een ander (POP3) acount?
pi_100384932
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:02 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat het 'allemaal net een stukje fijner' werkt dan de GMail app.. Kun je per label synchroniseren? Postvak Prioriteit? Verzenden vanaf een ander (POP3) acount?
Nou nee, die specifieke gmail dingen misschien niet allemaal, maar dat gebruik ik zelf ook niet. Het is wel allemaal duidelijker en dmv de htc sense skin vind ik het 10x fijner werken. Maargoed, heb je een htc? Anders moet je de app gewoon eens openen, dan zie je het.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_100386023
welke versie zijn we nu eigenlijk met de Android?
zit zelf op versie 2.2. Ik zat dit te kijken en bedacht me opeens , loop ik nu achter met de firmware op mijn telefoon? en heeft het zoveel nut om te gaan upgraden?

http://developer.android.com/sdk/android-3.2.html
Redacted
pi_100386085
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
welke versie zijn we nu eigenlijk met de Android?
zit zelf op versie 2.2. Ik zat dit te kijken en bedacht me opeens , loop ik nu achter met de firmware op mijn telefoon? en heeft het zoveel nut om te gaan upgraden?

http://developer.android.com/sdk/android-3.2.html
De hoogste versie voor smartphones is nu 2.3.4
Voor tablets is het nu 3.2 idd (maar daar kan je niet mee bellen)

Als het goed is komt eind dit jaar een combi van die 2 uit, android icecreamsandwich (4.0)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_100386184
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef delano.888 het volgende:
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)

Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
Dan gooi je alle voordelen van Gmail weg.
pi_100387103
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

De hoogste versie voor smartphones is nu 2.3.4
Voor tablets is het nu 3.2 idd (maar daar kan je niet mee bellen)

Als het goed is komt eind dit jaar een combi van die 2 uit, android icecreamsandwich (4.0)
Ik zit al op 2.3.5 met m'n custom ROM van Typhoon met CyanogenMod 7.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:20:47 #220
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_100387441
Ik heb google calendar sync geinstalleerd, op mijn pc staat outlook met de juiste pst file, maar ik krijg nu deze foutmelding:



Ik heb xp met sp3. Ik heb de link achter de foutmelding bekeken maar waar moet ik in hemelsnaam een timezone registersleutel vandaan halen? ik heb maar een pc met xp.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_100387476
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik zit al op 2.3.5 met m'n custom ROM van Typhoon met CyanogenMod 7.
Ik had ff gemist dat die er ook al was :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:24:07 #222
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_100433413
Ik heb op mijn HTC Incredible S met Android 2.3.3 mijn Hotmail ingesteld met Exchange ActiveSync, maar als ik dan een bericht lees op mijn telefoon, dan markeert hij hem even later weer als ongelezen. Zo krijg ik voor dezelfde mail dus steeds 4 á 5x dezelfde notificatie. Hoe kan ik dit oplossen of wat is een betere manier?
pi_100464079
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan gooi je alle voordelen van Gmail weg.
1 nadeel sinds de update is dat de unread-count functionaliteit van diverse 3rd party toolbars/notifiers etc niet meer werkt. De ontwikkelaars van oa Elixir zeggen dat dit bewust is gedaan door Google.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100465798
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan gooi je alle voordelen van Gmail weg.
Noem er eens 1? Tot op heden vind ik Gmail voor Android maar bagger, bijlagen opslaan moet met een andere app b.v., en echt gebruiksvriendelijk vind ik het nu ook niet bepaald.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')