quote:
Ik was op internet aan het zoeken, toen kwam ik dit tegen. Heb er verder over zitten lezen, en het leek me wel wat omdat o.a. het alleen gedaan mag worden door psychologen.
Ja, inderdaad. Las ik ook. Terecht ook. Dit moet je gewoon aan de professionals overlaten.
quote:
Heel veel, heb destijds tijdens het uitgaan een niet zo'n fijne ervaring gehad en moeite gehad met het verwerken ervan. Was o.a. mijn zelfvertrouwen, waardigheidsgevoel, concentratie/korte en langetermijns geheugen kwijt (kon nog wel dingen onthouden maar dat kostte mij veel moeite

) . Na EMDR het ik er geen last meer van gehad.
Exact alle punten waar ik dus ook last van heb (zie hersenvliesontsteking/NAH en dan ook nog die
drain.
En ik ben echt vreselijk chaotisch, klinkt dat ook bekend?
quote:
Angstiger, durfde in die tijd nauwlijks meer de straat op en heb dus afspraak gemaakt met de huisarts. Toen vertelde ik de huisarts over EMDR en die was er eerst sceptisch over, na wat meer informatie te vertellen geloofde de huisarts er ook in en ben ik dus naar de psycholoog gegaan.
Ik heb mijn casemanager er ook al over gemaild, morgen heb ik toch een gesprek met hem.
Psych helaas pas eind augustus.
quote:
Rustiger en realistischer. Ik durfde na het EMDR weer alles en voelde me beter in mijn vel.
Wow, dat moet goed (en vreemd) hebben gevoeld nadat je klaar was met EMDR zeg!
quote:
Dat hangt helemaal per persoon af. Ik heb in totaal 6 therapies gehad van 1.5 uur. En er zat 1 week tussen per therapie. Maar voordat je aan de therapie begint krijg je een soort van 'inleidend' gesprek. En op basis van dat gesprek zegt de psycholoog hoelang de therapie gaat duren.
Maar dat hangt dus per persoon af.
Kortom: erg goed bevallen dus

quote:
Als je meer vragen hebt hoor ik het graag, zal ze dan ook wat later en uitgebreider beantwoorden, want ben nu geconcentreerd aan het werk.

Voor nu was dat het wel, Ben nog geen verdere vragen tegengekomen in mijn ktm

Okee, eentje dan: Werkt het uit? Als in, "vergeet" je dit (snel)?
Hele domme vraag misschien, maar ja.
Werkze! Thanks!
[ Bericht 2% gewijzigd door knokkels op 18-07-2011 14:05:06 ]