abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:31:16 #251
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100063737
R_A wat is je bus mooi!
En Annelotje schiet ook al zo op :)

Ik hoop morgen mijn garen binnen te krijgen, dan kan ik beginnen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 29 juli 2011 @ 12:05:13 #252
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_100082776
busje is klaar :D

nu op jacht naar groen wit geblokt lint voor aan de randen en dan inlijsten

nu het volgende project

een badcape met straks links en rechts een busje hoop dat het gaat lukken want het wordt vrij klein
W
Z
E
pi_100082813
Ohhh wat is die leuk geworden de bus. Zal mij benieuwen of het lukt op de badcape.
pi_100083372
Wat leuk!! Die badcape is ook een leuk idee zeg. Waar heb je die vandaan? (en wat kosste die als ik vragen mag)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 12:21:38 #255
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100083451
Bus is leuk geworden!!!

Ik wacht op de post, kan ik ook beginnen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 29 juli 2011 @ 12:22:44 #256
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_100083482
die badcape was gewoon te duur eigenlijk 17,50 :@
volgens mij moet dat wel goedkoper kunnen heb hem hier in de naaiwinkel gekocht
W
Z
E
pi_100083769
Is zelf maken geen optie. Heb van de week een meter band gekocht om te borduren, cm of 7 breed. Lapje badstof onder de naaimachine band erop en klaar. Al was de band ook niet super goedkoop hoor. Betaalde 3,50 de meter.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 12:39:31 #258
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_100083967
die band heb ik ook maar die gebruik ik weer voor een lakentje.

maar wat jij zegt is misschien wel een beter idee ja
ik kijk eerst even hoe dit uitpakt en anders ga ik dat uitproberen :)
W
Z
E
  † In Memoriam † vrijdag 29 juli 2011 @ 13:23:00 #259
43556 miss_dynastie
pi_100085568
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:38 schreef rebel-angel het volgende:
heb altijd alleen het idee dat hoe dichter je bij het einde komt hoe langer het lijkt te duren
Sprak zij. En nog geen 24 uur later had ze hem al af :P
pi_100086585
Dat komt omdat wit met een beetje draad meer opvalt als er draad bijkomt dan heel veel draad en een beetje wit.
pi_100091184
Wow R_A, dat VW-busje is echt geweldig mooi geworden!!! _O_ Ben benieuwd hoe het wordt die badcape!

Mijn update, net nog even aan gewerkt. Ik heb van de week bij mijn hobbydoos.nl-bestelling ook een stofmarkeerder gekocht, dus heb nu ook de 10x10 vakjes op mijn stof staan (voor in elk geval de onderste regels...) super handig voor controle tussendoor!

  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:10:30 #262
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100091452
Dat is zeker handig Lijnloos! :)
Hij wordt erg mooi, je Pokemons, ben niet echt fan, maar dit ziet er wel zo gaaf uit :D

Mijn derde post van deze pagina, ik kon vanmiddag beginnen *O* Alleen nog maar een half uurtje tijd gehad, dus er is nog niet echt iets te zien. Weet zelf niet eens wat dat hoekje ook alweer was :@ Vanavond weer verder als Maarten op bed ligt en dan hoop ik morgen wel een (kleine) update te kunnen posten...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_100091884
superhandig zo Lijn! Misschien ook wel het overwegen waard..
Je bent ook al echt ver! Ik hoop van het weekend weer het e.e.a. te kunnen doen. Al zal er morgen niet veel van komen want mn ouders komen langs en dan gaan we eerst naar Harry Potter en s avonds Ajax-Twente. (mn vader is voor Ajax en mn vriend voor Twente dus dat ik altijd grappig)
Misschien wil mn moeder wel gelijk beginnen aan de pakketjes die ik voor haar heb gekocht. Gaan we samen borduren haha.
pi_100092016
Ik vind het nu al echt fijn die lijntjes erbij op. Zeker voor de grotere projecten, maar ook omdat je nu makkelijker over kan stappen met een kleur naar een ander stuk ipv wat je over hebt weer terug op de bobbin te wikkelen voor als je daar eindelijk bent (als dat voor komt natuurlijk). De prijs viel me ook erg mee, iets van 2,95 of zo. En de punt is lekker scherp, dus je gaat echt over de lijn heen zeg maar (heb het voor de zekerheid wel langs een liiniaall afgetekend).
pi_100097890
Dat ziet er echt handig uit, inderdaad veel makkelijker om over je hele stuk stof te kunnen borduren. Blijft de inkt alleen niet zichtbaar zo op stukken waar geen borduursel komt?
pi_100098002
Awaly, het is uitwasbaar. Dus als ik op het einde effe water erover doe (wat zowiezo het plan is om strak te spannen voor inlijsten) is het zo weg en zie je er biks meer van :Y
pi_100098638
Ah dat had ik kunnen bedenken natuurlijk :D
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2011 @ 11:52:07 #268
43556 miss_dynastie
pi_100120506
Ik denk dat ik vandaag eindelijk de gewone steekjes van m'n werkje af ga hebben *O*
Dan komt het gedeelte waar ik het meest een hekel aan heb, de details.... bluh :P
pi_100142075
moeders vinden het echt heel leuk om garen om te winden... zal wel een soort van opruimtic zijn die ik ontbeer hihi:



Dit zijn alle kleurtjes voor de pokemon.

Ze was erg blij met de borduurpakketjes. We zijn vanmiddag ook nog even naar 't Smitje geweest en daar hadden ze megaveel borduurpakketjes voor ¤ 0,99 cent! Dus voor alle eindhovenaren een gouden tip!
Ze hebben ook heel leuk carbonpapier. Daarmee kun je dus een plaatje overtrekken en dan kun je dat plaatje in platte steek borduren. Kost ook maar ¤ 0,99 en dan heb je 3 verschillende kleuren voor verschillende kleuren stofjes. Handig voor als je iets met contouren in platte steek wilt maken.
Ik was helemaal blij met mn aankopen :)
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2011 @ 00:45:28 #270
43556 miss_dynastie
pi_100145012
Op zich valt het aantal kleuren me nog mee, voor zo'n enorm werk, Annelotje. Wel fijn dat je moeder het wilde doen :)

Ik heb m'n werkje niet af gekregen. Voor één kleur had ik zo'n beetje op de steek nauwkeurig genoeg draad en voor een ander kleurtje kom ik weer tekort -O- Het lijkt erop dat ze er geen rekening mee gehouden hebben dat ze ook mengkleuren hebben, dus kleuren waarbij 1 steek 2 verschillende kleuren betekent. Da's de enige verklaring die ik kan bedenken. Wel jammer hoor, weer wachten -O-
  zondag 31 juli 2011 @ 10:47:27 #271
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_100150888
dat is wel vervelend als je door dat soort dingen niet verder kunt.
hier zijn de plannen wat betreft de badcape gewijzigd,
de auto werd echt te klein en dat was geen gezicht.
we zijn nu over op poesjes ze heeft er 3 dus dat komt wel goed
was gister een beetje aan het surfen en kwam weer allerlei veels te leuke plaatjes tegen
zoals hartjes en nu heb ik ook nog zo maar een boek besteld over die hartjes :@
internet is zoooooo slecht voor je :P

badcape tot nu




en even een voorbeeld van de hartjes
deze komt uit een serie van 15 en ik zie allemaal leuke dingen voor me
die ik ermee kan doen :X
W
Z
E
pi_100150958
Ik heb niets met katten maar erg tof hoor :)!
pi_100150962
wat leuk die poesjes! En mooi hart zeg. Ik heb hier een aantal boeken uit de bieb gehaald met patronen. Daar staan ook echt superleuke dingen in om te maken.

@missDynastie dat is echt ontzettend vervelend zeg! Stom dat ze daar geen rekening mee houden.
pi_100154701
Zo, ik ben weer 3 vierkante centimeter verder:

pi_100156285
Ooh die wordt echt heel mooi Arual!
En die katten van rebel-angel zijn ook geweldig en grappig ook!

Ik heb gisteren en vandaag wel wat geborduurd, maar vooral andere dingen gedaan. Meest enveloppen maken van tijdschriftpagina´s, heerlijk rustgevend ook :P
  zondag 31 juli 2011 @ 17:04:36 #276
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_100161063
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef annelotje het volgende:
moeders vinden het echt heel leuk om garen om te winden... zal wel een soort van opruimtic zijn die ik ontbeer hihi:

[ afbeelding ]

Dit zijn alle kleurtjes voor de pokemon.

Ze was erg blij met de borduurpakketjes. We zijn vanmiddag ook nog even naar 't Smitje geweest en daar hadden ze megaveel borduurpakketjes voor ¤ 0,99 cent! Dus voor alle eindhovenaren een gouden tip!
Ze hebben ook heel leuk carbonpapier. Daarmee kun je dus een plaatje overtrekken en dan kun je dat plaatje in platte steek borduren. Kost ook maar ¤ 0,99 en dan heb je 3 verschillende kleuren voor verschillende kleuren stofjes. Handig voor als je iets met contouren in platte steek wilt maken.
Ik was helemaal blij met mn aankopen :)
Handig hoor, moet ik ook eens ergens vandaan halen zo'n doos

quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:47 schreef rebel-angel het volgende:
dat is wel vervelend als je door dat soort dingen niet verder kunt.
hier zijn de plannen wat betreft de badcape gewijzigd,
de auto werd echt te klein en dat was geen gezicht.
we zijn nu over op poesjes ze heeft er 3 dus dat komt wel goed
was gister een beetje aan het surfen en kwam weer allerlei veels te leuke plaatjes tegen
zoals hartjes en nu heb ik ook nog zo maar een boek besteld over die hartjes :@
internet is zoooooo slecht voor je :P

badcape tot nu
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en even een voorbeeld van de hartjes
deze komt uit een serie van 15 en ik zie allemaal leuke dingen voor me
die ik ermee kan doen :X
[ afbeelding ]
lief O+
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:38 schreef _Arual_ het volgende:
Zo, ik ben weer 3 vierkante centimeter verder:

[ afbeelding ]
dies echt zo mooi!
Knoei
  zondag 31 juli 2011 @ 17:30:48 #277
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_100161897
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:38 schreef _Arual_ het volgende:
Zo, ik ben weer 3 vierkante centimeter verder:

komt zeker ook door al die verschillende tinten van 1 kleur :P
maar hij is echt super mooi
W
Z
E
pi_100167059
oh wauw echt mooi!

Ik heb een pokemon update! Ik had de eerste pagina helemaal af willen hebben maar dat is helaas niet gelukt:

  zondag 31 juli 2011 @ 20:46:37 #279
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_100168201
oooooh jij gaat ook lekker
hij is leuk :)
W
Z
E
pi_100169037
Wow wat ga je hard, wat tof!
pi_100171179
Holy smoly, jij gaat echt als een dolle Annelotje! :o _O_

Arual, wat wordt je geisha mooi! O+

Dat badcapeje met poezels... Te schattig!!! O+ leuk idee ook om niet kruisjes maar lijntjes te doen, vooral als je maar weinig plek hebt.

Ik doe morgen wel weer een update ;) nu slecht licht en geen laptop aan!
pi_100171358
Oh ik was Arual vergeten, die wordt ook tof!!

Hier niets, mn moeder heeft zwervend op het internet een zweeds bekend haakboekje gevonden, dus ben weer aan het haken geslagen O+
  zondag 31 juli 2011 @ 23:34:11 #283
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_100176905
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:17 schreef annelotje het volgende:
oh wauw echt mooi!

Ik heb een pokemon update! Ik had de eerste pagina helemaal af willen hebben maar dat is helaas niet gelukt:

[ afbeelding ]
_O_ tof om nu voortgang van 2 kanten te zien :D
Knoei
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2011 @ 23:42:34 #284
43556 miss_dynastie
pi_100177324
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 23:34 schreef Loqi het volgende:

[..]

_O_ tof om nu voortgang van 2 kanten te zien :D
Haha ja, mijn gedachte. Ben benieuwd wanneer ze elkaar in het midden ontmoeten :)

De marktplaatsman heeft mijn spulletjes al verzonden :o *O* :) Hopelijk morgen de laatste gewone steekjes dan :)
pi_100183185
zo alle berichten gelezen...

Ik ben hermelien1989 en heb sinds vorige week het borduren (her)ontdekt. Ik ben nu 22 jaar. Ergens ligt nog een kussen die ik nog af moet maken (maar ik heb aan het borduurwerk met grove wol een hekel), en ik ben begonnen met 6 kleine werkjes van bij de action.
De stof is niet goed bedrukt, en ik heb constant te weinig garen, maar om te beginnen is het goed.

Vorige week zondag (niet gisteren maar daarvoor) heb ik bij magereman.nl 3 pakketjes besteld. 1 met shetlander, 1 met een olifant en 1 met strand en een boduurring.

En nu door jullie super leuke patronen (niet zo saai met alleen maar bloemetjes etc :P ) kan ik niet wachten om deze af te hebben en dan zelf garen bij iets te bestellen. Ik wou dan bij magereman gewoon de aida stof kopen en de strengetjes bij de marktplaatsman :P
pi_100183980
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 23:34 schreef Loqi het volgende:

[..]

_O_ tof om nu voortgang van 2 kanten te zien :D
Ja, vind ik ook wel heel tof, maar volgens mij gaat Annelotje me nog wel "inhalen" in dit tempo...

@hermelien, leuk dat je mee komt kletsen en showen hier... Veel plezier met de pakketjes, en hopelijk kun je ook snel aan iets "eigens" beginnen! *O*

Zoals beloofd, mijn update. Er zit nu ongeveer 46 uur werk in, en gisteravond nog wel wat verder gegaan, maar niet voldoende voor een nieuwe foto.



totaal:


Mijn man is inmiddels ook opgehouden met roepen dat het wel erg opschiet nu hij weet dat de hele lap vol moet komen... Hij dacht eerst dat ik weer met zo'n patch bezig was :')
pi_100184064
Haha wat schattig van je man. Die houdt nu zn mond zeker wel dicht.
Het schiet niet op maar je maakt wel veel vordering.

Welkom hermelien!
pi_100184350
haha mannen :P
Ik heb veel tijd nu tijdens de vakantie. Ik moet alleen 's avonds werken en wegens een chronische ziekte kan ik niet veel (erg vermoeid).
Vandaag gaat er zeker niets lukken (dag plannen om de keuken een grote beurt te geven) omdat ik in de hele nact maar 2á 3 uurtjes geslapen heb...

ik ga weer eens verder aan mijn zonnebloem...
pi_100185915
Goede update Lijnloos! Ik beloof niet dat ik dit tempo vol kan houden hoor!
Mijn vriend vind ook dat het megasnel gaat. Hij gelooft me ook niet als ik zeg dat ik hier minimaal een jaar over ga doen. Daar komt ie nog wel van terug haha.
pi_100187237


hier het stukje waar ik nu mee bezig ben.
pi_100187398
Leuk Hermelien! En al bijna af... jij gaat ook lekker snel zeg! *O*
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:24:42 #292
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_100187447
@annelotje er zal vast en zeker wel een tijd komen dat je even genoeg hebt van je pokemons :D

hier nog niets te updaten poezels zijn bijna klaar dan zet ik wel een foto neer van het eindresultaat
en dan op naar het volgende project,
dat zal dan het lakentje worden, alleen heb ik er 2 ik wil er dan 1 met de poezels doen en ik zat aan de hartjes te denken voor die andere,
maaaaaaaaar ik weet niet wat het wordt. ( volgens mij een meisje want ze versprak zich een aantal keren)
maar stel dat het nou een jongen is zouden jullie hartjes dan raar vinden ?
ikzelf opzich niet want baby's zijn O+
maar heb een beetje hulp nodig wat betreft de kleuren .

dit zijn de hartjes die ik wil gebruiken


[ Bericht 4% gewijzigd door rebel-angel op 01-08-2011 11:34:00 ]
W
Z
E
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:33:04 #293
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_100187732
verkeerde knop :(
W
Z
E
pi_100187850
Dat is het moeilijke als ze niet willen vertellen wat het wordt.....
Ik vind hartjes leuk, maar ik weet niet of het ook wat voor een jongetje zou zijn...
Is beertjes dan niet misschien wat neutraler?
pi_100188210
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:24 schreef rebel-angel het volgende:
@annelotje er zal vast en zeker wel een tijd komen dat je even genoeg hebt van je pokemons :D

hier nog niets te updaten poezels zijn bijna klaar dan zet ik wel een foto neer van het eindresultaat
en dan op naar het volgende project,
dat zal dan het lakentje worden, alleen heb ik er 2 ik wil er dan 1 met de poezels doen en ik zat aan de hartjes te denken voor die andere,
maaaaaaaaar ik weet niet wat het wordt. ( volgens mij een meisje want ze versprak zich een aantal keren)
maar stel dat het nou een jongen is zouden jullie hartjes dan raar vinden ?
ikzelf opzich niet want baby's zijn O+
maar heb een beetje hulp nodig wat betreft de kleuren .

dit zijn de hartjes die ik wil gebruiken
[ afbeelding ]
* MizzEnroe is zelf zwanger en vind het tof.

Als je de hartjes in blauwtinten maakt, is het goed te doen voor een jongetje. :)
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_100188918
Als je beige-tinten gebruikt is het volgens mij aardig neutraal hoor.
pi_100189107
die rechtsboven!! :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_100189184
Dit is mijn update - en dit is geheel en alleen de schuld van Lijnloos :Y . Zij linkte naar het kussen van Lucy's topic en tadaaa:



Het is hier onwijs druk, veel aan mijn hoofd, veel werk, veel gezeur met incasso (openstaande rekening van vrienden a ruim 2000 euro, nota bene vrienden! Boos ben ik er over!!).
En nu is het eindelijk lekker weer en gaan we naar de zwemplas.

Ik merk dat haken makkelijker tussendoor 'pakt' dan mijn enorme borduurwerk. Deze kussenhoes was in een paar dagen klaar! En was erg leuk om aan te werken. Nu neem ik de hele zooi mee en ga beginnen met de tas.
Eigenlijk ben ik hier dus nu illegaal 8-), maar ik lees wel heel braaf mee!

Zo ben ik helemaal jaloers op de prachtige Pokemons!! Wow, wat worden die gaaf! Veel mooier nog dan ik had gedacht. Nu wil ik ze ook maken, allebei.

En dat Cars-busje.. en de poesjes op die badcape.. en de schitterende geisha van Arual!
De uiltjes van Whoop zijn ook schattig!

Ik heb op mijn bobbins trouwens alleen de draad die ik op dat moment gebruik. Dus niet de hele streng. Die zitten in een zakje en daar haal ik een nieuwe draad uit als de bobbin leeg is. Werkt eigenlijk ook wel goed en ik heb niemand die de bobbins voor me in wil draaien - dus dan moet het ook maar even zo :).
pi_100189208
oh wauw *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_100189252
Nu ik zo de foto zien, ben ik zelfs trots op mijn werk! Kan me niet voorstellen dat ik dat gewoon gemaakt heb!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')