abonnement Unibet Coolblue
pi_99616020
Zo hehe, afspraak gemaakt bij crematorium om as op te halen en meteen uitstrooien samen met 1 zus. Kan pas op 26 aug, ik heb niet eerder tijd en we willen het rond haar verjaardag doen.
Dan nog de financ. kant afsluiten en dan kan ik weer verder met mijn leven zonder al te veel familie :')

Even terug proberen te lezen.
pi_99616033
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:04 schreef borisz het volgende:

[..]

Hoort erbij tegenwoordig, en terecht :P. Ik heb ook veel statistiek gehad. Van de basis tot een apart vak voor spss. Komend jaar komt er nog een speciaal statistiek/ methoden & technieken vak bij voor de master accounting.
SPSS zit bij ons gewoon bij alle 5 de statistiek vakken
Maar als je het vergelijkt met ander soort vakken vind ik wel dat we teveel statistiek krijgen en te weinig diepgang in de rest, de meeste van ons gaan toch geen onderzoekers wordne
pi_99616109
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ik knal ieder jaar :{w :P
Uit elkaar? :P Je snapt best wat ik bedoel ja }:| o|O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99616161
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:55 schreef freecell het volgende:
Dat was wel echt een voordeel van ons flatje, we woonden in het midden en van half mei tot eind September hoefde dat ding echt nooit aan :D
Ik woon in een flat en mijn verwarming gaat in de winter alleen aan als er bezoek komt :@ Of als het -10 is of zo met een flinke wind :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99616165
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uit elkaar? :P Je snapt best wat ik bedoel ja }:| o|O
:P

dat is wel iets waar ik ietwat tegenop zie.. ik heb al niet echt een baan wat je niet mee naar huis neemt en met zo'n studie er bij wordt dat wel weer een stap erger natuurlijk.. Maar goed, 2 jaar is goed te behappen ;)
pi_99616245
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik woon in een flat en mijn verwarming gaat in de winter alleen aan als er bezoek komt :@ Of als het -10 is of zo met een flinke wind :@
* Sunnythesun mompelt iets over natuurlijke isolatie

O-)
pi_99616264
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Zo hehe, afspraak gemaakt bij crematorium om as op te halen en meteen uitstrooien samen met 1 zus. Kan pas op 26 aug, ik heb niet eerder tijd en we willen het rond haar verjaardag doen.
Dan nog de financ. kant afsluiten en dan kan ik weer verder met mijn leven zonder al te veel familie :')

Even terug proberen te lezen.
het einde is in zicht... wat een toestand..
pi_99616328
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:P

dat is wel iets waar ik ietwat tegenop zie.. ik heb al niet echt een baan wat je niet mee naar huis neemt en met zo'n studie er bij wordt dat wel weer een stap erger natuurlijk.. Maar goed, 2 jaar is goed te behappen ;)
Het enige voordeel wat jij hebt...je werkt parttime. Dat gaat je best veel schelen denk ik :Y Ik heb deeltijd vier jaar lang 's avonds gedaan en dat was killing voor alles eigenlijk. Met name het eerste jaar. Dat waren weken van 80 uur. Best heftig eigenlijk als ik er aan terug denk.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99616363
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het enige voordeel wat jij hebt...je werkt parttime. Dat gaat je best veel schelen denk ik :Y Ik heb deeltijd vier jaar lang 's avonds gedaan en dat was killing voor alles eigenlijk. Met name het eerste jaar. Dat waren weken van 80 uur. Best heftig eigenlijk als ik er aan terug denk.
Ja, ik had het ook niet gedaan als ik niet parttime had gewerkt denk ik.. Of dan iig een dag in de week ingeleverd denk ik zo.
pi_99616411
quote:
12s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

* Sunnythesun mompelt iets over natuurlijke isolatie

O-)
In dit geval scheelt me dat 300 EUR op jaar basis dus mij hoor je niet klagen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99616508
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het streven was me niet zo jarig voelen, maar van alle feestboek felicitaties werd ik toch wel warm van binenn. ;( :')

Alhoewel, als ik in mijn profiel had genoteer dat ik op 16 september jarig was, dan had ik ook al die felicitaties gehad. 8)7 Beetje vergankelijk allemaal, maar desalniettemin erg leuk.

Moet m'n ouders zo ook maar eens opbellen en ze bedanken voor het verjaardagsmailtje. Ze hadden me ook nog proberen te bellen, maar toen zat ik met Memo in de bios en dan neem ik uiteraard niet op. :+

Anyway. Over op de orde van de dag. ff een nuttig decennium maken. :)
Beetje aandacht is altijd leuk ;)
pi_99616707
Zo eens kijken of mijn nieuwe rijbewijs klaar is. Eindelijk een pasje ^O^
pi_99616742
nog even geduld dus Bluezz, hopelijk heb je na deze periode wat meer rust. Weekendje weg dan met Golfer? :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99616867
Zo, één in bed, één op de PSZ.
Rust voor de mama ;)
  maandag 18 juli 2011 @ 13:38:28 #215
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99616970
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

:D Klonen zal ook niet meevallen ;)
Dat moet de wereld ook niet willen ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99617024
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:09 schreef LieLie het volgende:
Even een mail verstuurd, een actie door de basisschool uit het dorp waar mijn ouders wonen.

Een asielzoekersfamilie daar is uitgeprocedeerd en moet nu het land verlaten.
Er wordt hevig geprotesteerd, want:
Moeder en vader zijn christelijke en islamitisch. Dus vader mag het geboorteland van moeder niet in, en moeder het geboorteland van vader niet.
De kinderen zijn zitten op de basischool, waren heel klein toen ze in Nederland kwamen en zijn hier opgegroeid.
De ouders hebben zich volledig aangepast, praten Nederlands.

En nu moeten ze allebei weg, naar een ander land, en de kinderen moeten maar zien met wie ze meegaan.

Onvoorstelbaar :N
Het klinkt zo heel dramatisch, maar als de een nu christen danwel moslim wordt dan lijkt mij dat het wel mag. En dan bedoel ik op papier, niet per se qua overtuiging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99617073
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het klinkt zo heel dramatisch, maar als de een nu christen danwel moslim wordt dan lijkt mij dat het wel mag. En dan bedoel ik op papier, niet per se qua overtuiging.
Ik zou het zo verschrikkelijk vertikken om op papier moslim te worden om wat voor reden dan ook.
En ik gok dat 80% van de christenen er zo over denken.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:44:01 #218
3878 Vork
Manisch creatief
pi_99617173
Ja op papier klinkt eenvoudig, maar dan mag je je eigenlijke geloof in zo'n land ook niet praktiseren, want dat kan je ook al snel de kop kosten.
pi_99617339
Ook dat inderdaad.
Vrienden van mij hebben in een zwaar islamitisch land gewoond en die moesten daar ook echt niet op straat vertellen dat ze christen waren. Komt niet goed.
pi_99617362
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef freecell het volgende:

Ik zou het zo verschrikkelijk vertikken om op papier moslim te worden om wat voor reden dan ook.
En ik gok dat 80% van de christenen er zo over denken.
Dan ga je niet met je partner en/of kinderen mee. Klaar :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99617387
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan ga je niet met je partner en/of kinderen mee. Klaar :)
Opgelost, slotje.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:49:43 #222
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99617395
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:05 schreef LieLie het volgende:

[..]

SPSS :r
Leuk programma hoor :Y Mits je het in de praktijk gebruikt,
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2011 @ 14:14:55 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99618384
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Leuk programma hoor :Y Mits je het in de praktijk gebruikt,
Ohja nog even editie 19 van het net plukken. Heb het nog niet op de laptop zitten en heb het volgend jaar nodig :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99618389
En.... dood was het topic :+

Zo, speelgoed opgeruimd, tafel schoon, stofzuiger erdoor gehaald...
Waarom gaat alles letterlijk 10x zo snel als er niemand op kniehoogte in de weg loopt? :D
pi_99619117
Zo, opruimactie van de dag, enorme stapel Duplo Primo op marktplaats gezet :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')