abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 juli 2011 @ 10:10:56 #101
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_100150445
Goedemorgen! Ik wil een bezorgservice voor brötchen! Zou ideaal zijn! Nu zal ik zo wel op pad moeten....
pi_100208562
Zo, ik was even bang dat ik me uit dit topic moest laten uitschrijven.
Een Duitse hypotheek werkt natuurlijk anders dan een Nederlandse maar dat we nog niet de helft zouden kunnen lenen van waar ee nu elke maand prima voor wonen en wat financieel goed op te brengen is, dat kwam dus best als een klap in ons gezicht.

Twee weken in een dip gezeten (waarvan één week nota bene in Duitsland, waar ik op het huis van een vriendin paste om tegelijk een beetje "proef te wonen") en toen naar een andere adviseur geweest. Die kwam met hele andere cijfers, waardoor het zonnetje weer enigszins is gaan schijnen.

Zij wist ook een huis te koop staan van mensen die terug willen naar NL en een soort huis zoeken waar wij nu in wonen. Ik acht de kans miniem maar een ruil zou natuurlijk geweldig zijn. Vooral omdat hún huis gigantisch groot is, naar Nederlandse smaak verbouwd en een nog grotere tuin heeft dan waar wij aanvankelijk op uit waren.

Maar niet al te veel op rekenen natuurlijk, maar als we zo'n huis kunnen betalen ziet het er toch ineens allemaal weer heel anders uit dan een week of twee terug.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:12:41 #103
63722 z80
I fink you freaky
pi_100211179
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:18 schreef Gwywen het volgende:
Zo, ik was even bang dat ik me uit dit topic moest laten uitschrijven.
Een Duitse hypotheek werkt natuurlijk anders dan een Nederlandse maar dat we nog niet de helft zouden kunnen lenen van waar ee nu elke maand prima voor wonen en wat financieel goed op te brengen is, dat kwam dus best als een klap in ons gezicht.

Twee weken in een dip gezeten (waarvan één week nota bene in Duitsland, waar ik op het huis van een vriendin paste om tegelijk een beetje "proef te wonen") en toen naar een andere adviseur geweest. Die kwam met hele andere cijfers, waardoor het zonnetje weer enigszins is gaan schijnen.

Zij wist ook een huis te koop staan van mensen die terug willen naar NL en een soort huis zoeken waar wij nu in wonen. Ik acht de kans miniem maar een ruil zou natuurlijk geweldig zijn. Vooral omdat hún huis gigantisch groot is, naar Nederlandse smaak verbouwd en een nog grotere tuin heeft dan waar wij aanvankelijk op uit waren.

Maar niet al te veel op rekenen natuurlijk, maar als we zo'n huis kunnen betalen ziet het er toch ineens allemaal weer heel anders uit dan een week of twee terug.
let wel op dat je een Duitse prijs betaald voor het huis.
zeker als de huidige bewoners terug naar Nederland willen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_100214302
Ja, het is absoluut een Duitse prijs.
In NL heb je voor dat geld nog niet eens een rijtjeswoning in een slechte buurt.
pi_100280435
Hmzz..... wat wij nu weer meemaken.

Een brief van onze internetprovider Alice, dat m.i.v. 1 September 2011 geen signaal meer doorgegeven wordt en dat ons contract beëindigd is. Als je dan belt en vraagt waarom kan men geen reden geven. De eerste die ik aan de lijn had zei doodleuk: " Zoals u van uw kant kan opzeggen zonder reden, kunnen wij dat ook." Daar ik toch een ietwat ontevreden gevoel had heb ik later nog een keer gebeld en kreeg ik een alleraardigste mevrouw aan de lijn die het ging nakijken, maar helaas ook geen reden kon geven.

Iemand dit al meegemaakt?

Helaas moeten we nu op zoek naar een andere ISP, want tjah.. Alice heeft nu natuurlijk afgedaan. Iemand nog tips?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 augustus 2011 @ 18:24:39 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100280491
Raar zeg :? Er moet toch een reden zijn dat ze de boel opzeggen?

Maar ik zou zeggen: neem even contact op met qltel, die weet er een hoop van :) Zal hem wel even inseinen * *brult richting keuken*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 augustus 2011 @ 18:36:26 #107
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_100280917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:22 schreef Solodelphi het volgende:
Iemand dit al meegemaakt?
Nee. Wel een ISP die niet wilde leveren, terwijl een andere dat wel kon. Wellicht zijn de kosten te hoog voor het (te kleine) aantal abonnees die er op de centrale zitten waar jij opzit ofzo

Anyway, ik heb een PM aan je verstuurd.
pi_100281465
tjah, het is voor hun een weet voor ons een vraag.. in ieder geval kiezen zij ervoor om een klant af te stoten :)

Ik heb je PM ontvangen en beantwoord ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:00:58 #109
63722 z80
I fink you freaky
pi_100284351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef qltel het volgende:

[..]

Nee. Wel een ISP die niet wilde leveren, terwijl een andere dat wel kon. Wellicht zijn de kosten te hoog voor het (te kleine) aantal abonnees die er op de centrale zitten waar jij opzit ofzo

Anyway, ik heb een PM aan je verstuurd.
ik zeg niets. :X
maar het klopt dat een ISP het contract niet hoeft te verlengen. en hier formeel ook geen reden voor hoeft op te geven.
en de ISP die in de PM staat bevalt hier ook goed. heeft er nog geen enkele keer uit gelegen en levert de verbinding/snelheid waar je voor betaald.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 augustus 2011 @ 20:06:33 #110
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_100284576
Rare vraag wellicht. Heeft er iemand hier wellicht een Fritzbox liggen waarvan het adsl-gedeelte het niet meer doet? Voor de meeste mensen zal deze dan waardeloos zijn, maar ik wil iets experimenteren met een Fritzbox waarvoor ik toch geen adsl nodig heb.
pi_100286767
Hoe bevalt Deutschland? :)
~Fafinette
~SeasideClubbers
~RebeccaRose
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 augustus 2011 @ 20:52:18 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100286815
Ausgezeichnet ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100286885
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef Rewimo het volgende:
Ausgezeichnet ^O^
Was macht es so gut für sie? :D
~Fafinette
~SeasideClubbers
~RebeccaRose
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 augustus 2011 @ 21:21:03 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100288347
Lees onze weblog maar, dan weet je alles ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100288570
Jullie staan onder m'n favorieten, ik volg jullie al een tijdje :)

Nog niks gehoord van de financiële mevrouw trouwens. Ik ben best benieuwd of zij wel kan regelen dat wij een normaal bedrag bij een bank kunnen lenen.
Ondertussen is m'n dochter al gewend om haar Playmobil in Duitsland te kopen, dat is daar stukken goedkoper.
Zegt ze keurig heel zachtjes "danke" als ze één cent terugkrijgt van de mevrouw achter de balie O+
pi_100288627
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef Gwywen het volgende:
Jullie staan onder m'n favorieten, ik volg jullie al een tijdje :)

Nog niks gehoord van de financiële mevrouw trouwens. Ik ben best benieuwd of zij wel kan regelen dat wij een normaal bedrag bij een bank kunnen lenen.
Ondertussen is m'n dochter al gewend om haar Playmobil in Duitsland te kopen, dat is daar stukken goedkoper.
Zegt ze keurig heel zachtjes "danke" als ze één cent terugkrijgt van de mevrouw achter de balie O+
Hebben jullie geen inkomen meer uit Nederland, anders zou je ook eens met een nederlandse bank kunnen praten.
pi_100289657
Ja, dan gaan we voor een goedkoper huis meer betalen dan wat we nu doen, de groeten :P
Een van de redenen (niet de belangrijkste, maar toch) dat we over de grens willen is dat we goedkoper willen wonen.
Dat kan in NL ook wel, maar dan moeten we naar in een kleiner huis in een slechtere buurt of naar een verre regio waar we niet willen wonen.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:55:16 #118
63722 z80
I fink you freaky
pi_100290292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef Gwywen het volgende:
Ja, dan gaan we voor een goedkoper huis meer betalen dan wat we nu doen, de groeten :P
Een van de redenen (niet de belangrijkste, maar toch) dat we over de grens willen is dat we goedkoper willen wonen.
Dat kan in NL ook wel, maar dan moeten we naar in een kleiner huis in een slechtere buurt of naar een verre regio waar we niet willen wonen.
meer in Duitsland een huis kopen, en de hypotheek bij de rabo of ing in Nederland.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:38:04 #119
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100295930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef z80 het volgende:

[..]

meer in Duitsland een huis kopen, en de hypotheek bij de rabo of ing in Nederland.
In NL is de hypotheekrente waarschijnlijk een punt hoger
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:43:29 #120
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_100296211
zondagavond nog even een boog opgezet voor de nieuwe buren Jörg en Jutta.
Buurman Hans kijkt een beetje moeilijk, maar had het naar zijn zin... :P


zaterdag hebben we een feestje van de buurt, er was nog wat Bogengeld over van de bruiloft van Günther en Gitta, dus we nemen het er van! Nu hopen dat we mooi weer hebben.
pi_100326553
Morgen eens de proef op de som nemen om mijn paspoort zien te verlengen bij het consulaat in Aachen. Leefde eigenlijk in de veronderstelling dat dit allen in Düsseldorf, Den Haag, Enschede, Maastricht of Echt-Susteren kon. Probleem is dat ik uiterlijk in de eerste week van september mijn nieuwe ID-kaart moet hebben, maar in Düsseldorf, Maastricht en Echt zijn enorme wachttijden. Stomtoevallig las ik net dat dit ook dit ook mogelijk moet zijn bij het 'Honorarkonsulat' in Aachen. In Kleve zit er ook eentje. Hebben jullie daar toevallig ervaring mee ?

Mocht het in Aken niet tijdig lukken, dan wordt het tweemaal een retourtje Den Haag. Daar hebben ze blijkbaar geen wachttijden voor afspraken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 augustus 2011 @ 21:30:16 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100328996
Geen ervaring mee maar het is handig om te weten dat we in Kleve terecht kunnen. Wij moeten volgend jaar onze ID-kaarten verlengen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:48:32 #123
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_100329921
owjah, ik moet ook me ID verlengen voor november.... moet ik wel aan denken!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:47:18 #124
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_100333143
In den haag kun je alleen 's ochtends terecht voor je idkaart.
Moet er ook nog eens achteraan voor mn kids...
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:50:35 #125
63722 z80
I fink you freaky
pi_100333324
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:40 schreef Waldheini het volgende:
Morgen eens de proef op de som nemen om mijn paspoort zien te verlengen bij het consulaat in Aachen. Leefde eigenlijk in de veronderstelling dat dit allen in Düsseldorf, Den Haag, Enschede, Maastricht of Echt-Susteren kon. Probleem is dat ik uiterlijk in de eerste week van september mijn nieuwe ID-kaart moet hebben, maar in Düsseldorf, Maastricht en Echt zijn enorme wachttijden. Stomtoevallig las ik net dat dit ook dit ook mogelijk moet zijn bij het 'Honorarkonsulat' in Aachen. In Kleve zit er ook eentje. Hebben jullie daar toevallig ervaring mee ?

Mocht het in Aken niet tijdig lukken, dan wordt het tweemaal een retourtje Den Haag. Daar hebben ze blijkbaar geen wachttijden voor afspraken.
controleer even of het nog steeds kan.
in Kleve in ieder geval niet/nog niet ivm de vingerafdrukken die in de pas moeten.
de apparatuur hiervoor staat niet in Kleve.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:38:13 #126
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_100341635
Ik heb mijn nieuwe id-kaart in juni in Düsseldorf gehaald, was daar misschien 15 minuten binnen en vijf dagen later was de kaart per post thuis
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_100444951
Hallo allemaal!

Ik kom hier ook even kijken :) Vanaf oktober woon ik een half jaartje in Göttingen, waar ik onderzoek doe aan de universiteit :)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 8 augustus 2011 @ 03:55:34 #128
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100450640
Ik heb over twee maanden een sollicitatiegesprek in Frankfurt dus het kan zomaar zijn dat ik hier over een poosje vaste klant word... dus ik kom vast buurten ;)

Ben al ijverig duits aan het leren met Rosetta Stone :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_100456553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:38 schreef XL het volgende:
Ik heb mijn nieuwe id-kaart in juni in Düsseldorf gehaald, was daar misschien 15 minuten binnen en vijf dagen later was de kaart per post thuis
Via het konsulaat in Aachen weten te regelen dat ik morgenvroeg in Düsseldorf een afspraak heb. Voor mij toch aanzienlijk makkelijker dan naar Den Haag reizen.

Welkom Tangarine en Wonderer !
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:41:01 #130
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_100466771
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef Waldheini het volgende:

[..]

Via het konsulaat in Aachen weten te regelen dat ik morgenvroeg in Düsseldorf een afspraak heb. Voor mij toch aanzienlijk makkelijker dan naar Den Haag reizen.

Tof, lekker snel geregeld.

Ik vond het al vreemd dat het ook in Aachen (of Kleve) zou kunnen. Laatst nog uitgebreid gesproken over de mogelijkheden op het Burgerbüro in Emmerich, die zouden Kleve zeker genoemd hebben als mogelijkheid als deze had bestaan.

Overigens vond ik de wachttijd in Düsseldorf wel meevallen: 2-3 weken.
In Enschede/Maastricht/Echt-Susteren etc. was het overal 6-8 weken. :o
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:45:18 #131
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_100466960
Misschien nog een goede tip voor dit soort tripjes naar Düsseldorf: als je niet in de spits wil rijden, of je wil gelijk een leuk dagje Düsseldorf, dan kun je voor ¤ 27,50 pp logeren in bijv. het Marriott (4 ****). Op tijd reserveren via www.secrethotel.com. Zij bepalen 2 dagen vóór de datum het hotel.
We hebben het nu een paar keer gedaan en elke keer kwamen we in het Marriott.
Alwaar we 's ochtends konden aanschuiven bij een geweldig ontbijtbuffet, dat normaal gesproken al ¤ 19,90 kost. Dan kost het slapen dus nog maar ¤ 7,60 ;)

Dit werkt overigens ook in andere steden, en niet alleen in Duitsland. :)
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:47:14 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100467044
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:55 schreef wonderer het volgende:
Ik heb over twee maanden een sollicitatiegesprek in Frankfurt dus het kan zomaar zijn dat ik hier over een poosje vaste klant word... dus ik kom vast buurten ;)

Ben al ijverig duits aan het leren met Rosetta Stone :P
Frankfurt zou niet mijn keuze zijn om te gaan werken en wonen. Levenskwaliteit is ook belangrijk. Enige stad in Duitsland met smerig bier volgens mij, niet gezellig verder.
In Frankfurt werken en dan in Wiesbaden of Mainz gaan wonen dat gaat nog.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:48:45 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100467105
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef phluphy het volgende:
Misschien nog een goede tip voor dit soort tripjes naar Düsseldorf: als je niet in de spits wil rijden, of je wil gelijk een leuk dagje Düsseldorf, dan kun je voor ¤ 27,50 pp logeren in bijv. het Marriott (4 ****). Op tijd reserveren via www.secrethotel.com. Zij bepalen 2 dagen vóór de datum het hotel.
We hebben het nu een paar keer gedaan en elke keer kwamen we in het Marriott.
Alwaar we 's ochtends konden aanschuiven bij een geweldig ontbijtbuffet, dat normaal gesproken al ¤ 19,90 kost. Dan kost het slapen dus nog maar ¤ 7,60 ;)

Dit werkt overigens ook in andere steden, en niet alleen in Duitsland. :)
Die in Niederkassel of bij de media haven?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 augustus 2011 @ 16:50:46 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100467180
Welkom Tangarine en wonderer :)

Da's wel een heel andere omgeving dan waar je nu zit trouwens, wonderer! Hoe komt dat zo? :D

Die site klinkt goed, Phluph, ik ga daar ook eens neuzen ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:56:58 #135
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_100467407
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die in Niederkassel of bij de media haven?
Am Seestern is het adres. Niederkassel dus, zo te zien.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:05:09 #136
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100467771
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:56 schreef phluphy het volgende:

[..]

Am Seestern is het adres. Niederkassel dus, zo te zien.
Klopt
Lang geleden heb ik ook wel eens daar gezeten in dat hotel, kan me herinneren dat het niet mijn favoriet was, maar waarom dat zo was niet meer, denk dat het niet op loopafstand van de Altstadt de reden was. Is meer dan 11 jaar terug voordat ik mijn woning in Dusseldorf had.

Zucht, zou er zo weer willen wonen. Heerlijke stad.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:13:07 #137
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100468156
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Frankfurt zou niet mijn keuze zijn om te gaan werken en wonen. Levenskwaliteit is ook belangrijk. Enige stad in Duitsland met smerig bier volgens mij, niet gezellig verder.
In Frankfurt werken en dan in Wiesbaden of Mainz gaan wonen dat gaat nog.
Ik hou niet van bier en volgens mijn maatje is de gayscene wel okee daar. Hoe korter de commute hoe beter.

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef Rewimo het volgende:
Welkom Tangarine en wonderer :)

Da's wel een heel andere omgeving dan waar je nu zit trouwens, wonderer! Hoe komt dat zo? :D
Relatie over en er is hier geen werk te vinden, en mijn maatje kon een sollicitatiegesprek regelen. Dus we zullen zien ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 augustus 2011 @ 17:30:57 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100468864
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef wonderer het volgende:
Relatie over en er is hier geen werk te vinden, en mijn maatje kon een sollicitatiegesprek regelen. Dus we zullen zien ;)
O, dat wist ik niet, dat is vervelend.

Duitsland is wel heel iets anders, ik hoop voor je dat het lukt!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:36:47 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100469082
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik hou niet van bier en volgens mijn maatje is de gayscene wel okee daar. Hoe korter de commute hoe beter.

[..]

Relatie over en er is hier geen werk te vinden, en mijn maatje kon een sollicitatiegesprek regelen. Dus we zullen zien ;)
Als je voor de gayscene gaat dan is Keulen natuurlijk top, maar je hebt gelijk, wat dat betreft is Frankfurt best okay en daarbij, Mannheim is dan vlakbij, en Connex is natuurlijk helemaal super.
Wel eens in het Connex geweest?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:40:32 #140
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100469253
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je voor de gayscene gaat dan is Keulen natuurlijk top, maar je hebt gelijk, wat dat betreft is Frankfurt best okay en daarbij, Mannheim is dan vlakbij, en Connex is natuurlijk helemaal super.
Wel eens in het Connex geweest?
Nee, ik ben vroeger ooit eens in de Eiffel op vakantie geweest en ik ben twee keer in Oberhausen naar het Theater geweest en dat was het. Dus voor mij wordt het allemaal nieuw en raar en anders en eigenlijk zie ik er ook wel tegenop, want ik weet nog hoe ik me het eerste jaar hier in de VS voelde en eigenlijk heb ik niet zo'n zin om weer door die fase van "welk merk tandpasta moet ik kopen" te gaan. Maar tenzij ik hier snel een baan vind, heb ik hier gewoon geen toekomst.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 augustus 2011 @ 17:45:37 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100469438
Ik vermoed dat je het in DLD wat makkelijker krijgt qua tandpasta ;) Het lijkt allemaal wat meer op Nederland (al ben je dat natuurlijk ook enigszins ontwend).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:53:21 #142
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_100469699
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Klopt
Lang geleden heb ik ook wel eens daar gezeten in dat hotel, kan me herinneren dat het niet mijn favoriet was, maar waarom dat zo was niet meer, denk dat het niet op loopafstand van de Altstadt de reden was. Is meer dan 11 jaar terug voordat ik mijn woning in Dusseldorf had.

Zucht, zou er zo weer willen wonen. Heerlijke stad.
Naar de Altstadt is het minder dan 10 min. met de metro. Instappen om de hoek.

Edit - aanvulling: En 's nachts neem je de taxi. Dat viel qua prijs nog best mee, geloof ik. Maar dan moet je niet ¤20 fooi geven zoals ik deed (maar dat kwam doordat ik teveel geborreld had). :P
... ♥ ik mis je ♥
pi_100477051
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:55 schreef wonderer het volgende:
Ik heb over twee maanden een sollicitatiegesprek in Frankfurt dus het kan zomaar zijn dat ik hier over een poosje vaste klant word... dus ik kom vast buurten ;)

Hah, straks woon jij nog eerder in Duitsland dan ik. :P

We hebben weer wat financiële info binnen, het ziet er iets rooskleuriger uit inmiddels. Nog niet zo rooskleurig dat we nu ons huis te koop gaan zetten, dat dan weer niet. Maar er is licht zichtbaar aan het eind van de tunnel (en ik denk niet dat het een aanstormende trein is).
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:57:09 #144
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_100481482
Wonderer en Tangarine, welkom! Leuk weer een paar nieuwe mensen erbij!

Afgelopen zaterdag de brief binnen gehad van ´Kreis Kleve´, over dat ik te hard had gereden, moest de brief terugsturen dat ik had gereden en dus niet mn man (auto staat op zijn naam) had ff gebeld, ze zei dat ik dan een rijverbod zou krijgen van 1 maand...maar wánneer gaat zoiets dan in? stond iig niks over in die brief (voornemens rijverbod, niet dat ik m al had iig)
En nou hadden we de discussie hier, wat zou er gebeuren als je auto rijdt terwijl je zo'n verbod hebt? En kunnen ze dat eigenlijk wel doen als ik een NL rijbewijs heb?
pi_100481721
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef PureEvil het volgende:
Wonderer en Tangarine, welkom! Leuk weer een paar nieuwe mensen erbij!

Afgelopen zaterdag de brief binnen gehad van ´Kreis Kleve´, over dat ik te hard had gereden, moest de brief terugsturen dat ik had gereden en dus niet mn man (auto staat op zijn naam) had ff gebeld, ze zei dat ik dan een rijverbod zou krijgen van 1 maand...maar wánneer gaat zoiets dan in? stond iig niks over in die brief (voornemens rijverbod, niet dat ik m al had iig)
En nou hadden we de discussie hier, wat zou er gebeuren als je auto rijdt terwijl je zo'n verbod hebt? En kunnen ze dat eigenlijk wel doen als ik een NL rijbewijs heb?
Wanneer dat precies in gaat weet ik niet, volgens mij krijg je een brief thuis dat je vanaf dat moment niet meer mag rijden.

Wat er gebeurd weet ik ook niet, maar ik neem aan dat ze er net zo blij mee zijn als in Nederland rijden met een ingetrokken rijbewijs.

En ja dat kunnen ze doen met een Nederlands rijbewijs :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:13:42 #146
63722 z80
I fink you freaky
pi_100482628
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef PureEvil het volgende:
Wonderer en Tangarine, welkom! Leuk weer een paar nieuwe mensen erbij!

Afgelopen zaterdag de brief binnen gehad van ´Kreis Kleve´, over dat ik te hard had gereden, moest de brief terugsturen dat ik had gereden en dus niet mn man (auto staat op zijn naam) had ff gebeld, ze zei dat ik dan een rijverbod zou krijgen van 1 maand...maar wánneer gaat zoiets dan in? stond iig niks over in die brief (voornemens rijverbod, niet dat ik m al had iig)
En nou hadden we de discussie hier, wat zou er gebeuren als je auto rijdt terwijl je zo'n verbod hebt? En kunnen ze dat eigenlijk wel doen als ik een NL rijbewijs heb?
als je op kosten van de staat geheel verzorgd op vakantie wil, moet je vooral gaan rijden zonder rijbewijs.
indien je betrokken raakt bij een ongeval, ook al is het niet jou schuld is het helemaal feest.
dan zal niet alleen de politie maar ook de verzekeringsmaatschappij heel erg blij met je zijn.

maar 1 maand niet rijden? wat heb je gedaan? door rood gereden of veel te hard?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:16:56 #147
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_100482844
quote:
als je op kosten van de staat geheel verzorgd op vakantie wil, moet je vooral gaan rijden zonder rijbewijs.
Nou nee dankje, lijkt me niet zo'n héél goed plan
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef z80 het volgende:
maar 1 maand niet rijden? wat heb je gedaan? door rood gereden of veel te hard?
Ik reed 82 waar je 50 mocht. en vanaf meer dan 30 km te hard krijg je dus een rijverbod. (ik had ff gebeld nav die brief)

[ Bericht 16% gewijzigd door PureEvil op 08-08-2011 23:18:45 ]
pi_100503352
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Nou nee dankje, lijkt me niet zo'n héél goed plan

[..]

Ik reed 82 waar je 50 mocht. en vanaf meer dan 30 km te hard krijg je dus een rijverbod. (ik had ff gebeld nav die brief)
op mijn snelheid moet ik ook eens beter letter. Niet dat ik een notair hardrijder ben, maar er zijn stukken rondom Aachen waar iedereen 70 rijdt waar 50 toegestaan is.

Net terug uit Düsseldorf. Lijkt allemaal zover geregeld nu :) Zijn overigens wel een stel zuurpruimen daar bij het consulaat.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:59:02 #149
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_100522350
Zag ze vandaag weer eens staan in Hemden (bij aalten de grens over richting bocholt). eerder viel het wel op als ze er stonden, een auto straks langs de kant van de weg geparkeerd, nu stond de fliters onopvallend tegen de schutting voor een struikje, en de bus in een zijstraatje.....

Moet ik op gaan letten nu dus.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:00:21 #150
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100522406
Hier zit de flitser meestal in de auto, op de hoedenplank. Auto's (stationwagens) die in de berm geparkeerd staan nader ik standaard met een brave snelheid ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')