abonnement Unibet Coolblue
pi_99658754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Maar onze Rossi is niet rood en we hebben geen patent op die naam hoor.
Als je het leuk vindt gewoon doen
Lief, :* maar ik ben al helemaal gewend aan Olivier/Ollie dus dat blijft het ook. :)
En Cat hoe gaat het vandaag met Puma en babies? O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99671636
En dag zonder foto's is ook maar zo kaal. :P Al zullen jullie het morgen en overmorgen waarschijnlijk zonder plaatjes moeten doen. Of Takaiki moet morgenavond wat catsit opnames posten.

Handjesvol kittens







Polleke in alle standen

Inclusief navelstreng


:Y)


Soms (vaak!) zit er een minder geslaagde opname bij


:Z :Z Graag op een kont of hoofd van een familielid


Dwar :Z :Z er overheen kan ook natuurlijk


:Z :Z Graag in een rolletje O+


Puma is een smalletje! :o

Ik heb verse fazantenhartjes uit de diepvries gehaald, ga ik haar straks mee verwennen. O+

Ik ben trouwens aan het twijfelen! :o Misschien is smalle streep ook een jongen. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99671766
O+ ze zijn zo leuk O+ O+ O+

Indaha, ik voel een 'ik was toevallig in de buurt' O-) aankomen als Ollie bij jou woont :P
♥ scars make us who we are ♥
pi_99672065
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:11 schreef Mama_Mia het volgende:
O+ ze zijn zo leuk O+ O+ O+

Indaha, ik voel een 'ik was toevallig in de buurt' O-) aankomen als Ollie bij jou woont :P
Je bent welkom , maar dat wist je al toch :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99672133
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
En dag zonder foto's is ook maar zo kaal. :P Al zullen jullie het morgen en overmorgen waarschijnlijk zonder plaatjes moeten doen. Of Takaiki moet morgenavond wat catsit opnames posten.

Handjesvol kittens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Polleke in alle standen
[ afbeelding ]
Inclusief navelstreng
[ afbeelding ]

:Y)
[ afbeelding ]

Soms (vaak!) zit er een minder geslaagde opname bij
[ afbeelding ]

:Z :Z Graag op een kont of hoofd van een familielid
[ afbeelding ]

Dwar :Z :Z er overheen kan ook natuurlijk
[ afbeelding ]

:Z :Z Graag in een rolletje O+
[ afbeelding ]

Puma is een smalletje! :o
[ afbeelding ]
Ik heb verse fazantenhartjes uit de diepvries gehaald, ga ik haar straks mee verwennen. O+

Ik ben trouwens aan het twijfelen! :o Misschien is smalle streep ook een jongen. :@
Wat zijn ze leuk he *;
Puma, ze kan nog wel een beetje spek op haar lijfje gebruiken. :Y
Maar ze doet het wel heel goed met 5 kinders O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99672148
Enne Cat bedankt voor de foto's :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99672164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:20 schreef indaha het volgende:

[..]

Je bent welkom , maar dat wist je al toch :*
O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_99672559
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
En dag zonder foto's is ook maar zo kaal. :P Al zullen jullie het morgen en overmorgen waarschijnlijk zonder plaatjes moeten doen. Of Takaiki moet morgenavond wat catsit opnames posten.

Handjesvol kittens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Polleke in alle standen
[ afbeelding ]
Inclusief navelstreng
[ afbeelding ]

:Y)
[ afbeelding ]

Soms (vaak!) zit er een minder geslaagde opname bij
[ afbeelding ]

:Z :Z Graag op een kont of hoofd van een familielid
[ afbeelding ]

Dwar :Z :Z er overheen kan ook natuurlijk
[ afbeelding ]

:Z :Z Graag in een rolletje O+
[ afbeelding ]

Puma is een smalletje! :o
[ afbeelding ]
Ik heb verse fazantenhartjes uit de diepvries gehaald, ga ik haar straks mee verwennen. O+

Ik ben trouwens aan het twijfelen! :o Misschien is smalle streep ook een jongen. :@
Och, kijk mijn Polleke nou met haar witte buikje! O+ Het is net of ze er vanaf boven donkere verf op hebben laten vallen _O-

En O+ Puma O+ is inderdaad niet de breedste, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat dat nog wel bijtrekt (gezien jouw eerdere foto's van Hollands glorie enzo).

Lief, Cat, dat je weer foto's hebt gemaakt! :*
pi_99672842
Graag gedaan dames. :) En die Puma die trekt wel bij hoor, maar de komende 7 weken zal dat nog niet zijn, haar kinderen pakken elk grammetje wat ze voor zichzelf wil houden.
Ze heeft al een gigablik voer leeggegeten en dat mag ze lekker blijven doen, dan komt dat wel goed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99672870
Paarsbeestje, wat vind je van Polleke haar lange rode onderbroek die onder haar zwarte jurkje uitpiept? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99672917
Ow, en cyper heeft vanmorgen zijn navelstreng gedropt. Bij de andere kittens zit hij nog stevig vast.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99672934
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Paarsbeestje, wat vind je van Polleke haar lange rode onderbroek die onder haar zwarte jurkje uitpiept? _O-
Hahaha.. nu je het zegt ja _O- (Nu raak ik dat beeld nooit meer kwijt ja }:| :D ) Op deze foto's is pas echt te zien dat het een soort toverbal is. Ik vind haar leuk! En als smalle streep een jongetje is, hoef ik daar ook niet over te denken :')
pi_99672982
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Hahaha.. nu je het zegt ja _O- (Nu raak ik dat beeld nooit meer kwijt ja }:| :D ) Op deze foto's is pas echt te zien dat het een soort toverbal is. Ik vind haar leuk! En als smalle streep een jongetje is, hoef ik daar ook niet over te denken :')
Daarom had ik die foto's ook gemaakt, haar onderkantje zie je normaal niet en dat is zo schattig. O+ Ik blijf spieken onder de kontjes, als je langskomt moet ik toch heel wat duidelijk hebben. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99673050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daarom had ik die foto's ook gemaakt, haar onderkantje zie je normaal niet en dat is zo schattig. O+ Ik blijf spieken onder de kontjes, als je langskomt moet ik toch heel wat duidelijk hebben. :P
Edit - plak ik een stuk, haal ik de rest weg :') - wat er dus ook nog stond was: Ik ben erg benieuwd, en nog steeds heel erg in de verleiding! O+

Ik ben hier al op schattige mandjesjacht (waarom zijn de meeste klimpalen zo spuuglelijk? }:| ) Op het werk heb ik een linkje gemaakt met gifgroene klimpalen (de gang is hier o.a. gifgroen), dus daar zou het mooi passen. Het moet allemaal ook een beetje in het interieur voegen enzo.
pi_99674854
Polleke is echt heel erg leuk ja O+
♥ scars make us who we are ♥
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:48:59 #241
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_99683711
quote:
En dag zonder foto's is ook maar zo kaal. :P Al zullen jullie het morgen en overmorgen waarschijnlijk zonder plaatjes moeten doen. Of Takaiki moet morgenavond wat catsit opnames posten.
O-) Zou zo maar kunnen!
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_99718963
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef Takaiki het volgende:

[..]

O-) Zou zo maar kunnen!
Dat zou fijn zijn Takaiki :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99720803
* Mry kijkt lief naar Takaiki
Ah toe atoe?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_99725239
Geen verse foto´s? :D

Puma is ook lief met kleine kinderen. O+ Ik heb mijn twee nichtjes te logeren en die kwamen natuurlijk ook de poesjes bewonderen. Puma vind het helemaal prima, ze heeft gesnord en gekroeld langs kinderbeentjes en de dames (die geen katten gewend zijn) durfden haar zelfs te aaien. O+ Puma heeft ze uitgezwaaid vanuit de kraammand, lekker bij haar kids.

Die qua gewicht nog steeds prima op/boven schema liggen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:10:11 #245
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_99725751
Jaja....komen eraan :{
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_99725838
Oeh.. ik kom net op tijd thuis zie ik! *O*
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:19:24 #247
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_99726292
Hm...even geduld nog...moet een selectie maken...heb zoals gewoonlijk te veel foto's genomen :@ _O- :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_99726364
Er bestaat niets als teveel foto's van O+ Puma en de Pumababies! O+
pi_99726456
quote:
11s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Takaiki het volgende:
Hm...even geduld nog...moet een selectie maken...heb zoals gewoonlijk te veel foto's genomen :@ _O- :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, dat is ook mijn daggemiddelde. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99726534
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Er bestaat niets als teveel foto's van O+ Puma en de Pumababies! O+
Ze was zo leuk met mijn nichtjes. O+ Waar ze zaterdag nog een dikke staart had bij het kraambezoek was daar nu helemaal niks van te merken. Een en al kroel was ze. Ik kan me niet voorstellen dat je niet als een blok voor haar valt als je haar ziet.

Ach, je bent al gevallen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')