abonnement Unibet Coolblue
pi_99516211
zou steer al thuis zijn met zn raam wijd open om te genieten van Andre Rieu? :P
pi_99516308
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:51 schreef golfer het volgende:
Herman Brood docu over het album Shpritsz uit 1978 op Ned 3. Leuk. ^O^
Ik ben ooit naar een concert geweest, ik vond Danny Lademacher (sp?) de ster.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99516343
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
zou steer al thuis zijn met zn raam wijd open om te genieten van Andre Rieu? :P
Oh ja! Wat zal hij ervan genieten! _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99516410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:55 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Oh ja! Wat zal hij ervan genieten! _O-
ik zit gunstig, viel vanmiddag al over de bejaarden en hoorde wat repetitie, ik heb mijn portie gehad :+
pi_99516506
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik zit gunstig, viel vanmiddag al over de bejaarden en hoorde wat repetitie, ik heb mijn portie gehad :+
Ik zet even la gazza ladra aan, dat vind ik mooi. Tevens openingtune van Marillion en volgens mij Ozzie. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99516619
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef krakkemieke het volgende:

In mijn ogen? Oh vast wel. Maar ik ken weinig mensen die Crossroads kennen. Ook bluesliefhebbers.
Ik ken crossroads! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99516628
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:57 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik zet even la gazza ladra aan, dat vind ik mooi. Tevens openingtune van Marillion en volgens mij Ozzie. :+
Oh nee, Ozzie was Carmina Burana geloof ik.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99516681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken crossroads! *O*
Ha! Daarom kunnen we het met elkaar vinden!
En Ross?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:02:05 #209
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99516768
The thieving magpie O+
Confidence through competence
pi_99516808
Ik ben overigens nu die docu aan het kijken over Why are thin people not fat, Steer. Beetje deprimerend :'( setpoint weight :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99516826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
The thieving magpie O+
Ja! O+
Mag ik deze dans van u? ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99516852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:00 schreef krakkemieke het volgende:

Ha! Daarom kunnen we het met elkaar vinden!
En Ross?
Die heeft het me door m'n strot geduwd omdat ik moest en zou de beste muziekfilm ooit zien :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99516885
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die heeft het me door m'n strot geduwd omdat ik moest en zou de beste muziekfilm ooit zien :D
Ross! O+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99517030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja! O+
Mag ik deze dans van u? ;)
* krakkemieke danst zelf dan maar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99517103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens nu die docu aan het kijken over Why are thin people not fat, Steer. Beetje deprimerend :'( setpoint weight :'(
Maar dat zegt niks waarom dikke mensen dik zijn. Dus.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99517175
Nessun dorma. O+ Ook voor TAV. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:10:07 #217
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99517228
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens nu die docu aan het kijken over Why are thin people not fat, Steer. Beetje deprimerend :'( setpoint weight :'(
Ja, die dunne mensen komen én moeilijk aan én ze willen niet eten als ze geen honger hebben -O- das dubbel mazzel

Snackprikkels :{ Net ook weer, had al een broodje kebab op, denk ik doe er een frietje bij. :9 uiteindelijk gewoon wat drinken gehaald, maar je wil gewoon doorsnacken. Grom.
Confidence through competence
pi_99517272
Al
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, die dunne mensen komen én moeilijk aan én ze willen niet eten als ze geen honger hebben -O- das dubbel mazzel

Snackprikkels :{ Net ook weer, had al een broodje kebab op, denk ik doe er een frietje bij. :9 uiteindelijk gewoon wat drinken gehaald, maar je wil gewoon doorsnacken. Grom.
Als ik door wil snacken heb ik meestal niet genoeg vezels gegeten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99517319
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:10 schreef Stereotomy het volgende:

Ja, die dunne mensen komen én moeilijk aan én ze willen niet eten als ze geen honger hebben -O- das dubbel mazzel

Snackprikkels :{ Net ook weer, had al een broodje kebab op, denk ik doe er een frietje bij. :9 uiteindelijk gewoon wat drinken gehaald, maar je wil gewoon doorsnacken. Grom.
Ja, heb ik ook altijd gehad hoor. Dat dóór blijven eten ook al heb je gewoon echt geen honger. Ik zou in die peuterklas ook dat bord met chocoladekoekjes hebben leeg gegeten ook al had ik net een volle lunch op :D Toen ik dus diep ongelukkig en aan de prozac was had ik dat dus totaal niet. Niet eens een beetje. Maandenlang chocolade open en bloot in mijn kast. Zo voelen slanke mensen zich :Y

En ik had wel met dat experiment mee willen doen _O- Een maand lang jezelf volproppen met kcalorierijk voedsel :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99517334
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef krakkemieke het volgende:

Maar dat zegt niks waarom dikke mensen dik zijn. Dus.
Jawel :) Kijk de docu maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:13:49 #221
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99517382
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Maar dat zegt niks waarom dikke mensen dik zijn. Dus.
Ze geven in de docu een paar mogelijkheden, maar ben het met veel daarvan fundamenteel niet eens ('dunne mensen pulken meer wanneer ze niet mogen sporten om toch alle kcals te verbranden' - das onzin, dan moet je echt kilometers gaan pulken) maar iets van hongerprikkels, mate van vetopslag wat je lichaam hormonaal fijn vindt, ja zoiets.
Confidence through competence
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:16:01 #222
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99517494
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook altijd gehad hoor. Dat dóór blijven eten ook al heb je gewoon echt geen honger. Ik zou in die peuterklas ook dat bord met chocoladekoekjes hebben leeg gegeten ook al had ik net een volle lunch op :D Toen ik dus diep ongelukkig en aan de prozac was had ik dat dus totaal niet. Niet eens een beetje. Maandenlang chocolade open en bloot in mijn kast. Zo voelen slanke mensen zich :Y

En ik had wel met dat experiment mee willen doen _O- Een maand lang jezelf volproppen met kcalorierijk voedsel :@
Pfff ja, ik kan dat niet: half zak chips, halve reep chocolade, 1 Twix :') , m'n portie moet op.

Had die koekjes ook zo weggevreten.
Confidence through competence
pi_99517527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook altijd gehad hoor. Dat dóór blijven eten ook al heb je gewoon echt geen honger. Ik zou in die peuterklas ook dat bord met chocoladekoekjes hebben leeg gegeten ook al had ik net een volle lunch op :D Toen ik dus diep ongelukkig en aan de prozac was had ik dat dus totaal niet. Niet eens een beetje. Maandenlang chocolade open en bloot in mijn kast. Zo voelen slanke mensen zich :Y

En ik had wel met dat experiment mee willen doen _O- Een maand lang jezelf volproppen met kcalorierijk voedsel :@
Prozac? Ik zat aan de seroxat en ik was mezelf niet. En ook zonder pil heb ik soms amper eetlust. Ik denk echt niet dat slanke mensen maanden chocola in hun kast hebben zonder het aan te raken. Ik denk dat ze af en toe een stukje eten. Dat doe ik ook, maar ik ben geen slank mens.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99517738
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Pfff ja, ik kan dat niet: half zak chips, halve reep chocolade, 1 Twix :') , m'n portie moet op.

Had die koekjes ook zo weggevreten.
Ik kan dat wel, als ik gewoon gezond gegeten heb 's avonds.
Daarom ben ik best trots, dat ik al een week goed eet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:20:37 #225
63722 z80
I fink you freaky
pi_99517774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook altijd gehad hoor. Dat dóór blijven eten ook al heb je gewoon echt geen honger. Ik zou in die peuterklas ook dat bord met chocoladekoekjes hebben leeg gegeten ook al had ik net een volle lunch op :D Toen ik dus diep ongelukkig en aan de prozac was had ik dat dus totaal niet. Niet eens een beetje. Maandenlang chocolade open en bloot in mijn kast. Zo voelen slanke mensen zich :Y

En ik had wel met dat experiment mee willen doen _O- Een maand lang jezelf volproppen met kcalorierijk voedsel :@
ik blijf ook gewoon dooreten zolang er voedsel binnen handbereik staat.
een lopend buffet is een ramp, ga altijd met een veel te volle maag naar huis omdat ik niet op tijd kan stoppen met eten.
en aangebroken verpakkingen met snoep moeten op. buikpijn of niet, het moet op.

en mee doen met het experiment? nee dank je.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')