quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 17:59 schreef Freddeh het volgende:Vind die Cosmic's mooi hoor bij die Koga

Ben overigens wel benieuwd hoe het met Kaas is. Vanochtend zag er nog goed uit, maar tegen de tijd dat hij van start moest begon het met regenen. Uiteraard werd ik te laat wakker om nog droog te gaan fietsen, dochtertje was uit logeren

Ik ben net thuis.
De remmen dichtgeknepen in Rotterdam. Ik had geen mentale motivatie meer om nog door te rijden. Oorzaak was de regen. Fysiek voelde ik me nog wel oké. Wel moe maar niet uitgeput.
9:16 uur op de fiets gezeten, 276.6 km gereden met net geen 30 gemiddeld. Na 1 uur onderweg begon het te regenen, en 't hield niet meer op.
Zeik en zeiknat aangekomen in 010 in de 1e groep om 0:00 uur en geen goesting om er nog 5/6 uur aan te plakken om de finish te bereiken.
Nog gevallen in Kalmthout, op de Kalmthoutse Steenweg, waar diagonaal dubbele sporen de weg kruisen. We kwamen met 40km/u aangekacheld, voor de wind. Het waaide ook flink hard. Ik reed laatste wiel op dat moment in de kopgroep van 5. De 1e 2 kwamen er nog net overheen, de 2 voor mij vielen en toen ging ik ook. Ik had al een klein beetje geremd en had daarom alleen een paar schaafwonden. Een jongen brak zijn sleutelbeen, die moest meteen naar het hospitaal en van de ander bleek achteraf in Rotterdam de fiets kapot te zijn.
Van de 1e groep gingen er na Rotterdam dus nog maar 2 door. Toch was het wel cool. Maar ik heb er geen spijt van dat ik gestopt ben. Wat een rampenweer.
[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 17-07-2011 03:39:16 ]