abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:06:56 #101
29897 troje
was here
pi_100001554
Rangers, Nottingham Forest en ook Aston Villa. Twee clubs hebben een bod uitgebracht. Verhoek heeft over belangstelling niet te klagen, en we hebben nog 6 weken tot het sluiten van dit transfer window. Ik hoop dat Den Haag het voor elkaar krijgt om voor die tijd de sleutelspelers vast te houden of in ieder geval een goede vervanging aan te trekken.
Het meervoud van lef is leven
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:11:16 #102
29897 troje
was here
pi_100001749
Bulykin in de belangstelling van Ajax, PSV en Bordeaux. Anderlecht vraagt minimaal 1 miljoen transfersom, en een potentiele club moet er ook nog uitkomen met Bulykin, die ook 1 miljoen vangt als salaris momenteel. Bulykin wil spelen, maar zal niet geneigd zijn snel te vertrekken als hij veel minder wil verdienen. Daarnaast is ie al 31 dus weinig clubs zullen hem als een investering zien, alleen als noodsituatie is ie geschikt.

Ik begrijp niet waarom Anderlecht denkt dat ze zo'n goede onderhandelingspositie hebben. Neem je verlies, volgend jaar loopt zijn contract af dus de kans is levensgroot dat hij dit seizoen niet verkocht wordt, nog een jaartje op de begroting drukt a 1 miljoen en dan volgens seizoen gratis en voor niks de deur uitloopt.

Als ze hem nu verkopen voor 3 ton, dan scheelt ze dat 1,3 miljoen...
Het meervoud van lef is leven
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:12:06 #103
29897 troje
was here
pi_100001787
Het meervoud van lef is leven
pi_100004676
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef gunk77 het volgende:
Ik heb ze een mailtje gestuurd. Korte samenvatting uit dit mailtje:

L.s.

Naar aanleiding van uw bericht op uw website, waarin u aangeeft een kort geding aan te spannen tegen de voetbalclub ADO, het volgende:

Allereerst ben ik faliekant tegen welke vorm van discriminatie en/of racisme. Wat dat betreft kunnen we het eens zijn.
Het enige waar ik wat moeite mee heb is het volgende:

Ten eerste:
De supporters van Ajax, noemen zich al decennia lang 'Joden' of 'Super-joden'. Dit heeft met enige historie van de club Ajax en de stad Amsterdam te maken.
Net zoals supporters van PSV, FC Twente of De Graafschap zichzelf boeren noemen.
Wanneer er bij wedstrijden tegen Ajax over joden gezongen wordt, wordt de supportersgroep bedoeld, die zich immers op deze wijze naar buiten toe vertegenwoordigd.
Hoe oneens ik het ook met sommige liederen ben, ik kan u wel zeggen dat dit niks met antisemitisme of haat tegen het joodse volk te maken heeft.
Wanneer er tegen PSV, FC Twente of De Graafschap een lied gezongen wordt waar het woord 'Boer' in voorkomt, bedoeld men echt niet de hardwerkende Boer Harm die op het land aanwezig is. Nee, de groep die zichzelf zo noemt wordt als het ware 'aangesproken', de manier waarop kan men over oneens zijn of dat netjes is..
Het heeft dus niks met het joodse volk te maken, zeg nu zelf, het is toch onzinnig om zomaar vanuit het niets ineens iets over het joodse volk te zingen?

Ten tweede:
Ik vrees dat u met uw actie juist het tegenovergestelde bewerkstelligt. Omdat er geen link is tussen deze kwesties kan dit alleen maar leiden tot onbegrip, en misschien juist wel naar het joodse volk.
Daarnaast is het interessanter om iets te roepen wat 'verboden' is. Wanneer er geen aandacht aan zou worden besteed, gaat dit veel sneller voorbij.

In het filmpje van de wedstrijd ADO Den Haag - Ajax van vorig jaar op uw site staan tevens een aantal zaken waar ik vraagtekens bij zet:

Op 0:50 vertaalt u het geroep van de supporters: "jagen, jagen" als zijnde "joden, joden". Dat roepen ze omdat Ajax op dat moment in balbezit is, en de spelers van Den Haag op deze manier 'gestimuleerd' worden om 'te jagen' op de bal en deze weer in bezit te krijgen. Hier werd dus met geen woord over 'joden' gerept.
Op 1:05 wordt gezongen: "vriend van de joden". Wat is hier erg aan? Door dit aan te kaarten geeft u aan dat het erg is om een vriend van de joden te zijn. Een onafhankelijk persoon zou dan kunnen stellen dat u in deze kwestie de persoon bent die aan antisemitisme doet.
Op 1:20 vertaalt u het geroep van de supporters: "jagen, jagen" als zijnde "joden, joden". Dat roepen ze omdat Ajax op dat moment in balbezit is, en de spelers van Den Haag op deze manier 'gestimuleerd' worden om 'te jagen' op de bal en deze weer in bezit te krijgen. Hier werd dus met geen woord over 'joden' gerept.

Ik hoop dat ik u wat achtergrond informatie heb kunnen geven. En hopelijk ziet u zelfs af van de zaak. De club en goedwillende supporters worden dan geraakt, terwijl zij gewoon wekelijks netjes hun club aanmoedigen.

Met vriendelijke groet,
zeer jammer een man met zoveel inhoud die zich probeert de schuld weg te schuiven met zoveel smoesjes. Den haag heeft gewoon een aanhang die racisme goedkeurt je kan het ontkennen maar zo is de cultuur eenmaal en dat komt merendeels ook door de steeds meer groeiende moslim aanhang in den haag.

Word je gestraft voor je fouten accepteer dat en probeer ze niet te ontwijken. Je gaat nu in op een filmpje waarin het enigzins meevalt maar als je het wilt haal ik zo 100 filmpjes erbij waarin dit niet goed is. afgelopen maand nog john van den brom was een nsber.. jammer maar helaas heeft hij jullie gebracht waar jullie nu zijn en moet je erkennen dat ado dat zeer moeilijk zult gaan evenaren.
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:46:01 #105
29897 troje
was here
pi_100005428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef jeffrey410 het volgende:

[..]

zeer jammer een man met zoveel inhoud die zich probeert de schuld weg te schuiven met zoveel smoesjes.
Sorry, maar je faalt compleet in het begrijpen van zijn brief. Nergens zie ik smoesjes, dat is jouw mening.

quote:
Den haag heeft gewoon een aanhang die racisme goedkeurt
Generaliserende opmerking waarbij je een hele groep over 1 kam scheert. Ietwat te kort door de bocht. Racisten heb je helaas overal, jammer genoeg ook bij Den Haag.

quote:
je kan het ontkennen maar zo is de cultuur eenmaal en dat komt merendeels ook door de steeds meer groeiende moslim aanhang in den haag.
??? Wat heeft dit in vredesnaam te maken met voetbal in den haag??

quote:
Word je gestraft voor je fouten accepteer dat en probeer ze niet te ontwijken.
Ten eerste, Den Haag is niet gestraft voor zijn fouten, want die zijn niet gemaakt. Ten tweede, een eenmansstichting zoekt publiciteit en spant een kort geding aan. Verder ook niets meer over gehoord. Er is (nog) geen uitspraak gedaan door de rechtbank dus ook geen straf. Waar jij een straf ziet is mij een raadsel. Het ziet er trouwens uit als een kansloze poging om wat publiciteit te krijgen.

quote:
Je gaat nu in op een filmpje waarin het enigzins meevalt maar als je het wilt haal ik zo 100 filmpjes erbij waarin dit niet goed is. afgelopen maand nog john van den brom was een nsber..
Dat geloof ik best. Net zoals er overal, ook bij Ajax en alle andere clubs in Nederland en in Belgie en in Duitsland en de rest van Europa en in de rest van de wereld hetzelfde gebeurd. Dat jij hier als een trieste ramptoerist ineens met je vingertje gaat wijzen komt nogal over alsof je boter op je hoofd hebt.

quote:
jammer maar helaas heeft hij jullie gebracht waar jullie nu zijn en moet je erkennen dat ado dat zeer moeilijk zult gaan evenaren.
Wat heeft JvdB in vredesnaam te maken met deze brief? Ik mis je punt volledig. Sorry, maar kom met een beetje normale argumenten in deze discussie, in plaats van kansloos redererend je misplaatste vooroordeel te komen luchten.
Het meervoud van lef is leven
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:51:37 #106
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_100005611
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef jeffrey410 het volgende:

[..]

zeer jammer een man met zoveel inhoud die zich probeert de schuld weg te schuiven met zoveel smoesjes. Den haag heeft gewoon een aanhang die racisme goedkeurt je kan het ontkennen maar zo is de cultuur eenmaal en dat komt merendeels ook door de steeds meer groeiende moslim aanhang in den haag.

Word je gestraft voor je fouten accepteer dat en probeer ze niet te ontwijken. Je gaat nu in op een filmpje waarin het enigzins meevalt maar als je het wilt haal ik zo 100 filmpjes erbij waarin dit niet goed is. afgelopen maand nog john van den brom was een nsber.. jammer maar helaas heeft hij jullie gebracht waar jullie nu zijn en moet je erkennen dat ado dat zeer moeilijk zult gaan evenaren.
Ik zie 410 staan dus gok dat je zelf ook een neus bent. Als er hier iemand is die Calimero gedrag laat zien ben jij het zelf. Iedereen is slecht iedereen is een racist en wij joden zijn maar zielig en worden misbruikt.
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:54:15 #107
29897 troje
was here
pi_100005700
Jezelf al bijna 30 jaar "joden" noemen en dan boos worden als de tegenstander "joden" roept. Volstrekt kansloos, kleinzielig en te lachwekkend voor woorden. En met user jeffrey410 wederom bevestigd... _O-
Het meervoud van lef is leven
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:03:31 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100006054
Al is die brief van gunk77 ook wel weer enorm kleinzerig :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:09:11 #109
29897 troje
was here
pi_100006273
Ja, je kan discussieren over het nut van zo'n aktie of de vorm waarin het gegoten is. Maar gunk77 heeft wel de juiste feiten op een rij, iets wat ik bij anderen nogal eens mis in deze discussie.
Het meervoud van lef is leven
pi_100020884
Hoelaat speelt ADO morgen Nederlandse tijd?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  User die overal opduikt 2022 woensdag 27 juli 2011 @ 21:33:08 #111
186611 Haags
pi_100021067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoelaat speelt ADO morgen Nederlandse tijd?
21.30 dacht ik.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:33:43 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100021101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoelaat speelt ADO morgen Nederlandse tijd?
Twintig uur dertig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100023013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef jeffrey410 het volgende:

[..]

zeer jammer een man met zoveel inhoud die zich probeert de schuld weg te schuiven met zoveel smoesjes. Den haag heeft gewoon een aanhang die racisme goedkeurt je kan het ontkennen maar zo is de cultuur eenmaal en dat komt merendeels ook door de steeds meer groeiende moslim aanhang in den haag.
Wat een bullshit, Kom eens kijken hier op de tribune dan?

Ik weet zeker dat er bij ADO het zelfde percentage racisten onder de fans zit als bij Ajax, Feyenoord en Utrecht. Al je jezelf geen jood meer noemt, zullen andere fans van andere teams het niet in combinatie met wat scheldwoorden om je oren slaan.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_100027764
quote:
99s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Wat een bullshit, Kom eens kijken hier op de tribune dan?

Ik weet zeker dat er bij ADO het zelfde percentage racisten onder de fans zit als bij Ajax, Feyenoord en Utrecht. Al je jezelf geen jood meer noemt, zullen andere fans van andere teams het niet in combinatie met wat scheldwoorden om je oren slaan.
haha. een dezelfde hoeveelheid helaas fout,
songs die worden ingezet de manier van sfeer creëren allemaal buitenlands...
dus weinig kans als je dat racistisch noemt.

en het stukje van de andere fans daar wachten we helaas al jaren op? niemand die komt niemand die durft... helaas maar waar. ga maar beginnen over het stukje van de aanval op het sup home van jullie maar helaas jullie zielige verhaaltjes kloppen niet maar dat vergeef ik jullie wel.

ik had ook wel zoveel reacties verwacht maar helaas je mening geven over een mierenneukend stukje kan niet. Ciao
pi_100035498
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef jeffrey410 het volgende:

[..]

haha. een dezelfde hoeveelheid helaas fout,
songs die worden ingezet de manier van sfeer creëren allemaal buitenlands...
dus weinig kans als je dat racistisch noemt.

en het stukje van de andere fans daar wachten we helaas al jaren op? niemand die komt niemand die durft... helaas maar waar. ga maar beginnen over het stukje van de aanval op het sup home van jullie maar helaas jullie zielige verhaaltjes kloppen niet maar dat vergeef ik jullie wel.

ik had ook wel zoveel reacties verwacht maar helaas je mening geven over een mierenneukend stukje kan niet. Ciao
Kansloos verhaal jeffrey410. Ik wist met je vorige post al dat het waarschijnlijk onzinnig was om met je in discussie te gaan maar deze post bewijst dat je alleen maar onzin uit kan kramen. Leer eerst eens goed Nederlands.
Het meervoud van lef is leven
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:36:05 #116
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_100036806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
Al is die brief van gunk77 ook wel weer enorm kleinzerig :')
:P
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:36:29 #117
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_100036820
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef jeffrey410 het volgende:
Den haag heeft gewoon een aanhang die racisme goedkeurt je kan het ontkennen maar zo is de cultuur eenmaal en dat komt merendeels ook door de steeds meer groeiende moslim aanhang in den haag.
Ah dus alle moslims zijn joden haters? Wie is hier nou de racist.
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:49:06 #118
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_100037164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef jeffrey410 het volgende:

Den haag heeft gewoon een aanhang die racisme goedkeurt je kan het ontkennen maar zo is de cultuur eenmaal en dat komt merendeels ook door de steeds meer groeiende moslim aanhang in den haag.

Klopt niet, kijk maar naar ons spandoek ;)



Vitesse - Den Haag
pi_100038720
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef jeffrey410 het volgende:

[..]

haha. een dezelfde hoeveelheid helaas fout,
songs die worden ingezet de manier van sfeer creëren allemaal buitenlands...
dus weinig kans als je dat racistisch noemt.

en het stukje van de andere fans daar wachten we helaas al jaren op? niemand die komt niemand die durft... helaas maar waar. ga maar beginnen over het stukje van de aanval op het sup home van jullie maar helaas jullie zielige verhaaltjes kloppen niet maar dat vergeef ik jullie wel.

ik had ook wel zoveel reacties verwacht maar helaas je mening geven over een mierenneukend stukje kan niet. Ciao
Je mag je mening wel geven, maar dat betekent niet dat iedereen het ook met je eens moet zijn. Maar de rest heeft natuurlijk sowieso gelijk als ze stellen dat het meerendeel van de aanhang van welke club dan ook, zich niet schuldig maakt aan racisme. Ook wordt ADO nog niet gestraft voor zijn fouten, omdat er slechts een kort geding is aangespannen. De rechter zal moeten kijken of ADO de regels inderdaad heeft overtreden, en welke strafrechtelijke consequenties hier tegenover staan.

Aan de andere kant worden er wel eens racistische liedjes ingezet, maar die zetten eigenlijk sinds het nieuwe stadion niet meer echt door. Zelf vind ik dit niet meer dan enigszins misplaatste Haagse humor, maar ik kan mij indenken dat dit voor sommige mensen verkeerd kan vallen.

De link die je legt met het aantal Islamitische supporters, en de jodenhaat lijkt mij geen juiste. Ik heb nog altijd het gevoel dat de haat zich richt op Ajax en niet op Joden an sich. Ik geef toe dat homo's en jodenhaat onder jonge allochtonen een groeiend probleem is in onze samenleving, maar wil niet geloven dat ADO Den Haag hier ook maar enige rol in speelt.


Goed voetbal. Ik vrees ervoor vanavond, alhoewel dat eigenlijk alleen maar door de verhalen in de media komt. Zelf ken ik uit het elftal alleen LUA LUA
pi_100038808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:36 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ah dus alle moslims zijn joden haters? Wie is hier nou de racist.
moslims staan bij ons zelfs op het vak vriend;) die meezingen joden etc
pi_100041308
bij den haag veel moslims? wat zit jij nou weer dom te lullen. Je ben zo iemand die voetbalfans kijkt 1 marokaan zit en gelijk denkt dat den haag helemaal vol zit...
pi_100041509
Don't feed the troll... hebben we al genoeg gedaan.
Het meervoud van lef is leven
pi_100041951
vriend;) geloof mij je weet niet wie ik allemaal ken en voetbalfans is nep en achtelijk waar geen reet van klopt koosje ken ik monster van laak (rip) ik ken ze allemaal;)

ze weten ook wie ik ben daarom zit ik nooit bij den haag op de tribune en hun nooit bij ajax. tenzij uitvak is;)
pi_100042092
maar helaas dat uitvak van jullie gaat niet vaak goed. lawines op komst...
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:32:53 #125
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_100042387
Weet iemand al of eredivisielive de rechten nou al heeft van vanavond?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')