abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:40:23 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99454119


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png Happel (PM)
swtb_new_pm.png Morpheus2002 (PM)
swtb_new_pm.png Jojoortje (PM)

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:44:01 #2
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99454301
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik snap dat jullie niet altijd online zijn, maar als jullie nog steeds niet door hebben dat DAM er alles aan doet om ajacieden te irriteren, dan snap ik niet wat jullie wel doen als jullie on zijn.
DAM doet er niet alles aan om Ajacieden te irriteren. DAM = DAM. Een beetje apart.

Mensen bannen om 1 opmerking gaat niet. Moet meer verzameld worden om dat mogelijk te maken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99454408
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Mensen bannen om 1 opmerking gaat niet. Moet meer verzameld worden om dat mogelijk te maken.
Dat snap ik.
★★★
pi_99458629
Waarom mogen Nr10, ajacied4ever en Chase blijven zuigen in het PSV topic?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:26:41 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99459189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom mogen Nr10, ajacied4ever en Chase blijven zuigen in het PSV topic?
Niet elke ajacied zit te zuigen, DAM.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99459461
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet elke ajacied zit te zuigen, DAM.
Die 3 wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:41:20 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99459985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die 3 wel
Nee, DAM. Jij ziet het als zuigen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99486536
Blijkbaar is het wel zuigen volgens jou, want mijn kritische posts in het PSV topic zijn nu al 3x in korte tijd aangepast of verwijderd. Wat is dat voor kinderachtige onzin? Waarom zou ik niet kritisch mogen zijn, PSV-users gaven zelf al aan daar geen moeite mee te hebben.

Ondertussen mag meneertje DAM zelf wel voor de 2e keer Ajax beschuldigen van 'poging tot moord'. :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 06:45:34 #9
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99490924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:25 schreef DeNummer10 het volgende:
Blijkbaar is het wel zuigen volgens jou, want mijn kritische posts in het PSV topic zijn nu al 3x in korte tijd aangepast of verwijderd. Wat is dat voor kinderachtige onzin? Waarom zou ik niet kritisch mogen zijn, PSV-users gaven zelf al aan daar geen moeite mee te hebben.
Zal toch echt aan je manier van posten liggen, dat er wijzigingen worden toegepast. Nu ook weer zie ik je bezig op een manier, waarvan ik denk dat het ook wel anders kan.

quote:
Ondertussen mag meneertje DAM zelf wel voor de 2e keer Ajax beschuldigen van 'poging tot moord'. :')
Dat heb ik nergens zien staan. Maar zoals ik eerder al zei, ben niet 24/7 online om alles te controleren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99491828
Kritisch zijn mag niet?
pi_99511214
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:50 schreef DeNummer10 het volgende:
Kritisch zijn mag niet?
Jawel hoor.
Noot noot.
pi_99512890
Dus als ik het grappig vind dat men blij is met het verlengen van een speler bij PSV die eigenlijk niet voldoet, dan krijg ik een gewijzigde post + note als resultaat, of hoe moet ik dat zien?

Of als ik stel dat PSV ongelukkig is met de rechtsbackpositie?
pi_99512923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:33 schreef DeNummer10 het volgende:
Dus als ik het grappig vind dat men blij is met het verlengen van een speler bij PSV die eigenlijk niet voldoet, dan krijg ik een gewijzigde post + note als resultaat, of hoe moet ik dat zien?

Of als ik stel dat PSV ongelukkig is met de rechtsbackpositie?
Laat gaan. :)
★★★
pi_99513434
Nee, ik zou het gewoon op prijs stellen dat men mijn posts laat staan, daar deze van serieuze inhoud zijn voorzien.
  zondag 17 juli 2011 @ 23:56:16 #15
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99600911
Copa América 2011. #4 Een ding is zeker, Chili wint de beker.

Kan hier een reeks gemaakt van worden aub. Der komen nog wat wedstrijden aan
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_99654806
Mag dit topic aub weer open?

De Kromme nieuwe trainer Feijenoord.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:03:32 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99655728
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:29 schreef De_kromme het volgende:
Mag dit topic aub weer open?

De Kromme nieuwe trainer Feijenoord.
Nee.

FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 11:00:42 Mikos Gouka (AD): "Willem van Hanegem zal geen telefoontje krijgen, zijn terugkeer naar Feyenoord is zo goed als uitgesloten." reageer retweet
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99656127
AD en Mikos Gouka :')

Sp!ts is een betere bron, in ieder geval een speculatietopic over De Kromme bij Feijenoord dan?

Feyenoord zet zinnen op De Kromme
Nu Louis van Gaal heeft aangegeven niet de nieuwe trainer van Feyenoord te willen worden, hebben de Rotterdammers hun zinnen gezet op Willem van Hanegem. Een dezer dagen brengt de 67-jarige oefenmeester een bezoek aan De Kuip om een eerste gesprek te voeren met de directie van de club, bevestigen diverse bronnen aan Sp!ts.

Technisch directeur Martin van Geel wil niet op namen ingaan. ''Maar we willen wel zo snel mogelijk een nieuwe trainer aanstellen. Uiteraard met de zorgvuldigheid die daarbij gepaard hoort te gaan.'' Van Geel bevestigt dat er contact is geweest met Van Gaal en dat de oud-trainer van Ajax het niet zag zitten een avontuur met Feyenoord aan te gaan.

De hoop in Rotterdam-Zuid is nu gevestigd op 'De Kromme', die vorig seizoen stevige kritiek had op het elftal van Mario Been. Dat schoot in het verkeerde keelgat bij de Feyenoordtrainer, waarna er een ruzie ontstond die via de media werd uitgevochten. ''Mario bekijkt het maar", zei Van Hanegem ter afsluiting van de vete. Nu Been door de spelers is weggestemd, ligt de weg voor zijn 'rivaal' open om zijn oude liefde Feyenoord uit de brand te helpen.

De 52-voudig international sprak vorige week vol lof over de wijze waarop aanvoerder Ron Vlaar met de kritiek van de spelers op Been was omgegeaan. Van Hanegem noemde het moedig van de verdediger dat hij het heft in handen had genomen en naar de directie was gestapt. Her en der werd dit als open sollicitatie aan het adres van Feyenoord gezien.

http://www.spitsnieuws.nl(...)-zinnen-op-de-kromme
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:21:37 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99656179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef De_kromme het volgende:
AD en Mikos Gouka :')

Sp!ts is een betere bron, in ieder geval een speculatietopic over De Kromme bij Feijenoord dan?

Feyenoord zet zinnen op De Kromme
Nu Louis van Gaal heeft aangegeven niet de nieuwe trainer van Feyenoord te willen worden, hebben de Rotterdammers hun zinnen gezet op Willem van Hanegem. Een dezer dagen brengt de 67-jarige oefenmeester een bezoek aan De Kuip om een eerste gesprek te voeren met de directie van de club, bevestigen diverse bronnen aan Sp!ts.

Technisch directeur Martin van Geel wil niet op namen ingaan. ''Maar we willen wel zo snel mogelijk een nieuwe trainer aanstellen. Uiteraard met de zorgvuldigheid die daarbij gepaard hoort te gaan.'' Van Geel bevestigt dat er contact is geweest met Van Gaal en dat de oud-trainer van Ajax het niet zag zitten een avontuur met Feyenoord aan te gaan.

De hoop in Rotterdam-Zuid is nu gevestigd op 'De Kromme', die vorig seizoen stevige kritiek had op het elftal van Mario Been. Dat schoot in het verkeerde keelgat bij de Feyenoordtrainer, waarna er een ruzie ontstond die via de media werd uitgevochten. ''Mario bekijkt het maar", zei Van Hanegem ter afsluiting van de vete. Nu Been door de spelers is weggestemd, ligt de weg voor zijn 'rivaal' open om zijn oude liefde Feyenoord uit de brand te helpen.

De 52-voudig international sprak vorige week vol lof over de wijze waarop aanvoerder Ron Vlaar met de kritiek van de spelers op Been was omgegeaan. Van Hanegem noemde het moedig van de verdediger dat hij het heft in handen had genomen en naar de directie was gestapt. Her en der werd dit als open sollicitatie aan het adres van Feyenoord gezien.

http://www.spitsnieuws.nl(...)-zinnen-op-de-kromme
Kan gewoon in het Feyenoordtopic en desnoods nog in dit topic: Wie moet de nieuwe trainer van Feyenoord worden?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:24:01 #20
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_99656224
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:56 schreef gniffie het volgende:
Copa América 2011. #4 Een ding is zeker, Chili wint de beker.

Kan hier een reeks gemaakt van worden aub. Der komen nog wat wedstrijden aan
Geüpdatet, alle topics zijn nu gekoppeld :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_99669360
Het grote Feijenoordtopic #686: Wij worden kampioen!

Is al gesloten bij post 278 ? En er kan geen nieuwe worden geopend in de reeks omdat er ergens nog een open zou staan ? :{
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:05:13 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99669487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:01 schreef Paul-89 het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #686: Wij worden kampioen!

Is al gesloten bij post 278 ? En er kan geen nieuwe worden geopend in de reeks omdat er ergens nog een open zou staan ? :{
Weer geopend. Zat wat posts te verwijderen en vermoed dat er ondertussen 300 posts werden behaald, waardoor die sloot?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:27:55 #23
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99670412
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Geüpdatet, alle topics zijn nu gekoppeld :)
^O^
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_99745790
Goede sfeer in het Feyenoord-topic als je als buitenstaander mee wilt posten.
pi_99765695
Linkje naar desbetreffende reacties?
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')