wie heeft er, of had er zo'n bus als hierboven.
mijn moeder heeft er 20 jaar een gehad. en toen toch maar verkocht. de kosten werden te hoog. nieuwe motor van 4000 piek, nieuwe assen, niewe carroserie enz...
mn moedermoest zelfs een traantje wegpinken toen ze hem wegdeed.
wat ik me nog kan herinneren was dat de eigenaars van dit soort busjes altijd naar elkaar zwaaiden als ze elkaar op de weg tegenkwamen.
en ook dat er zowat iedere week een briefje tussen de ruitenwissers zat of de bus misschien te koop was voor weinig geld.
meestal een briefje in gebrekkeig nederlands van en of andere (met alle respect) turk (ze noemen dit type bus ookwel turkenbussie).
was een mooi busje, maar nu mn moeder een nieuwere volkswagen heeft merkt ze toch wel hoe fijn die rijdt ten opzichte van die hippiebus...
quote:hahaha jah precies. in al dat soort busjes zag je ook steeds hetzelfde "design" aanrecht en dezelfde (meestal gele) gordijntjes. en als je een bocht wil maken moet je het stuur minstens 3 keer ronddraaien
Op woensdag 26 juni 2002 22:46 schreef qltel het volgende:
Wauw! 't is bijna een GTI (Gordijnen, Trekhaak, Imperial) ..
quote:jaaah precies met van die felle kleuren. ik moet er wel bijzeggen dat die van ons gewoon grijs was hoor. maar desalnietemin (wat een woord) voelde het toch alsof je bij een bepaalde hippiegroep hoorde als je daar in je volkswagentje tussen alle grote camper-monsters op de camping stond
Op woensdag 26 juni 2002 23:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dit is een echte hippiebus....
quote:hippies 4ever!
Op woensdag 26 juni 2002 23:41 schreef Pardonlul het volgende:
Aanschouw mijn droom auto.
quote:als ik later groot ben
Op woensdag 26 juni 2002 23:41 schreef Pardonlul het volgende:
Aanschouw mijn droom auto.
nog een echte hippie bus: "Further" van the merry pranksters
en deze wil ik hebben:
Zo eentje wil ik hebben!!
|