abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:32:57 #151
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_100663459
Heeft iemand de nieuwe Final Destination al gezien?
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
pi_100663524
Is er nog een nieuwe?

edit: zie het nu ja, maar die is nog nergens in de bios toch?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:36:45 #153
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_100663591
Een paar dagen geleden was de US premiere geloof ik. Hij is wel gewoon te downloaden dus ik neem aan dat hij in ieder geval ergens draait.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
pi_100663645
oh oke, ik hoor er nu pas voor het eerst van en zag hij hier pas over 2 weken komt, vandaar :)
Ik wacht wel op een fatsoenlijke versie, niet die CAM-prut. Stiekem weet ik al wel dat het weer een kutfilm gaat zijn though :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:43:21 #155
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_100663833
Nah, de reacties zijn veel positiever dan met het vorige deel, dat ook echt helemaal nergens op sloeg. Als die download nou eens opschiet, kan ik hem vannacht nog kijken.

Edit: Hij is trouwens wel weer in 3D gemaakt, dus de kans is groot dat er weer cheesy effects in zitten.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 02:08:24 #156
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100666830
Nog horror films die jullie aanraden? Ben nog niet zo bekend met het genre. :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 02:12:46 #157
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_100666976
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef computerprobleem het volgende:
Nog horror films die jullie aanraden? Ben nog niet zo bekend met het genre. :)
Shutter (de Thaise versie), de meest enge variant op 'enge meisjes met lange zwarte haren films'
Srpski film, als je taboes doorbroken wil zien worden.
Martyrs, het toppunt van het befaamde French horror genre. Hardheid overgebracht op een manier waarop alleen Fransen dat kunnen.
The loved ones Australische gorey horrorfilm over een ontvoerde jongen door een geflipt meisje en haar vader. Verfrissend en in mijn optiek zeer goede acteerervaringen.

zo ff 4 toppertjes uit de losse hand.... Martyrs is mijn favouriete horror aller tijden.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_100668585
Martyrs vond ik nogal tegenvallen eigenlijk maar visueel wel heel sterk :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 04:08:10 #159
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100669219
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Shutter (de Thaise versie), de meest enge variant op 'enge meisjes met lange zwarte haren films'
Srpski film, als je taboes doorbroken wil zien worden.
Martyrs, het toppunt van het befaamde French horror genre. Hardheid overgebracht op een manier waarop alleen Fransen dat kunnen.
The loved ones Australische gorey horrorfilm over een ontvoerde jongen door een geflipt meisje en haar vader. Verfrissend en in mijn optiek zeer goede acteerervaringen.

zo ff 4 toppertjes uit de losse hand.... Martyrs is mijn favouriete horror aller tijden.
Ben niet zo'n fan van Aziatische horror films, paar films gezien (o.a. The Grudge) en niet mijn type horrorfilm. Te ziek, krijg er gevoel van dat er straks zo'n ding in mijn kast zit. :'( :'(

Heb liever horrorfilms zoals Texas Chainsaw Massacre, Scream, Bloody Valentine, Psycho, Omen e.d. Ik weet niet onder wat voor horror-genre ze vallen, maar gewoon eng/westers/met jonge mensen/klassiekers die hoog scoren e.d. :P

Ik ben nog nieuw met dit genre, heb al wel heel wat horror films gezien, misschien wel 50 a 100 stuks, maar volgens mij is het horror genre het meest populair qua aantal films. Er zijn er tienduizenden van en ik wil nog niet beginnen aan de films die echt voor liefhebbers bedoeld zijn, of cult klassiekers e.d. Gewoon goede films voor een beginner, die past in het genoemde rijtje, klassiekers die hoog scoren.

Een aantal films die ik wil kopen:

- Pirania 3D Blu-Ray
- The Thing Blu-Ray
- The Night of the Living Dead Blu-Ray
- Shaun of the Dead Blu-Ray
- Dawn of the Dead Blu-Ray

Zijn dit goede films? :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 04:28:21 #160
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_100669453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 03:25 schreef Faxie het volgende:
Martyrs vond ik nogal tegenvallen eigenlijk maar visueel wel heel sterk :)
Het einde van Martyrs vond ik tegenvallen, het eerste stuk van de film was zo ongelofelijk naar en depri, heerlijk.

Zojuist The Woman en omg wat een fantastisch, ongemakkelijke film om te zien.



quote:
Familieman en advocaat Christopher Cleek (Sean Bridgers) zal al het mogelijke moeten doen om z'n gezin te beschermen wanneer hij in contact komt met een wilde vrouw (Pollyanna McIntosh) die in de bossen rondom hun afgelegen buitenverblijf leeft. Cleek en z'n gezin ontdekken aan de hand van een reeks schrijnende ontmoetingen dat er meer aan de hand is met deze vrouw dan op het eerste gezicht lijkt, en dat de duivel soms een knap gezicht kan hebben.
Een bij vlagen erg grof werkje van regisseur Lucky Mckee. Ik snap de vergelijking tussen deze film en 'The girl next door' (niet die van Elisha Cuthbert) maar deze film gaat daarin nog een stapje verder, de soundtrack is spot on, overall gezien heb ik echt genoten.

Kijkt lekker weg, een dikke vette aanrader voor de horrorliefhebber met een niet al te zwakke maag.

dikke 3,5/5*
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 04:33:44 #161
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_100669505
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 04:08 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ben niet zo'n fan van Aziatische horror films, paar films gezien (o.a. The Grudge) en niet mijn type horrorfilm. Te ziek, krijg er gevoel van dat er straks zo'n ding in mijn kast zit. :'( :'(

Heb liever horrorfilms zoals Texas Chainsaw Massacre, Scream, Bloody Valentine, Psycho, Omen e.d. Ik weet niet onder wat voor horror-genre ze vallen, maar gewoon eng/westers/met jonge mensen/klassiekers die hoog scoren e.d. :P

Ik ben nog nieuw met dit genre, heb al wel heel wat horror films gezien, misschien wel 50 a 100 stuks, maar volgens mij is het horror genre het meest populair qua aantal films. Er zijn er tienduizenden van en ik wil nog niet beginnen aan de films die echt voor liefhebbers bedoeld zijn, of cult klassiekers e.d. Gewoon goede films voor een beginner, die past in het genoemde rijtje, klassiekers die hoog scoren.

Een aantal films die ik wil kopen:

- Pirania 3D Blu-Ray
- The Thing Blu-Ray
- The Night of the Living Dead Blu-Ray
- Shaun of the Dead Blu-Ray
- Dawn of the Dead Blu-Ray

Zijn dit goede films? :)
Hmmm, volgens mij zijn dat leuke tussendoortjes in het horrorgenre, maar geen films waar ik mijn tijd aan wil besteden. Ik denk dat je een aantal van mijn (hoog scorende) aanraders een zou moeten downloaden om te bekijken en zo te bepalen wat je kan waarderen binnen het genre.

Alle titels die ik opgenoemd heb zijn naar mijn mening wel absolute klassiekers in het genre, en iedereen die zich serieus bezig wil houden met horror zou die titels iig de kans moeten geven.

De smaak die jij beschrijft komt echter sterk overeen met de typische jaren '80 Amerikaanse horrorfilms dus een logische vraag die mij rest is; ken je de evil dead serie? Zo nee, gelijk kijken.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_100679491
Het was ook vooral het einde dat ik tegen vond vallen van Martyrs ;)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:42:49 #163
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_100680049
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 04:28 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Het einde van Martyrs vond ik tegenvallen, het eerste stuk van de film was zo ongelofelijk naar en depri, heerlijk.

Zojuist The Woman en omg wat een fantastisch, ongemakkelijke film om te zien.

[ afbeelding ]

[..]

vergelijking tussen deze film en 'The girl next door'.
Kijkt lekker weg, een dikke vette aanrader voor de horrorliefhebber met een niet al te zwakke maag.

dikke 3,5/5*
The Girl Next Door was echt een heel nare film :D Deze dus ook zeker checken!
The Outside Agency
pi_100680188
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 04:28 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Het einde van Martyrs vond ik tegenvallen, het eerste stuk van de film was zo ongelofelijk naar en depri, heerlijk.

Zojuist The Woman en omg wat een fantastisch, ongemakkelijke film om te zien.

[ afbeelding ]

[..]

Een bij vlagen erg grof werkje van regisseur Lucky Mckee. Ik snap de vergelijking tussen deze film en 'The girl next door' (niet die van Elisha Cuthbert) maar deze film gaat daarin nog een stapje verder, de soundtrack is spot on, overall gezien heb ik echt genoten.

Kijkt lekker weg, een dikke vette aanrader voor de horrorliefhebber met een niet al te zwakke maag.

dikke 3,5/5*
The girl next door vond ik ook een super film. Deze vond ik dan weer veel minder.
pi_100680437
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 04:33 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Hmmm, volgens mij zijn dat leuke tussendoortjes in het horrorgenre, maar geen films waar ik mijn tijd aan wil besteden. Ik denk dat je een aantal van mijn (hoog scorende) aanraders een zou moeten downloaden om te bekijken en zo te bepalen wat je kan waarderen binnen het genre.

Alle titels die ik opgenoemd heb zijn naar mijn mening wel absolute klassiekers in het genre, en iedereen die zich serieus bezig wil houden met horror zou die titels iig de kans moeten geven.

De smaak die jij beschrijft komt echter sterk overeen met de typische jaren '80 Amerikaanse horrorfilms dus een logische vraag die mij rest is; ken je de evil dead serie? Zo nee, gelijk kijken.
Andersom toch? Night of the Living Dead '68, Dawn of the Dead '78, The Thing zijn de klassiekers in het genre. The Loved Ones is meer een tussendoortje.
standaarddrinker
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:21:04 #166
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_100681107
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:56 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Andersom toch? Night of the Living Dead '68, Dawn of the Dead '78, The Thing zijn de klassiekers in het genre. The Loved Ones is meer een tussendoortje.
Ik had huidige toppers in hun (sub)genre moeten zeggen idd. En the loved ones hoort daar niet bij inderdaad, maar ik vind die film wel meer dan een tussendoortje :)

[ Bericht 0% gewijzigd door HAL9000S op 13-08-2011 17:33:10 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:39:45 #167
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100681725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:56 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Andersom toch? Night of the Living Dead '68, Dawn of the Dead '78, The Thing zijn de klassiekers in het genre. The Loved Ones is meer een tussendoortje.
Ja dat dacht ik ook.

Over Evil Dead gesproken en andere horrofilms.

De volgende heb ik al een hele lange tijd in mijn bezit, maar nog nooit gekeken :@

- Return of the Living Dead - MGM
- Return of the Living Dead Part II - Warner Bros
- Slither - DFW
- Black Sabbath 'The Mario Bava Collection'
- Evil Dead 2 'Momentum Pictures Horror Collection'
- A Nightmare On Elm Street
- Dream Warriors
- Freddy's Dead
- Freddy's Revenge
- Gremlins 2
- New Nightmare
- The Dream Child
- The Dream Master

Zijn deze films aan te raden? Zoals gezegd: ik heb ze al heel lang in mijn bezit, alleen nog nooit gekeken. :D
pi_100692743
Gewoon de Evil Dead trilogie kijken. Meer horror heeft een mens eigenlijk niet nodig :p.
REC en Inidious zijn trouwens ook wel leuk.
pi_100698953
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 04:08 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ben niet zo'n fan van Aziatische horror films, paar films gezien (o.a. The Grudge) en niet mijn type horrorfilm. Te ziek, krijg er gevoel van dat er straks zo'n ding in mijn kast zit. :'( :'(

Maar dit is toch het punt van het kijken naar horrorfilms? Ik wil gewoon echt doodsbang zijn, daarom doen films zoals texas chainsaw massacre, last house on the laft etc. mij niet zoveel. Ja het is goor, maar ben ik bang..nope!
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:23:10 #170
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_100707465
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:56 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Maar dit is toch het punt van het kijken naar horrorfilms? Ik wil gewoon echt doodsbang zijn, daarom doen films zoals texas chainsaw massacre, last house on the laft etc. mij niet zoveel. Ja het is goor, maar ben ik bang..nope!
Mag ik een applaus voor deze mevrouw!?

[ Bericht 0% gewijzigd door haakon op 14-08-2011 14:47:40 ]
The Outside Agency
pi_100709259
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 04:28 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Het einde van Martyrs vond ik tegenvallen, het eerste stuk van de film was zo ongelofelijk naar en depri, heerlijk.

Zojuist The Woman en omg wat een fantastisch, ongemakkelijke film om te zien.

[ afbeelding ]

[..]

Een bij vlagen erg grof werkje van regisseur Lucky Mckee. Ik snap de vergelijking tussen deze film en 'The girl next door' (niet die van Elisha Cuthbert) maar deze film gaat daarin nog een stapje verder, de soundtrack is spot on, overall gezien heb ik echt genoten.

Kijkt lekker weg, een dikke vette aanrader voor de horrorliefhebber met een niet al te zwakke maag.

dikke 3,5/5*
''Familieman en advocaat Christopher Cleek (Sean Bridgers) zal al het mogelijke moeten doen om z'n gezin te beschermen wanneer hij in contact komt met een wilde vrouw (Pollyanna McIntosh) die in de bossen rondom hun afgelegen buitenverblijf leeft. Cleek en z'n gezin ontdekken aan de hand van een reeks schrijnende ontmoetingen dat er meer aan de hand is met deze vrouw dan op het eerste gezicht lijkt, en dat de duivel soms een knap gezicht kan hebben.''

Die samenvatting geeft niet echt een juist plaatje voor deze film. :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je erover praten...?
pi_100709804
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:23 schreef haakon het volgende:

[..]

Mag ik een applaus voor deze meneer!?
Is die meneer niet een mevrouw?
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:36:58 #173
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_100709826
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:19 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:

[..]

''Familieman en advocaat Christopher Cleek (Sean Bridgers) zal al het mogelijke moeten doen om z'n gezin te beschermen wanneer hij in contact komt met een wilde vrouw (Pollyanna McIntosh) die in de bossen rondom hun afgelegen buitenverblijf leeft. Cleek en z'n gezin ontdekken aan de hand van een reeks schrijnende ontmoetingen dat er meer aan de hand is met deze vrouw dan op het eerste gezicht lijkt, en dat de duivel soms een knap gezicht kan hebben.''

Die samenvatting geeft niet echt een juist plaatje voor deze film. :o

Haha, nee eerder het tegenovergestelde idd :')
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:47:52 #174
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_100712783
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Is die meneer niet een mevrouw?
:@
The Outside Agency
pi_100740855
hehehe thanks dude! We delen dezelfde mening over horror films dus? Wat mij opvalt is dat weinig meiden van horrorfilms houden..jammer! Als er een horror draait heb ik ook nooit iemand om mee te gaan (ook mijn mannelijke vrienden zijn geen horror fans) :'(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')